Uri Helfman

3.6K posts

Uri Helfman

Uri Helfman

@urinster

เข้าร่วม Temmuz 2014
131 กำลังติดตาม88 ผู้ติดตาม
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@AfekAlon הליכה (פעילות אירובית)במקום ראשון. הליכה היא מיומנות לחיים, הליכה זו מיומנות שאם לא משתמשים בה היא נשכחת(תראו מבוגרים שיושבים רוב הזמן ושכחו ללכת).את מהימנות הזאת צריך לשמר, גם אם אימוני כוח כבודם במקומם מונח.
עברית
1
0
2
1.3K
Alon Afek
Alon Afek@AfekAlon·
אם הייתם מושיבים בחדר את 10 המומחים המובילים בעולם לפעילות גופנית ואריכות ימים, ומכריחים אותם לבחור רק אחד לכל החיים – אימוני כוח או אימונים אירוביים – מה לדעתכם הם היו בוחרים כדי למקסם בריאות, תוחלת חיים ואיכות חיים? ולמה?
עברית
30
0
34
29.4K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@rofatyeladudes @Thefool22079600 היה לי חבר ז״ל שיסד מקהלת ילדים אולי הטובה בארץ. הוא היה קשוח מאד בערך ברמה של המאמנת של בתך. אממה, הילדים/ות עמדו בתור להתקבל למקהלה, והיתה רשימת המתנה ארוכה. איך מסבירים את זה?
עברית
1
0
0
37
רופאת ילדודס
רופאת ילדודס@rofatyeladudes·
@Thefool22079600 חחח לקח הרבה זמן להעיף אותה משם כי אני יודעת שהילדה בוכה בקלות וכו' וחשבתי שזה יותר שלה מאשר של החוג. לאחרונה היא ממש בסטרס לפני שהולכת לחוג, והיא בכלל לא בקבוצה המתקדמת- כלומר זה לא שיש איזו תחרות או סיבה לסטרס. המורה צעקה עליה כי היא התבלבלה בצעדים. חיקתה אותה בוכה ליד ההורים
עברית
3
0
5
583
רופאת ילדודס
רופאת ילדודס@rofatyeladudes·
כבר כמה שנים בת 8 בחוג התעמלות קרקע עם מורה נוקשה ברמה בלתי סבירה. עד לא מזמן לא הבנתי שזה בלתי סביר אבל לאחרונה היו כמה אירועים שגרמו לי להבין שזה לא סביר. היום היה השיעור האחרון והיא יצאה ממנו בוכה. הסברתי לה שהמורה קשוחה מדי, ושזה פוגש גם קושי של הילדה שהיא רגישה קצת יותר
עברית
13
0
217
21K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
איך אפשר לפטר את מי שהמציא את הסלוגן המעצבן ״קליק בטיק״. אכלו לי את הראש.
עברית
0
0
0
2
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@orlybarlev מממן החמאס מנהל מלחמת התשה נגד חצי מהעם הזה בהצלחה גדולה, זה ממש קטן עליו מלחמת ההתשה שהוא מנהל נגד בית המשפט שמנהל את משפטו.
עברית
0
0
0
5
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
כיבוש הבופור מזכיר לי את האמירה של אלברט איינשטיין: ״אי שפיות היא לעשות שוב ושוב אותו דבר ולצפות לתוצאה שונה״.
עברית
0
0
0
5
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@LevaviYehuda זאת שפת איות בינלאומית כדי שמקבל ההודעה לא יטעה ויבין את הנאמר ואז מאיתים: אלפא a בשביל b אומרים בראוו בשביל c אומרים צ׳ארלי וכו׳ וכו׳
עברית
0
0
4
3.2K
Yehuda Levavi
Yehuda Levavi@LevaviYehuda·
כשהייתי בן 7 אח שלי ואני מצאנו איזה תדר רדיו מסתורי בAM או בSW שהיה מקריא לאט מילים באנגלית ("אלפה, בראבו, צ׳ארלי"). היינו בטוחים שזה משהו סודי של איזה סוכן חשאי או צופן לטייסים. מישהו יודע מה הסיפור של זה? מישהו שמע את זה חוץ מאיתנו?
עברית
51
3
572
96.3K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@lamdanina1 @SwbrSygr23836 נכון, היא מנסה לבנות אמון ואז כשהוא יאמין בכנותה ובפתיחותה בגלל הוידוי, היא תמשיך להיפגש עם היזיז בשושו, אבל הפעם בלי להתוודות.
עברית
0
0
1
20
Fortuna
Fortuna@lamdanina1·
@SwbrSygr23836 ההפך ממשבר אמון , בניית אמון. שיתפה אותו .. מבאס כן אבל..
עברית
2
0
28
6.9K
Gentelman
Gentelman@SwbrSygr23836·
שיחת בוקר עם חבר, הוא יוצא עם הבת הזוג שלו שמונה חודשים. אתמול היא התוודתה בפניו שבתחילת הקשר שבוע אחרי שהתחילו לצאת, נפגשה עם יזיז שלה ולא לפגישה תמימה. הוא לא ישן כל הלילה ומבחינתו זה קו אדום שנחצה ואובדן האמון בקשר וזה הסוף. מה דעתכם על הסיטואציה?
עברית
190
0
238
110.4K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
הבוקר פגשתי חבר טייס f-16 שעשה ימים כלילות הלוך ושוב לאירן, ואמרתי לו נו כל העבודה שלכם היתה לחינם, הסכים איתי.
עברית
0
0
0
9
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@rimon_hayat מעניין, לפני שנים אני שמעתי את הסיפור הזה בדיוק, אבל דווקא מיוחס לאריק איינשטיין.
עברית
0
0
6
1.4K
Rimon Hayat
Rimon Hayat@rimon_hayat·
פעם שמעתי סיפור של נערה שהעריצה את אלון אולארצ'יק. יחד עם חברות היא חיכתה מתחת לביתו כדי לראותו כשהוא יוצא. בשלב מסוים החליטה להעלות דרגה בנסיונות וביקשה ממנו להשתמש בשירותים בביתו. כשיצאה מהשירותים עם כפתור פתוח ביקשה להישאר כי אינה מרגישה טוב. הוא אמר לה: שבי כאן, אני מכין לך כוס תה והנה הטלפון, חייגי בבקשה לאמא. זאת עוד לפני דיון על הסיבה בגללה "לא הרגישה טוב"
Rimon Hayat tweet media
עברית
15
14
1K
85.6K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@ronitalmog1 @barak1cohen עו״ד יורם שפטל מאד מעניין אם לאור נסיונו כבר פנו אליו רוצחי הנוחבה לאור החוק החדש לאפשר להעמידם לדין כדי שיגן עליהם כפי שהגן בזמנו על דימניוק
עברית
0
0
2
88
ronitalmog
ronitalmog@ronitalmog1·
אל תחמיצו את עו״ד ברק כהן@barak1cohen ה א ח ד ו ה י ח י ד חד כמו שהוא יודע!
עברית
59
98
967
17.5K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@HaniMazar כנראה שגדעון סער מזדהה עם צחי ברוורמן, לאור הארוע שבגינו הוא פרש בשנת 2014, אנערף?
עברית
0
0
7
471
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@JScholar משתילים קוצב לב למי שיש לב. לרובוט ללא לב אין צורך להשתיל קוצב.
עברית
0
0
0
37
Joe Scholar
Joe Scholar@JScholar·
"למה בכלל התקינו לו קוצב לב אם הוא pacemaker independent?!" בואו נדבר רגע כמו קרדיולוגים, כי הטיעון הזה כל כך טיפשי שהוא עצמו זקוק ל pacing. "לא תלוי בקוצב" לא אומר שהמערכת החשמלית של הלב מושלמת ושום דבר לא יכול לקרות. זה אומר שהחולה אינו תלוי 100% בקוצב כלומר
עברית
4
0
9
2.4K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@tamarlask זה פוסט יומרני עם ציפיות מוגזמות: ישראל=אל על אל על=ישראל. זהו זה ואין אחרת.
עברית
0
0
0
170
Tamar Lasker
Tamar Lasker@tamarlask·
השבוע נסעתי ללונדון עם טיסת אלעל וגם חזרתי ממנה. וזהו סיפורי. כבר מהכניסה אף אחד לא מסתכל עליך. האמירת שלום בכניסה היא לא רק קטע של מלצרית בדיזינגוף, זה ממש לראות את הנוסעים: מישהו חולה? מישהו שיכור? מישהו מתנהג מוזר? אף אחד לא הסתכל עליי, לא אמר לי שלום. אפילו קצת חיפשתי קשר עין וזה לא קרה. גם להסביר לאנשים איפה הם יושבים? כן, יש כאלה שהיו שמחים וזאת יעילות כשצריך להוציא טיסה בזמן ושכולם ישבו. אפרופו איפה יושבים. את אלעל לא כל כך מעניינת זרימת הנוסעים. בחברות זרות הרבה פעמים יש חלוקה לפי שורות, מכניסים קבוצות קבוצות לפי השורות במטוס כדי לא לייצר פקק. באלעל? מכניסים את שורה 14 ושורה 36 ביחד. זה לא מעניין אותם. שמיכות, בטיסה חזור זה חיכה על המושב למרות שכבר היה קרוב לעשר בבוקר. בטיסה הלוך הדייל חילקה את השקיות משקית פח אשפה צפרדע. למה? האוכל, נכון, מטוס זה לא אירוע קולינרי. אין ציפייה. אבל עשיתם כזה יח״צ לזה שאסף גרניט הוא השף שלכם וכל מה שיצא מזה זה פרעצל עם גבנ״צ? מה נסגר? למה להביא את האירוע הפחמימתי-שומני-מלוח הזה? מה עם יוגורט וגרנולה? אולי פרי? בטיסת בריטיש מביאים מגש עם כמה דברים. פה? דוחפים לך את הפרעצל עם הניילון ובקבוק מים. בהלוך נרדמתי, אבל בחזור עברו פעם אחת עם המים, פעם שנייה עם הכריך ופעם שלישית עם הקפה. שאלתי מה עם מיץ תפוזים וקולה זירו קיבלתי מלמול של “אח״כ”. למה אי אפשר לדבר עם הנוסעים במשפטים שלמים? התוצאה הייתה מעבר של עגלת דיוטי פרי. אבל אני? אני רציתי זירו. ישבתי באמצע המטוס, ואז הבחנתי שחזרו אנשים מהשירותים עם שקיות עבאדי. אפילו ראיתי סבתא עם 5 שקיות כאלה. הלכתי אחורה ושם פגשתי שני דיילים בספסל האחורי מדברים על אלעל, על זה שהציעו לאחד מהם תפקיד והוא לא יודע וסתם ריכולים קלים על חוויות מנוסעים וצוות. מכירים את הספסל האחורי בטיול שנתי? כזה. בעיני מוזר לדבר על מקום העבודה שלך מול הלקוחות. אז במאחורה של המטוס יש סלסלת עבאדי לשימוש עצמי. זה לא לכולם זה רק לאלה שהלכו לשירותים. אבל מה עם הזירו? נאמר לי לחכות לדיילת. מסתבר שבאל על החליטו לחסוך ולא עוברים עם עגלת משקאות, אלא מסתמכים על המוטיבציה של הנוסעים לקבל קולה זירו. אז חיכיתי זמן רב לדיילת ליד השירותים שהגיעה ומזגה לי קולה זירו חמה. מי בכלל יציע לך קרח? ולמה אתם מסתירים את הקולה זירו????? כמובן שתמיד לא מסודר שם, אפילו בטיחותית זה מעאפן בטיסה שלי הטייס לא דיבר. וואלה, בעיני אלעל, הטיקט שלכם זה גם טייסי חיל אוויר. דברו אלינו. תספרו שהמזג אוויר נוח או לא. יש אחוזים גדולים של אנשים שמתמודדים עם חרדה בטיסה. זה לא נייס טו האב זה חלק מהחוזה של המחיר פרימיום. חבילת הבידור, יופי, מתחברים דרך הנייד. אבל ה-UXUI כל כך גרוע. החלוקה היא ללועזי וישראלי. התחלת לשמוע אתניקס ורוצה לחפש משהו אחר? חוזרים לתפריט הראשי. אין זרימה, אין חיפוש נורמלי, אין אפשרות להמשיך לשמוע תוך כדי גלילה. זה מיושן ומתסכל. נגיד הטקסט לנוסעים מהפרסר, תהיו יצירתיים לא במובן של בדיחות אלא מה החוויה שאתם מציעים. אתם מדברים בעברית לקהל דובר עברית. תעבדו על טונציה, אכפתיות. זה נשמע כמו טקסט של רובוט. ותתקנו את האודיו והווידאו פעם אחת סרטון הבטיחות היה מטושטש לגמרי, פעם שנייה נפתח לא בקיו הכסף הקטן שנועד לתרומה זה אקט מהמם של אלעל אבל זה אקט מתחילת שנות האלפיים, אנחנו ב2026 למי יש כסף קטן? זה הזמן לפרוייקט אחריות חברתי חדש. ולסיכום, אלעל לוקחת מחירי פרימיום, אז ההסכם הוא לקבל שירות פרימיום. שירות שמאחוריו עומדת תפיסה מגובשת של מה זה שירות ומה החוויה ללקוח. כן, אני יודעת הדיילים הם קודם כל לבטיחות אבל זה לא אומר שאי אפשר להצטיין גם בשירות וזה לא קרה
עברית
133
21
1.2K
187.8K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
@ZeldaPseudonym מגיל 8 בקיבוץ היינו שוטפים את החדרים מדי בוקר. עד היום אני מברך בתודה את מי שהנהיג את העבודה לילדים בקיבוץ.
עברית
0
0
3
199
זלדה
זלדה@ZeldaPseudonym·
בקיבוץ שגדלתי בו עבודה בענפי המשק היתה חובה החל מכיתה ח'. יום מלא מדי שבוע ועוד מאות שעות בחופשים, שצברנו לאורך השנים כדי לממן דירת נעורים, רישיון נהיגה ואת המסע לפולין. בסופו של דבר עזבתי את הקיבוץ בטרם עת, לפני שהספקתי להנות מהזכויות הללו, אבל מוסר העבודה נשאר.
עברית
3
0
99
3.7K
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
״ביקור התזמורת״ בבית של מיצי
עברית
0
1
0
31
Uri Helfman
Uri Helfman@urinster·
עוד טקס בנוסח צפון קוריאה רק הנפשות הפועלות השתנו: אתמול העבריינית ומממן החמאס היום מיצי שפיצי.
עברית
0
1
0
31
דורון גולדברג Doron Goldberg MD
צריך עזרה. בת זוגי אומרת שנסיעה לאילת לקנות שעון גרמין + עדיקה + קניות חסכה 750 שקל במעמ. אני אומר שבסוף החודש אני מופסד 2000 על מלון+מסעדה+קניות מי צודק?
עברית
89
1
284
44.7K
🇮🇱חגית קלימן - Hagit Klaiman🇮🇱
אין תחתית שהם לא יגיעו אליה הרגע שטקס הדלקת המשואות הפך להיות מיצג של תוכנית ״הפטריוטים״ עם יבוא של נתינים שבאו למחוא כפיים עם שאגות לשליט ואשתו כמו בצפון קוריאה. הטלויזיה נסגרה. פח של טקס ופח של הנהגה. לכו ! @netanyahu
עברית
209
48
575
12.7K