Angehefteter Tweet
دکترسوکراتس
424 posts


@doc_socrates9 برای منی که روی برد المان بت کرده بودم باید نیمقرن سکوت کنیم
فارسی

@dgchikonim اون حس و حال کل ورزشگاه طرفدار اکوادور بودن و منفجر شد توی یوتیوب نیست
فارسی

@doc_socrates9 خوب میرن بعدا خلاصشو از یوتیوب میبینن
سرد نمیشه ک از دهن بیوفته🤣🤣🤣
فارسی

@doc_socrates9 من همزمان داشتم مشق مینوشتمو اینو میدیدم انقد که جذاب بود
فارسی

@doc_socrates9 باباااا حالا دو تا گل به ازبک زده کسخلا قهرمان نشده که 🤣
فارسی
دکترسوکراتس retweetet

@kingeric777777 ببین با این همه افتخار از گل زدن جلو ازبکستان چه حسی میگیره🔥❤️
فارسی

@doc_socrates9 بله دقیقاً
و این شدن لزوماً بردن جام جهانی نیست صرف حضورش اون شدن رو معنا میکنه
من جام جهانی قطر گفتم این آخرین جام جهانیشه و عمرا بتونه جام جهانی بعد باشه چه برسه به اینکه تو ۴۱ سالگی تو جام جهانی دبل کنه
فارسی


این دقیقا مشکل رونالدوعه
این دقیقا چیزیه که رونالدو توی این جام نداره
گنوک@Ganok_Divane
انزو یه جوری از گل مسی خوشحال شد انگار اون گلو زده:))))
فارسی

@doc_socrates9 اگه رونالدو هم اخلاقی مثل مسی بود همینجوری باهاش رفتار میشد
فارسی

@Hossein9966 بهش به عنوان یک اسطوره احترام نمیذارن
البته همه نه
یک عده عاشقشن مثل پسر کونسسائو
فارسی

@MOHAMADREZA98XX چیزکلی تره کل ارژانتین مسی رو مثل خدا میپرستن
فارسی

@doc_socrates9 وقتی گل میزنه ببین چجوری با هم تیمی هاش سریع تقسیمش میکنه ، معلومه اونا هم عشق میکنن
حالا رونالدو باشه موشکی میخواد بره گوشه زمین تنهایی بگه سووووووو
چرا هم تیمی باید براش جون بده واقعا ؟
فارسی















