DeadRobin

81 posts

DeadRobin banner
DeadRobin

DeadRobin

@windyboy31

شامل ہوئے Aralık 2025
18 فالونگ2 فالوورز
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@yucelbogaz Beyinlerinin jelatinini bile kaldırmamış, hiç ihtiyaç duymamış insansı yaratıklar işte amkoduklarım.
Türkçe
0
0
0
73
Yücel Boğazkaya
Yücel Boğazkaya@yucelbogaz·
Ya bu sığır sürüsü nasıl bir kitle amk ya? Kadir İnanır’ı sevmezler, Sezen Aksu’yu sevmezler, Tarık Akan’ı sevmezler, Ahmet Kaya’yı sevmezler, Nazım’ı sevmezler, Yaşar Kemal’i sevmezler be amklarım siz niye yaşıyorsunuz?
Türkçe
40
33
734
14.4K
DeadRobin ری ٹویٹ کیا
SUHULET KANTONYAN
SUHULET KANTONYAN@nazeningemi·
way benim babam,vay Karadenizin engin evladı Kadir abimiz ve yiğit insan,vay en yakışığımız abilerimizin acaip üzüldüm gözümden yaş damladı.. Ruhun şad olsun. Sen onurlu mükemmel bir hayat yaşadın.Türkiye Halklarının başı sağolsun..Başımız sağ olsun. #kadirinanır uğurlar olsun
SUHULET KANTONYAN tweet media
Türkçe
26
49
945
12K
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@suslankirsall kelleyi arkadaki koltuga koymus cocuk, hic mi bisey anlamadiniz.
Türkçe
1
0
0
71
şeşü
şeşü@suslankirsall·
Deniz Can Göktaş sosyal medyanın gazına gelme. Kurban bulunca coşar bunlar. Öndeyiz tweetleri gibi bir anasayfa yaşıyorum şu an. Hapiste kimse bakmaz sana. Ekrem imamoğlunu bile içeride unuttu bunlar. Sana hapşste özel oda da vermezler. Tck 158 lilerle yatarsın
Türkçe
3
1
30
3K
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@abdullahnaci bu senin işin değil demek ki evdılla, çocuk stand-up değil, eylem yapıyor. tıvıro.
Türkçe
0
0
0
215
abdullah naci
abdullah naci@abdullahnaci·
çok konuşulduğu için biraz izledim. zeki bir genç, takılmadan konuşuyor, cesur şeyler söylüyor. fakat bir ruhu ve tarzı yok. etkilemiyor ve güldürmüyor. soğuk ve metalik. ses rengi 70'li, 80'li yılların militarist sloganları hissi veriyor. beni sarmadı doğrusu. yolu açık olsun.
abdullah naci tweet media
Türkçe
154
9
488
96.3K
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@zafersahin06 Hayır geri zekalı, yaklaşan üçüncü dünya savaşı için öldürtecek adam arıyorlardı, paraya tapan siyasal islamcıları iktidarda tutarak binlerce can satın aldılar ve bu sorunu çözdüler.
Türkçe
0
0
2
333
Zafer Şahin
Zafer Şahin@zafersahin06·
Türkiye’nin gücü ve yeni dünya düzenindeki etkisini herkes anladı. 1970’lerde kalan küçük bir azınlık dışında herkes..
Türkçe
432
1.1K
5.4K
107.4K
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@halktvcomtr Saçmalamayın oğlum ya, 1 saat ek süre verseler de yine geç gelen olacaktır. biz iki gün önceden gidip okulun yerine bakardık ki sınav günü geç kalmayalım aq. Hayatın için bu kadar önemliyse adam gibi 30 dk önceden git bir zahmet.
Türkçe
0
0
11
1.3K
Halk TV
Halk TV@halktvcomtr·
ÖSYM'den tartışılan "15 dakika kuralı"na net yanıt: Taviz yok "Uygulamadan neden vazgeçilmiyor?" sorusuna ÖSYM'nin verdiği yanıtlar şöyle: 1️⃣ Cevap kağıtları kişiye özel basılıyor, salon değişemez. 2️⃣ Başkasının yerine sınava girme (joker) riski doğar. 3️⃣ Kasıtlı geç kalınıp, aynı salonda kopya organizasyonu yapılabilir. 4️⃣ Geç kalanlara ayrı sınav yapmak, puanlama adaletini bozar. 5️⃣ Vaktinde gelen adaylara haksızlık olur, güven zedelenir. 6️⃣ Kuralı esnetmek kaosa yol açar; bu bir ceza değil, ihmalin sonucudur.
Halk TV@halktvcomtr

Üniversite sınavında 15 dakika kuralı esnetilmiyor! ÖSYM 6 nedeni sıraladı halktv.com.tr/turkiye/univer…

Türkçe
464
64
5.6K
2.7M
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@MertshN @yirmiucderece Yok amk anlatamıyorsun adamlara, o kadar sığ düşünüyorlar ki. Devletin kendi üretip satması demek, mafyanın g.tüne dinamit sokması demektir. Torbacı üstüne sprey sıkıp yanına bonzai sokup milletin çoluk çocuğunu müptezel ediyor. Torbacılığı ancak devlet üstlenirse çözülür herşey.
Türkçe
1
0
0
179
Mert
Mert@MertshN·
@windyboy31 @yirmiucderece Imkansız yaa bunlara plant medicine filan anlatmak mal gelmişler mal gidecekler zanax kullansınlar bunlar
Türkçe
1
0
0
237
23 DERECE
23 DERECE@yirmiucderece·
Abdurrahman Dilipak'tan tartışma yaratan 'Esrar' çıkışı: "'Ben uyuşturucu kullanıyorum' diyene bir defa hemen esrarı alıştıralım ki bonzaiden kurtulsun, eroinden kurtulsun, kokainden kurtulsun. Esrar kullanırsanız biyolojik riski sıfırdır. Esrar kullanan kanser ve şeker hastası olmaz."
Türkçe
457
241
2.6K
814.9K
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@berkant_demir @yirmiucderece Olum bana böyle tek tek sikko örneklerle gelmeyin aq. Ülkede alkolden sentetik uyuşturucudan ölenlerin sayısı savştakini geçmiş durumda. Ayrıca ben temizdir herkes içsin demiyorum. Başarabiliyorsan her türlüsünden uzak dur ama otun yasak olması daha büyük zarar veriyor topluma.
Türkçe
1
0
0
223
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@dearmuratakin @yirmiucderece Onu bilmiyorum, ben hiç bulamıyor diye krize giren görmedim. çok garip bir bitki, elli çeşidi var, güldürüyor, ağlatıyor, sakinleştirip pamuk gibi yapıyor. Yine diyorum, devlet kontrolünde üretimi ve ihtiyaca göre tüketimi yeminle ülkeyi cennete çevirir, öyle de iddialı birşey.
Türkçe
2
0
1
116
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@Serkpol @yirmiucderece Eyvallah, allah beterinden saklasın. Biraz da kendini bilme, irade kontrol meselesi, TR deyken savcıyla oturup içmişliğim vardır. Her halükarda birçok kişi içiyor bari serbest bıraksınlar da çoluk çocuk bonzaiye düşmesin.
Türkçe
0
0
0
123
Sero
Sero@Serkpol·
@windyboy31 @yirmiucderece Benim yasadigim ülkede serbest içiliyor ama zararli sen devam et yarasin sana güzel uykular
Türkçe
1
0
0
120
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@Serkpol @yirmiucderece muhteşem bir gelir kaynağıdır, gelişmiş ülkelerin birçoğunda yıllardır serbest, emin ol bu adamlar senden benden daha çok zeki ve daha çok canlarını seven insanlar. Benlik bişey yok kanadada yaşıyor ve geceleri bir paf vurup bebekler gibi uyuyorum hahaha. Sefiller sizi.
Türkçe
1
0
0
162
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@Serkpol @yirmiucderece Kardeş senin kuzende genetik yatkınlık varmış, 24 yaşında aşırı tüketime düşen adam esrar olmazsa eroinden çoktan ölmüş olurdu emin ol. Saf temiz bişeydir demiyorum, Alkol ve sigaradan daha zararsız,sentetik uyuşturucuları önleyen birşeydir. Devlet kontrolünde üretilip satılırsa,
Türkçe
2
0
1
431
Seyit Turan
Seyit Turan@SeyitTu06531319·
@windyboy31 @Jeaqueliness Aynı durumdayız zart diye bıraktım bende 20 yıl 2 paketten sonra,1 yılı geçti 20 yaşına geri döndüm diyebilirim her konuda..ya erken birakaaksin yada 50-60 dan sonra birakmayacaksin
Türkçe
1
0
1
241
Jeaquelinesss
Jeaquelinesss@Jeaqueliness·
Kanser hastası biri sigarayı bıraktığı an daha çabuk ölüyor bunun bilimsel açıklaması var mı?
Türkçe
171
12
2K
1.2M
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@Haluk886116 @Jeaqueliness Ülke değiştim kardeş, bir de otlakçı bir arkadaş denk gelince mecbur kaldım aq. Paketi 20 dolardı.
Türkçe
1
0
1
418
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@TavitNisanyan Terbiyesizliği bırak ulan puşt, baban o senin. o olmazsa alayınız hiçsiniz.
Türkçe
0
0
5
1.3K
Tavit Nişanyan
Tavit Nişanyan@TavitNisanyan·
hortumu kendisine bağladı
Türkçe
12
11
371
55.9K
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@HaberturkTV Rusya bunların analarıyla uzun eşşek oynuyor. Avrupa gerçekten perişan durumda.
Türkçe
0
0
6
978
Habertürk TV
Habertürk TV@HaberturkTV·
📌G7 zirvesine damga vuran anlar. Hediyeler, şaşkın bakışlar, açık kalan mikrofonlar...
Türkçe
5
4
133
20.4K
Rashad Alhindi
Rashad Alhindi@RashadAlhindi·
Das müsste für jeden Deutschen - egal ob rechts oder links, mit oder ohne Migrationshintergrund, politisch oder unpolitisch - absolut beschämend sein.
Deutsch
754
579
5.2K
399K