Muhammad Hanif Rahemi
11 posts


@RahmatAndar1 داستاسی دجمهوریت سمره ده چی نه پخپلو کی سره جوړ واست نه مو دهیواد ساتنه وکولای سوای الله دی ستاسی او ددوی سره حساب وکړی الله دی تاسی دواړو ته ستاسی ده عمل مطابق جزا درکړی
PS

@Zaheer_barakzai دا ستاسی دفساد او لنډ غری سمره ده چی زموږ هیواد مو دوحشانو لاسو ته پریښوی الله پاک دی تاسی او دوی ته په دنیا او آخرت کی عذاب درکی
PS

@LionEye65 @AfghanzaiHamid چی کله دلیل او منطق نه وی بیا هم داسی جواب دلالت کوی چی تاسی سومره دانا یاست
فارسی

@HanifRahemi @AfghanzaiHamid په دې ستا عقل کار نکوي، مه پسې ګرځه
PS

@LionEye65 @AfghanzaiHamid که ته افغان وای تا به د یو منافق او دښمن هیواد داولس مشر انځور هیڅ کله هم پر خپل پروفائل نه وای ایښی ددی سه ښکاری چی ته سومره پوخ افغان یی
PS

@MujibullahKarim ته چی دومره دپښتنو سره تضاد لری معلومه ده چی دشورا نظار یا دبوز پنجشیر لنډ غر یی که داسی نه ده نو ته دفوټسال ملی ټیم اوګوره چی سومره پښتانه لوبغاړی په کی شتون لری

PS

نامش است، تیم ملی کریکت افغانستان، اما اعضای آن؛
راشدخان- پشتون
رحمن الله گربز- پشتون
ابراهیم زدران- پشتون
صدیق الله اتل- پشتون
عظمت الله عمرزی- پشتون
گلبدین نایب- پشتون
محمد نبی- پشتون
محمد اسحق رحیمی- پشتون
نوراحمد- پشتون
مجیب الرحمن- پشتون
نوین الحق- پشتون
فضل حق فاروقی- پشتون
عبدالله احمدزی- پشتون
الله محمد عضنفر- پشتون
اعجاز احمدزی- پشتون
ضیاءالرحمن شریفی- پشتون
نصیب خان، رییس اجراییوی کریکت بورد- پشتون
احمدشاه سلیمانخیل مسوول کمیته گزینش کریکت بورد- او هم پشتون.
ورزش کریکت تنها ورزشی است که از سوی طالبان حمایت مالی، سیاسی و اجتماعی میشود و از آن به عنوان یک ابزار استفاده میکنند.
آنانیکه میگوند ورزش را سیاسی نسازید؛ برادر عزیز گرامی، ورزش را من سیاسی نساختم بلکه شما خودتان ساختید، با این ترکیب و تشکیل.
فارسی

@Uqab35681 عقاب نه ټپوس یی ته چی ستاسی حکومت او دایران حکومت نه سره پیژنی خر ته ګوره چی ځانته دآس فکر کوی ټپوس ته ګوره چی ځانته دعقاب نوم اورکوی
PS

@rahim_sekander جبهه غولمت به یی حتمن نیولی وی خو داعکس زوړ دی وروره
فارسی

@LionEye65 @AfghanzaiHamid تاته هیڅ حق نسته چی دافغانانو په خپل منځی خبرو کی مداخله وکی ځکه چی ګل خان افغان نه یی
PS

@khalidzadran01 که چیری تاسی هغه ته داولس په حضور کی سزا ورکی لکه څنګه چی هغه بی وجدانه کړی دی بیا ستاسو ټولی ادعاوی درستی دی کنه نو تاسی د ودنو او دمعدنونو دپلور دوظیفی پرته بل کم کار سم کړی دی
PS

@mobeenkhan1231 ستا پلار ډیر ښه سړی و خو ته د ای اس آی غلام او خنځیر یی داستا خوله چی زما وای ما غول په خوړل
PS











