خانوم های عزیز یه سوال
اگه داخل کیسه برنج یه چک پول مثلا ۱۰۰ یا ۲۰۰ یا دوتا ۲۰۰ باشه بیشتر خوشحال میشید یا یه وسیله کاربردی مثل پیمانه یا قاشق چنگال یا کفگیر چوبی و...
@berenj_samgol قاشق چنگال،قاشق چایخوری خاص،چاقو(باکاور)،قاشق یا کفگیر چوبی یا سیلیکونی،سینی کوچیک تک نفره فلزی یا چوبی یا سیلیکونی و خلاصه هر چیز نسبتا کوچیک اما جذاب و خاص که طرف دلش بخواد نگهش داره 😊حتی از این همزن برقی کوچولوها که برای قهوه هست،هرزگاهی یه چیز خاص مثل اینم لابه لا بذارید
یه سوال مهم
اگه قرار باشه داخل کیسه برنج یه هدیه باشه
و شما از دیدنش خوشحال یا سورپرایز بشید دوست دارید چی باشه داخلش؟
خانوم های خونه لطفا جواب بدند
چیزای غیر واقعی و الکی و نشدنی نگید توروخدا.😁
کُل اینستاگرام دارن به این بچه افتخار میکنند!
فرزند نابغه ایران..💙
اپوزیسیون پیرپاتال ۵۷ی هفتتیرکِش تودهای مجاهد پاشو بریم ایران بری زندان آب خنک بخوری!
نسلِ جوان و دلسوز در ایران که باسواده نسل شیک پاسارگادیِ باید کنار دست
رضاشاه دوم باشه
#پاینده_ایران_پادشاهی #جاویدشاه
@i40chekas درمان که،اول باید عوامل بروز میگرنت رو دقیق یشناسی،بعدم تا حمله میخواد بهت دست بده،از قرص ریزاتریپتان ۱۰ استفاده کن،یه دونه سریع با یه لیوان آب بخور و استراحت کن.اگر نیافتی سوماتریپتان جاش استفاده کن
«و خدا لعنت کند اُمتی که شما را کشتند و لعنت کند هر آنکس را که اسباب این ستم بنا نهاد،
و لعنت کند آنان را که از امرای ظلم و جور برای قتل شما تمکین و اطاعت کردند»
- از متن “زیارت عاشورا”
#IranMassacre
عزیزان،
تایملاین من آپدیت نمیشه و هیچ توئیتی نمیبینم.
آیا اشکال از فرستندهست و برای شما هم همینه
یا اکانت منو سه فاسد + منزویبهکونها زدن گاییدن؟!
@spent_girl ابلاغیه تخلیه اصلا نداریم،به این راحتی صاحب خونه نمی تونه مستاجر ذو بلند کنه،مستاجر ما بلند نمی شد،چندماه دادگاه و شورای حل اختلاف رفتیم و وکیل گرفتیم تا بلند شد و یه خانه ویران تحویل داد،شاید از این پیامکهای کلاهبرداری بوده
برای اولین بار برام پیامک ابلاغیه دادگستری اومد. با یه حجم بالای استرس رفتم تو سامانه میبینم صابخونه بیشعور ابلاغیه زده برا تخلیه! با اینکه هنوز بیشتر از دوماه از قرارداد مونده و قبلا هم چندبار بهش گفتم اگه بتونم حتی زودتر هم تحویل میدم! چجوری میشه انقد بیشعور بود واقعا!
@Binaloud20 ۵-۶ سال پیش جراحی سنگینی داشتم که برای تسکین دردهام فقط اکسی کدن جواب میداد،از اون سال چند ورقش هنوز مونده،دیدم تاریخش گذشته و خواستم بندازم دور،یه عزیزی گفت ننداز ،برای روز مبادا که خدای نکرده مشکلی با درد زیاد پیش بیاد یا بذارش دیوار و معتادا رو دست میبرن حتی تاریخ گذشتش رو😂😂
یکی اومد داروخانه؛ بهم گفت دکتر اُکسیکدون میخوام
گفتم: قربان نسخهاش کو؟
کارت نظامش رو نشون داد گفت من متخصص بیهوشی ام
گفتم: متأسفم دکتر، اکسیکدون با کارت نظام پزشکی هم قابل تحویل نیست؛
شروع کرد به مرخرف گفتن که من فلانی ام؛
گند بزنن به پروانه نظام یه سری معتاد از خود راضی
عزیزان،
اگه از من بپرسن موفقترین رهبر جهان در ۱۰ سال اخیر کی بوده، بدون لحظهای فکر کردن میگم «بیبی جون»، [لابد جواب شما هم]
عملکرد بیبیجون در تغییر چهرهی خاورمیانه و قطع کردن دست و پا و نصف سر اقتاپوس چنان درخشان بوده که جای هیچ شکی رو باقی نمیذاره،
از شراکت و دوستیش با دولت ترامپ [ش گ خ] که دستاورد اولیهش پیمان ابراهیم بود تا حملات شدیدش به سوریه و در نهایت سرنگونی دولت اسد [آسمان بسته بود، زمین بسته بود] تا گایش سران و بدنهی نظامی حماس و تسلط بر غزه، تا ضربات بسیار مهلک به تروریستهای حزبل با عملیاتهای درخشانی مثل پیجرها و کسپر کردن نصرالله و کادر فرماندهی و نظامی حزبل و گسترش منطقهی امنیتی تا رودخونهی لیتانی با عمق حدود ۳۰ کیلومتر در خاک لبنان،
تا ضربات سنگین به برنامهی هستهای روافض و نقطهزنیهای هدفمند [با تشکر از عمو کمال] و دوجنگ ۱۲ و ۳۹ روزه علیه روافض و کسپر کردن موشعلی و بسیاری از سران سیاسی و نظامی رژیم شیعهسانان رافضی و زیرساخت و توان نظامی رژیم و لاب لاب لاب که واقعاً اگه بخوام لیست کنم، بیست سی مورد دیگه به ذهنم میرسه،
اما،
اما نکته اینجاست که این موفقیت بیبیجون تضمین شده و ابدی نیست. ممکنه [فرض محال که محال نیست] با بوجی موجی شدن روافض با آمریکا و فشار آمریکا به خارج شدن اسرائیل از جنوب لبنان و انجام یکبهیک موارد مندرج در تفاهمنامه، بزرگترین ضربهی دوران رهبریش رو بخوره و از عرش به فرش برسه که خب این بحث آیندهایه که هنوز نیومده،
با این حال بیشک در این ۱۰ سال بیبیجون موفقترین رهبر جهان در مواجهه با بزرگترین دشمن کشورش و بشریت بوده.
آمریکا و ترامپ شاید از سر تقصیراتتون بگذرن و باهاتون توافق کنن. ما اما تا دنیا دنیاست فراموش نمیکنیم چه پلشتهایی هستید. فراموش نمیکنیم چه بلاهایی سر مردممون آوردید، چه داغهایی به دلهامون گذاشتید.
ما حسابی با شما داریم که فقط یکجور صاف میشه؛ با "انتقام".
ما تا ابد باهاتون دشمنیم
دوستان یه سوال!
اگه بخوام برم یه رشته تو آرایشگاه رو دوره ببینم، با توجه به اوضاع اقتصادی و تمام زمینهها، به نظرتون چی بهترینه؟ (از نظر درآمد و همه چی)
ناخن؟ رنگ؟ مژه؟ ابرو؟ چی واقعا؟
@11thmoonfall خانه داری واقعا سخته و کسل کننده و یه شغل ۲۴ ساعته بدون مواجب که همه وظیفه زن میدونن که باید مدام خدمات بده،اونی که شما نواختی، محاسن شوهر پولدار داشتنه نه خانه داری، زمانی که بهش بچه داری هم اضافه کنی یک بیگاری محضه که برای همه عادی شده انگار و راحت می بیننش.
Following intensive talks, we are pleased to announce that the Peace Deal between the United States of America and Islamic Republic of Iran has been REACHED. Both sides have declared the immediate and permanent termination of military operations on all fronts, including in Lebanon.
The official signing ceremony will be on Friday, 19 June in Switzerland.
We would like to thank the United States of America and the Islamic Republic of Iran for their commitment to finding a diplomatic solution to the conflict. We would also like to extend our sincere appreciation to our brothers in this mediation effort, the great leadership of State of Qatar, for their support in reaching this agreement. I would also especially thank the visionary leadership of Kingdom of Saudi Arabia and Republic of Türkiye for their immense contributions in this regard.
With the agreement now in place, mediators will facilitate a series of meetings this week. These pre-implementation discussions will lay the foundation for the technical talks and the official signing ceremony.
@realDonaldTrump@JDVance@SecRubio@SteveWitkoff@SEPeaceMissions@drpezeshkian@mb_ghalibaf@araghchi
آشپزهای پولدار توییتر بیایین راهنمایی بدین لطفا :
سرویس های قابلمه استیل کف لیزری که باعث میشه نچسب بشن واقعا به همون اندازه که گرونن باکیفیت هم هستن یا اون کف لیزری بعدا از بین میره؟