
aras
75 posts


@hannibnnys @keykubadedits kral o an onu dusunup yapamayanlarin cirpinmasi iste yediremiyorlar kim mal goruyoruz bosver sen
Türkçe

@keykubadedits Amk Olimpiyatçıyım bildiğini çat çat çözülüyordu liseden de olimpikten de orada sadece 4 ün f f türev grafik değerlerini boş yere vermemiş f3 zaten net pozitif rastgele çözmedik yani ama siz mal ösymnin cevabıyla hakka girip tribe girerseniz işin rastgelir mi bilmem (((((:
Türkçe

Mal herifler hanginiz biliyordu o teoremi yanlışlıkla doğru(!) yapmışsınız hala boş konuşuyorsunuz hiç bir şey değişmemeli
Samet@goodmansamet
23. soru hatalı değil cevap hatalı Sorunun doğru cevabı varken niye iptal etsinler aw salak mısınız #ayt2026 #yks2026
Türkçe

@hillthepoison arkadasim olabilir diyor ama 3 kesinlikle olamaz saka misiniz siz evet integral katip cozeceksin cozemediysen yanlis sayilacak ben senden fazla dusunup cozdum diye benim hakkimin yenmesi dogru degil
Türkçe

@Meymen_78 @MollaSahib_ seni anliyorum basta bende 1ve3 yaptim ve kendince haklisin ama ben bunu sinavda gorup degistirip yalniz 1 yaptiysam benim lehime bisey olmasi gerek sanki demi
Türkçe

@MollaSahib_ ösym yazarları bile sorunun kurgusunu 1 3 e göre hazırlamış. ösym bile hata yapıp şıkkı değiştrirse biz nasıl değiştirelim sence. ayrıca kaç tane hoca bakıyor bu sorulara biri de farketmediyse bence ya iptal ya devam.
Türkçe

Olm YKSciler salak mısınız siz? İntegrallenebilir olup olmaması değiştirmiyor cevabı. Ortalama değer teoremi ile adam yine laps diye koyar önüne "ama integrallenebilir demiyor" sözünü Marko paşaya anlatırsın. O soru hatalı değil cevap anahtarı değişir sadece.
meymen_78@Meymen_78
soruda integrallenebilir demiyor oyna devam
Türkçe

@ieldeyasayamam @user92189739821 ftc lebesgue falan dediginiz seyleri ben bilmiyorum ama ben su sekilde cozmustum yarin itirazimi yapacagim

Türkçe

@user92189739821 her hâlükârda talihsiz bir soru olmuş. ben ilk çözdüğümde f(3)>0 durumunu atlamışım mesela, doğru yapan çoğu öğrenci de böyle çözmüştür. iş mahkemeye giderse bu tarz bir çözüm sunularak sorunun iptal ettirilebileceği kanaatindeyim, ki bu yerinde olur.
Türkçe

bunu böyle inşa etsen de her x∈(3,4) için f'(x)<f'(4) geliyor oradan zaten. grafikten bunu söyleyebiliyorsun. f fonksiyonu (3,4) aralığında üstten-alttan sınırlı ve türevlenebilir. bunlarla beraber f' lebesgue-integrallenebilir geliyor çünkü bu aralıkta measurable. ++
87@user92189739821
mean value theorem, rolle theorem ve lagrange teoreminin bu sorunun cevabını yalnız I yapması için f'(x) fonksiyonunun (3,4) aralığında kesinlikle artan olması gerekirdi. Soruda f'(x) fonksiyonun grafiği temsili olduğu için 3. öncül doğru olacaktır, şayet grafik şöyle olabilir: +
Türkçe

@sapszkepce @crnin7si kanka cogu kisi 1 3 yapmis basta bende dahil olmak uzere cok normal bisey bu ama farkedince degistirdim farketmeyip de 1 yapan cok az sallamistir muhtemelen onlar da
Türkçe

@crnin7si Gören yok zaten ya elbette istisna vardır ama %90 ı göte bala yalnız 1 demiş insanlar
Türkçe

bu sorunun cevabı yalnız 1 zaten onluk bi sıkıntı yok ama yıllardır bu işin içinde olan üst düzey onlarca öğretmenin görmediği bişiyi 1-2 senedir mat dışı 6-7 derse birlikte çalışan öğrencilerin sınav anında görmesi çok çok zor görenleri ciddi şekilde tebrik ederim
asetik asitin metil esteri@ernyzzy
bıyıklı matematıkde yalnız 1 demıs🧐
Türkçe

@evtmezunakaldim @FurkanGrr10 @boxn6904329 @ardddaaaaaa554 su soru yuzunden ilk 5k yapamama ihtimalim var ve seni o kadar iyi anliyorum ki ayni durumdayim 2,5 net yuzunden istedigim yeri kacirabilirim
Türkçe
aras retweetledi

Ben bu soruyu doğru düşünerek doğru yaptım. Cevap yalnız 1 olmalı. Sınavda batırdım zaten ama yine de doğru yaptığım sorunun yanlış sayılmasını kabul etmiyorum. Cevap da şıklarda var. Soruyu iptal etme düşünceniz olmasın. Cevabı değiştirin. Soru doğru cevap yanlış çünkü. Kendi sonumu kendim getirdim ve muhtemelen yığılmanın en arkasında kalıcam. Orada oynayacak her net çok önemli. Ben doğru yaptıysam soruyu doğru kabul edilmeli, yanlış yapanın da yanlış kabul edilmeli. İptal değil cevap değişikliği istiyoruz. @OSYMbaskanligi

Türkçe

@OSYMbaskanligi ayt matematik 23. sorunun cevabini duzeltin @OSYMbaskanligi
Türkçe

2026 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (2026-YKS): Temel Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarları Yayımlandı
osym.gov.tr/TR,34128/2026-…

Türkçe

@PerciExe @aras_cabukca @OSYMbaskanligi Bilader bende attım 1 ve 3 dedi bu çözümü atınca doğru Ortalama Değer Teoremine göre cevap yalnız 1 ama bu bizim müfredatımızda yok ha bu büyük fiyasko iptal olur mu bilmem ama 1 ve 3 her türlü doğru kabul edilmek zorunda kendileri böyle anlattı çünkü
Türkçe

duz integralden de geliyor rieman’dan da ortalama deger teoreminden de dogru cevap yalniz 1 duzeltilsin #yks2026 #ayt2026 #yks @OSYMbaskanligi




aytyiyen@hzgoatmessi
eyüp hoca ösymnin verdiği cevabın yanlış olduğunu söylemiş. sorunun cevabı mı değişir iptal mi olur? #yks2026 #ayt2026
Türkçe

@zagreuscan @OSYMbaskanligi osym kim hatasiz kul mu kardesim gecmiste cok vardi osym nin hatali sorusu bi sen akillisin ya hani makarasin ya
Türkçe

@aras_cabukca @OSYMbaskanligi ya siz mal misiniz sizce osymdeki insanlar bunu sikini kasiyarak mi yazdi aq herkes aptal bi eyup b akilli sanki yanlis cozmussunuz iste ne zaman gorulmus osymnin sorunun cevabini iki youtube hocasi dedi diye degistigi
Türkçe

@PerciExe @OSYMbaskanligi rieman veya integral alanin neresi mufredat disi afedersin ?
Indonesia

@aras_cabukca @OSYMbaskanligi Mufredatta olmayan konu ile ispatlamaya calisiyorsun senden zaten grafik yorumlama istiyor iptal olmaz bosuna yazma
Türkçe

@equessinho @OSYMbaskanligi arkadasim okullarda anlatilan matematiksel bir gercegi kabul edemiyorsan bu benim sorunum degil rieman yanlis sen dogrusun yani demi
Türkçe

@aras_cabukca @OSYMbaskanligi olm şaka mısın rieman matematiksel olarak yanlış bir formül
Türkçe

@20Tvtr19509 1. si soruyu yazanin dusunemedigi seyi ben dusunuyorsam dogru sayilmasi icin senin de dusunmen lazim 2. si dusunmekle alakali bisey degil yanlis girilmistir muhtemelen cevap anahtari
Türkçe

@aras_cabukca 2 cevaplı olmalı, soruyu yazanın düşünemediğı şeyi ben düşünemedim diye niye netim gitsin. komple iptal olması da ve asıl doğru cevap olan yalnız 1'in devre dışı bırakılması da saçma olur. o yüzden 2 cevaplı olması en mantıklısı.
Türkçe














