رفیق شرک

2.5K posts

رفیق شرک banner
رفیق شرک

رفیق شرک

@Cod_Sherek

just sleep

Tham gia Ekim 2022
3.9K Đang theo dõi3.9K Người theo dõi
Tweet ghim
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
این دنیا دیگه واقعا چیزی برای سورپرایز شدن نداره
رفیق شرک tweet media
فارسی
206
109
8.9K
2.2M
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
شهادت بده نویر اعتراف کن بوفون تایید کن کاسیاس به راستی او بهترین دروازه بان تاریخ نیست؟
رفیق شرک tweet media
فارسی
2
0
10
459
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
تصورم از بچه ای که قراره زن دوکو به دنیا بیاره تاکتیکای ژنرال😈
رفیق شرک tweet media
فارسی
0
0
13
164
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
@The_One_AR المان در حد فرانسه انگلیس یا حتی پرتغال و اسپانیا هم نیست
فارسی
1
0
0
13
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
خیلی دوست دارم و امیدوارم که پرتغال قهرمان جام بشه ولی احتمالا قهرمان نمیشه پرتغال قوی ترین اسکواد داره ولی تیمی که اتحاد نداره قهرمانی براش مثل خوابه انگلیسی ها رو شانس اول قهرمانی میبینم
فارسی
1
0
11
227
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
با این روند همینطوری مذاکرات ادامه پیدا کنه امریکا بمبای هسته ایش تحویل میده برد جنگنده هاشم میاره پایین
فارسی
0
0
4
148
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
@hzifx مادرجنده گردن نگیره کلا امتحان دادم باهاش ۲۵ درصد زد گفتم بهش چرا اینقد کم زدی میگفت من درست زدم شاید اشتباه بوده باشه که طبیعیه گفتم مادرقهوه ۲ تا اشتباه طبیعیه نه ۱۵ تا
فارسی
0
0
1
36
جیمز باند
@Cod_Sherek بعد ازشم می‌پرسی چرا ٧٣ رو همیشه انتخاب می‌کنی گردن نمیگیره که چرا همیشه ٧٣ رو انتخاب میکنه
فارسی
1
0
0
39
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
اگه از chat gpt بپرسید از ۱ تا ۱۰۰ عدد انتخاب کنه قطعا ۷۳ رو انتخاب میکنه
فارسی
4
0
16
6.5K
Astronaut
Astronaut@Astronaut2364·
@Cod_Sherek قطعا که حرف درستی نیست ولی به احتمال زیاد اره
فارسی
1
0
0
117
Amirz
Amirz@Amirrez8601952·
@Cod_Sherek پشمام چرا واقعا ؟ 😂
فارسی
1
0
1
114
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
دوستان من چن روزی هست از رو ساعت ژنرال نگاه میکنم ساعتو دو ساعتی هست پست نذاشته میگید بهم ساعت چنده
فارسی
0
0
17
275
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
بعد فیلترینگ حس توییت زدن نمیدونم چرا اینقد پریده قبلا اینجوری نبود
فارسی
0
0
18
243
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
کویت که زدید برام بحرینم که زدید اماراتم دوس ندارم اونم بزنید میخابم
فارسی
0
0
4
128
رفیق شرک
رفیق شرک@Cod_Sherek·
@megabiz__ @milariamalencia تل اویو چیه کیش بوشهر شمال کلی شهر لب دریا داریم که قراره ساخته شن قشنگ تر دوبی و دوحه
فارسی
1
0
1
177