memtim

8.9K posts

memtim banner
memtim

memtim

@memtim1

Biz RABbimizin hakkımız da verdiği,vermekte olduğu ve vereceği her şeyden sonsuz razı ve hoşnutuz, Çok şükür.

Joined Mart 2020
69 Following99 Followers
memtim
memtim@memtim1·
@yunuspaksoy İrana hiç birşey yapamadığı için dünya ya abd nin halen güçlü olduğu algısı yapmakta. Sende olan onlarda da var sen yok etmek için kullan israili haritadan silerler. Nükler güç nelere kadir. Kara savaşı vekalet savaşı olur biliyor, hava saldırılarında rezil oldular.
Türkçe
0
0
0
129
Yunus Paksoy
Yunus Paksoy@yunuspaksoy·
TRUMP: -Hürmüz’ü kapatırsanız ülke diye bir şeyiniz kalmaz. -S…. ülkenize geri bile dönemezsiniz. -Anlaşma yapmazlarsa, Hürmüz’den geçiş ücreti toplayacağız. -Eğer mecbur kalırsak Boğaz'ı ele geçirebiliriz. Onları yerle bir ederim. -Pezeşkiyan ağzından çıkana dikkat etse iyi olur. Kendine çeki düzen verse iyi olur, yoksa ülkenin geri kalanını da ele geçiririz. — FOX News
Yunus Paksoy@yunuspaksoy

İRAN’IN HARCAYACAĞI ŞANS Sanıyorum bu hafta Trump’ın geçen sene yaşadığı Epstein skandalından bu yana en zor haftası olmuştur.   Anlaşmaya varılan mutabakat zaptı ve atılan imzalardan sonra sızan 14 madde akabinde eş zamanlı olarak hem İsrail’de hem de ABD’de Trump topa tutuldu.   İsrailli Yahudisi, Amerikalı Yahudisi, Demokratı Cumhuriyetçisi hep bir ağızdan Trump’ı yerden yere vurdu.   Amerikan tarihinin en utanç verici anlaşması olarak bile yorumlanan bu zapta destek çıkmak, gülünç duruma düşmekle eşdeğer hale dahi geldi.   *   Hatta hafta içi işler o kadar olağanüstü bir hal aldı ki…   Hem Trump hem de JD Vance, ABD tarihinde görülmemiş şekilde, İsrail’e ve Netanyahu hükümetine ayar üstüne ayar vererek “kapayın çenenizi” tarzında açıklamalarda bulundu.   O da yetmedi…   Trump “En İran’cı benim” diyecek yorumcuları mahçup edecek şekilde argümanlarını sıraladı:   -İran’ın balistik füzesi olabilir. Hakkıdır. Başkalarının varsa onların da olmalı.   -İran da nükleer zenginleştirme yapabilir.   *   Tüm bunlar yaşanırken, Trump-İsrail gerginliği tavan yapmışken, istisnasız herkesin “İran kazandı” dediği anlaşma yürürlüğe girmişken İran’dan ne açıklama geldi?   Mücteba Hamaney, Trump’ın “çaresizce” anlaşmaya varmak zorunda kaldığını ve acizliğini vurguladı.   Bir de üzerine tam da geçen yazıda uyardığım gibi İsrail savaş makinesi Lübnan üzerinden masayı yıkmaya çalışırken İran, İsviçre’deki görüşmelerin başlamayacağını söyledi.   *   Şu fikir bende iyiden iyiye oturmaya başladı…   Trump tıpkı bu haftaki gibi hem kendi partisinden, hem muhalefetten hem de İsrail’den her türlü eleştiriye göğüs gerip İran’ın tarafına geçse dahi İran bir yolunu bulup o şansı da heba edecek kapasiteye sahip.   Kendi iç çekişmelerini ve sistemsel çatışmalarını çözemeyen bir İran, bölgesel ve küresel atılımlara hiç de hazır gözükmüyor.

Türkçe
182
118
1.2K
402.5K
memtim
memtim@memtim1·
@haskologlu Kara savaşına gıcı yemiyor, hava saldırısında rezil oluyor uçaklar helikopterler yerlerde selfi cekiyorlar, zayiyatı büyük ne yapacağını şaşırdı tımbıl, deli sözleri bundan, boyun eğdiremedi şirazesi kaydı, abd aslında venezuelaya show yapabildiğini dünya gördü prestijleri kaybol
Türkçe
0
0
0
71
memtim
memtim@memtim1·
@haskologlu Adam atom nükler ne varsa, israili haritadan silerler diye onuda atamıyor. Nükler gucün dayanılmaz cazibezi. Elinde ne var bilmiyor olmasa da nereden gelecek belki bunu biliyor. Onda olan sende de varsa bunu her türlü önlüyor, var olduğu tahmin edilmesi bile yetiyor.
Türkçe
1
0
0
3.3K
ibrahim Haskoloğlu
ibrahim Haskoloğlu@haskologlu·
🔴#SONDAKİKA | İran heyeti, Trump'ın tehditlerine tepki olarak İsviçre'de ABD ile gerçekleşen müzakerelerden çekildi. Trump, İran ile müzakere edilirken: "Hürmüz'ü kaparsanız o sikik ülkenize dönemezsiniz" dedi.
Türkçe
339
526
10K
1.1M
memtim
memtim@memtim1·
@VolkanKARCI @viduygulu 1 dak gol yiyiyorsun kusura bakma takımın aklı ruhu dünya kupasında değildi. Ya bir gol atamıyorsun yabancıyı izliyoruz topa bile bir estedik kazandırıp falso vuruş ile gol atıyor sen kalemin ucunda topu içeri atamıyorsun, montella mı sana topa nasıl vuracağını öğretecek.
Türkçe
0
0
0
9
Volkan Karcı
Volkan Karcı@VolkanKARCI·
@memtim1 @viduygulu Defansı acamayip çoğu saçma sapan şut attılar vurcam dedi mi 100 tanede vururlardi rakiplerin olayı bu zaten topu rakibe verip kontra aramak sen bu cagiralan kadroyu çıkan ilk 11i yapılan değişiklikleri doğru buluyorsan dicek bir şey yok say say paragraf almicak yapılan hataları
Türkçe
1
0
0
18
Vasıf İnanç Duygulu
Sadece bilinsin diye tekrar tekrar söylemek lazım: Bu takım Dünya Kupası’na katılan takım sayısı arttığı için turnuvaya katılabildi. 2022 elemelerinde playoff turunda karşılaştığımız takım Portekiz idi. 2024 Avrupa Şampiyonası’nın ilk maçında 3 yediğimiz Portekiz… O gün elendik. Bu seneki turnuvaya katılım için ise Romanya ve Kosova ile oynadık. Portekiz nerede Kosova nerede? Turnuvanın katılım koşullarının kolaylaşmış olması Montella ve takımına kredi kazandırmamalı. 2022’de olduğu gibi takımın başında Şenol Güneş olsa güle oynaya turnuvaya katılır, muhtemelen en az çeyrek final oynardık.
HT Spor@HTSpor

🗣️ "Teknik ekip tarafından bir veda konuşması oldu mu?" 🎙️ Kerem Aktürkoğlu: Öyle bir şey olmadı tabii ki. Çünkü 24 senenin ardından bizi Dünya Kupası'na getiren kişiler de bizleriz. Aynı zamanda hocamız da bunun mimarlarından biri. Çok büyük bir beklenti olduğunun farkındaydık ve bu beklentiyi karşılayamadığımız için yapılan eleştirilerin haklı olduğunu söyleyeceğiz. Yapacak bir şey yok çünkü biz de böyle olmasını istemezdik.

Türkçe
46
40
1.3K
290.1K
memtim
memtim@memtim1·
@viduygulu Boş adamsın bırak montellayı şenol güneşi dünyanın en iyi teknik ekibi de olsa bu izlediğimiz takım gene yenilirdi, Umut bağladıkların kaçak oynadı sorumluluk almadı bir adam eksilteyim demedi, sorun teknik adam değil sorun ruhsuzluk doymuşluk
Türkçe
0
0
1
261
memtim
memtim@memtim1·
@kemalozturk2020 He orkestra çok iyiydi de şef 3 atak ile 3 gol yedi hiç gol atamadı 60 şut çekti hepsi karavana ama orkestra çok iyiydi? Dalga mı geçiyon sen
Türkçe
0
0
0
35
Kemal Öztürk
Kemal Öztürk@kemalozturk2020·
Orkestradaki bütün enstrumanlar çok iyiyse ve buna rağmen iyi müzik çalınamıyorsa, orkestra şefinde sorun var demektir.
Kemal Öztürk tweet media
Türkçe
82
12
112
6.4K
memtim
memtim@memtim1·
@aykiri Primler kamuoyuna yansıtılmayacak! He gizliden el aktından bir birlerini paralara boğacaklar sende vergimi ödeyecem diye boğul. Devletin malı deniz yemeyen keriz dersin. Villa ne kardeşim dünya kupasını kazanmış hangi ülke villa dağıtmış. Sabahın 5 de kalkana villa mı aldı?
Türkçe
0
0
0
41
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Serdar Ali Çelikler: Bundan sonraki turnuvalarda çıkarılacak dersler… - Saç ve sakalın o kadar da önemli olmadığı görüldü. - Primler kamuoyuna yansıtılmayacak. - Stres süreci, mentör eşliğinde yürütülecek. - Futbolcular vlog veya sosyal medya kanalı açmayacak. - Herkes işini ciddiyetle yapacak.
Aykırı tweet mediaAykırı tweet media
Aykırı@aykiri

DÜNYA KUPASI’NA VEDA ETTİK! Milli Takımımız, 2026 Dünya Kupası’nda Paraguay’a 1-0 mağlup oldu ve ikinci maçlar sonunda puan alamayarak turnuvaya veda etti. Grupta puan durumu: 1. ABD 6 2. Avustralya 3 3. Paraguay 3 4. Türkiye 0

Türkçe
30
4
116
67K
memtim
memtim@memtim1·
@serdarsaridag Körmüsün izlemedin mi? Topu alıp yanındakine yada gıcını dönüp geriye atmaktan başka ne yaptı arda, sorumlulukmu aldı adammı eksiltti? Sen sabah sabah çekerek mi izledin. Yıldız dedigin böyle zamanlarda çıkar ortaya.
Türkçe
0
0
0
7
Serdar Sarıdağ 🇹🇷
Serdar Sarıdağ 🇹🇷@serdarsaridag·
Yine eleştiride dozu kaçırarak Arda Güler’i yeteneksiz ilan ettik ya pes diyorum. Bu Real Madrid ne kadar da aptalmış. Yeteneği olmayan birini almış. Keşke önce bizim çok bilmişlerse bir sorsalardı!
Türkçe
255
9
232
29K
memtim
memtim@memtim1·
@futaspor Bu milletin sabahın beşinde kalkti takımdan, daha umutlu ve fedakardı çabası bile onlardan daha fazlaydı. Birde ekrana çıkıp elimizden geleni yaptık tabi yaptını sizi oraya baştan aşağı paralara villalara boğmuşlar senin ruhunda bir beklentin kalmamış, maçtan önce tiktok çekin
Türkçe
0
0
1
1.7K
FUTA
FUTA@futaspor·
TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Milli Takım teknik direktörlüğü görevi için Arda Turan'ı düşünüyor.
FUTA tweet mediaFUTA tweet media
Türkçe
2.2K
138
8K
3.2M
memtim
memtim@memtim1·
@ScouTurk Bence de üzülmesin biz abartmayı seven bir milletiz, elimizden gelenini yaptık dediler ellerinden gelen bu, bunu kabul etmek lazım, ellerinden gelen bu açık ve net. Daha fazlasını sana veremeyeceklerden beklentiye girende biziz. takımın azmi hırsı yeteneği bu kadar.
Türkçe
1
0
0
210
Turk Scout
Turk Scout@ScouTurk·
Üzülme kaptan, Seni eleştirenler, tam 24 yıl boyunca Dünya Kupası’na katılmayı başaramayanlardı. Seni eleştirenlerin hiçbiri Türkiye’yi senin sevdiğin kadar sevmiyor. Sen gelmiş geçmiş en büyük Türk futbolcususun ve öyle kalacaksın. Galibiyet, mağlubiyet ya da beraberlik… Bunların hiçbiri Türkiye için yaptıklarını değiştirmez. Sen Almanya’ya ‘hayır’ dedin. Seni eleştirenlerin çoğu ise 5 euro için her şeyi yapar. 🇹🇷❤️
Pusholder@pusholder

Hakan Çalhanoğlu: “Bu benim belki de son Dünya Kupam oldu.”

Türkçe
697
5
156
319.7K
memtim
memtim@memtim1·
@siyahsancakx Tabiki kaç defa geldiler her geleni içeri aldı adam gibi oynasaydı bir beraberlik bile umutlarımızı yeşertirdi. Bu kaleci galan değil
Türkçe
0
0
0
56
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔴 Uğur Karakullukçu: "200 dakika gol atamayan bir takımın sorumlusu Uğurcan mı?"
SİYAH SANCAK tweet media
Türkçe
509
25
1.1K
41.5K
memtim
memtim@memtim1·
@cografiofsaytGS hayır bu olsa avrupa ve dünya turnufasına da katılamazdık, montella ile devam
Türkçe
0
0
0
90
Cografi Ofsayt
Cografi Ofsayt@cografiofsaytGS·
Kulüpçülük yapmayın, objektif olun. Arda Turan'ı Milli takım hocası olarak görmek ister misiniz?
Cografi Ofsayt tweet media
Türkçe
1.2K
113
5.1K
268.6K
memtim
memtim@memtim1·
@CemTYuksekdag Bu da ispanya dan daha neler neler yazılmış ardaya kim kendini riske atma dediyse transfer borsasın da değeri yelerde 2 maç ile bitti.
memtim tweet media
Türkçe
0
0
0
60
Cem Taha Yüksekdağ
Cem Taha Yüksekdağ@CemTYuksekdag·
-Arda Güler Real Madrid'de iyi bir sezon geçirdi -Orkun Kökçü Beşiktaş'ta oldukça iyi bir sezon geçirdi -Ferdi Kadıoğlu Birghton'da yılın oyuncusu seçildi Bu üç futbolcu da turnuvada hiçbir varlık gösteremedi. Her problemin çözümünü bireysel performanslarda aramaktan vazgeçmemiz gerekiyor. Bu üç futbolcunun kendi takımlarında iyi performans göstermelerine karşın A Milli Takım'da yokları oynamasının sebebi sadece bireysel olabilir mi?
𝗺𝗮𝗿𝗰𝗼@marcoberratti

arda güler turnuvanın en balon oyuncusu şu ana kadar, hiçbirşey yapmadı, pozisyon yaratma, çalım, şut. fiziksel çarpışmaya da girmedi. o klasa şöyle yan ağlara bırakıp bizi üst tura çıkarmak yakışırdı.

Türkçe
184
18
356
101.8K
memtim
memtim@memtim1·
@GulerArdaTR Yalnız biz mi? Dünya ve ispanya bizle arda ile dalga geçiyor, biri yazmış gülerek neumar olsa da bir asist yapsa gol atsam, biri döner ile dünya kupasını yan yana koymuş biri de
memtim tweet media
Türkçe
0
0
2
153
Arda Güler TR
Arda Güler TR@GulerArdaTR·
Koca takımın faturasını Arda’ya kesmeniz, ne kadar aciz olduğunuzu gösteriyor. Evet, Arda kötüydü ama kötü olan sadece o değildi; tüm takım kötüydü. Yarın bir gün Arda’nın attığı gollere, kazandığı başarılara sevinmeyin, gururlanmayın. En kötü günü bugünse, bugün de Arda Güler.
Arda Güler TR tweet media
Türkçe
1.1K
39
470
95.6K
serbestiyet
serbestiyet@serbestiyetweb·
Arda Güler: "Gerçekten söylenecek çok fazla şey yok. Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Tüm halkımızdan özür dileriz. Milli takım kariyerim boyunca bu turnuvayı unutturmak için elimden geleni yapacağım. Çok büyük takımlarda oynuyoruz, sahada bunu göstermeliydik. Arkadaşlıkla ilgili bir sorun yok! Sadece sahada istediğimizi yapamadık, gol atamadık, beceremedik. Özür dileriz.." serbestiyet.com/haberler/milli…
Türkçe
257
114
2.9K
925.7K
memtim
memtim@memtim1·
@asistanaliz Real gibi bir kadro da bende oynasam parlarım. Yeteneksen hani görmedik, şapka düştü kel göründü.
Türkçe
0
0
1
263
Asist Analiz
Asist Analiz@asistanaliz·
Sinan Engin: "Şu an bütün Türkiye'nin düşüncesini söyleyeyim mi? Bu Arda, Real Madrid'de nasıl oynuyor? Biz Sergen'in de, Hagi'nin de gençliğini biliyoruz. Onlar böyle değildi. Arda'dan bunları bekliyoruz." #işbirliği
Türkçe
107
27
909
155.2K
memtim
memtim@memtim1·
@bayrakmedya Yerli hoca bedava ben hocalık yaparım ülkem için diyorsa gelsin.
Türkçe
0
0
0
12
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
Sizce A Milli Takımımızın başına yeniden Fatih Terim geçse nasıl olurdu?
Bayrak Medya tweet mediaBayrak Medya tweet media
Türkçe
2.1K
51
1.8K
221.4K
memtim
memtim@memtim1·
@Haber Seninle milli takım 10 kişi oynamakta artık kredin bitii daha bu takıma gelme.
Türkçe
0
0
0
24
Haber
Haber@Haber·
Arda Güler: "Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda daha iyisini yapacağız, ben de Milli Takım kariyerimde bu turnuvayı unutturabilmek için elimden geleni yapacağım."
Türkçe
27
5
112
30K
memtim
memtim@memtim1·
@pusholder Evet gol atamadığı için evet böyle yeteneksiz hırsı azmi olmayan, başıni kaldırmadığı için kale yerine dısarı vuran oyuncu tipleri ile vaktini zamanını heba ettiği için bencede ayrılıp daha iyi oyuncuları olan bir takım için cabalamalı.
Türkçe
0
0
0
153
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Sizce Vincenzo Montella, istifa etmeli mi?
Pusholder tweet media
Türkçe
2.2K
42
2K
314.1K