ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋

7.5K posts

ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋 banner
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋

ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋

@ThePinpinik

انضم Ocak 2024
1.1K يتبع1.2K المتابعون
تغريدة مثبتة
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
«بله، درست است. کشور آرام است. آرام همچون سردخانهٔ مردگان یا گورستان. مگر نه؟» • واتسلاف هاول / من طرف حقیقت می‌ایستم؛ برگردانِ آزاده کامیار
فارسی
1
76
689
9.9K
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
چهارسال دیگه همین حدودا تد موزبی تصمیم میگیره برای بچه‌هاش داستان آشنایی ‌با رابین رو تعریف کنه :)
فارسی
0
0
1
9
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
@IAmirVeisi پیشنهادت چیه برای کسی که وقت کلاس رفتن نداره و میخواد خودش بخونه؟
فارسی
0
0
0
66
Amir Veisi 🎙️
Amir Veisi 🎙️@IAmirVeisi·
اگه می‌خواید زبان یاد بگیرید؛ برای همین هفته‌ای چند درس از یه کتاب لغتو می‌خونید، خبرهای بدی براتون دارم. این کارو صرفا دارید برای رفع کوتی انجام می‌دید چون هیچ کمکی به یادگیری زبان نمی‌کنه و فقط دارید خودتونو گول می‌زنید.
فارسی
6
1
76
1.9K
پارسا پیروزفر
فانتزی نوجوانیم این بود خونه دوست دختر نازم از این پله اضطراری ها داشته باشه بعد من شبا واسش گل بخرم از اونجا بهش بدم.
فارسی
2
0
4
87
it's so empty without me!
it's so empty without me!@kargadan_khaste·
بابا بازم جنگ؟ من تا میام خودمو با شرایط بسازم شرایط عوض میشه اه
فارسی
2
0
38
604
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
برای درس خوندن Gemini , Ghat GPT ، Claude کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
فارسی
42
1
77
15.4K
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
@shingolani تو گوگل سرچ کن از اونجا برو گوگلی پلی میتونی دانلود کنی
فارسی
0
0
0
73
پلاتيپوس✌🏻
@ThePinpinik یه سوال،کلود رو چطور دانلود کردید؟ من هربار میرم گوگل پلی،حتی با فیلتر کن،میگه تو کشور شما خدمات نمیدیم،با فیلترشکنای مختلف هم رفتم😩
فارسی
1
0
0
83
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
@TheFaezeR منم قبلا اینکارو میکردم ولی انگارNotebookLM بهتره با همزمانی GPT و Claude
فارسی
0
0
1
137
فاءزه
فاءزه@TheFaezeR·
@ThePinpinik من از deepseek و chatgbt استفاده می‌کنیم. پی‌دی‌اف رو فصل فصل میکنم و حجمش رو کم میکنم بعد میدم خلاصه می‌کنه واسم.
فارسی
1
0
1
174
Sam
Sam@samvr110·
@ThePinpinik خودت رو محدود به بک پاتفرم نکن. برای اغلب موارد اموزشی chatgpt خوبه ولی برای حل مسایل complex مطمینا Claude بهتر کمک میکنه. Gemini را بیشتر بزار برای کارهای گرافیکی و یا حتی Visual Analysis
فارسی
1
0
2
639
it's so empty without me!
it's so empty without me!@kargadan_khaste·
داف ترین دخترای علوم پزشکی ماما ها هستن.
فارسی
11
0
50
1.4K
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
نمیدونم جدیدا کسی تمدید طرح کرده یا نه! اصلا نمیدونم تمدید میکنن یا نه🫪
فارسی
0
0
0
48
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
@erfan_rfmhr مرسیی اره حس مسکنم ترکیب این دوتا باهم خوب باشه
فارسی
0
0
0
282
erfin
erfin@erfan_rfmhr·
@ThePinpinik من برای خوندن قبل از امتحان هوش مصنوعی دانشگاه از chatgpt رو حالت learn استفاده کردم و واقعا خوب بود. مفهوم رو توضیح میداد و شروع میکرد به پرسیدن سوالات تکمیلی. اگه جزوه داری notebook lm که بقیه هم گفتن خوبه.
فارسی
1
0
1
334
tiana
tiana@tiana_2023·
@ThePinpinik از خودشون بپرس با توجه به شرایطت بهت میگن کدومشون بهترن، از هر کدوم جدا بپرس و بعد بگو اون دوتا چی گفتن بهت
فارسی
1
0
1
638
Amin Nezampour
Amin Nezampour@nezampour·
@ThePinpinik NotebookLLM is awesome for summarizing, learning, researching and...
English
2
0
1
748
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@ThePinpinik جمنای خر کاره:)) کلاد توی دسته بندی و مرحله بندی کارها و راه حل تمیز ، خیلی خوبه
فارسی
1
0
2
680
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@ThePinpinik بستگی داره... در کل هوش مصنوعی به نقل از یکی از کارکنان Open AI بالقوه همه چیز داننه نه بالفعل... ولی بطور کلی آموزش مفاهیم و دادن لینک Gemini ، آموزش مرحله به مرحله و استنباط Chat GPT و کارهای مهندسی Claude. اگر هم از روی جزوه درسی میخوای NotebookLM بهترینه.
فارسی
1
0
10
1.1K