My Dream Store

3.4K posts

My Dream Store banner
My Dream Store

My Dream Store

@_mydreamstore

My Dream Store is the best way to design & sell custom apparel. Zero upfront costs, zero risk, zero hassle. mydreamstore.in

India Katılım Şubat 2014
88 Takip Edilen2.6K Takipçiler
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@aditya6648 ticket id 451825, Latest status Complete refund amount has been processed successfully,
English
0
0
0
0
Aditya Khandelwal
Aditya Khandelwal@aditya6648·
@_mydreamstore I’ve been doing that from last one month. You guys have a fuckin’ worst customer service. I don’t understand if this is how you want to grow @satishmnnit
English
1
0
0
0
Aditya Khandelwal
Aditya Khandelwal@aditya6648·
@_mydreamstore you guys have worst customer service ever. I’m really struggling with your service and my money is stuck with you guys. Is this how exactly you want to become a big company? @ConsumerReports @CES
English
2
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@BawiBanter @kaimazz writer, Yes we are not on twitter we occasionally check our account for immediate support customers need to reach out to our email id: care@nobero.com
English
0
0
0
0
Kainaaz Writer
Kainaaz Writer@BawiBanter·
@_mydreamstore Wow, you reply to my 11th Feb tweet on 23rd Feb.. 12 days later to tell me the refund has been processed. Nice! *yes, im being sarcastic*
English
2
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@BawiBanter Dear Customer, Please hit reply if your concern is not resolved still. Regards, Team Nobero
English
1
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@NithinSingani Dear Customer, Please hit reply if your concern is not resolved still. Regards, Team Nobero
English
0
0
0
0
SUNIL SAINI
SUNIL SAINI@SUNILSA38592962·
“N278299” Delhivery site showing me “your pickup had delivered at 19th October but Nobero site showing that it’s not return? Please transfer my refund @_mydreamstore
SUNIL SAINI tweet mediaSUNIL SAINI tweet mediaSUNIL SAINI tweet mediaSUNIL SAINI tweet media
English
4
0
2
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@BawiBanter We have already refunded your amount and have responded to your ticket complaint id : 452285, Please check out latest response.
English
1
0
0
0
Kainaaz Writer
Kainaaz Writer@BawiBanter·
@_mydreamstore #noberofashion Pick up BOTH hoodies and return the amount to my account. ENOUGH IS ENOUGH! You guys are seriously NOT TO BE TRUSTED AT THIS RATE! (3)
English
1
0
1
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@NithinSingani we have initiated the refund and shared the refund receipt to your email to your ticket complaint id 448209, Please check for the same. We apologize for all the inconvenience caused.
English
0
0
0
0
Nithin Kumar Singani 🇮🇳
Nithin Kumar Singani 🇮🇳@NithinSingani·
@_mydreamstore : 1.I received the wrong product ,I raised a retur ticket. 2.You are courier partner not able to pick-up ,I myslef couried back to the store upon request from nobero. 3.Even after delivering the product ,amount is not re-funding.
Nithin Kumar Singani 🇮🇳 tweet mediaNithin Kumar Singani 🇮🇳 tweet media
English
1
0
0
0
Adit Patel
Adit Patel@Aditpatel22·
@_mydreamstore i order one product from your website.i received but because of size issue i returned that product.@shadowfax_in pick person pickup product one week before but still I didn't received any details ofthat product. My order id is N297458 I SEND 10 MAIL no body reply.
English
3
0
0
0
Rak R
Rak R@DRakesh001·
@_mydreamstore Nobero.com, this online selling portal has zero customer care. They will not deliver items nor refund the money. Avoid this fraud company
English
1
1
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@sartajalam_7462 We apologize for the inconvenience caused.We are only available on the email channel. Please email us at care@nobero.com
English
0
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@Aditpatel22 We apologize for the inconvenience caused.We are only available on the email channel. Please email us at care@nobero.com
English
1
0
0
0
Adit Patel
Adit Patel@Aditpatel22·
@_mydreamstore please respond you just always try to make fool every customer... Disgusting bad experience
English
2
0
0
0
Mohit Arora
Mohit Arora@aroramohit007·
@_mydreamstore I have placed the order no. N258861 on 8th Aug with Nobero and till date I haven’t received the order. No response from your side. Are you fooling people? I have to use this kind of language because i am fed up with the services provided..cont.
English
1
1
1
0
Harsha
Harsha@Harsha13061999·
@_mydreamstore Order id :N235826 Ordered on : About a month above Shirts recieved: 2/3 So we paid for 3 or just 2? Another Fake company? Just like how @Tkameez1 turned into. This is one of the reasons, a lot prefer Amazon, Mynthra etc. :|
English
1
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@ShellyKanotra Dear Customer, Please hit reply if your concern is not resolved still. Regards, Team Nobero
English
2
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@DRakesh001 We apologize for the inconvenience caused.We are only available on the email channel. Please email us at care@nobero.com
English
1
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@aroramohit007 Your order is now canceled and the amount is nitiated for refund and the amount would get reflected with in 7 to 10 bank working days in to your source payment as per the bank norms. Ticket id: 422841
English
1
0
0
0
My Dream Store
My Dream Store@_mydreamstore·
@aroramohit007 We apologize for the inconvenience caused.We are only available on the email channel.Please email us at care@nobero.com
English
1
0
0
0
Mohit Arora
Mohit Arora@aroramohit007·
@_mydreamstore further no contact details are there on your site ‘nobero’ How many more days this chit chat will go ?
English
1
1
1
0