
Nightcall🇹🇷
1.1K posts






Bugün ÖSYM ve MEB'e dava açtım. Konu: kolejlerde şişirilen notlar sebebi ile yks sınavında yapılan haksız sıralama




inanilmaz bencilsiniz bu arada soruyu dogru yapinca sorudaki hatayi goz ardi edemezsiniz uyduruk bi deneme sinavi degildi bu sonucta iki milyonun girdigi sinav hatasiz olmaliydi




Futbolda yapamadığı tek şeyin penaltı atmak olması ağlatıyor amk ya





Daha da itirazı olan var mı MEBE BAĞLI KAYNAKTA durum böyle ösym öğrenciyi çelişki de bırakamaz sınav anında yanlış karakter üzerinden çıkarım yapmasını bekleyemez şayet eserde çelişkili bi durum varsa sormayacak bitti soru ya iptal olmalı yada herkese bu neti vermek zorundasınız




sıralamaları asla tahmin edemeyiz ama ea açısından iyi olmak zorunda tabii herkesin sos1i sıkıntılıysa





Soruya itiraz edildiği takdirde büyük ihtimalle iptal. AYT Edebiyatta sorulan bu soruda Handan romanında Nermin adında bir karakter yok Neriman var ve bu karakterin adı hatta 312 defa geçiyor. Çok güzel bir soru çok basit bir hatadan dolayı iptal edilecek gibi. #YKS #AYT #TYT











