HiddenAxis

6.2K posts

HiddenAxis banner
HiddenAxis

HiddenAxis

@HiddenAxis_here

Persian and Proud🦁☀️

Germany Joined Eylül 2015
157 Following171 Followers
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@Jokerrrr_7 وااا حیفِ دابی نباشه؟؟؟؟😐
فارسی
0
0
1
20
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@ssaabbaaaa @KadKhuda بله دقیقا، نمونه‌‌ی زنده‌ش باهام نسبت خونی داره😅. ساعت کاری زیاد ازمون و خطای زیاد مقاله خوندن زیاد، پیدا کردن ربطشون به نتایج خودش، پیدا کردن ژن جدید. پیاده کردن بیولوژی رو ریزالتا که حتی MD هام بلد نیستن. هرچیزی استعداد داشته باشی اینده داری.
فارسی
0
0
0
39
saba
saba@ssaabbaaaa·
@HiddenAxis_here @KadKhuda از نظر لول و جایگاه، همینی که شما میگین درسته ولی خب واقعا هوش و استعداد و نبوغ هم لازمه. همین ساینتیست فوق العاده کار سنگین داره بیشتر از مغزش کار میکشه تا یه پزشک خانه بهداشت روستایی
فارسی
1
0
0
31
The 52 Hz Whale 🐳
The 52 Hz Whale 🐳@KadKhuda·
بزرگترین لطفی که استاد زیست سال کنکور بهمون کرد این بود که گفت یادتون نره برید اون سر ایران تو آزاد دورقوزآباد پرستاری بخونید بیاید تهران پرستار هستید ولی به زیست شناسی دانشگاه تهران نمیگن بفرما طبابت کن. همین شد من رفتم شهرستان رفیقم با رتبه خیلی بهتر از من رفت بهداشت بهشتی.
کدلوژیست | Codeologist‌@mahdiabedi21

آدم با یک رشته معمولی تو یک دانشگاه تاپ به جایی میرسه که با یک رشته تاپ تو دانشگاه معمولی نخواهد رسید!!!!!!!!

فارسی
47
4
1.7K
111.1K
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@KadKhuda مثالت اشتباه بود🤠
فارسی
1
0
1
358
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@JfbNimaaa یه فکتیم هست آدمی که تجربه‌ی روابط مختلف و زیاد داشته هیچوقت نمیتونه به یه نفر پایبند بمونه. مگر لذت لحظه ای
فارسی
0
0
0
166
رهی
رهی@JfbNimaaa·
فکت بشدت نامحبوب: یه BAD Girl که خیانت نکنه خیلی بیشتر از یه دختر خوب میتونه کاری کنه که از رابطت راضی باشی
فارسی
13
2
105
9.2K
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@sasa3so1 نه بابا سه ماه زیاده، ۱.۵ ماه فشرده کار جمه :)))
فارسی
0
0
0
161
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@buyniygn ادما تغییر میکنن، اگه خودش تغییر کرده بدون اصرار تو و رفتارای خوبش consistency داره، چرا که نه🤭
فارسی
1
0
2
3.8K
بوینی یوغون
بوینی یوغون@buyniygn·
هرکی استوریا و عکسای اخیر منو ببینه فکر میکنه رفتم تو رابطه. اما اکسم برگشته و داره همونجوری رفتار میکنه که من آرزوم بود.🫠 قبلا بد نبود؛ نه، ولی خب محبت میکرد بعد از دماغت درمیاورد. الان ولی فقط محبته. منم دارم نهایت لذتو از این تغییر میبرم هرچند بهشم گفتم شاید تهش نه بگم.
بوینی یوغون tweet media
فارسی
12
0
87
82.1K
summer🐈
summer🐈@Mothrofkittenss·
خانمی فالگیره که شبیه انجلینا جولیه فرمودن که دوباره جنگ و اعصاب خردی در پیشه
فارسی
27
5
828
176.8K
Rumi Rouge
Rumi Rouge@badass_molook·
نظر نامحبوبم اینه که: سفری که بخوای با فلیکس بوس و اینا n ساعت تو راه باشی، به این و اون تو گروهای ایرانی رو بندازی بری خونشون، با ۱۰ نفر آدمی که نمیشناسی تو هاستل باشی و همش فکر کم کردن هزینه و نهایت شهرارو سک سک کنی و بگی اینم دیدم، اونم دیدم، نهایتا واسه همون‌ ۲۰ سالگی جالبه.
فارسی
81
14
1K
85.3K
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
🤣 اینقد ذهنت فقیره فک میکنی همه نیاز به کار دارن. من ۲ ساله اروپام بدون شغل چون ساپورت خونوادمو دارم مث تو از کون ج.ا نمیخورم. هرچی بدبختیه سر شما گدا گشنه هاس که حسرت یه زندگی عادیو دارین و نمیتونین ببینین ادمای پولدارم هستن،بابا نداشتن تورو ما جواب بدیم؟🤣 @tina_free1991
فارسی
0
0
0
22
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@tina_free1991 زندگی سخت؟؟؟🤣🤣🤣 گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه بو میده. اگه تو سختته و میخوای اینجوری فاند بگیری از ج.ا بحثش جداست🤣🤣 وگرنه هرکسی مهاجرت میکنه چندلول زندگیش باکیفیت‌تر میشه، من حتی اگه پهلویم برگرده برنمیگردم. خواست مردم داخل بود وگرنه ما سر زندگیمونیم😘
فارسی
1
0
0
30
Tina | تیــنا
Tina | تیــنا@tina_free1991·
۸۰ درصد اونهایی که تو خارج از کشور امید داشتن پهلوی برگرده، بخاطر این بود که میخواستن از این زندگی نکبت و سختشون تو خارج از کشور خلاص بشن و به بهانه رژیم چنج برگردن ایران. ولی شما به روشون نیارید 😀
فارسی
554
205
3.3K
74.4K
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@1yasiyf بمونید برا هم🥹😍
فارسی
0
0
1
36
HiddenAxis retweeted
آناهید
آناهید@soabelcoded·
برای دخترایی که میتونن برای خودشون براشینگ قشنگ و تمیز انجام بدن ، احترام خاصی قائلم . من هرچی فیلم میبینم و تمرین میکنم نمیشه .
فارسی
78
48
3.3K
55.4K
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
اگه این ادعا که اردوغان نذاشته کوردا وارد عملیات شن و ترامپو منصرف کرده درست باشه تا ابد مدیونشیم. ترامپ احمق با چه منطقی میخواسته گوشتو بده دست گربه؟
🇮🇷اهــــورا-نــیــ🚨وز🇮🇷@Ahoora392738

#ویژه 🔴مراد ویسی:اسرائیل،موساد،سیا و سنتکام یه برنامه دقیق برای سرنگونی جمهوری اسلامی کشیده بودن که لحظه آخر ترامپ و اردوغان جلوشون رو گرفتن!

فارسی
0
0
0
44
Miraskar Sharif
Miraskar Sharif@MiraskarSharif·
@MahdiR86388324 سلام آقای دکتر، کجا به این قیمت باطری میدن؟ به دائی م توبیمارستان رسول اکرم گفتن ۴۵۰م. باطری قلبش تاریخ گذشته کارنمیکنه بنده خدارضایت داده ترخیص شده
فارسی
3
0
4
3.1K
مهدی روی زمین
مهدی روی زمین@MahdiR86388324·
مریض و همراهاش میگفتن پول ندارن ppm (باتری قلبی) بخرن که کاملا برای ادامه حیات بیمار واجبه و میخواستن رضایت بدن و از بیمارستان برن (یه هزینه ای حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومن) خیلی ناراحت شدم. امروز دوستم گفت بیمار باتری خریده! خیلی خوشحالم شدم و گفتم چطور؟ گفت یکی از النگوهاشو فروخته! 😐
فارسی
57
9
3.7K
138.8K
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@_im_bahari همین الانم شما بعد از ۹ مین جوابشو دادی ولی ایشون بعد از دوساعت!
فارسی
0
0
1
10
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@emaaad_k @mimvash جراح من زیر ۵ دقیقه دندون عقل نهفته رو جراحی کرد. متخصصای فک و صورت اصولا خیلی دستشون تیزه.
فارسی
0
0
0
60
عمااام
عمااام@emaaad_k·
@mimvash خب اشتباه متوجه شدین. دندونی که یکی دو دقیقه در میاد کشیدن عادیه. جراحی شامل فلپ و کنار زدن لثه و برداشتن استخوان و هزاران داستان مزخرفه.
فارسی
5
0
1
865
عمااام
عمااام@emaaad_k·
امروز منو مثل این جوجه دندونپزشکای تازه فارغ التحصیل جو گرفت و همچین کیسی رو با اصرار خانمه قبول کردم که به گوه خوردن افتادم :)))) ۷۰ دقیقه جراحیش طول کشید ... برای فاکینگ ۲.۵ میلیون 🤦🏻 خاک بر سرم واقعا....
ستاره@staresalehi

فعلا همونجا حسابی بخواب که حالا حالاها پول ندارم درت بیارم.

فارسی
21
0
135
14.3K
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@Amin_keshavarz7 فقد اونجا که میگه سعی کن باهام حرف بزنی🤣🤣 انگار رو برانکارده منتظرن با هلیکوپتر اعزام شن😂
فارسی
0
0
2
49
HiddenAxis
HiddenAxis@HiddenAxis_here·
@dige_nemet بابا من تو انگلیسی حرف زدن روزمره‌م واقعا پیش میاد فارسی از دهنم میپره، برعکسشم صادقه.
فارسی
0
0
1
4.3K