Tile Support

18.4K posts

Tile Support banner
Tile Support

Tile Support

@TilerSupport

@TheTileApp's official support handle. We're here to help or answer any questions you have 7 days a week from 8:30am to 5:30pm PT.

WorldWide Katılım Aralık 2014
393 Takip Edilen2.6K Takipçiler
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@HelmetKatch Thank you for reaching out. Can you please send us a DM with your email that you used to contact us? Our Customer Care team would want to look into this further and make sure any issues are addressed. Thank you. - MG
English
0
0
0
2
Thank God For RedZone
Thank God For RedZone@HelmetKatch·
@TheTileApp It's draining it on limited settings and keeps demanding that I remove its restrictions. Your customer care is fucking useless.
English
1
0
0
6
Thank God For RedZone
Thank God For RedZone@HelmetKatch·
Dear @TheTileApp demanding the right to drain my battery only makes me want to never use your stupid fucking products ever again
English
1
0
1
132
Gene S
Gene S@genesandman·
@TilerSupport I only use the regular Tile app. Does the regular Tile Android app send location data to Artiy? Life360 app allows users to opt-in to sending data to Arity. It is not clear if the regular Tile Android app sends location data to Artiy. Please clarify.
English
1
0
0
39
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@wilson4_charles I'm sorry to hear that the app is showing your Tile as not connected. The Customer Care team would like the chance to help with this. Please contact Customer Care in the app under Settings / Support, or submit a ticket via our help center support.life360.com/hc/en-us. Thank you! -MM
English
0
0
0
4
charles
charles@wilson4_charles·
@TilerSupport My tile pro says last updated 360 days ago tile app says it is not connected.
English
1
0
0
5
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@annie4horses Thanks for getting in touch. The Customer Care team would like the chance to help. Please contact Customer Care via our help center support.life360.com/hc/en-us. When starting a chat, please request to speak with a live agent. Thank you! - MG
English
0
0
0
7
annie4horses
annie4horses@annie4horses·
@TheTileApp It is next to impossible to cancel a subscription that was started before the Life360 merger 🤯🤬 I am trying to remove my debit card on my Dad's account that keeps getting charged annually. The help articles, FAQ, and chatbot are useless!!!
English
1
0
0
18
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@Geldner Thanks for getting in touch. The Customer Care team would like the chance to help with this. Please contact Customer Care via our help center support.life360.com/hc/en-us. Thank you! - MG
English
0
0
0
28
Geldner
Geldner@Geldner·
WTH @TheTileApp / @Life360 ? What happened to my registered trackers? None show up in my account any more and it looks like I'm starting from scratch!
English
1
0
0
43
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@1tonyg Sorry to hear the app wasn't able to help locate your wallet. Glad to hear it's being returned to you. Our Customer Care team will be happy to look into this. Please contact us in the app under Support, or submit a ticket via our help center support.life360.com/hc/en-us. Thank you!
English
0
0
0
9
Tony Giaquinto
Tony Giaquinto@1tonyg·
@TilerSupport Lost my wallet.... Tile was useless. the app says it hasn't been communicating since 3/11. Honest uber drivee is returning it. Unacceptable
English
1
0
0
21
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@keller5327 We are sorry to hear about your misplaced keys. The Customer Care team would like the chance to help in any way they can. Please contact Customer Care via our help center support.life360.com/hc/en-us. Thank you. - MG
English
0
0
0
6
Brian Keller
Brian Keller@keller5327·
@TheTileApp @hellokitty Looking for my keys w/ a tile on it for over an hour because it's not making a sound and then says "connecting" and then "found" w/o me saying 'I found it.' Use a different company ppl.
English
1
0
0
3
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@nckplkt Thanks for getting in touch. We're sorry to hear about your misplaced wallet and would like to help in any way we can. Please contact Customer Care via our help center support.life360.com/hc/en-us. Thank you! - MG
English
0
0
1
44
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@OneManicNinja Sorry to hear you haven't received a response from our Customer Care team. Could you please send us a direct message with your email address and concern? I'll be happy to coordinate this with our team and see if your email has been received. Thank you! -MM
English
0
0
0
4
1😜👤=🖕
1😜👤=🖕@OneManicNinja·
@TilerSupport I submitted a request by email but I did not get a response. I have about 15 tile products, Do I need some kind of secret password?
English
1
0
0
10
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@midasgoon We're sorry to hear that your Hello Kitty Tile is broken. Could you please send us a direct message with your ticket # or email address used to contact Customer Care? I'll be happy to coordinate with our team and check on this. Thank you. -MM
English
0
0
0
16
🌟🌟🌟
🌟🌟🌟@midasgoon·
@TilerSupport, @Life360, @TheTileApp you guys give horrible customer service and selling faulty items, my hello kitty tile broke and I paid full price for it of $24.99 and now I cant get a replacement of a hello kitty tile that is on sale — def have to switch to apple now
English
1
0
0
58
月神璃兎@LETTE
月神璃兎@LETTE@tukigamilito·
@TilerSupport Hello, I’ve been using Tile for about a year and really enjoy it. For shared phones, the “Find” feature does not work. It always shows “This phone can not be reached,” and the phones can no longer ring each other through the Tile app.
English
2
0
0
38
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@VenerableHomo We're sorry to hear about your lost wallet, and the Customer Care team would like the chance to connect and help in any way we can. Please contact Customer Care via our help center support.life360.com/hc/en-us. Thank you! - MG
English
0
0
0
19
AJ
AJ@VenerableHomo·
Highly recommend not using @TheTileApp as they have been no help getting my wallet located
English
5
1
15
10.1K
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@shrtkbm Thanks for getting in touch. The Customer Care team would like the chance to help with this. Please contact Customer Care via our help center support.life360.com/hc/en-us. Thank you! - MG
English
0
0
0
26
ǝlʎʞ
ǝlʎʞ@shrtkbm·
Can @TheTileApp please give the app an update for iOS 26 support and stability? It’s the only app draining my phone after the days Apple said it would take for normalization stabilization.
English
1
0
0
54
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@Kealnt7 We're sorry to hear about any difficulties when searching for your Tile, but we are glad to hear you found your wallet. Please contact us via our help page: support.life360.com/hc/en-us. We would love to connect and help in any way we can. Looking forward to hearing from you. - MG
English
0
0
0
37
Veritas 🇺🇸🇮🇱
Veritas 🇺🇸🇮🇱@Kealnt7·
@TheTileApp My wallet… I used my tile app and it made no noise… took me a long time to find it and it didn’t sound off until AFTER I picked it up. This is not the first time. Need to look at something more reliable.
English
1
0
1
14
Tile
Tile@TheTileApp·
tell us about a time you lost something important 😬
English
7
0
3
2K
fat head
fat head@fathead24531974·
@TilerSupport my slim 360 wallet finder will not play sound when trying to locate it but shows signal strength
English
1
0
0
3
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@sheldonbk Thank you for bringing this to our attention. Please contact us via our help page: support.life360.com/hc/en-us. We would love to connect and help in any way we can. Looking forward to hearing from you. - MG
English
0
0
0
12
Tile Support
Tile Support@TilerSupport·
@spg413_sam Thank you for bringing this to our attention. Please contact us via our help page: support.life360.com/hc/en-us. We would love to connect and help in any way we can. Looking forward to hearing from you. - MG
English
1
0
0
25
El Sam
El Sam@spg413_sam·
I love paying money for @TheTileApp every month so that I can get notifications that I've left my wallet somewhere when it's in my pocket. And anytime I actually want to find my wallet it won't connect
English
1
0
0
39
Mitchell 🌪️📹
Mitchell 🌪️📹@MitchellMossWx·
Well loved.. @TheTileApp any hope for a replacement? Don't think this will survive much longer being like this.
Mitchell 🌪️📹 tweet media
English
2
0
0
22