@eshaghi_eb60099 بازم اینا همون عوامل تروریست هستند با لباسای جعلی
داداش خود اینایی هم که تو فیلمن بیان بگن ما نظامی هستیم و دستور مستقیم داشتیم. بازم بعدش می گن اینا خود فروخته هستند
وام گرفتم و با پولش طلا خریدم.
حالا با این کاهش قیمت طلا، باید طلاها رو بفروشم و یه چیزی هم بذارم روش تا قسط وام رو بدم.
درسته که این وسط فقط من ضرر کردم، ولی چرخ اقتصاد کشور رو امثال من میچرخونن.
@amirfs برای من مهم نیست
چون این رفتارا باعث میشه به اقتصاد گند زده بشه و عده ایی هم سو استفاده. بهانه جدید این ادما حفظ ارزش داراییه. خوب اگه دلیلش اینه پس داراییش همونه. قدرت خردید ۱۰ گرم طلا همیشه ثابته حالا با تغییر یکی دو درصد اونم بلند مدت
ولی نمی دونم چرا درس نمیگیریم
@aweous می تونی پیگیری کنی
یه شکایت از خودش و ماشینش ثبت کن
باید به صاحب همون شاسی هم. اطلاع می دادی
پیگیری هم نمی خواد بالاخره یه روزی این ماشین جایی گیر میوفته پلیسی فروشی تعویض کارتی و...
اونوقت باید دربدر دنبالت بگرده
تو شیراز الان یهو پیاده شد از ماشینش و منو زد و منم بیشتر کشیدم عقب یدونم با کف پا زدم تخت سینش که بره عقب در نهایت مبارزه خوبی نبود چون جای خلوتی بودیم و من ترسیدم این با این فاز لاتیش چاقو اینا داشته باشه رو جنسم بود حالا بیا و جمعش کن 😂 کاریش نمیشه کرد یارورو ؟
@Dariushmand یه چیزی به نام فرهنگ وجود داره که امثال شما به بهانه های مختلف دارید از بین می برید.
اگه همون دخترا از شما شکایت کنن بابت این عکس
واکنشتون چیه؟؟؟
کشور بد و اشغالی می شه!!!!
یه سوال
شما کافه دارید و یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره
این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته
من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون
شما بودین چه رفتاری داشتین؟
@drnimasaeidi معمولا کیلومتر اتومبیل یه خطایی داره مخصوصا از ۱۰۰ به بالا فرقی نمی کنه ایرانی یا ژاپن یا...
ایرانیا گاها تا ۲۰ تا ۳۰. اونطرف ابیا ۱۰ تا ۲۰
که حتی اگه کیلومتر دقیق باشه. آج لاستیک نو یا کهنه بودن. و چیزایی دیگه تاثیر داره. چون سرعت از توی گیربکس محاسبه میشه
@left_hand01@drnimasaeidi اخه مشکل اینه این ماشینا مخصوصا سایپا ۱۰ نوع موتور داره ضعیف ترینشون ۲۵۰ اسبه. به نیش گاز می بینی رو ۱۵۰ تایی
ووولااا باور نداری؟ منم ندارم
تف به گور پدر کثافتتون مردم یک کیلو میوه نمیتونن بخرن یک مشت دختر کونی و زن همه کاره برا دیده شدن هر گوهی میخورن
مادرتونو گاییدم کثافتهای بچه شیعه
ریدم به قیافه های مصنوعی کثیفتون
@nany892865hassa چه گرونی بابا. من بیست سال پیش موز می گرفتم ۳۰۰ تا ۴۰۰
گیلاس و زرد الو. هم حد ود ۲۰۰ و ۳۰۰. الانم. همونه
🤭 صفر که ارزشی نداره. اون موقع ۲۰۰ بوده حالا فوقش ۲۳۰ به این می گن اقتصاد پویای اسلامی
پنج سال پیش، یه روز که از باشگاه برمیگشتم، این بچه رو زیر یه ماشین پیدا کردیم. انقدر کوچیک بود که هنوز چشمهاش کامل باز نشده بود.
گشتیم دنبال مادرش؛ چند متر اونطرفتر کنار خیابون افتاده بود، ماشین بهش زده بود و دیگه نفس نمیکشید.
تصمیم گرفتیم این کوچولو رو تنها نذاریم و آوردیمش خونه، با شیشه شیر بزرگش کردیم و موندگار شد. حالا پنج سال گذشته و سایمون شده دردونهی پدر و مادرم و عملاً صاحب خونه.
از یه بچهگربهای که توی کف دست جا میشد، رسیدیم به این آقایی که روی صندلی میشینه و انگار منتظره گزارش عملکرد ماهانهم رو تحویلش بدم. 🤍