Fatih Taş

1.8K posts

Fatih Taş banner
Fatih Taş

Fatih Taş

@fatihtasss

Antalya/İstanbul İngilizce öğretmeni TR/ENG/RU

Antalya Katılım Ocak 2014
176 Takip Edilen182 Takipçiler
İLANLARINIZ
İLANLARINIZ@_ilanlariniz·
2 MİLYONA HANGİSİ ? "Merhaba 2m bütçem var. Olabilecek ilanları fotoğrafa koydum. Ekstradan yazıyorum. Tavsiyeye açığım. 🚗 1.5 tsi elegance passat 🚗 1.5 tfsi a3 sedan veya sportback 🚗 Mercedes a200 amg 🚗 1.5 etsi golf rline"
İLANLARINIZ tweet media
Türkçe
19
0
47
57.8K
lorento
lorento@3bLorento·
@ali_62345618 @heliosbeastt @fatihtasss @tepki_tr N13 motorlu f30 sahibiyim, 2 senede en fazla 25 kâğıt masraf çıkardı. Kullanmadan yorum yapıp insanları korkutmayın parçaları ucuz ve genel olarak sorun çıkaran parçalar hep aynı olduğu için teşhisi kolay.
Türkçe
1
0
0
107
Tepki
Tepki@tepki_tr·
BMW’deki ZF şanzımanın hızını göstererek DSG kullanıcılarına tepki gösteren sürücünün videosu sosyal medyada gündem oldu. ​"Ne bu, araba mı bizi kullanıyor biz mi arabayı?"
Türkçe
75
6
558
384.9K
Fatih Taş
Fatih Taş@fatihtasss·
Süt + portakal suyu + jelatin = Marka #reklam değil
Fatih Taş tweet media
Türkçe
0
0
0
9
nndimethyltryptamine🍊
nndimethyltryptamine🍊@sameloveinsound·
gözlük kullandıkça, özellikle erken yaştan, kullanmama ihtimaliniz gittikçe azalıyor özellikle gözlük taktıktan sonra artık retinaya alınan uv'nin filtrelenmesi vücuda zehirli gibi neredeyse gittikçe göz numaranız büyüyor takmazsanız büyümüyor
Kağan027733@kagan5233

Görme bozukluğu çoğunlukla patolojik kemik hastalığı değil fonksiyonel ve adaptif distorfidir Sphenoid kafatasının merkezindedir, kanatlarında optic canal (görme siniri kanalı) bulunur. Optik sinir (Cranial Nerve II) buradan geçerek gözlerden beyne görüntü sinyali taşır. +++

Türkçe
38
25
691
383.5K
Fatih Taş
Fatih Taş@fatihtasss·
@_ilanlariniz Otomatik olduğu için güncel piyasa göre normal gibi
Türkçe
0
0
2
1.5K
Fatih Taş retweetledi
paracelsus
paracelsus@dogalmaxx·
@nededimben71335 aynı sistem değil. kortizol kaynaklı bir sistem mevcut bel ve sırt yağlanmasında. bel bölgesini inceltmek isteyen birçok kişi karbonhidratları kesip yoğun kardiyo veya fitness antrenmanları yapıyor bu hatalı bi davranış. pufa tüketimi ve aşırı tuz kısıtlaması da bu bölgede etkin
Türkçe
2
1
13
5.4K
Tasarruf Finansman Rehberi | Evim Sistemleri
📌 Fuzul’un bir dönem yoğun ilgi gören esnek kampanyasının yeniden uygulanmaya başladığı çalışan takipçilerimiz tarafından iletildi. 💰 Organizasyon ücreti %7 ✅ Yarısı peşin, kalan kısmı 4 taksitte ödeniyor. 🚗🏠 Teslimat 6. ayda gerçekleşiyor. 📊 Ödeme planlarında ilk aylardaki düşük taksitler dikkat çekiyor. Sistemi değerlendireceklerin toplam geri ödeme tutarını ve son taksitlerdeki artışları da göz önünde bulundurması faydalı olacaktır. ⚠️ Reklam değildir. #TasarrufFinansman #Fuzul #EvSahibiOlmak #AraçSahibiOlmak #Finansman #Yatırım
Tasarruf Finansman Rehberi | Evim Sistemleri tweet mediaTasarruf Finansman Rehberi | Evim Sistemleri tweet media
Türkçe
15
9
122
52.3K
Fatih Taş
Fatih Taş@fatihtasss·
@finansalozgur94 istediğiniz markayı modeli seçip araba odaklı bakmak gerekiyor yoksa herkes her marka hakkında olumsuz yorum yapıyor 500kya e90 almış arabayı kötülüyor yok bmw sorunlu vs :D
Türkçe
0
0
0
260
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Kardeşime Araba almaktan Vazgeçmek üzereyim. 🔴Egea alayım diyoruz 1.4 fire yokuş çıkmaz diyorlar. 🔴Clio alalım diyoruz elektronik arızası çok diyorlar, 🔴peugeot 208 alalım diyoruz 1.2 puretech kayış kopar diyorlar... 🔴Megane alalım diyoruz, EDC şanzıman beyni ısınır yolda bırakır diyorlar. 🔴Focus alalım diyoruz, 1.0 Ecoboost yağ pompası kayışı kopar motor kilitler diyorlar. 🔴Golf alalım diyoruz, DSG şanzıman tüp patlatır sanayiden çıkamazsın diyorlar. 🔴Civic alalım diyoruz, kaportası kağıt gibi tavanı göçük olur diyorlar. 🔴Duster alalım diyoruz, otobanda 100’ü geçince içeri rüzgar doluyor teneke diyorlar. 🔴BMW alalım diyoruz, motoru yağ-su eksiltir sızdırmadığı yeri yoktur diyorlar. Kardeşim biz ata mı binelim ne yapalım bu ülkede? Allah rızası için yok mu binilecek araç tavsiye edecek birisi ?
Türkçe
4.5K
383
9.1K
3.1M
HumanistKiller
HumanistKiller@humanistkiller·
@EvimSistemi 1.5 milyonluguna girdim 600 pesin ilk 6 ay 3750 sonraki 6 ay 9k sonraki 6 ay 25k diye gidiyor kasim teslim
Türkçe
3
0
2
1.9K
Bryan Mbeumo
Bryan Mbeumo@BryanMbeum0·
@fatihtasss @6drug7rastus Hocam açıkcası f30lar çok ilgi alanımda değil fakat size tavsiyem 250 bin kmde bir f30 alacağınıza aynı paraya 200 e gelmemiş bir e90 almanız.
Türkçe
1
0
1
36
Onurikos Çipras
Onurikos Çipras@6drug7rastus·
Niye egea almak için uğraşıyom ki hayata bir kez geliyoz. Şu şekil Memati kasa e90 alacam gibi
Onurikos Çipras tweet media
Türkçe
51
1
479
160.7K
Fatih Taş
Fatih Taş@fatihtasss·
@BryanMbeum0 @6drug7rastus evet sunroofsuz e90lar hep uygun fiyatlı ve satmıyor gibi duruyor , f30lar hakkında ne dersin ? 3.18i düşünüyorum f/p açısından
Türkçe
1
0
0
38
Bryan Mbeumo
Bryan Mbeumo@BryanMbeum0·
@fatihtasss @6drug7rastus Bu arada eğer herhangi bir e90 alırsan, sunroof, otomatik, bej salon kesinlikle dikkat et. İlerde satmak ve model yükseltmek istediğinde satış hızını çok etkiler bunların olmaması. Park asistanı, koltuk ısıtma ve makam perde de olursa tadından yenmez.
Türkçe
1
0
1
619
Fatih Taş
Fatih Taş@fatihtasss·
@etikihlalyanlsi @6drug7rastus ben de 3.16 bakıyorum iyi paralara var ama yakıtı yüksek dediğin gibi performans tarafıda hiç iyi değilmiş kararsız kaldım
Türkçe
1
0
0
109
Korsan Psikolog
Korsan Psikolog@etikihlalyanlsi·
@6drug7rastus 3.16 bakıyordum ben de. Düşük km tertemiz makyajlı alınıyor. Motoru vti motor çok sorunlu değil ama performans yok. Bu 170likler de zayıf
Türkçe
2
0
1
6.1K
laurentducouteau
laurentducouteau@laurentducoute1·
@6drug7rastus Alacaksan e90 320d lci tavsiye ederim. Alt üst zincir seti ve yağ soğutucusu değiştir bak keyfine. Benzinlilerini kesinlikle tavsiye etmem.
Türkçe
3
0
29
10.2K
Bryan Mbeumo
Bryan Mbeumo@BryanMbeum0·
@6drug7rastus 2009 3.20i pre lci 220k km. Diyeceğim bakımlıysa üzmez yapıştır geç.
Türkçe
2
0
0
1.3K
Yaman
Yaman@YamanYRG·
@osmkry @MercedesBenz @MercedesTurkiye Hava yastigi cagirma konusu hata degildir, 10 12 yil sonra hava yastiginin patlamasini saglayan gaz tupleri ozelligini yitiriyor, eskisi gibi islevselligine devam etsin diye degismesi lazim. Yani adamlar 18yil sonra farketmemis, her marka.duzenli olarak cağırır konuyu abartmayin
Türkçe
3
0
1
1.8K
Osman Koray
Osman Koray@osmkry·
18 yıl önce ürettiği, yarım milyon km yapmış 18 yaşındaki aracı, servise geri çağırıp, ben bu hava yastığında bir hata yapmışım, gel düzeltelim diye, eski parçayı söküp yerine ücretsiz işçiliksiz yeni parça takan @MercedesBenz 'e teşekkürlerimi iletiyorum. @MercedesTurkiye
Osman Koray tweet mediaOsman Koray tweet media
Türkçe
139
69
2.9K
492.8K