یوتاب 🇮🇷👑
11.2K posts

یوتاب 🇮🇷👑
@Yutaab_
تا خرخره سلطنت طلب، یک مقداری بی ادب، یه آدم عادی عادی که فقط دنبال یه زندگی آروم و رنگی برای فردای آزادیه 🤍 #جاوید_شاه
کجام؟ پشتت وایسادم Katılım Ağustos 2020
548 Takip Edilen284 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet

@ir_medea من تا به الان فقط در صورت تصادف یا شکستگی به بیمارستان مراجعه کردم ، توی اون چند مورد اینقدر رفتار مزخرف داشتن که من هر بار دعوام شده با پرستار و منشی
خود دکترا خیلی خوش برخوردنا
بقیه یجور خودشونو میگیرن انگار تو از پشت کوه اومدی
در صورتی که هر کس تو رشته خودش پرفکته
فارسی

@purpleorbittttt والا من ندارم
ولی هرکی داره خوشبحالش 🥲🥲
خیلی چیز خوشگل، هنری و ادایی طوره
همیشه حس میکنم خانومای باکلاس ازینا دارن🙂↕️
فارسی
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi

👑برای اولینبار
انتشار سند زنده جنایات از وقایع ۱۸ و ۱۹ دیماه ۱۴۰۴
(قسمت ششم)
⚠️ هشدار: تصاویر تکاندهنده
این تصاویر تاریخی که با فداکاری مبارزان از کشور خارج شده، از زاویه دوربین خودِ نیروهای سرکوبگر ثبت شده است.
در این قسمت نیز، ماموران با شلیکهای مکرر در تلاشند تا بسمت جوانان آزادیخواه و دلیر ایران در منطقه ۱۹ (محدوده عبدلآباد و خانیآباد نو) پیشروی کنند و با ارتباط بیسیمی درخواست اعزام نیروی کمکی بیشتری برای سرکوب فرزندان بی باک و قهرمان ایران میکنند.
این تصاویر، سندی آشکار از جنایت علیه بشریت است که برای ثبت در دادگاههای بینالمللی و پیشگاه تاریخ منتشر میشود.
👥 سرکوبگران را شناسایی کنید!
صداها و چهرههای عاملان این سرکوب را به خاطر بسپارید. اگر هرگونه اطلاعاتی از هویت، آدرس یا مشخصات این افراد دارید، ارسال کنید. هیچ جنایتکاری در سایه نخواهد ماند.
نام و یاد جاویدنامانِ راه آزادی تا ابد زنده و جاویدان است🕊
#جاوید_نام #عبدل_آباد #خانی_آباد_نو #جاویدشاه
🔹For the First Time
Release of a living document of crimes from the events of January 8th and 9th, 2026
(Part Six)
⚠️ WARNING: Shocking Footage
These historic images, smuggled out of the country through the sacrifices of freedom fighters, were captured from the camera lens of the suppressive forces themselves.
In this episode, the agents are attempting to advance toward the brave and freedom-loving youth of Iran in District 19 (the Abdulabad and Khani Abad No areas) by firing repeatedly, while requesting additional backup through radio communications to suppress the fearless and heroic children of Iran.
This footage is clear evidence of crimes against humanity, published to be recorded in international courts and before the judgment of history.
@PahlaviReza
@FoxNews
@RapidResponse47
@LindseyGrahamSC
@POTUS
@marklevinshow
@jaredkushner
@VP
@WhiteHouse
@SecRubio
@SecWar
#StopExecutionsInIran
#KingRezaPahlaviForIran
فارسی

یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi

وقتی سوزش اینا رو میبینم یه جون به جونام اضافه میشه
ادامه بدید لطفا 🥹❤️🍓


Воля 🟩☫🟥@MHD__2000
@naabaabaa 🤢🤢🤢
فارسی

یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi

من هیچ ایمپرشنی ندارم از هرکسی میبینه خواهش میکنم یک ریتوییت رو دریغ نکنید.
The A.🇮🇷@jjeoreojuja
این آقا "مصطفی ابوطالب" احتمالا در محدودهی نواب تهران گمشده. التماستون میکنم اگه دیدینشون با شماره 09033122968 تماس بگیرید. مژدگانی تقدیمتون میشه. #گمشده #آلزایمر
فارسی
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi

برای من یکی از تاریکترین نقاط کارنامه قالیباف، واکنشش به پرونده محمد بیجه در سال ۱۳۸۳ بود. بهش فکر میکنم قلبم به درد میاد. بین ۱۷ تا ۲۷ کودک به شکل وحشیانهای مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده بودن. قالیباف اون زمان فرمانده نیروی انتظامی کشور بود و دقیقا مثل امروز تشنه قدرت. پلیس چندبار به خونوادههای بچههای گمشده که کمبرخوردار بودن بیاعتنایی کرده بود. اگر دستشون رو دراز میکردن بیجه رو میگرفتن، با یک تحقیق ساده میشد از کشته شدن بچههای بیشتر جلوگیری کرد. انگار میترسیدن الگانسهای نوشون توی پاکدشت خاکی بشه. وقتی بالاخره بیجه دستگیر شد و کشور از شنیدن ابعاد جنایتها شوکه شد، بعضی مقامها دستکم ژست عذرخواهی و استعفا گرفتن. واکنش قالیباف چی بود؟ حاضر نشد حتی برای حفظ ظاهر عذرخواهی کنه و گفت این پرونده تجربهای برای اصلاح و آسیبشناسی عملکرد پلیسه!
کشته شدن این همه کودک که جمجمه بعضیهاشون با آجر خرد شده بود، از نظرش «تجربهای برای اصلاح عملکرد پلیس» بود. چرا عذرخواهی کنه وقتی سودی توش نیست؟


فارسی

باورم نمیشه، جداااااا باورم نمیشه. جدی جدی دارید از گوزتون برامون طوفان میسازید. این الان افتخاره وقتی ایران نیستید؟!
خانم ماهم میدونیم تیشرت مناسب نیست ولی چیکار کنیم؟ نه جدی سواله برام، چیکار کنیم که نکشنمون؟ چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
نـــِل🧶🌺@NelCrochetArt
من امروز امدم استخر و این پوشش من تو راه بوده الکی اون تیشرت و شلوار را مناسب تابستون ندون
فارسی
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi

دهها بار شده بهم گفتن کامپیوترمون روشن نمیشه رفتم دیدم کلید پاور خاموشه، گفتن اسپیکرمون خراب شده رفتم دیدم ولوم صدا رو بستن، گفتن اینترنتمون قطعه نگو کابل شبکه رو جدا کردن اما دقیقا دلیل حضور من اونجا همینه وگرنه مسئول آیتی استخدام نمیکردن پس هرجا هستید وظیفتونو انجام بدید...
NARSIS@whoyouwant__
به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.
فارسی
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi

یه بار با یکی از همکارای آقا دعوام شد. وسطش سرم داد زد منم جوابش رو با همون تن صدا دادم. رفته بود پشت سرم گفته بود چقدر بیحیاست. صداش از صدای من بلندتره.
مونده بود که تو زنی به چه حقی جواب منو مثل خودم دادی.
SHERVANO@theoldblueel
مردها در خیابان به سینههات زل میزنن و تیکههای جنسی سمتت پرت میکنن اما وقتی جوابشون رو با خشونت میدی تعجب میکنند و ناراحت میشند.
فارسی
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi

















