Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦

17.8K posts

Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦 banner
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦

Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦

@vrisim

شامل ہوئے Şubat 2015
2.4K فالونگ378 فالوورز
Enformasyon
Enformasyon@enformasyon56·
Voronezh ve Moskova yönüne doğru Ukrayna 12 Storm Shadow ve SCALP seyir füzesi ile çok sayıda Flamingo seyir füzesi ateşlendi. 2 Storm Shadow ve SCALP Voronezh kentindeki bir yarı iletken çip fabrikasına isabet etti. Geri kalanlar Rus hava savunması tarafından düşürüldü. NATO ilk kez Rusya içlerine kapsamlı bir seyir füzesi saldırısı denemesini böylelikle gerçekleştirmiş oldu. Daha önce Kırım ve Donbas'a yapılmıştı. Rusya içlerine ise ufak denemeler olmuştu. Şimdi ise büyük gruplar halinde ilk kez saldırılar yapıldı. 12 Storm Shadow ve SCALP için en az 6 jet ve mesafe düşünülürse yakıt ihtiyacı ile 12 tane jet kullanılmış olabilir. Uçaklara karşı geç hava savunma tepkisi muhtemelen NATO'nun ABD, İngiltere ve Fransa 4.5 veya 5. nesil jetleri ile saldırıyı yapmış olma ve Ukrayna'nın MiG-29 ve Su-24 ya da F-16 jetlerinin aksine daha geç hava savunma tepkisine yol açmış olabilir. Moskova petrol rafinerisi vurulduktan sonra Rusya batısına büyük bir füze saldırısı beklediğimi demiştim ve yaşandı da muhtemelen bir sonraki saldırı çok daha büyük şekilde Moskova ve Kırım ile Kerç Köprüsü hattını hedefleyecek. Hava savunma tepkisi fazla görülürse bu saldırı geciktirilip Donbas veya Krasnodar da hedef olabilir.
Türkçe
3
4
37
3.4K
Serdar YILDIRIM
Serdar YILDIRIM@Serdarguvenlik·
@zeinreisender Ülkemi sevmiyorsan kardeşim profilinden ülkemin bayrağını kaldır Avrupa birliği 🇪🇺 bayrağı koyabilirsin
Türkçe
2
0
0
51
ОТУКЕН 🇺🇦🇹🇷
Rus saldırısı olduğunu neden yazmıyorsun? Sağcıların haber kanallarını tarafsız değil diye eleştiriyorsunuz siz çok u tarafsızsınız? Türkiye’de tarafsızlık aramak zaten başlı başına hata. Yazıklar olsun size avrasyacı piçler
Halk TV@halktvcomtr

#SONDAKİKA | Karadeniz'de Türklerin olduğu gemiye dron saldırısı! Yaralılar var halktv.com.tr/turkiye/karade…

Türkçe
7
4
36
1.7K
Steel
Steel@MelvinTi45112·
@RuslarVadisi Belorus rusyanın bir vilaeti lukashenko da valisi
Suomi
2
0
0
91
Ruslar Vadisi
Ruslar Vadisi@RuslarVadisi·
Rusya Federasyonu'nun, Belarus yönetiminin kendi egemenliğini sağlayabileceğine dair hiçbir şüphesi yok, dedi Peskov, Zelenskiy'nin Minsk'e yönelik tehditlerine yanıt olarak. © Başarılar, müttefikler, hoşça kalın. Zamanında Hamenei de Lübnan için benzer şey demişti.
Türkçe
2
2
18
915
@·
@orwell_like @vrisim @savunma_trhaber iki taraf da birbirinden iğrenç ben rusçu değilim az önce de dedim ukriyi de rusu da böyle vatanıymış gibi savunan geri zekalıdır, benim tepkim nato'ya ve nato'nun oyuncak ettiği ukrayna'ya.
Türkçe
2
0
0
41
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦
@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Ukrayna - NATO ilişkisi ile direkt alakalı değil bu savaş. Avrupa’nın zayıf olmasından ve SSCB’nin yıkılışının intikamını alma amaçlı tamamen emperyal, egomanyak hırslarla, Avrupa’nın geleceğini dizayn etme savaş bu. Avrupa ne kadar zayıf idiyse Rusya daha zayıfmış aslında.
Türkçe
1
0
0
57
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦
@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Uydurma. Kaç kere asker sayını arttır dediler de sen önce silah ver dedi. Ukrayna Avrupa’dan akan para sayesinde şu an silah endüstrisini dönüştürüyor. ABD bağımlılığı en düşük seviyede Trump sayesinde. Hatta Avrupalı silah üreticileri bile ABD menşeili parça kullanmama başladı.
Türkçe
1
0
0
21
Araz
Araz@arazz001·
@orwell_like @vrisim @savunma_trhaber A benim beyinsiz dostum, NATO’nun dünya barışına tehdidinden bahsediyorum, sen bana vizeyi açıyorsun. Kukla olmak yardım almakla değil kendi kararını alamamakla olur Zelensky asker sayısını ABD’ye onaylatıyor, maden anlaşmasını Trump dayattı. Madem kukla değil+
Türkçe
2
0
0
31
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦 ری ٹویٹ کیا
Sulkhan Metreveli
Sulkhan Metreveli@Sulkhan·
One of Russia's most successful exports is the idea that the victim is responsible for the aggressor's actions. The formula is remarkably simple. Either: "The victim provoked the aggressor and therefore made him attack." "Others manipulated the victim into doing things the aggressor didn't like, so the aggressor had no choice but to attack." It works so well that half of the victim's supporters—and sometimes even the victims themselves—start repeating it. You hear: "Zelensky is a clown. He provoked Russia." Or: "Yes, Russia is wrong, but it's stronger, so Ukraine should surrender." In Georgia, the propaganda is even more perverse. Many people have been convinced that the West tricked Georgia into upsetting Russia and that Russia merely "disciplined" us like a loving father bringing a child back to its senses. Think about that logic. "I loved my slave, but he tried to escape. I had no choice but to beat him and kill his family. He made me do it." That's not analysis. That's colonial thinking.
English
12
86
358
5.1K
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦
@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Bizde savaş yokken millet askere gitmemek için kırk takla atıyor, normal değil mi savaştan korkmak? Paralı askerlik mi yaptın? Gorbaçov resmi bir genişlememe sözü olmadığımı belirtti zaten, daha ne kasıyorsunuz? Bu savaş Ukrayna NATO’da olsaydı çıkmazdı.
Türkçe
2
0
0
47
Araz
Araz@arazz001·
@orwell_like @savunma_trhaber savaşın suçunu o şaklaban piçe atıyor, ülkesinde erkek nüfus sokaklarda gezemiyor askere alınacak diye hala ukraynacılık yapıyorsunuz burda. ben rusçu da değilim ukraynacı da ikisinden birini savunan da geri zekalıdır ama bu savaşın çıkma sebebi nato'nun kendisidir
Türkçe
1
0
0
81
Global News 24
Global News 24@GlobalNews_24·
✈️💥 Около 200 россиян более суток не могут вернуться из Турции в РФ. Пассажиры рейса 2S011 авиакомпании Southwind рассказали, что должны были вылететь из Антальи в Москву вчера в 16:00. Самолет переносили несколько раз, около 22:00 рейс отменили. «За все это время пассажиров никто не покормил и не предоставил нормальной информации о происходящем», – пожаловались пассажиры. По словам россиян, поздно вечером их отвезли в отель, а сегодня снова привезли в аэропорт. После трёх часов ожидания пассажиров зарегистрировали и пропустили в зону вылета. Но рейс снова начали переносить: туристы сидят в аэропорту уже семь часов. «Среди 205 пассажиров: много маленьких детей, беременные, пожилые, есть ребенок с высокой температурой. Людям снова не предоставили ни питание, ни воду. Многие туристы уже остались практически без денег, потому что отпуск закончился. Карты у многих не работают, купить еду и напитки возможности нет», — отметили россияне. Новое время вылета назначено на 00:15, но никакой дополнительной информации туристам пока не сказали
Русский
93
103
606
34.1K
Anastasia1907
Anastasia1907@anastasia3535·
Kanser şekerden beslenir dedikleri için, biz de anneme şeker tüketmesin diye eziyet edip duruyorduk 🫩🤦‍♀️
Türkçe
34
239
2K
866.1K
Mia🇺🇸
Mia🇺🇸@Miamuxer·
does we deserve this
English
1.2K
349
16.5K
543K
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦 ری ٹویٹ کیا
Victor Tregubov
Victor Tregubov@Shelifon·
Мені здається, що всі історії з Польщами, Угорщинами та Ізраїлями мають нас навчити дуже важливому принципу. Неможливо сподобатися тому, хто будує на звинуваченні тебе свій національний ресентимент. Бо його ставлення до тебе ніяк не залежить від того, що ти робиш. Воно залежить від того, яку роль твоя спільнота грає у його внутрішньоісторичній міфології, а це вже визначено до тебе і без тебе.
Українська
133
187
1.9K
44K