Sabitlenmiş Tweet
Berk
261 posts

Berk retweetledi

1.5 milyon ve 230k da f30 .d etkileşim köpeği olmuşsunuz amk
Borsa Teddy@borsateddy
Cumartesi günü bir arkadaşım 1.5 milyon TL'ye 230 binde BMW F30 almıştı. Dün araba motor lambası yakmış bugün sanayide ilk mesaisine başladı. Bu dandik arabaya 1.5 Milyon veren birine arkadaşım demeye utanıyorum. 😀
Türkçe
Berk retweetledi
Berk retweetledi
Berk retweetledi

@fatihtasss @3bLorento @ali_62345618 @tepki_tr Bana çıkardığı max masraf 75k üst kapak rektifiye oldu. Ama ben canını çıkararak kullanıyorum arabayı. Termostat yazılımıyla da yüksek hararetle çalışmasının önüne geçebilirsin.
Türkçe

@3bLorento @ali_62345618 @heliosbeastt @tepki_tr model paket ne ? dizel kadar ağır masrafları yoktur ama kronik deniyor
Türkçe

@ali_62345618 @tepki_tr evet 3.16i bmw motoru değil o direk elendi 3.18i düşünüyorum
Türkçe

@mokardgn @Ysfakyl13 2012 model veya üstü 2.0 lıklara bak fiyat olarak daha uygunlar. 318 mi 320 mi diye sorarsan da 320 iedler 318 in yanında melek kalır. Her ne kadar bmw de olsa yanından uçan kaçan clio görmek de istemezsin
Türkçe

@Ysfakyl13 Bende 318 bakıyorum 3 silindir bide turbo sorunu yüzünden X bilmişleri araba çöp çekiyo ama 320 de en boş paket bile nasıl kullanıldığı belli değil arabanın. en azından başım 320 kadar ağrımasın o kadar gitmesede olur
Türkçe

@mokardgn @OguzhanDedekoca Kırmızı antifrizli bmw alsın da görsün tersten .d
Türkçe

@OguzhanDedekoca Salkano bisiklet almıyosun aq bmw alıyosun motorla ilgili her detay götüne şemşiye girmemesi için önemli açın biraz Recaizade Mahmut Ekrem - Araba Sevdası okuyun
Türkçe

@enes_ertugan biz onu aldık mı it oluruz piç oluruz kendimizi tutamayız aq
Türkçe

@Aquila_JK ajklsdfkjlasdfkljdsalfjkdsa bu lavuk ne anlatmış amk ya seneye kuştaş partisi 1 fb 2 bjk
Türkçe

BİZ NE ALAKA A.QDUKLARIM SAYDIĞI TOPÇULARIN ÇOĞU FB’DE KUPA BİLE GÖREMEDEN GİTTİ.. 13 YILLIK EZİKLİĞİNİZİN SONUÇLARIYLA UĞRAŞMAYA DEVAM EDİN.
Ahmet@kafadoisback
Şu video sonrası Hakan Safi'nin %20 olan oy oranı %5 civarlarına kadar gerilemiş
Türkçe

Hakan Çalhanoğlu'nun menajerinden açıklama: "Son birkaç gündür Hakan Safi ile kapsamlı görüşmeler yapmakla kalmadım, aynı zamanda kendisiyle şahsen de görüştüm. Uzun zamandır arkadaşız ve konuşmalarımız büyük bir güvene dayanıyordu. Doğal olarak birçok konuyu ve birkaç oyuncuyu, özellikle de birini ele aldık.
Hakan Safi bu hafta sonu yapılacak seçimleri kazanırsa, en önemli oyuncum konusunda temel bir anlaşmaya varmış durumdayız."
(Yağız Sabuncuoğlu)

Tek Yol FENER@TekYolFener
#SONDAKİKA | Yağız Sabuncuoğlu: "Fenerbahçe Başkan Adayı Hakan Safi, Inter forması giyen Hakan Çalhanoğlu ile 3+1 yıllık anlaşmaya vardı! Hakan Safi başkan seçilirse; transferi resmiyete kavuşturacak!"
Türkçe

@Xelef_ @xfranceesco @GlarungYeni ücreti cepten değil kasadan ödüyorsun merih 20 m ramos 60m serbest kalma bedeli 80m ocak ayında guirassy ve vedat ayrılmak istemediler mi salmadılar ramos iyi isim ama 60m verilmez şurda 1-2 ay sonra 39
Türkçe

@ilkaynesee @ridvanaksu Yarın hakaret davası açıcak avukatım boş yere uğraştırdı beni uğraşıp dursun.
Türkçe

@ridvanaksu @heliosbeastt İnsanların anne ve babasına hakaret edecek kadar alçak olamazsın yerli hoca yalakası
Türkçe

@erencancetinn @jesafarin 175km de 418 sağlam bir yürek kenarda da sağlam bir para ister
Türkçe

@isiranforvet Dediği adama bak amk anelka carlos ALEX adamları indiren adama Oğuz aydınla lekelemeye çalışıyor adam giderken bile nani rvp getirdi algınıza sokayım sizin
Türkçe

@Mehmet_Kurt42 @ordinaryusbe Ne oldu büyük başkanın mevcut yönetimin çözdüğü transferler harici transfer çözemeyince yanmaya başlamışsınız .d
Türkçe

@ordinaryusbe Safi rüzgarı istemiyoruz.Sadece sallıyor.
Türkçe


















