فاءزه

5.6K posts

فاءزه banner
فاءزه

فاءزه

@TheFaezeR

مدرس و مترجم | دانشجوی ارشد آموزش زبان انگلیسی

Katılım Temmuz 2017
599 Takip Edilen670 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
فاءزه
فاءزه@TheFaezeR·
تلخ ترین قسمت زندگی اون جاییه آدم به خودش میگه : چی فکر می کردیم و چی شد !!
فارسی
6
2
172
12.8K
EhsanSeyedi
EhsanSeyedi@EhsanSeyedii·
آقا یکی به من توضیح بده، قانون آفساید عوض شده؟ شماره ۲ مصر افساید رو پر کرده! تصویر VAR اصلا به بازیکن شماره ۲ کار نداره!😳
EhsanSeyedi tweet mediaEhsanSeyedi tweet mediaEhsanSeyedi tweet media
فارسی
316
43
646
264.4K
𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫¹¹⁷⁸⁰🇮🇷
بچه ببخشید ولی اگر یکیتون میبینه لطفا جواب بده برای دانشگاه رشته زبان،کدوم یکی از سه شاخه(ادبیات،مترجمی،آموزش) من که میدونم بازم کسی نمیبینه و آلت تناسلی میشم ولی خب
فارسی
16
1
15
1.8K
فلات ایران
فلات ایران@IranianPlateau·
یک‌ دور با غذادادن به طبیعت گند می‌زنن، یک ‌دورم با ظروف پلاستیکی!
فارسی
286
149
4.5K
98.6K
فاءزه retweetledi
عطر نارنگی
عطر نارنگی@Atrenarengi·
زنده ام و غمگین، کاش هیچکدام نبودم.
فارسی
0
114
789
23.7K
بِرنو
بِرنو@khazhni·
به یه دختری درخواست دادم گفتش که الان حوصله رابطه ندارم و نمیخوام وارد رابطه بشم ولی هروز بهم پیام میدیم و شوخی میکنیم و میخندیم مثل دوتا پارتنر واقعا بنظرتون تو آب نمکم؟
فارسی
413
5
2K
230.8K
فاءزه retweetledi
MEDinfinit
MEDinfinit@MEDinfinit_fa·
گذشته توضیح می‌ده چرا اینجا هستی؛ اما هیچ‌وقت توجیه نمی‌کنه که همین‌جا بمونی.
فارسی
0
25
317
5K
آرزو؛
آرزو؛@Arezoo_hsmm·
جدی چرا الان بحث کنکور ارشد این‌قدر داغه؟ من فکر می‌کردم امسال داوطلب‌های خیلی خیلی کم‌تری داشته باشه.
فارسی
22
0
493
13.5K
فاءزه retweetledi
برنا اندیشان
برنا اندیشان@bornaandishan·
أميدوارم رَنجت بِه پایان رِسد جان مَن ، كه زندگی باتو چه ها كه نکرد وتوهَر بار جوانه زَدى..🌱
فارسی
0
4
29
339
MOHSEN 🇮🇷
MOHSEN 🇮🇷@shen_simp·
یکی اومد توی ناشناس فحش داد که چرا ادامش رو نگفتی بزارید بقیش رو هم بگم. من یکی از مشکلاتی که برای درس خوندن داشتم خستگی ذهنی و کمبود انرژی بودش الان تقریباً ۲ ماهی میشه که دارم از این مکمل مصرف میکنم و اگه شما هم مثل من مشکل کمبود انرژی و ذهنتون مه آلوده می‌تونه کمک کنه
MOHSEN 🇮🇷 tweet media
MOHSEN 🇮🇷@shen_simp

آقا، من آدم خیلی درس‌خونی نیستم و هیچ‌وقت هم نبودم، ولی به خاطر شرایط مجبور شدم فشرده و سخت درس بخونم. الان ۹ ماه می‌شه که دارم روزانه به طور میانگین ۷-۸ ساعت درس می‌خونم. گفتم حالا که این پست دیده شد، بیام یکم از تجربیاتم بگم، شاید کمک‌کننده باشه برای کسایی که توی شرایط من هستند

فارسی
12
17
462
108.8K
فاءزه
فاءزه@TheFaezeR·
@ThePinpinik من از deepseek و chatgbt استفاده می‌کنیم. پی‌دی‌اف رو فصل فصل میکنم و حجمش رو کم میکنم بعد میدم خلاصه می‌کنه واسم.
فارسی
1
0
1
218
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
برای درس خوندن Gemini , Ghat GPT ، Claude کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
فارسی
43
1
87
16.8K
فاءزه retweetledi
تک مصرع
تک مصرع@TakMesra·
معمولاً آدم در مواجهه با غمی سنگین یا بعد از یک توفان شدید روحی، مدام می‌خواهد بخوابد. • داستایفسکی
فارسی
16
188
1.9K
23.7K
فاءزه retweetledi
b£hz@d(دآش آکُل)
اما تظاهر به شادی رنجی‌ست ژرف‌تر از خود اندوه..
فارسی
3
2
71
448
فاءزه retweetledi
yaghob nazari
yaghob nazari@yaghobnazari6·
✍️#مورگان_فریمن
yaghob nazari tweet media
QME
2
40
484
8K
فاءزه
فاءزه@TheFaezeR·
@bagherigerami روحشون شاد. امیدوارم بتونید ادامه بدید به خاطر مادرتون
فارسی
0
0
1
50
آدی
آدی@bagherigerami·
دقیقا شش ماه از اومدنم به کانادا گذشته بود و می‌خواستم به مامان بگم که بالاخره می‌تونم برای ویزاش اقدام کنم. خیلی خوشحال بودم و دلم می‌خواست راجع‌به سمپوزیم هم باهاش حرف بزنم که اولین نفر و با اعتماد به نفس ارائه دادم و همه چیز خوب پیش رفت. وقتی بهش زنگ زدم دیدم تو بیمارستان،
فارسی
525
35
4.7K
266.7K
فاءزه
فاءزه@TheFaezeR·
@mmdrsh2 خدا بهتون صبر بده. خدا رحمت کنه مادرتون رو
فارسی
0
0
0
57
پسر خلافکار
تموم شد... کل مبارزه مادرم با سرطان تموم شد... درد هاش تموم شد... زخماش تموم شد... درمان تموم شد.... باید بگم سرطان بی رحم تر از اونیه که فکرشو میکنیم درمان سرطان یه کابوسه شیرینه یه کابوسی که ذره ذره وجودتو آب میکنه کابوسی که ریز ریزت میکنه مادر عزیزم روحت شاد 😭💔
فارسی
316
12
5K
90.7K