abtin

760 posts

abtin

abtin

@13abtin13

Katılım Haziran 2024
5 Takip Edilen3 Takipçiler
abtin
abtin@13abtin13·
@eshaghi_eb60099 بازم اینا همون عوامل تروریست هستند با لباسای جعلی داداش خود اینایی هم که تو فیلمن بیان بگن ما نظامی هستیم و دستور مستقیم داشتیم. بازم بعدش می گن اینا خود فروخته هستند
فارسی
0
0
0
11
Ebrahim Eshaghi | ابراهیم اسحاقی
اون حرامزاده هایی که میگن تروریست ها بودن تو دی ما مردم را کشتن چشاشون را خوب باز کنند. شلیک مستقیم به معترضین در لردگان ۱۱دی ماه
فارسی
44
1.4K
6.3K
61.7K
abtin
abtin@13abtin13·
@qmar14460 رو که نیست. سنگ پا قزوینه
فارسی
0
0
0
2
قمار باز
قمار باز@qmar14460·
یعنی ما از اونا غلات بخریم بعد اونا به ما وابسته میشن؟ 🤣
قمار باز tweet media
فارسی
100
33
844
11K
abtin
abtin@13abtin13·
@__jeneral__ چرخ اقتصاد را طلا و دلار خریدن و انبار کردن نمی چرخونه. شما ها فقط چوب لای چرخید
فارسی
0
0
0
3
ژنرال
ژنرال@__jeneral__·
وام گرفتم و با پولش طلا خریدم. حالا با این کاهش قیمت طلا، باید طلاها رو بفروشم و یه چیزی هم بذارم روش تا قسط وام رو بدم. درسته که این وسط فقط من ضرر کردم، ولی چرخ اقتصاد کشور رو امثال من می‌چرخونن.
فارسی
17
2
298
11.6K
abtin
abtin@13abtin13·
@amirfs برای من مهم نیست چون این رفتارا باعث میشه به اقتصاد گند زده بشه و عده ایی هم سو استفاده. بهانه جدید این ادما حفظ ارزش داراییه. خوب اگه دلیلش اینه پس داراییش همونه. قدرت خردید ۱۰ گرم طلا همیشه ثابته حالا با تغییر یکی دو درصد اونم بلند مدت ولی نمی دونم چرا درس نمیگیریم
فارسی
0
0
1
74
Amir
Amir@amirfs·
بنده خدایی رو می شناسم که با کلی دوندگی وام گرفته بود و رو طلای گرمی ۲۲ تومن، طلای ساخته شده خریده بود.
فارسی
32
0
189
23.7K
abtin
abtin@13abtin13·
@alisadeqi013 اادمی که از راه درست این پولو در اورده باشه اینجوری حملش نمی کنه این همه پول تو یه کیسه پلاستیک یه جای کارش مشکل داره
فارسی
0
0
0
21
کارشناس رسمی
کارشناس رسمی@Ghazgholang1·
آقا من واقعا زورم میاد ۱۰۰ میلیون بدم گوشی، این گوشی که دستمه رو ۶ سال پیش خریدم ۵ میلیون الانم فقط چون زود شارژ خالی میکنه اذیتم.
فارسی
29
0
338
21.7K
abtin
abtin@13abtin13·
@aweous می تونی پیگیری کنی یه شکایت از خودش و ماشینش ثبت کن باید به صاحب همون شاسی هم. اطلاع می دادی پیگیری هم نمی خواد بالاخره یه روزی این ماشین جایی گیر میوفته پلیسی فروشی تعویض کارتی و... اونوقت باید دربدر دنبالت بگرده
فارسی
0
0
0
281
آئوس | تتوآرتیست
تو شیراز الان یهو پیاده شد از ماشینش و منو زد و منم بیشتر کشیدم عقب یدونم با کف پا زدم تخت سینش که بره عقب در نهایت مبارزه خوبی نبود چون جای خلوتی بودیم و من ترسیدم این با این فاز لاتیش چاقو اینا داشته باشه رو جنسم بود حالا بیا و جمعش کن 😂 کاریش نمیشه کرد یارورو ؟
آئوس | تتوآرتیست tweet mediaآئوس | تتوآرتیست tweet media
فارسی
116
23
721
102.8K
abtin
abtin@13abtin13·
@Dariushmand یه چیزی به نام فرهنگ وجود داره که امثال شما به بهانه های مختلف دارید از بین می برید. اگه همون دخترا از شما شکایت کنن بابت این عکس واکنشتون چیه؟؟؟ کشور بد و اشغالی می شه!!!!
فارسی
0
0
0
1
𝔻𝕒𝕣𝕚ü𝕤𝕙𝕞𝕒𝕟𝕕
مثلا اینجا تی‌شرت و شورت پوشش تابستونی نرمال دخترای مدرسه‌ایه و اگه به نظرتون درست نیست باید بدونید که شما بیمار هستید جانم.
𝔻𝕒𝕣𝕚ü𝕤𝕙𝕞𝕒𝕟𝕕 tweet media
فارسی
154
242
11.9K
161.3K
آیرتون سنای اسبق
چون دزدیم این شمع رو الکی تعویض کردیم این حداقل ۳۰٫۰۰۰ تای‌ دیگه هم کار میکرد:)) ولی چون تعویض کاریم، عوضش کردیم
آیرتون سنای اسبق tweet media
فارسی
45
0
400
53K
abtin
abtin@13abtin13·
@mlmlany80090 این پولا خوردن نداره😅
فارسی
1
0
2
689
abtin
abtin@13abtin13·
@shahmahishah فعلا تا ۶۰ روز دیگه نگهدار
فارسی
0
0
1
17
mahi
mahi@shahmahishah·
چسب رو شیشه ی پنجره ها رو برداریم یا نه؟!
فارسی
35
1
96
8.9K
abtin
abtin@13abtin13·
@banazokereshme تو گزینه های سفر. دمای ماشین و انتخاب کولر هست چرا نمی زنید!!!
فارسی
0
0
0
118
S
S@banazokereshme·
برای ۲ کیلومتر راه ۱۵۰ تومن پول اسنپ دادم راهی که ترافیکم نداشت. با این قیمت اره که میخوام کولر بزنی مرتیکه
فارسی
16
1
175
10.2K
abtin
abtin@13abtin13·
@chefsoheila چون خرید می کنه نباید چیزی بگی شاید فقط یه نوع چای کیسه ایی دوست داره و فقط اون مارک اگه خرید نمی کرد...
فارسی
1
0
1
413
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳 tweet media
فارسی
931
0
296
312.4K
abtin
abtin@13abtin13·
@RADOCLUB خدا روشکر ایرانیا ۱۴ امامی توش نبودن
فارسی
0
0
0
60
 مرد مشکی پوش
درگیری ۶ امامی ها با ۱۲ امامی ها در کربلا. 😂
فارسی
122
119
1.3K
25.8K
abtin
abtin@13abtin13·
@drnimasaeidi معمولا کیلومتر اتومبیل یه خطایی داره مخصوصا از ۱۰۰ به بالا فرقی نمی کنه ایرانی یا ژاپن یا... ایرانیا گاها تا ۲۰ تا ۳۰. اونطرف ابیا ۱۰ تا ۲۰ که حتی اگه کیلومتر دقیق باشه. آج لاستیک نو یا کهنه بودن. و چیزایی دیگه تاثیر داره. چون سرعت از توی گیربکس محاسبه میشه
فارسی
0
0
0
163
دکتر دِرِ
دکتر دِرِ@drnimasaeidi·
بیشترین سرعتی که رفتید چند تا بوده و با چه ماشینی !؟ پ‌ن : خودم ۱۶۰-۱۷۰ تا حدوداً 🙌🏻😁
دکتر دِرِ tweet media
فارسی
113
0
123
12K
abtin
abtin@13abtin13·
@left_hand01 @drnimasaeidi اخه مشکل اینه این ماشینا مخصوصا سایپا ۱۰ نوع موتور داره ضعیف ترینشون ۲۵۰ اسبه. به نیش گاز می بینی رو ۱۵۰ تایی ووولااا باور نداری؟ منم ندارم
فارسی
0
0
1
1
چپ دست
چپ دست@left_hand01·
@drnimasaeidi یه احمق فقط میتونه بیشتر از ۱۲۰ تا بره. اونم با این کسشعرای ایرانی پ.ن: ماشین خودمم کوییکه.
فارسی
1
0
1
85
abtin
abtin@13abtin13·
@pooyahk7 @drnimasaeidi انشالله زیر سقف نیستی! هروقت لاف اینجوری اومدی زیر سقف نایست چون میاد پایین
فارسی
0
0
0
3
•هایزِنبِرگِشون
@drnimasaeidi با ال نود، ۱۵۰، ۱۶۰ جالب دنده ماشین بود که دنده ۳ بود انشالا این منشن به دست پدرم نرسه
فارسی
2
0
1
79
abtin
abtin@13abtin13·
@nany892865hassa اینا از بس پلاستیک به خودشون تزریق کردن. هیچوقت غرق نمی شن. بهشون می گن تیوپ سر خود
فارسی
0
0
1
6
من احمد کسروی هستم پاینده شاه ایران رضا پهلوی
تف به گور پدر کثافتتون مردم یک کیلو میوه نمیتونن بخرن یک مشت دختر کونی و زن همه کاره برا دیده شدن هر گوهی میخورن مادرتونو گاییدم کثافتهای بچه شیعه ریدم به قیافه های مصنوعی کثیفتون
فارسی
309
291
5.4K
162.5K
abtin
abtin@13abtin13·
@nany892865hassa چه گرونی بابا. من بیست سال پیش موز می گرفتم ۳۰۰ تا ۴۰۰ گیلاس و زرد الو. هم حد ود ۲۰۰ و ۳۰۰. الانم. همونه 🤭 صفر که ارزشی نداره. اون موقع ۲۰۰ بوده حالا فوقش ۲۳۰ به این می گن اقتصاد پویای اسلامی
فارسی
0
0
1
20
Arash ...
Arash ...@Arash_Z1·
پنج سال پیش، یه روز که از باشگاه برمی‌گشتم، این بچه رو زیر یه ماشین پیدا کردیم. انقدر کوچیک بود که هنوز چشم‌هاش کامل باز نشده بود. گشتیم دنبال مادرش؛ چند متر اون‌طرف‌تر کنار خیابون افتاده بود، ماشین بهش زده بود و دیگه نفس نمی‌کشید. تصمیم گرفتیم این کوچولو رو تنها نذاریم و آوردیمش خونه، با شیشه شیر بزرگش کردیم و موندگار شد. حالا پنج سال گذشته و سایمون شده دردونه‌ی پدر و مادرم و عملاً صاحب خونه. از یه بچه‌گربه‌ای که توی کف دست جا می‌شد، رسیدیم به این آقایی که روی صندلی می‌شینه و انگار منتظره گزارش عملکرد ماهانه‌م رو تحویلش بدم. 🤍
Arash ... tweet mediaArash ... tweet media
فارسی
72
22
2.7K
66.9K