Κυχρέας / Kychreas

26.2K posts

Κυχρέας / Kychreas banner
Κυχρέας / Kychreas

Κυχρέας / Kychreas

@vxaz_79

Οι βάρβαροι δουλικώτεροι τα ήθη φύσει των Ελλήνων. Άπας ο βίος των ανθρώπων φύσει και νόμοις διοικείται.

เข้าร่วม Ekim 2013
4.1K กำลังติดตาม2.8K ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Κυχρέας / Kychreas
Το πρόβλημα με την Οικονομία της Ελλάδας είναι ξανά το κράτος! Συνεχίζει να είναι τεράστιο και σπάταλο. Η νομοθεσία του είναι άθλια, η δικαιοσύνη αργή και αφερέγγυα. Οι κρατικές υπηρεσίες αργές και αναποτελεσματικές. Οι τράπεζες ληστρικές. Το διαθέσιμο εισόδημα έχει μειωθεί και το ίδιο η αγοραστική δύναμη του πληθυσμού. Ενός πληθυσμού που όλο και περισσότερο το κράτος τον βαρύνει με κόστος (συμμετοχή σε ιατρικά έξοδα, αύξηση φόρων (σε απόλυτους αριθμούς), αύξηση κόστους διαδικασιών για τα πάντα (από την άδεια αναπαραγωγής ζώων συντροφιάς, έως το κόστος καθαρισμού των οικοπέδων). Η κατανάλωση ανά πελάτη έχει και αυτή μειωθεί. Επιπλέον τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων έχουν συμπιεστεί δραματικά εξαιτίας του κόστους προϊόντων, πρώτων υλών, ενέργειας, ενοικίων, εργασίας και γραφειοκρατικής συμμόρφωσης που έχει αυξηθεί. Τέλος η αγορά ελέγχεται από καρτέλ μεγάλων εταιρειών, αλυσίδων και ολιγοπωλίων τόσο στους προμηθευτές, όσο και στον άμεσο ανταγωνισμό. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον το κράτος προσπαθεί με τρομοκρατία, δρακόντειες ποινές και εκστρατείες επηρεασμού της κοινής γνώμης να εισπράξει φόρους και εισφορές που έτσι και αλλιώς είναι αδύνατον να πληρωθούν. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ελπίδα πια για την Ελλάδα. Είναι μια απελπισία!
Κυχρέας / Kychreas tweet media
Ελληνικά
47
103
452
24.8K
Κυχρέας / Kychreas รีทวีตแล้ว
Ακροκεντρώος🇬🇷
Απίστευτη βόμβα το δημογραφικό Από το 2008 έως το 2025 οι γεννήσεις μειώθηκαν κατά 44,6% (52.708 λιγότερες γεννήσεις ετησίως). Πριν από λίγες δεκαετίες, η συζήτηση για τις ακριτικές περιοχές αφορούσε τις υποδομές, την ανάπτυξη και την άμυνα. Σήμερα το βασικό ερώτημα είναι πολύ πιο απλό : Ποιος θα ζει σε αυτές τις περιοχές σε είκοσι χρόνια;
Ακροκεντρώος🇬🇷 tweet media
Ελληνικά
40
37
163
9.3K
Κυχρέας / Kychreas รีทวีตแล้ว
Σταυροφόρος
Σταυροφόρος@stavroforos_·
"Είμαστε στο Ναύπλιο 150χλμ απο την Αθήνα για δουλειά, οσοι δεν έχουν χαρτιά να μην ανησυχούν & 50 χρόνια να μείνετε σε αυτά τα μέρη, η αστυνομία δεν πρόκειται να έρθει" Υπήκοος Μπαγκλαντές, νταλαβερτζής που συμβουλεύει, υποδέχεται κλείνει δουλειές, συνοψίζει την νοοτροπία τους
Σταυροφόρος@stavroforos_

Γιατί άραγε υπάρχει αυξητική τάση ενώ δεν λαμβάνουν άσυλο...; Για να καταλάβετε το δούλεμα που τρώτε απο τους πολιτικούς απατεώνες

Ελληνικά
28
276
737
29.1K
Κυχρέας / Kychreas
@dvonmeph @LeonPalaiodimos @AlcibiadesScamb Συμφωνώ. Η επαρχία μπορεί να σου προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής και αυτά που προσφέρει η μεγάλη πόλη είναι πράγματα που μπορείς να απολαύσεις με μια απλή βόλτα σε αυτήν. Αν εξαιρέσεις την εργασία. Η πόλη και η επαρχία προσφέρουν διαφορετικές θέσεις εργασίας.
Ελληνικά
0
0
0
21
GreekMetalLegend
GreekMetalLegend@dvonmeph·
@LeonPalaiodimos @AlcibiadesScamb Εγώ δεν έχω χωριό και κάποια σχέση με την επαρχία και έχω δικό μου σπίτι σε καλή περιοχή. Αν μπορούσα να φύγω από την Αθήνα θα το έκανα εχθές
Ελληνικά
0
0
0
18
Λεωνίδας Παλαιοδήμος
«Αν μπορείς να φύγεις από την Αθήνα, φύγε!» Η αυθόρμητη συμβουλή του προέδρου των ευρωπαίων μεσιτών, Κοσμα Θεοδωριδη. Γιατί όμως δεν φεύγει ο κόσμος από την Αθήνα και μάλιστα -αντίθετα- η ροή συνεχίζει να είναι προς την Αθήνα; Α. Οι ηλικιωμένοι νιώθουν πιο ασφαλείς στην Αθήνα λόγω νοσοκομείων. Η ανασφάλεια που νιώθει ο κόσμος (δικαίως ή αδίκως) για (κάποια από) τα νοσοκομεία της επαρχίας είναι απίστευτη. Προσωπικά το εισπράττω συνεχώς. Β. Οι νεότεροι δεν βρίσκουν καλοπληρωμένες δουλειές στην μη-τουριστική επαρχία. Όπως σωστά λέει ο Κ. Θεοδωριδης στο κλιπ. *Οι επιχειρήσεις πρέπει να αγκαλιάσουν την τηλε-εργασία. Έστω ένα υβριδικό μοντέλο. Ο καλός εργαζόμενος θα βγάλει τη δουλειά και από το σπίτι. Άλλαξαν οι εποχές. Μπορείς να μετρήσεις την απόδοση του εργαζόμενου χωρίς να τον έχεις μπροστά σου. Θα είναι και πιο χαρούμενος και πιο αποδοτικός αν έχει την ευελιξία να εργαστεί από το σπίτι. Αν του μένουν λεφτά στην άκρη και νιώθει ότι αυτό που κάνει αξίζει. *Η Πολιτεία πρέπει να επιτέλους να ασχοληθεί με τις παροχές Υγείας στην επαρχία. Και δεν αναφέρομαι σε μικρά νησιά. Αναφέρομαι σε μεσαίες επαρχιακές πόλεις. *Η Πολιτεία να δώσει κίνητρα σε επιχειρήσεις να εγκατασταθούν στην επαρχία ως αντιστάθμισμα στα υπάρχοντα αντικίνητρα / μειονεκτήματα του να επιχειρείς στην επαρχία. *Μεταφορές: η επικοινωνία της επαρχίας με την Αθήνα είναι ΑΚΡΙΒΗ. Όσο πιο ακριβή είναι, τόσο λιγότερο ο κόσμος θα εκτίθεται στην επαρχία. Τοσο «πιο μακριά» θα την βλέπει.
Ελληνικά
33
39
191
12K
Κυχρέας / Kychreas
@NikolaosSampat1 Ευχαριστώ. Αν εννοείς κάποιους που απλά διαφωνούν με όλα, έχεις δίκιο. Υπάρχουν και αυτοί. Αισθάνονται ότι τους δίνει αξία η διαφωνία με τους υπόλοιπους.
Ελληνικά
1
0
4
102
Nikolaos Sampatis
Nikolaos Sampatis@NikolaosSampat1·
@vxaz_79 Φίλε Κυχρεα, όσο σε έχω παρακολουθήσει, μόνο σε εσένα δεν πήγαινε αυτό το τουιτ. Πίστεψε με.
Ελληνικά
1
0
4
229
Κυχρέας / Kychreas
Το θέμα δεν είναι άσπρο-μαύρο. Κανείς δεν είναι αντίθετος με τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά, τα υδροηλεκτρικά και τα πυρηνικά. Είμαστε ενάντια στην ακριβή ενέργεια και στην καταστροφή του περιβάλλοντος. Αν η κυβέρνηση επιδοτούσε την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και ανεμογεννητριών στις στέγες κάθε σπιτιού ώστε να κερδίσουν οι οικογένειες και απαγόρευε την εγκατάσταση τους στα χωράφια και τις βουνοκορφές όπου κερδίζουν οι μεγάλες εταιρείες, όλοι θα συμφωνούσαν. Όπως και αν η ενέργεια από φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες μπορούσε να είναι τόσο φθηνή όσο του λιγνίτη. Το να μας βάζει όμως ενώ έχουμε εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ αποθέματα λιγνίτη, ενώ έχουμε έτοιμη και αποσβεσμένη την λιγνιτική υποδομή να πληρώνουμε στον λογαριασμό μας την "Πράσινη Μετάβαση", δεν νομίζω ότι συμφωνεί κάποιος. Ειδικά με την βλακώδη (αν όχι εγκληματική) καταστροφή της υπάρχουσας υποδομής παραγωγής από λιγνίτη, ώστε να μην μπορούμε να διορθώσουμε το λάθος δεν συμφωνεί κανείς. Αυτή η υποδομή είναι περιουσία μας και καταστρέφεται, εξασφαλίζοντας ότι δεν θα μπορούμε εύκολα να επιστρέψουμε σε φθηνή και δικής μας παραγωγής ενέργεια στο μέλλον! Να σημειωθεί ότι από όταν πάρθηκαν τα εδάφη όπου είναι τα ορυχεία λιγνίτη από τους ιδιοκτήτες τους, το κράτος ανέλαβε την υποχρέωση να τα επιστρέψει σε αυτούς αν σταματήσει η παραγωγή λιγνίτη. Την υποχρέωση αυτή άλλαξε με νόμο η κυβέρνηση ώστε η ΔΕΗ (ιδιωτική εταιρεία πλέον) να μην αναγκαστεί να τα δώσει πίσω στους ιδιοκτήτες τους αλλά να τα καταστρέψει μετατρέποντας τα σε φωτοβολταϊκά πάρκα, λίμνες και κέντρα δεδομένων.......
Nikolaos Sampatis@NikolaosSampat1

Κάποιοι άνθρωποι είναι κλινική περίπτωση. Λένε όχι στο ΦΑ, όχι στα πυρηνικά, όχι στα φωτοβολταϊκά, όχι στα αιολικά, όχι στα υδροηλεκτρικά, όχι στο όχι. Αλλά στενοχωριούνται που κλείνει ένα ορυχείο λιγνίτη ή τα εργοστάσια μαζούτ στα νησιά. Ε ρε Τσίπρας που τους χρειάζεται

Ελληνικά
5
5
21
724
Κυχρέας / Kychreas
Το θέμα δεν είναι άσπρο-μαύρο. Κανείς δεν είναι αντίθετος με τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά, τα υδροηλεκτρικά και τα πυρηνικά. Είμαστε ενάντια στην ακριβή ενέργεια και στην καταστροφή του περιβάλλοντος. Αν η κυβέρνηση επιδοτούσε την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και ανεμογεννητριών στις στέγες κάθε σπιτιού ώστε να κερδίσουν οι οικογένειες και απαγόρευε την εγκατάσταση τους στα χωράφια και τις βουνοκορφές όπου κερδίζουν οι μεγάλες εταιρείες, όλοι θα συμφωνούσαν. Όπως και αν η ενέργεια από φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες μπορούσε να είναι τόσο φθηνή όσο του λιγνίτη. Το να μας βάζει όμως ενώ έχουμε εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ αποθέματα λιγνίτη, ενώ έχουμε έτοιμη και αποσβεσμένη την λιγνιτική υποδομή να πληρώνουμε στον λογαριασμό μας την "Πράσινη Μετάβαση", δεν νομίζω ότι συμφωνεί κάποιος. Ειδικά με την βλακώδη (αν όχι εγκληματική) καταστροφή της υπάρχουσας υποδομής παραγωγής από λιγνίτη, ώστε να μην μπορούμε να διορθώσουμε το λάθος δεν συμφωνεί κανείς. Αυτή η υποδομή είναι περιουσία μας και καταστρέφεται, εξασφαλίζοντας ότι δεν θα μπορούμε εύκολα να επιστρέψουμε σε φθηνή και δικής μας παραγωγής ενέργεια στο μέλλον! Να σημειωθεί ότι από όταν πάρθηκαν τα εδάφη όπου είναι τα ορυχεία λιγνίτη από τους ιδιοκτήτες τους, το κράτος ανέλαβε την υποχρέωση να τα επιστρέψει σε αυτούς αν σταματήσει η παραγωγή λιγνίτη. Την υποχρέωση αυτή άλλαξε με νόμο η κυβέρνηση ώστε η ΔΕΗ (ιδιωτική εταιρεία πλέον) να μην αναγκαστεί να τα δώσει πίσω στους ιδιοκτήτες τους αλλά να τα καταστρέψει μετατρέποντας τα σε φωτοβολταϊκά πάρκα, λίμνες και κέντρα δεδομένων.......
Ελληνικά
1
0
6
134
Nikolaos Sampatis
Nikolaos Sampatis@NikolaosSampat1·
Κάποιοι άνθρωποι είναι κλινική περίπτωση. Λένε όχι στο ΦΑ, όχι στα πυρηνικά, όχι στα φωτοβολταϊκά, όχι στα αιολικά, όχι στα υδροηλεκτρικά, όχι στο όχι. Αλλά στενοχωριούνται που κλείνει ένα ορυχείο λιγνίτη ή τα εργοστάσια μαζούτ στα νησιά. Ε ρε Τσίπρας που τους χρειάζεται
Nikolaos Sampatis tweet media
Ελληνικά
29
17
111
3.7K
Κυχρέας / Kychreas รีทวีตแล้ว
demetra
demetra@nodirectflight·
@MirantaAna89620 @vxaz_79 Νοιάζεται η κυβέρνηση για την υγεία των κατοίκων! Τα βαρέα μέταλλα και το αρσενικό, από την εξόρυξη χρυσού και χαλκού στη Χαλκιδική (Σκουριές-Ολυμπιάδα), είναι γνωστό ότι κάνουν καλό στην υγεία! Όπως και ο λιγνίτης μας, σε μισή ώρα απόσταση στα Σκόπια! 👇 x.com/BananaJoeReloa…
Bananarama@BananaJoeReload

@_anthi___ @steliostso @kic54989272 Τους τα φέρνει στην μάπα ο αέρας τώρα εισαγόμενα 😂😂.

Ελληνικά
0
2
3
58
Κυχρέας / Kychreas
Αστείος! Η Ελλάδα "ΘΑ" ξεκινήσει τις εξορύξει φυσικού αερίου, "ΑΝ" τις ξεκινήσει ποτέ. Έως τότε βλέπουμε την κυβέρνηση να τις καθυστερεί, να τοποθετεί θαλάσσια πάρκα πάνω από τα έτοιμα προς εκμετάλλευση κοιτάσματα και οι ενδιαφερόμενοι να αποχωρούν. Προς το παρόν λοιπόν βλέπουμε ότι λένε λόγια, μοιράζουν υποσχέσεις και εμποδίζουν τις εξορύξεις. Επίσης έχουν δηλώσει ότι δεν θα γίνουμε πετρελαιοπαραγωγός χώρα και ότι θα δεν θα αντλήσουμε ούτε φυσικό αέριο και ούτε πετρέλαιο από τα κοιτάσματα μας. Οι συμφωνίες με την Exxon Mobil και την Chevron μάλλον μοιάζουν με υποχώρηση στις πιέσεις των ΗΠΑ. Εάν αλλάξει η παράταξη που κυβερνάει στις ΗΠΑ δεν θα προχωρήσουν.
Ελληνικά
1
0
1
15
AlliesMatter
AlliesMatter@user140230·
@nodirectflight @vxaz_79 Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή. Δευτέρα, Τετάρτη στην Ρεβυθούσα.
Ελληνικά
1
0
0
7
Κυχρέας / Kychreas
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει το δικαίωμα με μια απλή ανακοίνωση οι κυβερνήσεις να μπορούν να συνεχίσουν να βασίζουν την παραγωγή ενέργειας με λιγνίτη. Η Γερμανία έχει παρατείνει έως το 2038 και άλλα κράτη ακόμα αργότερα. Η Ελλάδα ενώ είχε αναλάβει από μόνη της την υποχρέωση να σταματήσει την παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη το 2028, επιτάχυνε τους τελευταίους 18 μήνες, απέσειρε όλες τις μονάδες και θα διακόψει την λειτουργία της τελευταίας μονάδας εντός του 2026. Άρα όχι απλά δεν χρειαζόταν να παρατείνει με "έναν νόμο, ένα άρθρο", όχι απλά δεν χρειαζόταν να επιταχύνει την διαδικασία αλλά μπορούσε να καθυστερήσει την απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων περισσότερο από 12 χρόνια (όσο η Γερμανία, η Ιταλία, η Βουλγαρία) ή και έως το 2049 όπως η Πολωνία. Αυτό όμως δεν θα εξυπηρετούσε το καρτέλ της "Πράσινης Ανάπτυξης". Πώς θα κέρδιζαν χρήματα από υπάρχουσα υποδομή που έχει αποσβεστεί και θα παρήγαγε φθηνότερη ενέργεια που κανένα άλλο καύσιμο δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί;
Kostas Pournaras@kostasp71

@vxaz_79 Με ένα νόμο κι ένα άρθρο. Γνωστή συνταγή και πετυχημένη...

Ελληνικά
7
26
83
1.6K
Κυχρέας / Kychreas
@infostavrakidis Εισάγουμε και τους αντικαταστάτες μας με την κυβέρνηση να δίνει επιδότηση από τους φόρους μας.....
Ελληνικά
1
0
3
10
antonios stavrakidis
antonios stavrakidis@infostavrakidis·
@vxaz_79 εχουμε ομως γεμίσει γατάκια και σκυλάκια και κανουμε πρωταθλητισμό στις αμβλώσεις... με την αρωγή της κυβέρνησης που βήμα βήμα μηδενίζει τις,λ δυνατότητες δημιουργίας οικογένειας.
Ελληνικά
1
0
2
11
Κυχρέας / Kychreas
50% κάτω οι γεννήσεις στην Ελλάδα ενώ έχουν προσμετρηθεί περίπου 300.000 χιλιάδες γεννήσεις μεταναστών που δεν είχαν λάβει την Ελληνική ιθαγένεια. Αρκετές δεκάδες χιλιάδες είναι αλλοδαπών που έλαβαν ιθαγένεια. Αν αφαιρέσουμε τις γεννήσεις των γύφτων τί μένει; Οι γεννήσεις των Ελλήνων έχουν καταρρεύσει εξαιτίας της μετανάστευσης και της φτώχειας όσων έχουν μείνει πίσω!
Λεωνίδας Παλαιοδήμος@LeonPalaiodimos

Κατάρρευση γεννήσεων. ⬇️ 50% από το 2008 ως το 2025. 📉 25% μόνο τα τελευταία 4 χρόνια. Ούτε σε παγκόσμιο πόλεμο δεν γίνονται αυτά. Δεν με ανησυχεί τόσο το ζήτημα της εθνικής άμυνας ή της οικονομίας. Άμυνα: Στην εποχή των drones-ΑΙ μπορείς να είσαι αστακός. Έτοιμος να προκαλέσεις απίστευτη ζημία στον επίδοξο αντίπαλο. Οικονομία: Στην εποχή που καταφθάνει τις επόμενες δεκαετίες θα παράγουμε όσα χρειαζόμαστε πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η μετατροπή μας σε κοινωνία γερόντων. Μια κοινωνία φοβική και νωθρή, χωρίς ζωντάνια. Πόσο φιλόδοξη μπορεί να είναι μια γερασμένη κοινωνία; Ποσο ευτυχισμένη μπορεί να είναι μια τέτοια κοινωνία; #δημογραφικο #υπογεννητικοτητα #ελλαδα

Ελληνικά
13
47
173
5.5K
Κυχρέας / Kychreas
Ακόμα επιτρέπεται η χρήση λιγνίτη. Η κάθε χώρα απλά ενημερώνει την Ευρωπαϊκή Ένωση για το πότε θα σταματήσει να τον χρησιμοποιεί. Η Πολωνία θα το κάνει το 2049 εάν δεν αλλάξει γνώμη. Η ρήτρα ρύπων μπορεί να ξεπεραστεί με επεξεργασία των υπολειμμάτων της καύσης. Μάλιστα υπάρχουν ελληνικές εταιρείες με σχετική τεχνογνωσία. Τα παράγωγα της επεξεργασίας πωλούνται στην βιομηχανία και η δέσμευση άνθρακα φτάνει στο 95%.
Ελληνικά
0
0
2
21
Λογικός & μετρημένος
@vxaz_79 Δεν πρέπει να έχει περάσει από το νου τους ότι κάποτε ίσως αρθεί η ρήτρα ρύπων, σε μια αποκαλυπτική κατάσταση όπου όλα τα μέσα θα επιτρέπονται, για λόγους επιβίωσης.
Ελληνικά
1
0
3
27
Κυχρέας / Kychreas
Μην ξεχνάμε ότι τα ορυχεία μετατρέπονται άμεσα σε λίμνες - "μπαταρίες" και φωτοβολταϊκά πάρκα ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά στο μέλλον! Στα χαρτιά θα κατασκευαστούν και κέντρα δεδομένων εκεί αλλά αυτό θα το δούμε, από υποσχέσεις έχουμε χορτάσει! Με ποιά λογική καταστρέφουμε κάτι υπαρκτό στο οποίο έχουν επενδυθεί εκατοντάδες εκατομμύρια, έχει αποσβεστεί και έχει αξία δισεκατομμυρίων και ξοδεύουμε για να μην χρησιμοποιηθεί ξανά. Ύστερα εγκαθιστούμε νέες ασύμφ8ρες υποδομές από πάνω του ώστε να είναι σίγουρο ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί ξανά........
Chris Freeman@PanagiotisMylo6

Και ρωτώ ρε παλιάνθρωπε, ανθέλληνα και καταστροφέα τού ελληνικού έθνους, ποιός είναι ο λόγος πού ανατίναξες τούς 3 τεράστιους εκσκαφείς στην Κοζάνη; Βρε λαμόγιο πού σε κάναμε και πρωθυπουργό σε αυτή τη χώρα, ποιός ο λόγος να τούς καταστρέψεις; Απλά αισθάνεσαι και καταλαβαίνεις οτι θα πέσεις με βρόντο και καταστρέφεις οτι μπορείς σε αυτή τη χώρα πού αποτελείται κυρίως απο πρόβατα! Ξέρεις πολύ καλά οτι θα υπάρξει άλλη κυβέρνηση μετά τις εκλογές και δεν θέλεις τυχόν να τούς ξαναχρησιμοποιήσει ο ελληνικός λαός παλιομαυρομμάτη! Ειλικρινά εισαι απίστευτος τύπος μαζί με τον Αδωνι! Εχω εξοργιστεί τρομερά! Ευτυχώς ποτέ δεν σε ψήφισα...!! facebook.com/share/1CVwsy8B…

Ελληνικά
5
17
72
1.4K
Κυχρέας / Kychreas
Τα έχω επισκεφθεί και έχω μιλήσει και απευθείας με διευθυντή ορυχείου και χειριστές. Αφέθηκαν στην τύχη τους γιατί ο στόχος ήταν να κλείσουν. Εξακολουθούσαν να είναι σε λειτουργική κατάσταση και μπορούσαν να παράγουν. Η αξία αντικατάστασης του κάθε ενός εκσκαφέα είναι πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ. Θα έπρεπε να τιμωρηθούν όσοι τα άφησαν να φτάσουν σε φρικώδη κατάσταση και να αποκατασταθεί η ζημιά. Κατά προτίμηση με δήμευση της περιουσίας όσων ήταν υπεύθυνοι για την περιουσία μας και δεν την προστάτευσαν.
Ελληνικά
2
0
0
12
Βαρετός Ορθολογιστής
@vxaz_79 Μην ασχολείστε με θέματα που δεν γνωρίζετε κ δεν έχετε ζήσει. Η κατάσταση των ορυχείων και των μηχανημάτων τα τελευταία 20 χρόνια είναι φρικώδης.
Ελληνικά
1
0
0
23
Κυχρέας / Kychreas
Έβγαλαν και τα δημοσίευσαν. Απλά κανείς δεν ασχολείται για κάποιο λόγο. Το δημοσιογραφικό κατεστημένο πέρα από λίγα άρθρα δεν κάλυψε εις βάθος το θέμα και έτσι το ευρύ κοινό δεν έχει ενημερωθεί για όλη αυτή την σπατάλη. Προφανώς γιατί η μάσα στις χώρες αποδέκτες του χρήματος ήταν ευρύτατη.
Ελληνικά
0
0
0
3
VFV
VFV@monaxo_gavlaris·
@appistol Παπατζα τελείως αυτό με το usaid εε; Τελικά τίποτα δεν έβγαλαν, μεγάλες αποκαλύψεις μπλα μπλα μπλα 😂😂
Ελληνικά
1
0
0
53
Apostolos Pistolas
Apostolos Pistolas@appistol·
Έκλεισε η κάνουλα του USAID καταρρέει κάθε αριστερή κυβέρνηση στη Λατινική Αμερική. Χθες και η Κολομβία έστριψε δεξιά. Η Βενεζουέλα είναι κόκκινη αλλά συνεργάζεται πλήρως με ΗΠΑ πλέον. Μένει να κερδίσει στη Βραζιλία ο γιος του Μπολσονάρο.
Apostolos Pistolas tweet media
Ελληνικά
18
59
373
13.3K
Κυχρέας / Kychreas
Γιατί στην αμερικανική χρηματοδότηση βασίζονταν οι Αριστεροί για να ταΐζουν τους κομματικούς πελάτες τους. Μόλις σταμάτησαν να τους ταΐζουν σταμάτησαν και αυτοί να τους ψηφίζουν. Αυτό σε συνδυασμό με την αποτυχία της πολιτικής των Αριστερών κυβερνήσεων, οδήγησε στην επικράτηση των αντιπάλων τους. Εάν δεν ήταν καθολική η επικράτηση θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει σχέση. Όταν όμως συμβαίνει παντού, μάλλον υπάρχει αιτιώδης συνάφεια.
Ελληνικά
0
0
0
9
apolyterion
apolyterion@apolyterion·
@appistol Πώς αποδεικνύεται η αιτιώδης σχέση μεταξύ της χρηματοδότησης της USAID και της πτώσης κεντροαριστερών κυβερνήσεων; Γιατί δεν είναι τυπικός εκλογικός κύκλος μεταξύ κεντροαριστερών & κεντροδεξιών; Γιατί η παύση της χρηματοδότησης από τη USAID είναι πιο σημαντική από τον πληθωρισμό;
Ελληνικά
1
0
10
668
Κυχρέας / Kychreas
Εγκαθιστούν πάρκα φωτοβολταϊκών στα επίγεια ορυχεία, τα πλημμυρίζουν για να τα μετατρέψουν σε μπαταρίες και γενικά κάνουν τα πάντα για να εξασφαλίσουν ότι η αποκατάσταση της ζημιάς ή είναι αδύνατη ή θα χρειαστεί πολύ χρόνο και χρήμα!
Μυστικός@DeEudaimon1

Τίναξαν στον αέρα τους εκσκαφείς στα ορυχεία λιγνίτη για να κάνουν σίγουρο πως δεν θα έχεις ποτέ πια φθηνή ενέργεια. Δεν υπήρχε απόλυτως κανένας άλλος λόγος να τα καταστρέψουν υποδομές φτιαγμένες από τη φορολογία των Ελλήνων.

Ελληνικά
0
9
36
362
Κυχρέας / Kychreas
@DeEudaimon1 @zisiskoutsoumb1 Εγκαθιστούν πάρκα φωτοβολταϊκών στα επίγεια ορυχεία, τα πλημμυρίζουν για να τα μετατρέψουν σε μπαταρίες και γενικά κάνουν τα πάντα για να εξασφαλίσουν ότι η αποκατάσταση της ζημιάς ή είναι αδύνατη ή θα χρειαστεί πολύ χρόνο και χρήμα!
Ελληνικά
0
0
5
42
Μυστικός
Μυστικός@DeEudaimon1·
Τίναξαν στον αέρα τους εκσκαφείς στα ορυχεία λιγνίτη για να κάνουν σίγουρο πως δεν θα έχεις ποτέ πια φθηνή ενέργεια. Δεν υπήρχε απόλυτως κανένας άλλος λόγος να τα καταστρέψουν υποδομές φτιαγμένες από τη φορολογία των Ελλήνων.
Ελληνικά
25
159
561
9.6K
Κυχρέας / Kychreas รีทวีตแล้ว
Βασίλης Βιλιάρδος
Δύσκολα μπορεί να καταλάβει κανείς πώς είναι δυνατόν να ανταπεξέλθει η Ελλάδα, με δημόσιο και ιδιωτικό χρέος πάνω από 830 δις € - πόσο μάλλον όταν αυξάνεται ασταμάτητα, ειδικά το κρατικό άνω των 427 δις €, παρά τα (δήθεν) δημοσιονομικά πλεονάσματα και το ξεπούλημα των πάντων. Με απλά λόγια, εάν έχουμε πράγματι δημοσιονομικό πλεόνασμα και έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις/παραχωρήσεις, τότε γιατί έχουμε αύξηση του χρέους κατά 4,5 δις € το 2025 σε σχέση με το 2024; Πώς προκύπτει αυτή η μαγική εικόνα; Από την άλλη πλευρά, το κράτος δανείζεται με repos από τα Ταμεία περί τα 63 δις €, για να μην καταγράφεται στο δείκτη χρέος/ΑΕΠ, όταν ο ΕΦΚΑ έχει ήδη έλλειμμα 52 δις € - παρά το διπλασιασμό σχεδόν των εσόδων του από τις ασφαλιστικές εισφορές το τελευταίο τρίμηνο. Πώς δανείζει λοιπόν ο ΕΦΚΑ το δημόσιο και πόσο επικίνδυνος είναι αυτός ο δανεισμός για τις μελλοντικές συντάξεις; Μήπως αυτός ήταν ο λόγος που ο Γ. Στουρνάρας προειδοποίησε για τους κινδύνους των δημοσίων συντάξεων;
Ελληνικά
2
37
102
2.3K
Κυχρέας / Kychreas รีทวีตแล้ว
Πρακτική Σκέψη
Πρακτική Σκέψη@praktikiskepsi·
‼️Νέο αρνητικό ρεκόρ χτύπησε η υπογεννητικότητα στην Ελλάδα, αφού η Ελληνιστική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε πως για το 2025 οι γεννήσεις στην Ελλάδα ανήλθαν μόλις σε περίπου 65.500. 📉Ο δείκτης γονιμότητας στην Ελλάδα (2.1 παιδιά ανά γυναίκα για να αυξάνεται ο Ελληνικός πληθυσμός) βρίσκεται σε κατήφορο ήδη από την δεκαετία του 1980, λόγω αλλαγής στάσης στο ποσό σημαντική θεωρούν οι Έλληνες την δημιουργία οικογένειας. ☠️Εν συνεχεία, οι γεννήσεις συνέχισαν να μειώνονται και την δεκαετία του 2000, φτάνοντας στην αρχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008 που οδήγησε το 2011 οι θάνατοι να ξεπεράσουν αριθμητικά πια τις γεννήσεις σε αριθμούς. Από τότε έως και σήμερα οι θάνατοι είναι σταθερά διπλάσιοι από τις γεννήσεις στην Ελλάδα.
Πρακτική Σκέψη tweet media
Ελληνικά
11
34
144
3K
Κυχρέας / Kychreas รีทวีตแล้ว
Βασίλης Βιλιάρδος
Οι δώδεκα πληγές της Ελλάδας (1) Η υποθήκευση της δημόσιας περιουσίας της για έναν αιώνα και το ξεπούλημα της - κάτι μοναδικό στην παγκόσμια ιστορία. Ξεκίνησε με τη συγκυβέρνηση Σαμαρά/Βενιζέλου και το ΤΑΙΠΕΔ - ενώ ολοκληρώθηκε από την κυβέρνηση Τσίπρα, με την ίδρυση του Υπερταμείου των ξένων (analyst.gr/2019/12/26/ipe…). (2) Η παράδοση των εφοριών της στους ξένους, με την ίδρυση της ανεξάρτητης από το υπουργείο οικονομικών ΑΑΔΕ των ξένων (analyst.gr/2019/12/27/aad…), από την κυβέρνηση Τσίπρα - ως προϋπόθεση του τρίτου μνημονίου που υπεγράφη το 2015 από τους ΣΥΡΙΖΑ/ΠΑΣΟΚ/ΝΔ. Η ΑΑΔΕ δήθεν ελέγχεται από τη Βουλή, αλλά προσχηματικά αφού δεν συμβαίνει - ενώ όλα τα φορολογικά νομοσχέδια έρχονται από το εξωτερικό και οι εκάστοτε υπουργοί έχουν μόνο διακοσμητικό ρόλο. (3) Η εκούσια κυλιόμενη χρεοκοπία, από την οποία θα υποφέρουν πολλές γενιές Ελλήνων (analyst.gr/2015/10/23/kil…), για να διασωθούν τότε οι γαλλικές και οι γερμανικές τράπεζες, με το PSI (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ 2012) - με μείωση του χρέους μας μόλις κατά 51,3 δις €, όταν μόνο την τριετία 2019/2022 αυξήθηκε το δημόσιο χρέος της χώρας μας κατά 44 δις € και το ιδιωτικό κατά 40 δις €. (4) Η στήριξη των τραπεζών πέντε φορές από τους φορολογουμένους (τρεις ανακεφαλαιοποιήσεις περί τα 44 δις, αναβαλλόμενος φόρος 20 δις € από την κυβέρνηση Σαμαρά και τον Χαρδούβελη το 2014, πρόγραμμα Ηρακλής 23 δις €) και ο μετέπειτα αφελληνισμός τους σε εξευτελιστικές τιμές, παρά το ότι είχαν κρατικοποιηθεί - με επί πλέον δώρο το hive down(analyst.gr/2021/05/25/ban…) και με αποτέλεσμα να θησαυρίζουν εις βάρος μας, αφού μόνο τα τελευταία χρόνια είχαν καθαρά και αφορολόγητα κέρδη 17 δις €! (5) H θεσμοθέτηση των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών εν μέσω κρίσης, από την κυβέρνηση Τσίπρα το 2017, καθώς επίσης των εισπρακτικών εταιριών - οι οποίες ληστεύουν ανεξέλεγκτα τα σπίτια των Ελλήνων, με αποτέλεσμα από το 2019 έως το 2025 να έχει μειωθεί η ιδιοκατοίκηση κατά 6 μονάδες και να έχουν χαθεί 260.000 κατοικίες! (6) Η ενεργειακή εξάρτηση σχεδόν κατά 80% πια που ξεκίνησε από την απολιγνιτοποίηση της κυβέρνησης Τσίπρα και συνεχίσθηκε από την κυβέρνηση Μητσοτάκη - με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, να πεταχτούν στα σκουπίδια αποθέματα λιγνίτη αξίας 300 δις € και σήμερα να ανατινάζονται εκσκαφείς, όπως στο ορυχείο λιγνίτη της Κοζάνης, τους οποίους έχουν πληρώσει οι Έλληνες με τους φόρους τους! (7) Το ενεργειακό χρηματιστήριο που ψηφίσθηκε από την κυβέρνηση Τσίπρα και λειτούργησε από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, από τον Κ. Χατζηδάκη - με το οποίο ληστεύονται οι Έλληνες από το ενεργειακό καρτέλ που θησαυρίζει, μέσω των τιμών του ηλεκτρικού. Επιπλέον, η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε εύφορη αγροτική γη και ανεμογεννητριών σε βουνά που καίγονται - με αποτέλεσμα την καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος. Φυσικά μπαταρίες δεν κατασκευάζονται, για να θησαυρίζει το ενεργειακό καρτέλ και να διευκολύνονται οι εισαγωγές του αμερικανικού LNG - καθώς επίσης αυτών που το εισάγουν. (8) Ο πληθωρισμός λόγω των Ολιγοπωλίων και των καρτέλ που λυμαίνονται ανεξέλεγκτα τους Έλληνες, μεταξύ άλλων με τη βοήθεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη - η οποία αδιαφορεί αφού τη συμφέρει, επειδή έτσι αυξάνονται τα φορολογικά έσοδα του κράτους, επιπλέον της τρομακτικής υπερφορολόγησης των Ελλήνων και μειώνεται ο δείκτης χρέος/ΑΕΠ. (9) Η ληστεία του ΕΦΚΑ και των λοιπών ταμείων, από τα οποία έχει δανεισθεί το κράτος πάνω από 65 δις €, για την κάλυψη παγίων αναγκών του και δεν μετρούν στο δείκτη χρέος/ΑΕΠ - με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πληρωθούν κάποια στιγμή στο μέλλον οι συντάξεις των εργαζομένων, αφού το κράτος δεν έχει τη δυνατότητα να καλύψει αυτά τα 65 δις € με δανεισμό από τις αγορές, ενώ είναι αδύνατον να πετύχει τέτοια δημοσιονομικά πλεονάσματα. (10) Το υπέρογκο κρατικό χρέος που έχει ήδη υπερβεί τα 427 δις €, το εξωτερικό χρέος που ξεπέρασε τα 590 δις €, το ιδιωτικό χρέος των 410 δις € εκ των οποίων πάνω από 240 δις € κόκκινο (παγκόσμιο ρεκόρ), τα συνεχή ελλείμματα τρεχουσών συναλλαγών πάνω από 6% του ΑΕΠ και οι εξευτελιστικοί πραγματικοί μισθοί, στην τελευταία θέση πλέον της ΕΕ - κυρίως λόγω της μονοκαλλιέργειας του τουρισμού που μας επιβλήθηκε με τα μνημόνια, αφού η παραγωγικότητα του είναι 3,8 φορές χαμηλότερη από τη μεταποίηση! (11) Το μεταναστευτικό, το οποίο κοστίζει τεράστια ποσά στους Έλληνες - αφού το κόστος ενός παράνομου μετανάστη είναι 800 € μηνιαία και ενός ασυνόδευτου παιδιού περί τα 3.000 € μηνιαία, όταν πολλές συντάξεις των Ελλήνων είναι στα 500 €! (12) Το δημογραφικό, αφενός μεν λόγω της φτωχοποίησης των Ελλήνων, οπότε της αδυναμίας τους να κάνουν οικογένειες και παιδιά, αφετέρου της συνεχιζόμενης μετανάστευσης των νέων μας για να επιβιώσουν - με αποτέλεσμα μία δημογραφική κατάρρευση άνευ προηγουμένου.
Βασίλης Βιλιάρδος tweet media
Ελληνικά
4
30
93
1.4K
Κυχρέας / Kychreas
@Epicrotus Εν τω μεταξύ φέρθηκε σαν γύφτος ο Παϊτέρης γιατί χρησιμοποίησε η Λατινοπούλου το εθνικό τους όνομα και το θεωρούν κάτι καλό; Σαν να νευριάσει κάποιος από εμάς που τον λένε Greek ή Γιουνάν και να αρχίσει να προσβάλλει τους γονείς του ανθρώπου που θεώρησε ότι τον προσβάλλει.
Ελληνικά
0
0
4
53
Επίκροτος
Επίκροτος@Epicrotus·
1.Οι γύφτοι λέγονταν έτσι εξ αρχής. Ήταν μια ουδέτερη ονομασία χωρίς κάτι το προσβλητικό 2.Οι γύφτοι παντού έχουν συγκεκριμένες συμπεριφορές 3.Οι συμπεριφορές αυτές είναι που διαχρονικά έδωσαν στη λέξη αυτή αρνητική χροιά 4.Τώρα αν λες "γύφτους" τους γύφτους είναι προσβολή 🤡👇
Επίκροτος tweet mediaΕπίκροτος tweet media
Manolis Grigorakis@mgrigorakis

Πήγε αυτό το σούργελο η Λατινοπούλου να πουλήσει ρατσιστική μαγκιά (γύφτοι κι έτσι) στον Παϊτέρη κι εκείνος την ξεφτίλισε σε live μετάδοση. Την έκανε ρομπά.

Ελληνικά
5
35
194
3.9K
Κυχρέας / Kychreas รีทวีตแล้ว
Σταυροφόρος
Σταυροφόρος@stavroforos_·
Οι καθημερινές συλλήψεις στον Έβρο αποτελούν ένδειξη αύξησης της πίεσης, η ροή είναι μεγαλύτερη απο αυτή που καταγράφεται στη δομή του Φυλακίου. Οι επιτυχημένες διελεύσεις -οπως του βίντεο με τα ελληνικά- είναι περισσότερες. Μετά χάνονται στο εσωτερικό της χώρας ακατάγραφοι.
Παρατηρητής Της Θράκης@Paratiritis_Thr

Προωθούσαν στη χώρα 18 μη νόμιμους μετανάστες paratiritis-news.gr/koinonia/stop-…

Ελληνικά
4
64
168
2.9K