that girl

1.7K posts

that girl banner
that girl

that girl

@sobilla3

INTP https://t.co/8z2WnqFu87

Neverland เข้าร่วม Mayıs 2020
382 กำลังติดตาม293 ผู้ติดตาม
that girl รีทวีตแล้ว
Brand0nsm1th
Brand0nsm1th@Brand0nsm181274·
House of the dragon
Brand0nsm1th tweet media
English
1
272
2.7K
28.5K
that girl รีทวีตแล้ว
2𐋄𐌔𐌀𐌌
2𐋄𐌔𐌀𐌌@KachySZN·
I don’t know why… but yeah…
2𐋄𐌔𐌀𐌌 tweet media2𐋄𐌔𐌀𐌌 tweet media
English
122
1.3K
21.3K
717.6K
that girl รีทวีตแล้ว
soli
soli@solisolsoli·
Oil painting by Eliran Kantor
soli tweet media
Indonesia
20
1.4K
15.7K
222.7K
that girl รีทวีตแล้ว
Eric Alper 🎧
Eric Alper 🎧@ThatEricAlper·
Eric Alper 🎧 tweet media
ZXX
162
8.4K
113.1K
753.5K
that girl รีทวีตแล้ว
YaldA☁️
YaldA☁️@Yaldaa_gh·
متاسفم كه در فرهنگی بزرگ شدم که مردمش تصور مى كنند با اندوه به خدا نزديک ترند! “فریدون فرخزاد”
فارسی
28
937
13K
84.4K
that girl
that girl@sobilla3·
@Chaks20 صحیح کاملا درک میکنم چرا ذلیل خطابش کردی😁
فارسی
1
0
1
24
Chaks
Chaks@Chaks20·
@sobilla3 آخه جدا شدیم :))) تصور اینکه بخوام اون دنیا هم گیرش بیفتم اذیت میکنه 😬
فارسی
1
0
1
198
Chaks
Chaks@Chaks20·
هجده سالم بود، یه خانمی پیدا شد که فال قرآن میگرفت. رفتیم پیشش که از بخت و آینده ام بگه. گفت من صاحب دو تا پسر میشم. و زوج مطهرم (همون soulmate) کسیه که باهاش خیلی نامه نگاری دارم. همون وقتا داشتم با بابای ذلیل شده بچه هام آشنا میشدم. بهش گفتم قراره دو تا پسر داشته باشیم
لیدوکائین خوشحال@i_lidocaine

حدود ۱۲ سال پیش موبایل من گم شد و هرچقدر گشتیم پیدا نشد همون سال هم مامانم معلم یکی از روستاهای دور افتاده بود و با همکاراش این مسئله رو درمیون گذاشته بود و یکی از همکارا آدرس یه پیرزن که تو همون روستا زندگی میکرد رو‌ داد به مامانم تا بره پیشش ( از اینا که علم غیب داشته) خلاصه👇🏻

فارسی
4
0
171
49.5K
that girl รีทวีตแล้ว
بانو گرگعلی
بانو گرگعلی@farangisoo·
پدرمادر ایرانی میگه یه تار موی تورو به دنیا نمیده ولی حاضره بخاطر گوه خوری های مردم تورو کفن کنه زنده به گورت بکنه
فارسی
0
7
157
3K
that girl
that girl@sobilla3·
@Sanaerid_d خیلی دوست دارم بدونم بالریون و اون دختره چی دیدن که یه اژدها به اون عظمت زخمی برگشت
فارسی
1
0
1
80
Sana(Dean's girl)
Sana(Dean's girl)@Sanaerid_d·
میدونستید تئوری هست که ویسریس بیماریشو از بالریون گرفته؟ چون بالریون حتی بعد از نابودی والریا، به والریا رفت و آمد داشته اگه اشتباه نکنم دختر اینیس بود که سوارش شد غیب شدن و بعد یک سال با زخم و... برگشتن پرنسس که وضعیتش داغون بود که تا برگشت مرد ولی حدس این بود که به والریا رفتن
meh.@Idkwhattosaymh

اخرین کسی که سوار بلریون شده btw:

فارسی
10
0
76
3.5K
that girl
that girl@sobilla3·
@Pouyan_1980 حسرت تجربه نکردن یسری کارها تو بچگی همیشه می‌مونه.
فارسی
1
0
1
2
Pouyan Arephpoor👑✌️🇮🇷
@sobilla3 بعنوان کسی که در کودکی یک عالمه کایت توی خزرشهر هوا می کرد میگم چیز خاصی از دست ندادین. نه از اون خاطراتیه که دل آدم براش تنگ بشه و نه شور و شوق خاصی داشت فقط از سر بیکاری انجام میدادم
فارسی
1
0
1
6
that girl
that girl@sobilla3·
یهویی یادم اومد هیچوقت تو بچگی بادبادک بازی نکردم، هیچکس برام وقت نداشت. نه برای من نه برای اونایی که بعد من اومدن.
فارسی
1
0
1
15
that girl รีทวีตแล้ว
دیکتاتورِ بالرین🦩
یه روز دیگه بدون لوله u شکل کصشعر خدایا شکرت
دیکتاتورِ بالرین🦩 tweet media
فارسی
118
94
3.9K
112.9K
that girl รีทวีตแล้ว
maryam
maryam@ToridDisease·
Born to say کص ننت forced to کظم غیظ کردن
2
150
2K
26.5K
that girl รีทวีตแล้ว
نگارم،ولی صدام نکنید نگارم
اینقدر از اسلام تخمی متنفرم که حتی دلم نمیخواد به دی ماه بگم محرم برای نشون دادن کشتار بی رحمانه‌ی ج.ا محرم نمیتونه اسم لایقی باشه
فارسی
36
535
8.7K
60.1K
that girl รีทวีตแล้ว
K
K@nottheki·
واقعا نیاز دارم درباره مسیر کاریم و آینده شغلیم با یک انسان خیلی بزرگسال و با تجربه حرف بزنم ولی هیچکسو نمیشناسم =(
فارسی
31
20
544
14.7K
that girl รีทวีตแล้ว
赤田
赤田@akada_maru·
I dont know much about football but I like this guy!
赤田 tweet media
English
488
11.6K
249.2K
3.2M
that girl
that girl@sobilla3·
@Euanthia9267112 تعصب بیش از حد روی هر موضوعی زوال عقل میاره.
فارسی
0
0
6
304
悟 | Satoru
悟 | Satoru@Euanthia9267112·
اینکه حاملگی سخته و مشکلات و چالش‌های خودش رو داره برکسی پوشیده نیست. هرکسی هم بخواد روزی حامله بشه اول باید حسابی درمورد پروسه‌ش با دکتر مشورت کنه (یعنی درستش اینه، اگه کسی نمی‌کنه اشتباه کرده) ولی شیم کردن زنانی که به بارداری علاقه دارن هم زن‌ستیزیه. شما فکر می‌کنی بهتر از
Lilith@feminist_gram

دخترا؟؟؟ ترسناک‌ترین بخش بچه‌دار شدن همون حاملگیه! بعد شما ذوق عکس گوگولیزه شده‌ی ai از حاملگیتون رو می‌کنید؟

فارسی
4
6
275
9.9K
Nafas
Nafas@nafasebra_dev·
دوستان وقتی فکرتون درگیره و نمیدونید قراره چیکار کنید تو زندگیتون، چیکار میکنید؟ چطور خودتون رو آروم میکنید
فارسی
9
0
23
1.4K
that girl
that girl@sobilla3·
@KingRo0k من از این استفاده میکردم و غدد لنفاوی زیر بغلم ملتهب شده بود در حدی که نمیتونستم دستم رو عادی ول کنم
فارسی
0
0
0
491