lorento
64 posts


Erenden sonra Özgenin bulduğu tipe bak. Çok saf çokkkkk











Kardeşime Araba almaktan Vazgeçmek üzereyim. 🔴Egea alayım diyoruz 1.4 fire yokuş çıkmaz diyorlar. 🔴Clio alalım diyoruz elektronik arızası çok diyorlar, 🔴peugeot 208 alalım diyoruz 1.2 puretech kayış kopar diyorlar... 🔴Megane alalım diyoruz, EDC şanzıman beyni ısınır yolda bırakır diyorlar. 🔴Focus alalım diyoruz, 1.0 Ecoboost yağ pompası kayışı kopar motor kilitler diyorlar. 🔴Golf alalım diyoruz, DSG şanzıman tüp patlatır sanayiden çıkamazsın diyorlar. 🔴Civic alalım diyoruz, kaportası kağıt gibi tavanı göçük olur diyorlar. 🔴Duster alalım diyoruz, otobanda 100’ü geçince içeri rüzgar doluyor teneke diyorlar. 🔴BMW alalım diyoruz, motoru yağ-su eksiltir sızdırmadığı yeri yoktur diyorlar. Kardeşim biz ata mı binelim ne yapalım bu ülkede? Allah rızası için yok mu binilecek araç tavsiye edecek birisi ?


Claude keşfettikten sonra şunu fark ettim; sınırsız limitim olsa ve 6 ay işe gitmek zorunda kalmasam, 181. Günde zengin olurdum.






File markete gidiyorsunuz, Harras marka dondurmaları alıp kendinize bir güzel de portakal suyu sıkıyorsunuz. Sabah 3 haşlanmış yumurta (min)+ Brutal T+ 5gr kreatin+ 500-1000 ml Jersey süt ile güne başlıyorsunuz. Gün boyu dimdik ve elektrik gibi geziyorsunuz. Gün içinde karpuz yiyip nar suyu da içerseniz daha iyi olur arkadaşlar. Partnerinize geçmiş olsun.🫡 Yatırım tavsiyesi ve reklam değildir.











