KBValue

546 posts

KBValue

KBValue

@valuekek

Value investor. All sectors on my mind.

Sumali Aralık 2022
442 Sinusundan89 Mga Tagasunod
Naka-pin na Tweet
KBValue
KBValue@valuekek·
אני באמת חושב שנקסט ויז'ן, (עם ההנהלה המוכחת, הסיפור המרתק, המספרים שהוכיחו את עצמן, הביקושים בשוק הריאלי, המצב הדמוגרפי בעולם, היתרון התחרותי) אם היא הייתה נסחרת בארה"ב הייתה נסחרת באותו השווי, רק ב$$$
עברית
1
1
6
1.7K
KBValue nag-retweet
Gaurab Chakrabarti
Gaurab Chakrabarti@Gaurab·
You cannot buy a new gas turbine until 2030. Order books at GE, Siemens, and Mitsubishi stretch to 2029. Turbine prices have nearly tripled since 2019. Every AI data center needs power and every gas plant needs a turbine. And every turbine has one part that bottlenecks the entire industry: The blade. It has to survive in gas 500°C above the melting point of the metal it's made from and spin at up to 20,000 RPM under 10,000 g of centrifugal force. Each blade is grown as a single crystal of nickel superalloy, pulled through a vacuum furnace at 3 mm per minute. A set of blades costs $600,000 and takes 90 weeks to grow. The same metallurgy powers modern jet engines. Only 3 companies on Earth can build one. China spent $42 billion trying to catch up. They bought a Russian fighter engine, took it apart, and copied every part. Their copy ran 30 hours between overhauls versus 400 for the original. Modern Western engines run 4,000. You can reverse engineer the shape of a turbine blade. You cannot reverse engineer 60 years of metallurgy.
Gaurab Chakrabarti tweet media
English
1.1K
5.9K
29.2K
4.2M
KBValue
KBValue@valuekek·
@nav09284172 אתה חושב ש מישהו יושב ומחליט בעצמו ? זה טכני
עברית
1
0
4
240
משאם אחזקות
משאם אחזקות@nav09284172·
לא יודע מי אחראי שם על העדכון מדדים אבל לדעתי הפעם זה טימטום מוחלט להכניס את מגה אור לפי שווי כזה לדעתי טעות קשה ובכלל אני לא מדבר על אר פי אופטיקל וקווליטאו ושאר הרשימה בתכלס למעט מניות בודדות אני לא זוכר מניות ששרדו את המעבר למדדים הגדולים ונשארו שם לאורך זמן בדרך כלל זה כרטיס היציאה של המשקיעים החברות מגיעות על הקצה ובתמחור הכי גבוה שלהם גם לזה לא חסר דוגמאות כמו אלקטריאון מיטרוניקס ריטיילורס
משאם אחזקות tweet media
עברית
13
0
26
4.1K
KBValue
KBValue@valuekek·
@aleabitoreddit Why the $IREN GW raw asset moat they had two years ago is now almost gone.?
English
9
0
1
650
Serenity
Serenity@aleabitoreddit·
It still baffles me how people are still “Buying the Dip” on $IREN. Amid their $6,000,0000,000 ATM, diluted and sold into the open market. Thinking that it will increase their share price. While $NBIS was able to differentiate themselves and secure more hyperscaler deals + $NVDA backing. $IREN GW raw asset moat they had two years ago is now almost gone. It’s hard to see the stock appreciating much in value when $6,000,000,000 of structural dilution works against you in every rally. Better to wait after current shareholders get diluted first before going long.
Serenity tweet mediaSerenity tweet mediaSerenity tweet mediaSerenity tweet media
English
147
37
751
254.6K
Buzz Lightyear 🇮🇱
Buzz Lightyear 🇮🇱@MatanAlcalay·
איראנים יקרים, תמתינו בבקשה עם הטילים שלכם עד שאני אסיים להכין את הקפה של הבוקר
Buzz Lightyear 🇮🇱 tweet media
עברית
18
0
81
11.8K
KBValue
KBValue@valuekek·
@Roy_Wainer מסכים עם כל מה שרשמת ! מאוד אותנטי אבל שום מילה על ערך לבעלי מניות, על חפיר בארגון.. גם העובדה שהוא אומר לראם שמאנדיי לא הייתה תלויה בשיווק ועובדה שזה דווקא התחום הכי חלש בתקלה האחרונה. (= המניה ירדה 75% מאז שגוגל התחילו להכביד בשיווק)
עברית
0
0
1
295
Roy Wainer
Roy Wainer@Roy_Wainer·
בשעה טובה יצא לי להאזין לפרק המעולה הזה, ויש לי כמה מסקנות: קודם כל, ערן באמת מאוד כן וישיר, נשמע בנאדם מדהים, ויש למאנדיי הנהלה מצוינת. כל הכבוד על הפתיחות. אבל - אני רואה מדי פעם בפיד שאומרים שמאנדיי זולה ע"פ מכפיל ההכנסות שלה. אז גם ערן בעצמו אומר את זה בפרק, ואז אומר (לא במילים האלה) שזה לא באמת מעניין. הוא לא מוכן לדבר על חפיר או SoR, ויותר מזה - אומר שהוא מתכוון להמשיך להעלות את כוח האדם בקצב מהיר ולצאת למתקפה. יש בזה אפסייד כמובן, אבל גם דאונסייד, ובעיקר - לא נשמע כאילו מאנדיי מתכוונים לעשות מוניטיזציה אמיתית (כלומר ליצור תזרים מזומנים חופשי) מההכנסות שלהם, אז למה מכפיל ההכנסות בכלל מעניין? בכלל, יש נימה של זלזול בשוק הציבורי, לעומת השוק הפרטי שלכאורה מבין יותר. אני האחרון שיגיד שהשוק הציבורי התנהג בצורה מתוחכמת בחודש האחרון, כשהוריד את כל מניות חברות התוכנה באופן גורף, אבל ערן בעצם אומר שלגבי מאנדיי, השוק צודק, כי הוא אומר שכל מה שהיה כמעט לא מעניין, ועכשיו בונים עסק חדש עם הרבה אפסייד. אבל זה לא סטארטאפ פה, ולחברה ציבורית יש אחריות להשאת ערך לבעלי המניות שלה - משפט שלא נאמר בפודקאסט כלל. אם אני צריך לנחש, אני מעריך שמאנדיי כן תצליח, בעיקר על בסיס ניסיון העבר והיכולות של הצוות המנהל, אבל זה מאוד רחוק מההשקעה הכמעט בטוחה שאותה מכפיל ההכנסות הנמוך מתיימר לייצג
Reem Sherman@ReemSherman

הייתה לי הזכות לשבת לשיחה עם ערן זינמן, מנכ״ל מאנדיי, שהגיע לדבר על כל מה שעובר עליו ועל החברה בתקופה הלא פשוטה האחרונה. שיחה פתוחה, כנה וישירה שהיה לי מאוד מעניין להקליט ואני מקווה שלכם להאזין. youtube.com/watch?v=q1zenu…

עברית
10
1
95
22.4K
Sagiv
Sagiv@SagivElmaleh·
כבר לא נעים לי למחזר את הבדיחה
עברית
1
0
2
575
KBValue
KBValue@valuekek·
@dan_zafrir למה לדעתך פנדמנטלית החברה מעניינת ? לא מבחינה מסחרית
עברית
1
0
0
319
Dan Zafrir
Dan Zafrir@dan_zafrir·
מקבל בראש בפרטי ואומרים לי שאני בסחרור הגדלתי ולא מנתח את הדברים נכון. אז דבר ראשון יכול להיות, דבר שני, הסיבות שאני חושב שסיכוי טוב שהמניה תמצא פה תחתית : 1)החברה נוטה להנמיך ציפיות ולהכות אותן 2)בשווי הנוכחי - 42 מיליארד דולר, הבייבק שהחברה הנחתה מהווה כמעט 15% >>
Dan Zafrir tweet media
Dan Zafrir@dan_zafrir

דם ברחובות לטעמי ..הגדלתי פה (ב-45) אין המלצה

עברית
13
0
34
12.3K
KBValue
KBValue@valuekek·
@Roy_Wainer איך אתה מתייחס לחשיפה לירידת ריבית ?
עברית
0
0
0
289
Roy Wainer
Roy Wainer@Roy_Wainer·
שאלו אותי אתמול אם אינטראקטיב מעניינת במחיר הזה. דצמבר, חודש חלש לרוב בו העולם הנוצרי חצי בחופש, הסתיים עם גידול במספר החשבונות שגבוה מ-2% (וקצב שנתי של 32%). לפני 3 שנים היו 2.1 מיליון חשבונות פעילים; היום 4.4 מיליון. מה הפוטנציאל העולמי? אין המלצה כמובן, ותעשו את החשבון שלכם
עברית
8
1
46
5.6K
KBValue
KBValue@valuekek·
@bezalelsm הרגע קראת לדבר הזה מונופול ? 📝
KBValue tweet media
עברית
0
0
2
225
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'@bezalelsm·
האירוניה התאבדה. מי ש"מייצג" את בעלי העסקים במחאה נגד המאבק שלי להורדת יוקר המחיה הוא שחר תורג'מן שעומד בראש בחברת בריל שהיא אחד המונופולים שאחראים לעובדה שכולנו משלמים כאן ביוקר. תורג'מן מחזיק בשורת מותגים צולבים ויחד עם חבריו לבעלי המונופולים מפקיע מחירים ועושק את אזרחי ישראל. הניסיון הציני שלו לשים בחזית המאבק את העסקים הקטנים הוא דמגוגיה זולה ומביכה. יכול להיות זול כאן ואני נחוש להוכיח את זה בעזרת השם.
בצלאל סמוטריץ' tweet media
עברית
77
37
501
27.2K
Diamonds&Rust
Diamonds&Rust@TASE_insights·
זה נראה כמו סיכון אמיתי לברימאג, ראלקו וכו. לא מאמין שזה יגיע לתחום של המקררים או מוצרי חשמל יותר גדולים, אבל גם ככה זאת תחרות חזקה מאד
Diamonds&Rust tweet media
עברית
7
0
30
2.2K
KBValue
KBValue@valuekek·
285% אחרי, 160 מיליון שקל מחזור היום ב נקסט ויז'ן
KBValue tweet media
עברית
1
0
4
261
KBValue nag-retweet
Bondisrael
Bondisrael@Bondisrael_·
המאבק על הדירקטוריון בצים $ZIM מגיע לרתיחה 🔥 מצד אחד: דירקטוריון שמנסה לשמר כוח במינויי בזק מצד שני: בעלי מניות שדורשים שקיפות והצפת ערך על השולחן? הצעות רכש ענקיות ונכסים חבויים כדי להבטיח תהליך מכירה הוגן ולא "משחק מכור" = חייבים דירקטורים אמיצים ובלתי תלויים
Bondisrael tweet media
עברית
3
3
17
4K
KBValue
KBValue@valuekek·
@ShaiEgozi למה זה יתרון שחקנים קטנים לא יכולים לקנות חברה בת״א 35 ?
עברית
0
0
0
103
Shai Egozi
Shai Egozi@ShaiEgozi·
בדרך כלל - בשוק ההון יש יתרון לקוטן דווקא השנה - אני חושב שהיה יתרון מובהק להיות שחקן גדול ניתן לראות זאת גם בתשואת תל אביב 35 שהשיא 45% אל מול ה-SME60 שהשיא 35%, ובעיקר מול תל אביב צמיחה שעומד על 21% מתחילת שנה וכמובן - ברשימת העולות שכולן במדדים (למרות שחלקן התחיל את השנה ביתר)
Shai Egozi tweet media
עברית
5
0
30
2.7K
Bondisrael
Bondisrael@Bondisrael_·
דוח של S.T.O.P חושף נתונים מדהימים: טיסות הרחפנים של משטרת ניו-יורק זינקו ב-3,200% מאז 2022 📈 וזה ממשיך.. פי 10 בשנה 🛸 חציון ראשון 2024: 647 טיסות חציון ראשון 2025: 6,546 טיסות הצמיחה היא דו-צדדית והזינוק בשימוש גורר דרישה בגילוי, ניהול המרחב ויירוט איומים אוויריים 🛡️
Bondisrael tweet media
עברית
1
0
16
2.1K
KBValue
KBValue@valuekek·
@orel2589 כל הזמן קוראים לקניה אישית של ההנהלה ! איך ההנהלה לא רוכשת! למה לא לחשוב הפוך, למה ההנהלה לא רוכשת ? אולי הם מזהים משהו ? אולי בגלל זה רכשו את הדיסרפשן שלהם לפני פחות מחצי שנה ב80מ$ וכל השיח על השווי שלה נקבע לפי זה ? כבר מציעים למכור חלק לקרנות הון סיכון ? עברו חמישה חודשים.
עברית
0
0
4
568
Orel Levy
Orel Levy@Orel_Levy_·
אני מסכים. גם באופן שבו הם הנחו את הסלסייד וגם אותנו אף פעם לא דיברו על רווחיות ברמות כל כך נמוכות. באופן אישי הפריע לי שהם דוחים שוב ושוב את יום המשקיעים, בלי לתקשר את זה בצורה מסודרת וברורה... מעבר לכך, יש להם עוד הרבה שומן בעסק שאפשר לחתוך ולשפר רווחיות או פשוט לשפר פרודקטיביות לעובד, בסוף יש להם 5,344 עובדים נכון ל-רבעון3! לעומת 8100 בשופיפי, שמסתכלים על פרודקטיביות-וויקס באזור ה-333K$ שנתי לעובד, שופיפי ב-1.09M$ (לקחתי את שנת 2024) מה שאני אומר, אם הם בוחרים להאיץ צמיחה דרך בייס במחירי גולמי נמוכים יותר, זה לגיטימי, אבל עדיין הם לא צריכים להקריב רווחיות, וכמובן, כמו שאמרנו קנייה אישית של ההנהלה, זה מאוד חשוב, להראות לנו למשקיעים שהם באותה סירה כמונו. מי יודע אולי ברמות המחיר האלה יגיע גם אקטיביסט (כמו ב-2022). בסופו של דבר עסק הליבה כאן עדיין בסדר גמור. @marktluszcz $WIX $SHOP
Shahar Cohen (Lucid Capital)👓@LucidCap

איפה טעינו לגבי WIX$ א. הנחנו ש GM% של @maorshlomo הוא 0, מתברר שהוא מינוס 30-50% (תחת הנחה של ~9M$ לבייס מכירות ב Q4) ב. הטראפיק שראינו בסימילאר הגיע מתוך "שפיכת" כסף על פרסום. זה היה נכון לעשות מהצד של @nirzo מס 4. ג. ויקס במהלך מגננה (מוצדק מבחינתה) נותנת הנחות עמוקות יותר לחידושים של שנתיים-שלוש ולכן הבוקינגס עולה אבל זה לא משקף דינמיקה אמיתית של צמיחה מה ההנהלה צריכה לעשות: א. להפסיק לדקלם TROI , פעם שהם אומרים TROI המניה תרד עוד 1% (רווח גולמי, Retention שונה לחלוטין) ב. להראות שיש חסכון משמעותי בהוצאות מכל יוזמות ה AI ששמענו בפודקאסטים שלהם ג. למכור 49% מבייס44 לקרנות הון סיכון (אולי @mikeeisenberg) כדי לאפשר לאחרים בשאת בנטל ההפסדים והאפסייד כמובן ד.לקנות מניות באישי שלהם (אחרי הכל בעשור האחרון הם מכרו מילארדי דולרים מניות)

עברית
4
1
34
11.8K
KBValue
KBValue@valuekek·
@9PSRB125712 @SagivElmaleh נכון ולכן הם גם עובדים עם לקוחות שזה מה שהם עושים: x.com/jiahanjimliu/s…
Jim Liu@jiahanjimliu

$IREN: FireworksAI, SemiAnalysis Each neocloud comes into the industry with different advantages. IREN's hand is 2.91GW of power, a 2-3GW pipeline and enough IaaS expertise to partner with TogetherAI, Microsoft, and FireworksAI. Great companies grow their people, and FireworksAI is a key to IREN's growth in IaaS excellence. First I'll have to explain FireworksAI. FireworksAI FireworksAI is the commercialization of Meta's AI platform team for ads. Although Meta is not doing well in LLMs, it's ads platform is the best in the world. Without the layers of bureaucracy at Meta, FireworksAI will be a clean rendition of Meta AI Infra with the knowledge of many of the key engineers. Software developers know that a clean rewrite will take the code base to a whole new level. The AI platform that powered Meta's ads and recommendations will be now available to the startups and F500s of the world. FireworksAI Cofounders Lin Qiao, the CEO, is was the Senior Director that led Meta's AI frameworks & platform org which powered Meta's family of applications, integrity, ads and newsfeed (1). She worked all the way down to the compiler level and deployment across Meta's datacenters (1). Benny Chen was a Principal Engineer at Meta that led Ads Infrastructure at Meta and built low latency infrastructure to serve billions of users and trillions of impressions (2). Chenyu Zhao was a Senior Staff Engineer at Google that led a 50 person engineering org for Google Cloud Vertex AI. He owned ML algorithms and MLOps (3). Dmytro Dzhulgakov, the CTO at FireworksAI, was a Meta VP that owned Pytorch, led 400 engineers, and is a core maintainer of Pytorch (4). Dmytro Ivchenko was a Principal Engineer at Meta who was the ranking lead (5). Ranking at the heart of Meta because it drives Meta's engagement and revenue engine. James Reed was the Staff Engineer that led PyTorch distributed compilers (6). He is the key person to maximizing performance at the fundamental levels of GPUs. Pawel Garbacki was the Principal Engineer at Meta who owned GenAI research, fine-tuning, alignment, multi-agent systems & multi-modality (7). In other words, he leads Meta Newsfeed ML. My Meta friend tells me, GenAI org is top priority for GPU allocation. FireworksAI Engineering Their blog is insane; if you're a software engineer, I recommend you take a look (8). A key example their Inference Serving Runtime: FireAttention which serves LLM with 40-60% less latency than vLLM (9, 10)! vLLM is the one of the most important open source projects in LLM-serving right now and is used by $CRWV and $NBIS (11, 12). Cursor, an leading ai coding agent used at Nvidia, uses FireworkAI for their Fast Apply Autocomplete Feature where speed is critical (13). Fireworks raised $250m series C at a $4B evaluation as pure AI PaaS (14) and currently serves Gitlab, Uber, Verizon, Notion, Doordash, Hubspot, Quora along with many silicon valley statups (15). Synergy with IREN As a pure AI PaaS company, FireworksAI has chosen IREN to be their IaaS provider in addition to AWS, OCI, GCP, (17, 18, 19). IREN is going to provide them better pricing than the hypers which would critical to their costs as they scale to more customers. Therefore it's in Fireworks incentive to make their top performing PaaS stack runs just as fast on IREN's GPUs. FireworksAI is differentiated by performance, performance is easy for them, they need GPUs. When IREN works with FireworksAI, their team will learn how to optimize performance at the IaaS level. It will be a win-win for both parties. SemiAnalysis SemiAnalysis measured IREN's performance on IREN's old H100 XE9680s dell servers (20) which Dell did not do well early on which let SMCI take marketshare but Dell is now on-par with SMCI. Now, whatever performance IREN is still lacking, FireworksAI will iron them out. FireworksAI must have done performance testing already on IREN's servers to choose them because performance is the core of their business. FireworksAI brings optimized software and will help IREN optimize the networking fabric, storage interfaces, firmware/driver stacks, and telemetry tools to replace hardware before they wear out. IREN must have decent uptime now for MSFT to put a $2B downpayment on them but FireworksAI will help them to get to the next level because FireworksAI themselves "processes over 140 billion tokens daily with 99.99% API uptime, so our customers never experience interruptions" (21). Nebius only has 99.9% uptime (22) so FireworksAI is an entire digit ahead of them. Do you trust SemiAnalysis, an "research company" or FireworksAI? SemiAnalysis has done one thing right, put Analysis in their name instead of Research. RittenHouse Research and Culper Research should take note: using Analysis instead of Research in your name helps you hide your bias better.

עברית
1
0
0
96
Sagiv
Sagiv@SagivElmaleh·
מחשבות על $NBIS ו $IREN כידוע שתי החברות בחרו בגישות שונות: איירן - להקים דאטה סנטרים וכמה שיותר גדול ומהר, נשכיר את הברזלים\נדל"ן\קירור\אנרגיה ונביוס - להקים דאטה סנטרים אבל עם דגש על שכבת מוצרי ענן מנוהלים בדומה ל AWS. >>
עברית
8
2
92
16.6K
Sagiv
Sagiv@SagivElmaleh·
בקיצור, אין לי מושג מה יהיה. מחזיק בשתיהן. לא המלצה וכו' וקרדיט ל @9PSRB125712 שמסקר את התחום ומדרבן אותי לחשוב ולבדוק 🙏 שבת שלום
עברית
9
0
33
2.1K