Omri Rachum-Twaig

5.7K posts

Omri Rachum-Twaig

Omri Rachum-Twaig

@OmriRT

PhD (Law) | Tech Law Partner @ FISCHER | Adjunct Prof @ TAU | AI Law & Policy | Dad +2 (and their private cook). Trying to build agentic legal stuff

Israel شامل ہوئے Şubat 2016
113 فالونگ1.1K فالوورز
Ido Frizler
Ido Frizler@idofrizler·
הימורי מונדיאל בעבודה להיות כמו: * מקום 34 - חולה כדורגל שניתח את כל הסגלים, קם בלילה לראות כף ורדה-אורוגוואי. * מקום 7 - מתכנת שביקש מקלוד לשים הימור בשמו לפי כמות צריכת הבירה במדינה. * מקום 1 - מנהלת משרד שדירגה את הנבחרות לפי לאן כדאי לטוס בקיץ.
עברית
3
5
392
8K
Omri Rachum-Twaig
@MaorNaftali זה המקום היחיד בחיי שאני יכול להתרשל בו בתחביר..
עברית
0
0
0
4
Maor Naftali
Maor Naftali@MaorNaftali·
@OmriRT חייב נקודה בסוף משפט בשרשור אחי!
עברית
1
0
1
6
Omri Rachum-Twaig
לונדון האירה לנו פנים. אז שרשור סיכום והמלצות קצר. מניח שאני לא מחדש המון למי שמכיר, אבל בכל זאת. היינו עם בת5 ובת7 שנהנו מעבר למצופה:
Omri Rachum-Twaig tweet media
עברית
13
1
98
52.4K
Jacob
Jacob@JacobER50·
@OmriRT איזה כיף של טוויט 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
עברית
1
0
2
112
Omri Rachum-Twaig
Omri Rachum-Twaig@OmriRT·
@patskareshet בצדק. הייתי כמה פעמים ואיכשהו הפעם היה עוד יותר מוצלח
עברית
1
0
1
285
ELEMENO-P (פַּצְקָרֶשֶׁת)
@OmriRT לונדון היתה העיר הראשונה שביקרתי בה בחו"ל בתור ילד ואני זוכר את זה כחוויה קסומה. במרץ השנה חזרתי אליה פעם שניה והיא התעלתה על כל זיכרון שהיה לי 😊
עברית
1
0
3
335
Omri Rachum-Twaig
Omri Rachum-Twaig@OmriRT·
@Letiferet היה יום אחד עם 30 מעלות והיה מאתגר, במיוחד בתחבצ. אז השבוע לא הייתי נוסע
עברית
1
0
0
426
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@OmriRT חזרתי לפני שבועיים מטיול בר/בת מצווה רביעי, ומבחינתי לחזור מחר* *לא מחר כי השבוע יש שם גל חום פסיכי, אבל בגדול לחזור שוב ושוב ושוב
עברית
1
0
0
488
Omri Rachum-Twaig
Omri Rachum-Twaig@OmriRT·
@luli_lulz @urieli17 חייב להגיד שמלך האריות היה מהמם והרבה יותר טוב ממה שזכרתי מפעם
עברית
1
0
0
13
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@urieli17 אל תלכו למלך האריות. אם יש ילדים (גם אם אין) - הרקולס אם אין ילדים - המילטון (תראו לפני בדיסני) יש אוטובוס תיירים עם tea time. מושלם. ואכן, שוק בוראו מושלם.
עברית
1
0
1
215
Omri Rachum-Twaig
Omri Rachum-Twaig@OmriRT·
@zivaolam @urieli17 מה למה משעמם? יש אקספרסיוניזם מאוד יפה וגם הרנסאנס והבארוק מרשים מאוד יחסית לז'אנר
עברית
0
0
2
19
Not Doctor Ziv
Not Doctor Ziv@zivaolam·
@urieli17 כן, אל תלך לבריטיש מיוזיאום. משעממממםםםם.
עברית
4
0
1
799
Omri Rachum-Twaig
@afcilgooner קרן מומחית להכל.. לשאלתך, עם הבנות אנחנו תמיד מנסים שכל יום יהיה עוגן אחד בשבילן ועוגן אחד בשבילנו. זה עבד טוב בעיניי הפעם
עברית
0
0
2
796
Ron Jacoby
Ron Jacoby@afcilgooner·
@OmriRT ממש שמח שהיה לכם כיף לונדון נהדרת קרן באר היא מומחית ללונדון, יש לה ים המלצות השרשור הזה מעלה בעיני שאלה מעניינת אחרת כמה מהטיול אתה חושב שהיו פעילויות שקהל היעד שלהן הוא הילדות כמה היה פעילויות יותר מותאמות להורים וכמה היו גם וגם
עברית
1
0
1
1.6K
JSA1
JSA1@JSAPIR1·
@OmriRT תודה עמרי. לונדון לא נגמרת… אחרי הרבה שנים פה.. היא מתחדשת כמו המזג האוויר שלה בערך…סיכום לציוץ שלך בעזרת ה״חברים״:
JSA1 tweet media
עברית
1
0
1
30
John Doe
John Doe@JohnDoeisme11·
@OmriRT לונדון עיר אהובה.. וגעגועים לדין טייפון, שרצתי שם בתקופה שעבדתי בסינגפור
עברית
1
0
1
692
danbo
danbo@danbodanbod·
@OmriRT כמה אחוז מוסלמים שם ?
עברית
3
0
0
1.5K
Omri Rachum-Twaig
@urieli17 היה לנו ממש כיף. אם אתה צריך הרחבה בפרטי בשמחה
עברית
0
0
0
1K
Omri Rachum-Twaig
לסיכום: חוויה חלום. כיף גדול מאוד וביחס למחירים בישראל היום, ממש ממש לא נורא
עברית
2
0
18
1.9K
Omri Rachum-Twaig
שוריו ראמן. רשת בפריסה רחבה שעושה ראמן מעולה מעולה ומאוד הוגן במחיר. גם הגיוזות חלום
Omri Rachum-Twaig tweet mediaOmri Rachum-Twaig tweet media
עברית
1
0
8
2K