ROKHSAREH

1.2K posts

ROKHSAREH

ROKHSAREH

@Roxare26

Anti-Hero!

Katılım Temmuz 2022
29 Takip Edilen20 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
Only بستنی can fix me.
0
0
6
846
ROKHSAREH retweetledi
Dr.psycheflow🧠
Dr.psycheflow🧠@casteilll·
چت جی بی تی یک ابزار بسیار مفید در یادگیری زبان هستش، اگه ۲۰ سال پیش داشتمش الان به ۲۰ زبان زنده دنیا حرف میزدم ... زنده باد تکنولوژی
فارسی
9
5
499
23K
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
@crank_user من توی نقاشی‌نقاشی شبکه پویا برنده شدم و برام لوح تقدیر و یک جعبه مداد‌رنگی ۳۶ رنگ فرستادن🥲
فارسی
0
0
0
40
a crank person
a crank person@crank_user·
ده سالم که بود این نقاشی رو فرستاده بودم برا شبکه پویا، برنامه نقاشی نقاشی. وقتی رسید به نقاشیم گفت آخخخ ببینید فهیمه نازمون برامون چی کشیده و ... تهشم ازم تشکر کردن. خدارو بنده نبودم. تا چندسال بزرگترین افتخارم دیده شدن نقاشیم تو تلوزیون بود. کاش تو همون سن فریز میشدم💘
a crank person tweet media
مهدیِ توییتر .@Meh_20_di

یادمه منِ 4 ساله نشسته بود چی‌پف میخورد یهو عمو پورنگ نقاشی اردک منو گرفت جلو دوربین گفت مهدی کوچولو خیلی دوست دارم، ممنونم بابت شتری که برامون کشیدی، آفرین که تو خونه به مامانت کمک میکنی! داد زدم عمو داره منو میبینههه پاشدم یه طوری خودمو کوبیدم به در و دیوار هنوزم خوب نشدم.

فارسی
12
1
533
8.4K
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
@seti2830 منم دقیقا همین‌جوری‌ام💘
فارسی
1
0
1
5
ROKHSAREH retweetledi
Setayesh
Setayesh@seti2830·
شبا اینجوریم که: میخوام ارشد بگیرم،تو فیلدش شک میکنم،شایدم مهاجرت کنم،به مقصدای مختلف فکر میکنم،شایدم کلینیک زدم یا شاید آلمانی رو شروع کردم باز،شاید به زودی ساندرزو شروع کردم، شایدم هیچ کاری نکردم تو بالین موندم و به زندگی معمولیم ادامه دادم، شایدم خودمو از یه ۲۵ طبقه پرت کردم.
فارسی
10
3
83
1.9K
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
@parastoo_1313 شبیه متن‌های پشت جلد کتاب داستان‌های کودک و نوجوان انتشارات پرتقاله😂😭
فارسی
0
0
0
97
parastoo🌱
parastoo🌱@parastoo_1313·
هیچی دیگه... دستشوییِ کتابخونه مونه
parastoo🌱 tweet media
فارسی
25
32
6.1K
113.4K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
پاسخ کوبنده‌ی من به همکار دهه ۶۰ایم وقتی قراره بریم ماموریت کاری:
مده‌آ tweet media
فارسی
221
5
4.6K
218.6K
ROKHSAREH retweetledi
Faraz Mahdizadeh
Faraz Mahdizadeh@FarazMahdizadeh·
چرا هیشکی اسم گربشو نمی‌ذاره "گربه"؟
فارسی
21
1
64
3.2K
ROKHSAREH retweetledi
Negin
Negin@ajababajab·
بردار چندتا نخود بریز تو دهنت خط قاچشو‌ با دندون پیدا کن هر کدوم رو درست نصف کردی یه امتیاز به خودت بده.
فارسی
0
1
8
182
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
@masoudvisuals من نمی‌دونستم بسته‌ست و به سفارت‌‌شون توی تهران ایمیل زدم و جوابی نگرفتم؛ بخاطر این بوده که بسته بوده یا ربطی نداره؟ =)))
فارسی
1
0
0
33
ROKHSAREH retweetledi
Mia ⭐︎
Mia ⭐︎@Mrssmit346541·
نمی‌دونم چرا ولی aunt به کلمه کاملا عمه ای و uncle به کلمه کاملا عموییه. لطفا برای خاله و دایی کلمات جدیدی ابداع شود ، مرسی 🙏🏻
فارسی
7
2
200
4.1K
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
@tqifi ببخشید خنده‌م گرفت.
فارسی
1
0
1
2K
CA
CA@tqifi·
از دیشب نخوابیدم و برای امتحان شفاهی میخوندم و استاد در عوض تستی گرفت (۳۴ سوال و ۱۰ دقیقه) و تاکید که زمان کافیه. منم در کنار مغز حقیقیم از مغز مصنوعی هم کمک گرفتم و همه رو از استرس زدم و استاد گفت هرکسی تونسته همه رو با این زمان بزنه تقلب کرده تمام ✋ ✋
فارسی
9
1
459
21.9K
ROKHSAREH retweetledi
بابای آیدا
بابای آیدا@Mehdikooshki57·
اومدم توی پارکینگ دیدم گربه مادر سر دیوار یه تیکه گوشت رو هی تکون میده و بچه‌هاش رو تشویق می‌کنه از دیوار برن بالا. کلاس آموزش گربه‌ای. خیلی قشنگ و باشکوه بود. هر گوشه این زندگی شبیه معجزه‌ست.
فارسی
3
6
885
6K
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
@saminsamout به سلامتیییی🎀 من می‌تونم بهت دایرکت بدم لطفا؟
فارسی
0
0
0
72
Samin
Samin@saminsamout·
ماه پیش با gpt مشورت کردم برای دانشگاه. گفتم من نفر ۱۲ شدم به ۱۰ نفر فاند میدن. امیدی هست که انصراف بدن به من برسه؟ گفت آره. منم با توکل به خدا ۲۵۰ یورو دادم ثبت‌نام کردم. امروز ایمیل اومد که بهم فاند میدن. 🥹
فارسی
160
15
13K
193.2K
ROKHSAREH
ROKHSAREH@Roxare26·
@tantanhere خب نباشی؛ چی می‌شه مگه؟ مهم اینه که تو تلاشت رو کردی.
فارسی
1
0
5
471
tantan
tantan@tantanhere·
هیچوقت صد نبودم. همیشه اون ۱۹.۹۳، اون رتبه دوم، همیشه اونی که خوب و با استعداد هست ولی نه به اندازه کافی.
فارسی
26
100
1.9K
26.9K
ROKHSAREH retweetledi
🍋سپ
🍋سپ@se8ehr_·
ملت عجیبی هستیم در عین حالی که بسیار انسان‌های شریفی هستیم همزمان ملت خارکصه‌ای هم هستیم نمیدونم چجوری بگم
فارسی
16
101
1.6K
14.7K
ROKHSAREH retweetledi
Sa💭
Sa💭@fairyjungko·
ایکاش LA Persian بودم پولدار، موفق و خوشبخت و از ایرانی بودن فقط استتیکش رو داشتم
فارسی
19
287
5.3K
58.8K
ROKHSAREH retweetledi
Armita
Armita@armitavb·
نمیدونم پدر مادرتون داشتن چیکار میکردن که یادشون رفته شما دیوثا رو تربیت کنن و شما یه سلام ساده بلد نیستید.
فارسی
37
190
4.9K
68.6K
ROKHSAREH retweetledi
مَندیِ بی‌نهایت با اَدَب
می‌ری یه ست قشنگ و خو‌ش‌دوخت و جنسِ خوبِ باشگاهی می‌بینی، تا میای قصد خرید کنی می‌بینی گنده روش زدن alo. خب چه کاریه چه اصراریه؟ مگه اصلا مردم دنبال یه اسم خاص روی لباسن؟ تو که جنس به این خوبی تولید می‌کنی، اسم تولیدی خودتو بزن. اصلا بزن چه می‌دونم برادران قاسمی ولی نزن alo.
فارسی
47
59
4.3K
59.3K
ROKHSAREH retweetledi
آیلار
آیلار@ayliysf·
انقدر از این بحثای کسایی که چندبار مهاجرت کردن باهم خوشم میاد؛ هیچی‌ام نمی‌فهمما. ولی من‌ کانادا راحت‌ترم اسکمبمیداندش بهتر بود، اگرچه که بهترین سمسدنیمب خودمو تو ایتالیا تجربه کردم ولی به هرحال هیچی پینینتستص آمریکا‌ که‌ نمیشه.
فارسی
8
2
282
9.1K