
Me
341 posts

Me
@memyself000000
کسی نجاتمون نمیده، خودمون تنهایی باید انجامش بدیم🧘🏻♀️


مربیم یه روز جدی ازم پرسید چرا انقدر عجله داری فوری فوتی لاغر شی و گفتم که عروسی بهترین دوستمه و باید با شربت برقصم و اون بنده خدا پشماش ریخته بود که ینی چی مگه با شربت میرقصن مگه با چاقو نمیرقصن؟و منم کلی دلم براش سوخت و اینجوری بودم که ینی بنده خدا تاحالا عروسی نرفته و چندروز

زاینده رود خیلی زیبا بود رفتینگ خیلی جذاب بود ولی از رو لگ تمام پامو پشه خورده🙂🙂


اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص میخورم اگه کسی میتونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمیزنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!




چرا دقیقا همین یک ماهی که من حسابم خالیه، پینکهاوس داره همه چیزایی که دلم میخواد رو آیتم میزنه ؟؟؟ تف تو این زندگی اه















