alaBora🇹🇷🇩🇪
153 posts

alaBora🇹🇷🇩🇪
@Borastern
der hukuk ogrenen ve cr nihaiye ulasmaya calisan kimse
istanbul bogazi Katılım Şubat 2026
21 Takip Edilen4 Takipçiler

@Borastern @nigtcall kral kesin hukuktur .dd turizm ve rehberliktir o pauahahhahahha
Türkçe

77,25 TYT 40,25 AYT OBP 67
HAM SIRALAMAM KADAR GERİYE ATIYOR. 15 SORU MAT YAPMAK İÇİN GECEMİ GÜNDÜZ ETTİM. OBPSİ 95 OLAN ÇARPMAYI BİLMİYOR. ALANIM OLMAMASINA RAĞMEN OBP DENGELENSİN DİYE FEN ÇALIŞTIM. EĞİTİMDE EŞİTLİK İSTİYORUZ #OBPKaldırılsın



Abdullah Güner 🇹🇷@Abdullahguner06
Bugün ÖSYM ve MEB'e dava açtım. Konu: kolejlerde şişirilen notlar sebebi ile yks sınavında yapılan haksız sıralama
Türkçe

@Borastern @nigtcall özele gidebilirim kral ağlama ama para veripte diploma satın almak istemiyorum. üstelik özellerde kötü... seneye tekrar denicem ve bu sefer derece yapacam 🤍 sen köşede ağlamaya devam et tmmmı
Türkçe

@Borastern @nigtcall şişirilmiştir kral. şaklabanlık yapan ders dinlemeyen öğrencinin obpsi 50 olur. sözlüye 100 100 girmişlerdir. bizde hiçbir şey yapmamamıza rağmen 50 girerlerdi .d
Türkçe

@Borastern @nigtcall sen lisede şaklabanlık yaptın, dersi dinlemedin. obp nasıl 80. ben çalışırdım, ama bize kazzık gibi sorular sorarlardı, üstüne hocalar ders bile anlatmazdı. gıcıklığına sözlüye 50 girerlerdi. demek ki seninde obpn şişirilmiş. bence yat kalk obpnin 50 olmadığına dua et
Türkçe

@Borastern @siss_kor aynen kardeşim benim benim 2 yılım pandemide geçti sence nasıl bi obpe gelebilir saçma sapan sistemi savunuorusn
Türkçe

@Borastern @nigtcall kral şişirilmiş notlar yüzünden istediğin yer gelmemiş hala kendine suç atıyorsun. suçu sisteme at. çünkü sistem parayla not, diploma veriyor. bu bir usulsüzlük. eğitimde eşitlik vardır. senin ne farkın var obpsi 95 olup çarpım tablosu bilmeyen kişilerle
Türkçe

@siss_kor @Borastern aynen öyle geçen yıl obp yüzünden gireceğim bölümü 1000 kisi geriye attığı için kaçırdım bu sene 1 yıl daha çalısmak zorunda kaldım
Türkçe

@siss_kor @sisecamfan abicim illaki o kazik gibi okulunda obpsi 80+ olan kisiler vardi onlar nasil yapiyolardi bi dusun bi kendine bak hatta basit bi matematikle bile senin ilk uc senedeki ortalaman 59 yani hic kendini elestirmiyor musun bari derste sessiz olsaydinda sozlulerin obpni yukseltirdi
Türkçe

@Borastern @sisecamfan ya of dersi dinlemediğimi kim söyledi. sınavlarda kazık gibi soruyorlardı. okul değiştirdim dönem ortalamam 91 oldu. neden acaba düşünsene bi. bi okulda 2+2 soruluyor diğerinde ise kazzık gibi. obpsi 99 100 olup okula gitmeyen hayalet öğrenciler, kolejliler var.
Türkçe

@sisecamfan @siss_kor helal olsun abisi sende devlet okulunda 4 yil essek gibi calisip yazili ve sozlulere calisip obpsi 98+ olan birisinin hakkina giriyorsun git biraz oz elestiri yap sonra konus
Türkçe

@Borastern @siss_kor Benim Obp m 85 ten de yüksek merak etme dersleri de dinledim ama hak olması gerçeğini değiştirmiyor diyeceğimi dedim boş yere konuşup hakka girme öbür tarafı var bunun tek kişinin ahı yıllar sonra çıkar mahvolursun
Türkçe

@siss_kor @sisecamfan sisirilmis notlar zaten var devlet okulunda bile ben parayla puan satildigina sahit oldum dunya var oldugundan beri zengin avantajli fakir dezavantajlidir sende su an devlet okulunda 4 yildir yazililara calismis obpsi 98 olan bi kisinin hakkina giriyorsun ona bakarsanda
Türkçe

@sisecamfan @Borastern 80 obp ile obpnin kalkması gerektiğini savunacağına hâlâ sistemi savunuyor. 99 obp ile senden kötü net yapıp önüne geçen binlerce şişirilmiş notlu kişi var. gözünü açıp etrafa bak... bu sistem yüzünden herkes hayalinden, hak ettiği sıralamadan oluyor...
Türkçe

@siss_kor abisi obpsi 70 olupta ilk 1k yapanda var obpsi 100 olupta 300k yapanda var yks senin son sene emeginin karsiligini alacagin bir sey degil orada senin 4 senelik emegin var hala anlamadiniz sunu
Türkçe

@Borastern kral senin düşüncen zaten onu destekliyor... ben 67 obp ile ea 50k yapıyorum. uzaktan bakınca tembel bir öğrenciyim. ama obpsi 95 olan 500k yapıyor. uzaktan görsen vay be 1.olur bu dersin ama daha çarpmayı bilmiyor. ben buna karşıyım. eyvallah çalışan var ama şişirilmiş notta var
Türkçe

@sisecamfan @siss_kor olm neyin gunahina giriyorum bende 4 sene devlette okudum obpm 80 bi gun aglamadim obp yuzunden obp kaldirilmamali sadece meb merkezi yazililar yapmali ki zaten yapiliyor lisede derste uyuyacaginiza biraz dersleri dinleseydiniz keske
Türkçe

@Borastern @siss_kor Savun savun savunmaya devam et değiştiremeyeceğin şey için günaha giriyosunuz boş yere binlerce kişinin hakkı var devam et
Türkçe

@sisecamfan @siss_kor karfesim ortaokuldan mezun olunca lgsye giriyorsun ya sonra tercih zamani ya lgs puani ya da ortaokulda yaptigin obp ile okul tercih ediyorsun simdide sorarsin ilkokul ne alaka ilkokullardada puan sistemi kaldirildi
Türkçe

@Borastern @siss_kor Sen ne anlatıyon bilader o zaman ortaokulun ne anlamı var
Türkçe

@siss_kor ornek olarak demek istedigim herhangi orta veya ust duzey bi sayci eadan ilk 50k ya giriyor senin 50kya iyi siralama demene dedim ben
2.olarakta o zaman devlet okulunda obpsi 100 olan 1.olsun 50 olan sonuncu olsun ne sacma bi dusunce yks hem tyt ayt hemde obp nin birlesimidir
Türkçe

@Borastern düşün bi obpsi 99 olan neden benden düşük sıralama yapıyor. seni 1,8k geriye attı peki ya obpsi 80den yüksek olanlar neden senden daha kötü sıralama yapıyor. obp belirliyorsa her şeyi o zaman özeldekiler derecelik. hem niye sayısaldan örnek veriyorsun ben sayısalcı mıyım kardeşim
Türkçe

@sisecamfan @siss_kor o zaman okulun ne anlami kaliyor okul 3 sene yatipta son sene yksye calisacagin bi yer mi arkadas 67 obp yaparken ne dusunuyodu ayrica yeni maarif modeline gore merkezi-ortak yazili sinav uygulanmasina baslayali 3 sene oldu
Türkçe

@Borastern @siss_kor Kardeş anlamanda sorun mu var merkezi olmayan bir sınavla merkezi olan puan belirleniyor
Türkçe

@siss_kor cok ugrasan ogrenci varki sen ise lise donemini laylaylom yasadin ve sonrasinda seni 30k geriye atti diye agliyorsun lisede kendine ceki duzen verseydin belkide su an ilk 5k lari konusuyo olurdun
Türkçe

@siss_kor ama hicte pisman degilim cunku ben 4 senemin 4 undede dersleri dinlemiyordum hicalarla anlasamiyordum ustune sayisiz tutanak disiplin yedim hatta okuldan nakilim bile alindi ama hic pisman degilim cunku kendim ettim emin ol devlet okullarinda o yazililardan 100 almak icin o kadar
Türkçe





