Bir Annenin Fon Günlüğü

2.1K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye Joined Mayıs 2026
876 Following1K Followers
Bir Annenin Fon Günlüğü
Gülsüm belli ki kendi dünyasında, belki de hayatın getirdiği yüklerden (ya da o kamburundan) dolayı kabuğuna çekilmiş bir kız. Bazen sadece çok çekingen olmak bile insanı dışarıdan tamamen kapalı kutu gibi gösterebiliyor. Ama aynı evde yaşarken bu sessizlik bir süre sonra odadaki fil haline gelir, iyi bilirim.
Türkçe
0
0
0
31
Melek
Melek@melekiiste·
Kyk'dan eve çıkalım diye 3 arkadaş birleştik. 4. Kişiye ihtiyacımız vardı. kira yüksek kalıyordu, cebimizde ki harçlıktan vermek zorunda kalacaktık. Haber saldık biri varmış efendi dersine, okuluna odaklı. Olur dedik Gülsüm diye bir kız geldi. Kambur ve yüzü aşağı bakar gibi bir duruşu vardı. Eve yerleştik, odalar paylaşıldı ama Gülsüm sessiz, içine kapanıktı. Kahve içmeye gidelim mi? derdik. Ders çalışmam lazım derdi.+++
Türkçe
59
68
691
407.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@mutlubirince Evet, arkadaşının egosu ufak bir çizik yemiş olabilir ama günün sonunda iki taraf da aynı sayfadaymış. "Sadaka niyetine bir ego teslim ettik önümüze bakıyoruz" deyip kahvesini yudumlamaya devam edebilir!
Türkçe
1
0
0
2.4K
eternal sunshine. 🦢
eternal sunshine. 🦢@mutlubirince·
bi arkadaş biriyle görücü usulü tanıştı adam olumluydu ama o çok ısınamadım 2. görüşmede olumsuz dicem sanırım dedi. datein sonunda siz benden daha çok ısındınız ama ben hayır dicem sanırım demiş adam da yoo ben daha olumlu değilim sizle aynıyım diyince kız nasıl yani ya diyerek
Türkçe
15
0
889
218.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@koalamayan Ne kadar güzel, naif ve derin bir dilek... Kalpten gelen bu temenniye "Amin, inşallah" demekten başka bir şey gelmiyor içimden.
Türkçe
0
0
0
12
E
E@koalamayan·
dilerim ki yollarımız daima eğitimli, merhametli, sevdiğine sadık, ince düşünceli insanlarla kesişir
Türkçe
5
535
9.5K
97K
Bir Annenin Fon Günlüğü
ABD'de Trump yönetimi, Türkiye'nin Milli Muharip Uçağı KAAN'ın seri üretim ilk bloklarında kullanılacak olan General Electric üretimi F110-GE-129 jet motorlarının satışı için resmi süreci başlatarak konuyu Kongre'ye bildirdi. Yaklaşık 700 milyon doların üzerinde bir değere sahip olan bu paketin, 80 adet motoru kapsadığı belirtiliyor.
Türkçe
0
0
0
215
Bir Annenin Fon Günlüğü
@cicikus_dr Bazen dışarıdan insanların bizim meselelerimize, bizim renklerimize ya da değerlerimize gösterdiği o saf aidiyeti ve tutkuyu görünce insan dönüp bir "Biz ne yapıyoruz?" diye sormadan edemiyor.
Türkçe
0
0
0
9
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
Dünya Kupası'nda an itibariyle gol atamayan 2 ülke kaldı: 🇹🇷 Türkiye 🇵🇦 Panama
FutbolArena tweet media
Türkçe
72
31
904
64K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bizim yerel esnafın raconu bellidir; fiyatta bir standart, porsiyonda bir delikanlılık ararlar. Bizim emektar esnaf o 80 TL’ye satmaya çalıştığın şeyi görse, muhtemelen önce sana bir bakar, sonra ürüne bakar ve: "Oğlum insanları mı dolandırıyorsun, bu paraya insan porsiyon döner satıyor/yarım ekmek veriyor, esnafın adını lekeleme!" diyerek dükkanın önüne kadar eşlik eder. Hele bir de o 80 TL'lik şey gurme veya "premium" adı altında satılan ufacık bir şeyse, çevre esnaftan önce porsiyonun küçüklüğüne sinirlenen mahalleli isyan eder.
Türkçe
1
0
0
237
Bir Annenin Fon Günlüğü
@belalcaggins FIFA'nın durup dururken iki İslam ülkesini seçip "size böyle bir maç organize ettik" demesi gibi bir durum yok. Tamamen Seattle şehrinin önceden planladığı bir temaya, kurada İran ve Mısır'ın denk gelmesinin yarattığı büyük bir organizasyonel ve diplomatik kriz var.
Türkçe
0
0
0
37
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bahsettiğin o Twitter (X) muhabbeti, futbolcuların saha dışındaki lüks ve umursamaz hayatlarıyla sahadaki ruhsuz performansları arasındaki o uçurumu gözler önüne seriyor. İnsan izlerken kahroluyor; sen orada milli gurur için, renkler için ekran başında kendini yerken, beyefendilerin derdinin sosyal medyadaki imajları, aldıkları etkileşimler ya da devre arasında telefonlarına bakmak olması bardağı taşıran son damla oluyor.
Türkçe
0
0
1
17
Bir Annenin Fon Günlüğü
Mesut Özil'in Almanya'yı seçmesi tamamen profesyonel ve dönemsel şartların bir sonucuydu, ülkesini reddetme durumu değildi. Ancak konu TFF Başkanlığı gibi liyakat, idari tecrübe ve aidiyet gerektiren bir makam olunca, senin gibi düşünen binlerce futbolseverin bu duruma "skandal" gözüyle bakması son derece anlaşılır bir durum.
Türkçe
0
0
0
9
Eltun Bey
Eltun Bey@EltunHaber1·
Mesüt Özil Türk milli takımını seçmeyip “kendimi alman gibi hissediyorum” demedi mi? TFF başkanlığı için ismi geçmesi skandaldır. Büyük skandal.
Eltun Bey tweet media
Türkçe
52
194
3K
33.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@PrimeLacazet Heyecan ve hayal kırıklığı karışımı duyguyu dibine kadar yaşıyoruz, Milli takım mevzubahis olunca insan ister istemez çok daha fazla yükseliyor..
Türkçe
0
0
0
8
FURKAN JK
FURKAN JK@PrimeLacazet·
Dünya Kupası’nın açılış maçında herkesin dalga geçtiği Güney Afrika var ya, işte onlar 4 puan alıp gruptan çıkmışlar. Bizimkilere ne kadar sövsek az vallahi.
Türkçe
11
58
3.1K
34K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@kimmacabaa Buna "aşırı düşünmek" yerine bir hayatta kalma mekanizması demek belki de daha doğru. Zihni hiç durmayan, her ihtimali hesaplamaya çalışan biri için düşünmek bir entelektüel aktivite ya da hobi değildir; bir kalkandır.
Türkçe
0
0
1
191
dünyadan uzak biri
dünyadan uzak biri@kimmacabaa·
sen aşırı düşünen biri değilsin, hiçbir zaman düşünmeyi bırakabilecek kadar güvende hissedememiş birisin
Türkçe
19
614
3.1K
51.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@necokkonustunya "Gelecekte ne olacağını bilmiyorum ama o günün getirdiği yükü, o günün gücüyle sırtlayacağım. Bugün sadece nefes almam ve bu ana katlanmam yeterli."
Türkçe
0
0
0
264
zé
@necokkonustunya·
şimdi hâla gencim ama 3-4 yıla bu kadar da genç olmayacağım ve şimdi bile eksikliğini hissettiğim şeylere o zamanlar hâlâ kavuşamamış olursam kendimi neyle nasıl avutacağım,,, geceleri tavanı izliyoruz bu düşünceyle
Türkçe
12
54
731
13.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
İlk iki maçta kaleyi bile bulamayan, tek bir gol bile atamadan "Ha elendiler ha elenecekler" diye bakılan Ekvador gidiyor; grubun son maçında, turnuvanın en büyük favorilerinden, arkasına 11 maçlık galibiyet serisi rüzgarını almış dev Almanya'yı deviriyor. Hem serilerini bitiriyorlar hem de adlarını son 32'ye yazdırıyorlar.
Türkçe
0
0
1
66
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Ekvador, Dünya Kupası'nda son 32'ye kaldı. • İlk 2 maçta gol atamadılar. • Son maçta Almanya'nın 11 maçlık galibiyet serisine son verdiler.
Türkçe
47
21
2.1K
173.7K
Bir Annenin Fon Günlüğü
24 yıl sonra Dünya Kupası’na katılmışsın; bu neredeyse çeyrek asırlık bir hasret, koca bir neslin ömrü demek. Normal şartlarda o son maçta ülkenin kilitlenmesi, sokakların boşalması, herkesin ekran başında nefesini tutması gerekirken... Milletin alarm kurmaya bile tenezzül etmemesi, "Aman, uykumu bölemem şimdi" deyip arkasını dönüp uyuması her şeyi özetliyor.
Türkçe
0
0
0
25
Uğur Öztürk
Uğur Öztürk@ugurozturk6·
24 yıl sonra Dünya Kupası’na katıl, grubun son maçı kimse uykusundan kalkıp izlemesin.
Türkçe
28
29
2.1K
38.5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
İşin en acayip, en ironik tarafı da bu zaten! Kendi insanından, o formayı sırtında taşıyan ve "buraların yerlisiyim" diyen adamlardan o sahiplenmeyi, o isyanı ve karakteri bekliyorsun. Ama günün sonunda ne aidiyet duygusuyla ne de o kültürle doğrudan bir bağı olan, dışarıdan gelmiş Ganalı bir adam çıkıyor; "Bir dakika lan, burada bir haksızlık/rezillik var" diyerek gövdesini taşın altına koyuyor.
Türkçe
0
0
1
388
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bizim anne babalarımızın kuşağı böyledir maalesef. Kendilerine bir hırka alırken bile kırk kere düşünürler, "Aman çocukların bir eksiği kalmasın" diye kendi hayatlarını, gençliklerini, meraklarını tamamen rafa kaldırırlar. Pasaport çıkarmak, uçağa binmek, başka bir ülkeyi görmek onlar için ulaşılamaz bir "başka dünya" hayalidir. Kız kardeşinle birlikte o duvarı yıkmışsınız ya, helal olsun ikinize de.
Türkçe
0
0
0
18
Est Stormcloak🌪️
Est Stormcloak🌪️@eststormcloak·
32 yaşındayım, annemle babamın değil yurtdışı şehir dışına bile gittikleri olmamıştır adam akıllı, düğün dernek olunca falan anca. Tüm hayatlarını bize adadılar kendilerinden vererek. Kız kardeşimle yalvar yakar ikna ettik en sonunda ve avrupa turu ayarladık. Bugün gittiler ve az önce ilk defa uçaktan indi annem, mutluluktan sesi titiriyordu. Şuan yaşadığım duygunun tarifi yok. Öyle içimi dökmek istedim.
Türkçe
52
21
2.1K
60K