RA

5.7K posts

RA banner
RA

RA

@userA63230

Picture: © Marie-Lan Nguyen / Wikimedia Commons / CC-BY 2.5: Démocrite méditant sur le siège de l'âme, 1868.

เข้าร่วม Ekim 2023
165 กำลังติดตาม93 ผู้ติดตาม
RA
RA@userA63230·
@EylonALevy זה דומה לטענה: אם החוק מתיר שוד, למה שלא יתיר גם רצח? בחברה חופשית לחלוטין, קפיטליזם לזה-פר, הרחובות יהיו פרטיים וייסגרו לצורך מצעד או מרוץ רק אם בעל הרחוב יסכים לכך ורק אם החוזים שלו מול דיירי הרחובות יתירו לו להסכים. אבל בתור התחלה בוא נפסיק לחסום אחד את השני כמו חוראנים.
עברית
0
0
0
16
Eylon Levy
Eylon Levy@EylonALevy·
אני נדהם מכמות האנשים שלא מבינים את ההבדל בין: 1) הפגנה חוקית שלשמה המשטרה סוגרת רחובות - בדיוק כמו מרתון או מצעדי גאווה - כי פיזית נדרשים שטחים עירוניים להתקהלויות המוניות, לבין 2) התפרצויות לאמצע הכביש במטרה לייצר שיבוש והפרעה מי אתם שלא מבינים ש-1) זה לגיטימי ו-2) זה לא?
Eylon Levy@EylonALevy

דל״פ: אין זכות דמוקרטית לחסום כביש במחאה. שכנעו אותי אחרת.

עברית
155
7
247
18.9K
RA
RA@userA63230·
@LeeZohar2 @MichaelMajerIL @KarivGilad @naamalazimi היא לא אוהדת של נתניהו ולא שונאת שלו. היא רוצה לקדם את עמדותיה ותפיסותיה. זה נקרא: להיות רציונלי, כי טובת ארצנו גוברת על הדחת נתניהו. נתניהו פרעוש, נתניהו לא חשוב. אם אינך מבינה זאת, נסחפת עמוק אל תוך ים המחנאות. צאי מזה.
עברית
0
0
0
10
Michael Majer
Michael Majer@MichaelMajerIL·
בזמן הנסיעה הבוקר שמעתי ראיון ארוך עם @KarivGilad, ושמתי לב לדפוס - בכל פעם שאני שומע אותו או את @naamalazimi, אני נהיה יותר אופטימי. אנשים ערכיים, עם בהירות מוסרית מדהימה, תפיסת עולם מגובשת וקוהרנטית, ודרייב מטורף לתיקון. זה באמת מטורף שהחבר'ה האלה לא על 20 מנדטים לפחות.
עברית
22
18
250
2.5K
RA
RA@userA63230·
@YonatanMelech הוא אמר את זה כי הוא ביקר במפרציות. זה הכל.
עברית
0
0
0
63
Yonatan Melech
Yonatan Melech@YonatanMelech·
רוביו מתחיל לדבר קצת יותר בימים האחרונים, אני מקווה שזה לא סתם wishful thinking שלי, אבל תוהה אם זה אומר שהוא מזהה את הסנטימנט נגד העסקה ומתחיל לחתור תחת ואנס בשקט בשקט. אם כן... בהצלחה. רוביו 2028 זה הכי טוב לכל המעורבים, ארה"ב, המערב בכלל, וישראל בפרט
Open Source Intel@Osint613

Marco Rubio on Iran: We are not going to do anything that undermines the security of our long-standing allies in the region.

עברית
13
0
130
2.9K
RA
RA@userA63230·
@DrEliDavid Oh shut up. As if the republicans are any better. They became bigoted, xenophobic, religionist, Trumpist and some even antisemitic. Is this not as great a threat to America as some leftists virtue signaling about socialism?!
English
1
0
3
74
RA รีทวีตแล้ว
המילואימניקים - דור הניצחון
''לחמתי בלבנון, מצאנו טילים נגד טנקים ונגד מטוסים, לבנון הרבה יותר גרועה מעזה'' צפו בדבריו של עו''ד עומר בן חמו, סמנכ''ל המילואימניקים דור הניצחון. אסור לסגת מדרום לבנון!
עברית
0
7
32
415
RA
RA@userA63230·
@KarivGilad כש-"משטרת" הרשות תבצע טבח המוני בשרון ובירושלים, אני אצטט לך את הציוץ הזה.
עברית
0
0
0
10
גלעד קריב
גלעד קריב@KarivGilad·
בדיוק כפי שקרה ברצועת עזה, ממשלת נתניהו משחקת לידים של הגורמים הכי מסוכנים. המשך הצעדים להקרסת הרשות הפלסטינית הם המתנה הכי גדולה שניתן לתת לגורמי הטרור הפועלים בחסות איראן. נתניהו ושותפיו לא למדו דבר מה7.10 וממשיכים להוביל את ישראל ללא אסטרטגיה מתהום לתהום.
גלעד קריב tweet media
עברית
14
13
76
1.3K
RA
RA@userA63230·
@iran_news9 אני לא חושב שהטענות שלו כ"כ מוגזמות. הם חטפו אבל ניצחו וזו שורה התחתונה.
עברית
0
0
0
68
חדשות איראן
חדשות איראן@iran_news9·
אנטומיה של הונאה עצמית: נאום ה"ניצחון" של קאליבאף בבאקו יו"ר הפרלמנט האיראני, מוחמד באקר קאליבאף, נשא אמש נאום בוועידת איחוד הפרלמנטים האסלאמיים (PUIC) באזרבייג'ן. הנאום הזה הוא פשוט בית ספר לתעמולה. המשטר מנסה לשכתב את ההיסטוריה. קאליבאף מנסה לרקוד על שתי חתונות: מצד אחד, לשווק "ניצחון אלוהי" והכנעה של אמריקה ומצד שני, להודות בחורבן חסר תקדים ולהתחנן לכסף של מדינות המפרץ. הנה המסרים המרכזיים: 1. פרדוקס החורבן וה"ניצחון" קאליבאף מספק, אולי לראשונה בצורה מרוכזת, את מאזן האימה של "מלחמת ארבעים הימים". הוא מודה מפורשות שהמדינה ספגה מכה אנושה: חיסול המנהיג העליון (ח'אמנהאי) ובכירים צבאיים ופוליטיים. מעל 3,000 הרוגים (שלטענתו הם אזרחים) ויותר מ-30,000 פצועים. החרבה שיטתית של תשתיות תעשייה, רפואה, אנרגיה ותחבורה. אבל למרות רשימת החורבן הזו, קאליבאף מגדיר את מזכר ההבנות באסלאמאבאד כלא פחות מ-"הצהרת תבוסה מצד ארה"ב". הוא טוען שאיראן אילצה את האמריקאים "להיכנע בשדות המאבק" בזכות ההתנגדות ברחובות. 2. תירוצים לציר ההתנגדות: "לא נטשנו את לבנון" המשטר יודע שבעולם הערבי, ובמיוחד בחיזבאללה, רואים איך איראן רצה להסכם והשאירה את הפרוקסיז שלה לדמם. לכן, קאליבאף מקדיש חלק ניכר מהנאום לניקוי המצפון: הוא מצהיר ש"לא השארנו את חברינו לבד" ושהפסקת האש בלבנון חשובה לא פחות מזו שבאיראן. בפועל, איראן השתמשה בלבנון כקלף מיקוח כדי להציל את עצמה מקריסה סופית. 3. פשיטת רגל במסווה של "אחווה אסלאמית" החלק המעניין ביותר בנאום הוא הפנייה של קאליבאף למדינות המפרץ. הוא מדבר על עתיד של "אינטראקציה ודו-קיום", ומציע "הסכמי ביטחון שיהפכו לברי קיימא באמצעות שיתוף פעולה כלכלי". או במילים אחרות: איראן מרוסקת כלכלית. תשתיות האנרגיה שלה הושמדו. אין לה כסף לשקם את המדינה, אז היא מושיטה "יד של אחווה" למדינות המפרץ העשירות בתקווה שהן יבואו להשקיע ולשקם את ההריסות, תחת הבטחה שקרית ש"אדמות האסלאם יהיו בטוחות למשקיעים". *** בקיצור, הנאום של קאליבאף מתאר חולשה במסווה של עוצמה. מדינה שמכריחה את אמריקה "להיכנע", לא מאבדת את המנהיג העליון שלה, לא סופרת עשרות אלפי נפגעים, ולא מתחננת למדינות השכנות שיבואו לבנות לה מחדש את תחנות הכוח.
עברית
3
3
10
3.3K
RA
RA@userA63230·
@JoshBreiner ומה לגבי מראה של ציבור שדרש כניעה לחמאס, "עכשיו כולם בכל מחיר", ואף השיג את מבוקשו? אין ציבור אחד בארץ שחף מחוסר תבוניות.
עברית
0
0
0
159
Josh Breiner
Josh Breiner@JoshBreiner·
אני מפציר בחברה החרדית: אנא, המשיכו במחאות ובהפגנות. קודם כל, זו זכותכם. אבל מעבר לזה, המראה של ציבור שמעודד השתמטות מצה"ל ועריקים, פריצה לתחנות משטרה ותוך זלזול במדינה - כשנציגי החרדים אשכרה נמצאים בשלטון - ומקבלים רוח גבית מ*ראש הממשלה וכל מפלגות הקואליציה* - מצויין לנו. תודה.
עברית
77
178
2.8K
28.1K
RA
RA@userA63230·
@BDYemini הפקקים הם בעיה לא פחות חמורה בשביל אדם שלא מתנייד באמצעות מסוק.
עברית
0
0
0
62
Ben-Dror Yemini בן-דרור ימיני
עמית סגל לא מזדעזע לא גיניתם אז את הפקקים במחאת 2023, טוען סגל, אז "נא לא להזדעזע" ממחאת החרדים. סגל, אולי מספיק עם הווטאבאוטיזם המזויף? הרי הזעזוע הוא לא מהפקקים. הזעזוע הוא מהדבר האמיתי. קרוב לעשרים אחוז ממחזור הגיוס צווחים: "תמותו ולא נתגייס". עשרים אחוז מקבלים הטבות על חשבון אלה שעובדים ומשרתים. עשרים אחוז מתחמקים מלימודי ליבה. והעשרים אחוז הללו הם נטל שמוביל את המדינה לקריסה. אז התגובות על הפקקים הן הבעיה? אתה אמיתי?
Ben-Dror Yemini בן-דרור ימיני tweet media
עברית
109
69
730
13.4K
RA
RA@userA63230·
@yosefyisrael25 לא הייתי קורא לזה סנקציות אלא לא-לקבל-כסף-של-אחרים-בעד-כלום.
עברית
0
0
0
18
RA รีทวีตแล้ว
Debbie Schlussel חי-ה דבורה שליסל
Until the Trump Presidency is over, I don't know how Israel has any other choice. Any technology it develops, especially with weaponry, will end up right in the hands of Trump's Turkish friends' friends HAMAS. And/or Iran, which is the same difference
s.a@avitan1003

Israel must immediately cease security and technological cooperation with the United States. President Trump is a man who cannot be trusted and will hand over Israeli technology to countries whose dream is to destroy Israel. America can no longer be trusted and this false alliance must be severed.

English
8
13
47
1.1K
RA
RA@userA63230·
@rcenter33 @N12News או, ואו, התורכים עזרו לטרמפ להציל את החמאס וליטול את ריבונותנו מאיתנו. שמע, הם ממש אוהבי ישראל, ממש כמו טרמפ. היזכר בתגובה הזו שלך כשמטוסי קרב תורכיים ישרקו מעל ביתך בעוד כמה שנים.
עברית
1
0
0
33
rcenter
rcenter@rcenter33·
@userA63230 @N12News טורקיה חברה בנאטו מפציצים של ארה"ב נמצאים שם. ישראל היתה בשתפ צבאי מלא עם טורקיה והתאמנה בבסיס אינצירליק בטורקיה בעבר. טראמפ נעזר בארדואן מאטד כולל בהחזרת החטופים העיסקה גדולה.
עברית
1
0
0
60
החדשות - N12
החדשות - N12@N12News·
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר בפגישתו עם מזכ"ל נאטו, מארק רוטה, כי הוא "אוהב את ארדואן" וכי נשיא טורקיה עושה כל מה שהוא מבקש ממנו. טראמפ הוסיף כי ביקש מארדואן שלא להתערב במלחמה מול איראן "וכך היה" @KerenB_News
עברית
9
3
39
8.6K
RA
RA@userA63230·
@MOSSADil I get it now, Rubio speaks this way so that the gulf Arabs would let him in. He's sugaring his boss's betrayal of them with words. Nice. Words don't cost money.
English
0
0
0
107
Mossad Commentary
Mossad Commentary@MOSSADil·
RUBIO: “PILOT ZONE” PLAN COULD SHIFT CONTROL IN SOUTHERN LEBANON U.S. Secretary of State Marco Rubio says work is underway on a “pilot zone” framework in Southern Lebanon, under which the Lebanese Armed Forces would gradually assume control of key contested areas. According to Rubio, the Lebanese Army would take over these zones “one by one” in a staggered approach toward administrative control in the south. @sentdefender
Mossad Commentary tweet media
English
19
21
93
21.2K
RA
RA@userA63230·
@N12News ובאותה שיחה הוא סיפר שהוא העביר לתורכים מנועי מטוסים. הידיד הגדול טרמפ, שיקח אותו השד.
עברית
1
0
2
129
החדשות - N12
החדשות - N12@N12News·
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ טען כי נשיא טורקיה ארדואן "לא אוהב את ישראל" ויכול היה להצטרף למלחמה לצד איראן, אך לדבריו ביקש ממנו שלא להתערב. "הוא הקשיב לי", אמר טראמפ
עברית
7
0
3
4.5K
RA
RA@userA63230·
הנה רעיון: להקים מחדש את מיזם הלביא. אפשר לקרוא לזה: הלביא שתים. יש לכך כמה ייתרונות: (א) המטוסים חשובים לנו מאוד, וכרגע אנו רוכשים אותם מארה"ב-משענת-קנה-רצוץ. על יצרנים אירופאיים אפשר לסמוך אפילו פחות; (ב) שתדע תעשיית הנשק, הפנטגון והממשל שישראל פונה לדרך אחרת. ושהשליטה שלהם בנו
עברית
4
0
0
80
RA
RA@userA63230·
@EylonALevy לא הייתי משתמש במילה דמוקרטית. כי יבוא רדמן ויגיד לך שהתנגדות למשחיסטים פשיסטים וכו' וכו' זו נשמת אפה של הדמוקרטיה, ולך תתווכח איתו על מושג כה נזיל. אמור: חופש הביטוי, שהוא *זכות הפרט* לחשוב ולתקשר רעיונות למי שרוצה לשמוע, לא כולל "זכות" לשלול מאחרים את חופש תנועתם. זו ממש סתירה.
עברית
0
0
0
219
Eylon Levy
Eylon Levy@EylonALevy·
דל״פ: אין זכות דמוקרטית לחסום כביש במחאה. שכנעו אותי אחרת.
עברית
241
11
393
55.6K
RA
RA@userA63230·
@MOSSADil Oh yea? What does he gonna do about it? Nothing. He should shut up.
English
0
0
0
44
Mossad Commentary
Mossad Commentary@MOSSADil·
🇺🇸 🤝 🇰🇼RUBIO: HORMUZ MUST REMAIN OPEN — AND FREE U.S. Secretary of State Marco Rubio: “The United States will take no action to undermine the security of its allies in the Persian Gulf.” On transit fees in the Strait of Hormuz, Rubio said: “I think the whole world would oppose any mechanism that charges money for the use of an international waterway.” “The President has said before that such a thing will not happen… when we say the straits should remain open, we mean they should be open free of charge in international waterways.” Here’s footage of the U.S. flag being raised above the U.S. embassy in Kuwait:
Mossad Commentary@MOSSADil

RUBIO PUSHES BACK ON CLAIM ISRAEL WANTS TO UNDERMINE MOU Reporter: Some elements of U.S. intelligence have assessed that Israel is interested in undermining the current MOU. Rubio: “I don’t know what intelligence you are talking about. I don’t know where you are getting that stuff from.”

English
4
37
147
31.6K
RA
RA@userA63230·
@EylonALevy מי שהחריפו מאוד את המצב הם הקפלניסטים. הם חושבים שלהם מותר כי הם צודקים. הם רק לא מחשבים ומוצאים שכל קבוצה עצבנית אחרת חושבת בדיוק באותו האופן על עצמה. הם גם הצליחו במטרתם (להביא לכניעתנו לסחטנות של החמאס) וזה מעודד את כל האחרים. x.com/userA63230/sta…
RA@userA63230

הקפלניסטים חושבים שלהם מותר לחסום צירים כי הם "מצילים את הדמוקרטיה / מתנגדים לדיקטטורה". אך בבוקר שאחרי ליל חסימות הם דורשים שנתניהו יתייצב למשפט או שהיועצ"שית תבטל החלטת שר. כלומר: הם יודעים שישראל לא על סף של דיקטטורה; הם בעצם רוצים פריווילגיה חוקית להפגין באופן שעל אחרים אסור.

עברית
0
0
3
204
RA
RA@userA63230·
@YBCisrael יאיר גולן שונא את ישראל ולא מודע לזה. אבל שפת הגוף ופליטות הפה שלו מלמדות על תהום של שנאה.
עברית
0
0
1
37
YBC 🇮🇱🔥❤️
YBC 🇮🇱🔥❤️@YBCisrael·
רונן צור: הדמוקרטים היא מפלגה מסוכנת ואפלה ולכן לא אתמודד על מקום במפלגה הזו. הוא צודק. זו מפלגה סופר מסוכנת שבראשה עומד אדם מאוד מאוד מסוכן. מרגיש לי שגורל המפלגה הזו ייגמר ברע. כי מה שמתחיל ברע וממשיך בעוד יותר רע נגמר בהכי רע שאפשר.
עברית
4
0
20
622