مالاریا

3.1K posts

مالاریا banner
مالاریا

مالاریا

@malaria93

گه خوریش به تو نیومده

参加日 Nisan 2016
184 フォロー中350 フォロワー
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@Alirezasssm آخه ما تو خونه تو جمع فامیلی بازی میکردیم و جنسی نبود بازی واقعا خنده دار و مفرح بود، ما کلا عادت داریم وقتی فامیل جمع میشیم یه جا کلی بازی می‌کنیم، فکر نمی‌کردم اینجوری بشه، بچه سال بودم اون زمان زیر بیست سال
فارسی
0
0
0
6
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
یه آقایی هم اومده بود با فرض اینکه دیگه گاز آدم تمیزه گاز جونور که نیس با سفالکسین خوددرمانی کرده بود و الان بعد یه ماه یه آبسه اندازه هلو زیر پوستش بود و کاندید جراحی
فارسی
4
0
122
6.4K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@Alirezasssm چی قانع شد از حرصش که پا ندادم بازیو جنسی کنن یه جور گاز گرفت سه ماه از جای دندوناش چرک میزد بیرون، منتها من اون زمان نمی‌دونستم واسه گاز آدمم باید رفت دکتر با متد خودش خوب میشه رفتم جلو، از اون روز تا الان دیگه بطری بازی نکردم تجربه شد برام
فارسی
1
0
1
13
Mohsen Zarifpooya
Mohsen Zarifpooya@LabkhandeMasiha·
ببینید کی اومد کافه😍😍 بیرون بودم اومدم داخل دیدم نشسته، باهش چشم تو چشم شدم و شک کردم(عینک زده بود). بعد چند لحظه گفتم بازیگری؟ خندید گفت آره😅 برگام ریخت:))
Mohsen Zarifpooya tweet media
فارسی
711
76
13.8K
570.2K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@prsiin0 حاجی کسخلی چیزی هستی؟ برو دکتر خودتو نشون بده روانی
فارسی
1
0
0
4
سینوس²
سینوس²@prsiin0·
اتفاقا اگه از این زدی اصلا دستگیره رو نگیر این آمبرلا کصشر اگه یک هزارم تمرکز و پولی که تو مارکتینگ و ایونتا و کمپینا… میذاره رو روی کیفیت کصشرش میذاشت خیلی براش بهتر میشد
سینوس² tweet media
هاچ زنبور عسل@asalhosnpr

مام آمبرلایی که میخریدیم ۲۲۰۰۰۰هزار شده ۵۲۸۰۰۰ هزار 😂😂😂😂😂پشمام

فارسی
57
5
754
72.3K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@dochtaresepehr تو برو چهارتا آهنگای پسررو گوش کن با پز پولداریش آدمو خون میاره 😂😂😂 تو اگه هزینه برات مهم نبود گل داوودی می‌زدی؟ وقتی یه عمره داری چسی پولتو میای باید مثل پولدارا هم رفتار کنی
فارسی
1
0
20
2.6K
دختر سپهر
دختر سپهر@dochtaresepehr·
ببخشید ولی گل داوودی واسه مراسم اصلا هم زشت نیست فقط باید خوب گل آرایی بشه من هم بله برونم و هم عروسیم و هم حتی تو سبد گل بله برونم داوودی زدم که هزینه گل ارایی کمتر بشه و فکر نمیکنم زشت شده باشه!
دختر سپهر tweet mediaدختر سپهر tweet mediaدختر سپهر tweet media
زَبون دراز@negar_jmr_

کاری به علاقه و فتیش و ایناشون ندارم ولی دختر گنده چقد زشته … تتو های بزرگ رنگی زشته گل داوودی واسه اینجا زشته ریشه موهای مشکی زشته کراوات قرمز زشته کله کچل زشته بازوهای بزرگ زشته کلا خیلی کدیو زشته بای

فارسی
59
0
698
87.4K
نانوک
نانوک@nanok1968·
@malaria93 @m6hr4n @behnumb1 کسخول تویی که حرف درست طرف رو داری با کصشعر جایگزین میکنی، دقیقا حرف درستی زده ایشون
فارسی
1
0
1
476
بهنوم!
بهنوم!@behnumb1·
دیشب، تو یک رستوران نشسته بودیم، کولر اسپلیت روشن بود. یه خانومی اومد تو، در رو باز کرد و صندلی گذاشت جلو در و رفت نشست. عجیب بود برام، رفتم صندلی رو برداشتم در بسته شد. شوهرش اومد، اون هم همینکار رو کرد !! دوباره رفتم صندلی رو برداشتم در بسته شد. یهو درومد گفت:
فارسی
112
5
3.6K
551.9K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@prsiin0 والا من انتخاب دیگه هم داشتم و در کل انتخابم مام صابونیه تو هر برندی و به نظرم آمبرلا هم مام صابونی خوبیه، حالا تو میخوای بگی مثلا ما پول نداریم واسه همین میگیم این خوبه باشه
فارسی
1
0
0
17
سینوس²
سینوس²@prsiin0·
@malaria93 معمولا اونایی راضی ان که انتخاب دیگه ای ندارن بخاطر همینه که کل توییتر شده معرفی یه مام یا دئودورانت خوب
فارسی
1
0
0
28
نانا 🇮🇷
نانا 🇮🇷@zardakz·
@So0gandd بدبختی پرررر شده همه برندا اوردن تازه لژ دارشم اومده😭
نانا 🇮🇷 tweet media
فارسی
3
0
5
1.9K
doRi
doRi@dorsasasa_j·
این اضطراب و تپش قلب بعد خوردن قهوه رو چجوری میشه کنترل کرد؟
فارسی
522
3
572
75.6K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@mahsakianiiii روغن و ماست تو مرینیتت حتما بریز و طی پخت چند بار بازش کن زیر و روش کن
فارسی
1
0
1
23
Mahsa Kiani 🇩🇪
Mahsa Kiani 🇩🇪@mahsakianiiii·
بچه‌ها کمک چیکار میکنید که جوجه کباباتون تو ایرفرایر خشک نمیشه؟؟
فارسی
164
4
264
90.3K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@xistence01 من چند سال از ژل شستشوی اوریفلیم استفاده می‌کنم و حتی واسه عفونت و عرق سوز و این چیزام موثره ولی من هر روز استفاده نمیکنم ازش هفته ای دو سه بار
فارسی
0
0
0
2K
لـی‌لـی
لـی‌لـی@xistence01·
دخترا جدی با هیچ موادی کص‌مون رو نشوریم حتی اگر نوشته باشه برای شستوی اونجا مناسبه. فقط با آب خالی بشوریم. من اشتباه کردم. شما این‌کار رو نکنید. 😔
فارسی
28
0
210
50.9K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@m6hr4n @behnumb1 کسخلا اسم دستگاه روشه air conditioner جان مادرتون قبل اینکه گلواژه پر پر کنید از چت جی پی تی بپرسید یا گوگل کنید
فارسی
2
0
14
3.2K
مهران
مهران@m6hr4n·
@behnumb1 من فکر میکنم شما دارین اشتباه میکنید! کولر گازی هوا رو تهویه نمیکنه و هوای داخل رو مکرر سرد میکنه و برعکس کولر آبی هوای تازه سرد شده رو از بیرون به داخل جریان میده! اینطور نیست؟
فارسی
26
1
368
94.1K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@sogol6553 با هرچی عشقته بپوش معلومم شد به تخمت
فارسی
1
0
1
50
تمشک
تمشک@sogol6553·
تیشرت و شومیز سفیدو با چه رنگ سوتینی میپوشید که مشخص نشه؟ من هر چقدرم که سعی میکنم تیشرت ضخیم بگیرم باز از زیرش مشخصه و واسه خیابون مناسب نیست
فارسی
165
0
139
52.3K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@sedanashnavam والا من فکر نمی‌کنم وسط باز باشه, تو مراسم ختم جاوید ناما کدوم سلبریتی جز هدیه تهرانی شرکت کرد؟
فارسی
2
0
69
3.7K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@20RAPcom گل داوودی دیزاین کردن برای عروسی؟ این مگه همش نمی‌گفت ما پولداریم؟ چه پولدار چس خوری، گل داوودی آخه؟
فارسی
0
0
6
1.4K
20RAP.com
20RAP.com@20RAPcom·
عکس مراسم ازدواج هیپهاپولوژیست 💖
20RAP.com tweet media
فارسی
262
11
1.6K
3.6M
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@anisodoleamm کسی که از بیرون ایران ازین گها میخوره رو باید گایید، آخه جنده خانوم ما گاییده شدیم تا به همین تی شرت رسیدیم الان، به خدا این جنده اگه ایران بود هنوز شال سر میکرد
فارسی
0
0
0
36
انیس‌الدوله‌شون
چشم رییس...آخه ما خودمون نمیدونیم...به‌نظرمون چادر و روبنده مناسب تابستونه... بیا..این کاپ 💩💩 برای تو...
انیس‌الدوله‌شون tweet media
فارسی
9
1
231
5K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@idontknoww755 من از تخم مرغ بدم میاد ولی این ترکیب عجیبی نیست تو ادایی هستی
فارسی
1
0
0
21
S
S@idontknoww755·
دوستم برنج رو با نیمرو میخوره😐 (خیلی آزار دهندست ولی معتقده خیلی خوشمزست😭)
S tweet media
فارسی
524
0
601
107.1K
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@Sonnaely پرده هات اگه کلفت باشن تو خونه آفتاب نزنه راست میگه خنک‌ میمونه
فارسی
0
0
1
456
Schandermann
Schandermann@Sonnaely·
همسایه طبقه پایینم که یه پیرزن آلمانیه منو وسط خیابونمون دید، یهو واستاد و یه کاره گفت اینقدر گرمه چرا پنجره‌هات بازن. باید شبا همه رو باز بذاری و از صبح که گرم میشه پنجره رو ببندی و پرده رو بکشی و خونه تا شب خنک می‌مونه :))))
فارسی
41
6
3.1K
145K