Araz

189 posts

Araz

Araz

@arazz001

Katılım Nisan 2019
51 Takip Edilen2 Takipçiler
Araz
Araz@arazz001·
@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber savaşın sebeplerini saymak istesen aylar sürer, benim alakam nato'yla nato'nun dünya güvenliğine zararıyla. russalaklığın argümanı demişsin amk banane rusya'dan ben ülkemin çıkarını düşünüyorum rusçu ilan ettiniz beni çok sikimde sanki rusya'nın veya ukrayna'nın kazanması
Türkçe
0
0
0
14
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦
@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Ukrayna - NATO ilişkisi ile direkt alakalı değil bu savaş. Avrupa’nın zayıf olmasından ve SSCB’nin yıkılışının intikamını alma amaçlı tamamen emperyal, egomanyak hırslarla, Avrupa’nın geleceğini dizayn etme savaş bu. Avrupa ne kadar zayıf idiyse Rusya daha zayıfmış aslında.
Türkçe
1
0
0
47
TRHaber Savunma
TRHaber Savunma@savunma_trhaber·
Cem Gürdeniz: ▪️"We are NATO" diyorlar. Ne NATO'su, biz Türk'üz! ▪️NATO'nun yakında cenaze namazı kılınacak, hâlâ "We are NATO..." ▪️Eli sopalı Atlantik sistemi çöktü. Yepyeni bir dünya kuruluyor. ▪️Üretim ve enerjinin Asya'da toplandığı bir dünya... ▪️Ama biz ısrarla "Aman da Batı, aman da Batı" diyerek hâlâ Tanzimat döneminden kalma kompleksi sürdürüyoruz. ▪️Tamam, Osmanlı çok geri kalmış, Avrupa her alanda alıp başını gitmiş. ▪️Ama o dönemde böyle bir kompleks yaşandı diye bunu devam ettirmemiz gerekmez. ▪️Şu anda Türkiye pek çok alanda Batı'nın önüne geçti.
Türkçe
58
294
2K
137.7K
Araz
Araz@arazz001·
@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber Nato olduğu sürece avrupa ürettiği 1 vidanın bile faturasını abd'ye ödetmek ister, ineği sağabilecekleri kadar sağıyorlar. ukrayna'nın zaten sanayisi iyi adamlar hürjetin motorlarını üretiyorlar. ayrıca Biden ve trump yönetimi seferberlik yaşını 18'e düşürülmesini istedi ikisi de
Türkçe
0
0
0
13
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦
@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Uydurma. Kaç kere asker sayını arttır dediler de sen önce silah ver dedi. Ukrayna Avrupa’dan akan para sayesinde şu an silah endüstrisini dönüştürüyor. ABD bağımlılığı en düşük seviyede Trump sayesinde. Hatta Avrupalı silah üreticileri bile ABD menşeili parça kullanmama başladı.
Türkçe
1
0
0
21
Araz
Araz@arazz001·
@orwell_like @vrisim @savunma_trhaber iki taraf da birbirinden iğrenç ben rusçu değilim az önce de dedim ukriyi de rusu da böyle vatanıymış gibi savunan geri zekalıdır, benim tepkim nato'ya ve nato'nun oyuncak ettiği ukrayna'ya.
Türkçe
2
0
0
31
Araz
Araz@arazz001·
@orwell_like @vrisim @savunma_trhaber A benim beyinsiz dostum, NATO’nun dünya barışına tehdidinden bahsediyorum, sen bana vizeyi açıyorsun. Kukla olmak yardım almakla değil kendi kararını alamamakla olur Zelensky asker sayısını ABD’ye onaylatıyor, maden anlaşmasını Trump dayattı. Madem kukla değil+
Türkçe
2
0
0
27
Araz
Araz@arazz001·
@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber Avrupa’ya teslim ettin, bedava değildi. Ukrayna’ya da aynısı oluyor, maden anlaşmalarına bak. Rusya’yı Çin’e iten de bu strateji, 100 yıllık ABD doktrini battı
Türkçe
1
0
0
9
Araz
Araz@arazz001·
@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber avrupa desteklemek zorunda yoksa ikinci dünya savaşında kendileriyle nazilere karşı savaşmış milyonlarca insanını kaybetmiş rusyaya karşı silahlanmanın bahanesini vatandaşlarına nasıl yedirecekler başka türlü? Kırım’da aldığın ‘destek’ yüzünden Duyun-u Umumiye’ye düşüp maliyeni +
Türkçe
1
0
0
10
Araz
Araz@arazz001·
@tugcestarmie @cetinkayakoc hollanda ve belçika benden sana araştırma ödevin olsun, ayrıca ismini haseki sultan yerine 1. ibrahim diye değiştir daha uygun olur
Türkçe
1
0
0
20
Haseki Tuğçe Sultan
Haseki Tuğçe Sultan@tugcestarmie·
@arazz001 @cetinkayakoc Refah seviyesi yüksek ve servet dağılımında daha adil olan ülkeler yüksek nüfus yoğunluğuyla bilinirler zaten, pek bilgili araz oglan
Türkçe
1
0
0
42
Çetin Kaya Koç
Çetin Kaya Koç@cetinkayakoc·
“Nasılsa batmışız, ha 1.72 ha 1.38, ne farkeder” diyor Aile Bakanımız. Çok farkeder. 80 milyon nüfuslu bir ülke 1.38 doğum oranı ile 20 yılda 58 milyona düşer. 1.72 doğum oranıyla nüfus 70 milyon olur. Bu hesaba aritmetik deniyor.
@

Aile Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş: "Siz kadınları çalıştırıyorsunuz o yüzden doğurganlık azalıyor" diyen bir kitle var. Çalışmayan kadınlar toplumumuzun %65'i, doğurganlık hızı 1.72 o grupta. Çalışan kadın oranı %35 onlarda doğurganlık hızı 1.38. Çalışan kadınlara ikinci ya da üçüncü çocuğunuzu yapmak istiyor musun dediklerinde şartlar el verirse tabi ki yapmak isteriz diyorlar.

Türkçe
98
432
3K
165.3K
Araz
Araz@arazz001·
@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber ABD nato arayı açıyor, Avrupa onu kuklası gibi oynatıyor; sonunda toprak kaybedip NATO’ya asla girmeyeceğine yemin edecek. savunduğun sözde bağımsız ülke batılı ülkelerin kuklası olmuş. ayrıca atalarımız mitralyözün karşısına süngüyle çıktı bir daha öyle bir karşılaştırma yapma
Türkçe
3
0
0
41
Avatar ℵ 🇹🇷 🇧🇬 🇺🇦
@arazz001 @orwell_like @savunma_trhaber Bizde savaş yokken millet askere gitmemek için kırk takla atıyor, normal değil mi savaştan korkmak? Paralı askerlik mi yaptın? Gorbaçov resmi bir genişlememe sözü olmadığımı belirtti zaten, daha ne kasıyorsunuz? Bu savaş Ukrayna NATO’da olsaydı çıkmazdı.
Türkçe
2
0
0
43
Araz
Araz@arazz001·
@vrisim @orwell_like @savunma_trhaber Gorbaçov ‘yazılı yok’ dedi, ‘söz verilmedi’ demedi 2017 ABD arşivinde Baker Kohl Thatcher’ın güvencesi yazılı, önce oku. Savaşın sebebi zaten Ukrayna’nın NATO flörtü++
Türkçe
0
0
0
7
Araz
Araz@arazz001·
@orwell_like @savunma_trhaber savaşın suçunu o şaklaban piçe atıyor, ülkesinde erkek nüfus sokaklarda gezemiyor askere alınacak diye hala ukraynacılık yapıyorsunuz burda. ben rusçu da değilim ukraynacı da ikisinden birini savunan da geri zekalıdır ama bu savaşın çıkma sebebi nato'nun kendisidir
Türkçe
1
0
0
69
Araz
Araz@arazz001·
@orwell_like @savunma_trhaber emekli amirale boş diyorsun, senin ne vasfın var çok merak ediyorum, ayrıca mesele rusçuluk değil cahil kardeşim adamın savunduğu görüş sovyetler dağıldıktan sonra nato'nun rusya sınırlarına doğru genişlemeyeceğiz denmesine rağmen genişlemesinin sonucu çıkan++
Türkçe
2
0
0
219
Araz
Araz@arazz001·
@diplomaticwar @DoctorCosmonaut Terörle mücadelede ‘nizami ordu’ yaklaşımı hiç kullanılmadı demek yanlış. 90’lar ve 2000’lerin başında büyük birliklerle klasik dağ harekâtı, geniş taramalar ve karakol-üs mantığı yaptı. Osman Pamukoğlu’nun da dediği gibi sabit karakollar ve klasik yöntemler ağır bedel ödetti.
Türkçe
0
0
0
39
Diplomatic War
Diplomatic War@diplomaticwar·
Çok doğru, üstüne saha tarafından birkaç şey eklemek isterim. Özel kuvvet meselesi bir piramit gibi düşünülmeli. En altta komandolar var; bunlar sürekli arazide, pusu-gözetlemede, üs ve yaşam kulesi korumada, hudut devriyesinde tutulur. Yani sahanın yükünü sürekli taşıyan birim onlardır. Yukarı çıktıkça JOPER, ÖKK ve en uçta SAT/SAS gelir +++
@

🔴Eski Özel Kuvvet Subayı Halil Erkan Öktem: ◼️Özel Kuvvetçi olmak bedenle değil zeka ile alakalıdır. Bir Özel Kuvvet askeri, düşmanla çatışmaya giriyorsa başarısızdır. ◼️Belki 400 kilometre içeride bir haberleşme merkezini imha edip sessizce oradan ayrılmanız lazım. ◼️İnsanlar şöyle düşünüyor: Atlayan, zıplayan, uçan, kaçan... Hayır, öyle bir şey yok. ◼️Özel Kuvvetçilik çok çok iyi eğitilmiş, birbirine sadık insanların yaptığı bir iştir.

Türkçe
6
2
169
161.8K
Araz
Araz@arazz001·
@DoctorCosmonaut @diplomaticwar bence tamamen doğru eğitimle alakalı bir şey, verdiğin örnekler de yanlış çünkü coğrafyanın veya taktiklerin çok büyük önemi var. ona bakarsak Tsk yıllarca terörle nizami bir ordu ile savaşırmış gibi savaşmaya çalıştı çok kayıp verdik maalesef, sonra işi bilenler geldi çok şükür
Türkçe
1
0
0
103
Smooth Operator
Smooth Operator@DoctorCosmonaut·
@diplomaticwar Bazi milletlerin bu islere daha yatkin oldugunu dusunuyor musunuz? Turkiye Azerbaycanda cok iyi birlikler yetistirdi bunu 2. Karabag savasinda gorduk ama ABD’nin irak, affanistanda yetistirdikleri pek basarili olmadi sanki. Egitmen mi kotu ogrenci m? Yoksa komple tezim yanlis mi
Türkçe
4
0
2
9.5K
Araz
Araz@arazz001·
@tugcestarmie @cetinkayakoc ‘Az nüfus=gelişmiş ülke’ argümanı lise coğrafya dersinde kaldı cahil haseki tuğçe, Japonya Güney Kore İtalya nüfusu çökünce ekonomisi de çöktü. Üstelik dünya elitleri sana ‘doğurma’ derken kendileri 7-8 çocuk yapıyor, bi de bilmiş bilmiş sermaye ucuz iş gücü arıyor diyor cahil 😂
Türkçe
0
0
0
36
Haseki Tuğçe Sultan
Haseki Tuğçe Sultan@tugcestarmie·
@arazz001 @cetinkayakoc Emek yoğun sektörlerin fabrikaları taşınmaya başladı bile, sermaye ucuz işgücü derdinde,dünya çapında nüfusun azalması lazım.Nese kime ne anlatıyorum ya. Sen evlen yap araz 5-6 tane piyasaya ucuz işgücü.
Türkçe
1
0
0
69
Araz
Araz@arazz001·
@tugcestarmie @cetinkayakoc nüfusu 60 yap da emekli maaşları ödenmesin fabrikalar kapansın, kaynaklar gayet yeterli avrupa'nın en büyük ülkelerindeniz nüfusumuz yüzölçümüne göre gayet normal ama planlama yoksa 60 milyonu bırak 20 milyonu yönetemezsin
Türkçe
2
0
1
91
Haseki Tuğçe Sultan
Haseki Tuğçe Sultan@tugcestarmie·
@cetinkayakoc Demek ki bu ülke yoğun nüfusu kaldır mıyor kaynaklar yetersiz ya da kıt kaynakları dağıtmada adaletsiz. Siz neden nüfus artışı istiyosunuz bu kadar ev genci var bilmem nesi var. Yani bu ısrar neden.nüfus 40 milyonken de Türkiye Cumhuriyeti vardı 60 milyonken de devam eder
Türkçe
2
0
3
565
Denizz
Denizz@cavdartarlasiii·
@lenorascannorr @yksnin85tonu Görevlilerin kodlama yapıp tutanak tutma hakları var ve bunu adaya bildirmekle yükümlü değiller tespit saatini yazıyorlar dijital kameralar zaten kanıt niteliğinde
Türkçe
2
0
1
2K
🇹🇷✶
🇹🇷✶@yksnin85tonu·
abi bi tane kızın kalemliği fırladı bakmadım ama kız aldı snırım yasaktı herhalde kızın sınav iptal oldu galiba ya en son onunkini aldı biseyler diyodu hoca yüzü kıpkırmızıydı ağlayarak cıktı kıyamam sınav boyunca icin icin aglamıs sessizce hic sesi gelmedi cokuzuldumaq #yks2026
Türkçe
119
14
5.6K
600.6K
Araz
Araz@arazz001·
@qtaskin @bpthaber yok sen, takımlarında vasatın altı performans gösteren oyuncuları toplamış 11e, biri tiktok çekiyor diğeri podcast yapıyor dünya kupası diye onlarca reklama çıktılar kupanın belki en basit grubundan da çıkamıyorsan defolup gitsinler takımdan .d
Türkçe
1
0
0
38
BPT
BPT@bpthaber·
Ahmet Çakar: "Hakan Çalhanoğlu maalesef bir yılandır. Bu kadroyu Montella değil, Hakan Çalhanoğlu kurmadıysa adım Ahmet değil. Montella'yı o da kucağa almış."
BPT tweet mediaBPT tweet media
Türkçe
143
353
15.7K
537K
TÜRKER
TÜRKER@qtaskin·
@bpthaber Ya Adamlar 2 senedir maç yapıyor. Grup maçlarıydı, playofuydu 30 gündür kamptalar. Kaç tane hazırlık maçı yaptılar aklınıza gelmedi şimdi mi gördünüz? Elenince. Ya şu toplumu birbirine düşman etmeyi bırakın ya.
Türkçe
2
0
2
3.9K
Talkiliç
Talkiliç@manfoggu·
@getmidas Yarınki halka arza katılabilecek miyiz artık??
Türkçe
2
0
1
329