یوتاب 🇮🇷👑

11.2K posts

یوتاب 🇮🇷👑 banner
یوتاب 🇮🇷👑

یوتاب 🇮🇷👑

@Yutaab_

تا خرخره سلطنت طلب، یک مقداری بی ادب، یه آدم عادی عادی که فقط دنبال یه زندگی آروم و رنگی برای فردای آزادیه 🤍 #جاوید_شاه

کجام؟ پشتت وایسادم Katılım Ağustos 2020
548 Takip Edilen284 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
یوتاب 🇮🇷👑
یوتاب 🇮🇷👑@Yutaab_·
آخر این قصه خوشه یه زن، ضحاکو میکشه. #زن_زندگى_آزادى
یوتاب 🇮🇷👑 tweet media
فارسی
0
2
10
609
یوتاب 🇮🇷👑
@ir_medea من تا به الان فقط در صورت تصادف یا شکستگی به بیمارستان مراجعه کردم ، توی اون چند مورد اینقدر رفتار مزخرف داشتن که من هر بار دعوام شده با پرستار و منشی خود دکترا خیلی خوش برخوردنا بقیه یجور خودشونو میگیرن انگار تو از پشت کوه اومدی در صورتی که هر کس تو رشته خودش پرفکته
فارسی
1
0
2
288
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
تقاضا دارم یک بار پزشکای عزیز و زحمت‌کش بیان همین‌جا یک رشته‌توییت بزنن و توقعاتشون از ما انسان‌های معمولی حقیر فرومایه رو بگن تا با حماقت‌های پیش‌پاافتاده‌مون انقدر مصدع اوقات شریفشون نشیم. همه پزشکی نخوندن و این «بدیهیات» رو جای دیگه‌ای هم یادمون ندادن. کاملا جدی‌ام. بااحترام.
فارسی
38
10
582
16K
یوتاب 🇮🇷👑
@purpleorbittttt والا من ندارم ولی هرکی داره خوشبحالش 🥲🥲 خیلی چیز خوشگل، هنری و ادایی طوره همیشه حس میکنم خانومای باکلاس ازینا دارن🙂‍↕️
فارسی
1
0
2
74
Mel
Mel@purpleorbittttt·
یکی از دلایلی که از بدنم متنفرم ::
Mel tweet media
فارسی
36
0
29
14.4K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
Shahinlooo
Shahinlooo@Shahinlooo·
👑برای اولین‌بار انتشار سند زنده جنایات از وقایع ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۴ (قسمت ششم) ​⚠️ هشدار: تصاویر تکان‌دهنده ​این تصاویر تاریخی که با فداکاری مبارزان از کشور خارج شده، از زاویه دوربین خودِ نیروهای سرکوبگر ثبت شده است. در این قسمت نیز، ماموران با شلیکهای مکرر در تلاشند تا بسمت جوانان آزادی‌خواه و دلیر ایران در منطقه ۱۹ (محدوده عبدل‌آباد و خانی‌آباد نو) پیشروی کنند و با ارتباط بیسیمی درخواست اعزام نیروی کمکی بیشتری برای سرکوب فرزندان بی باک و قهرمان ایران میکنند. ​این تصاویر، سندی آشکار از جنایت علیه بشریت است که برای ثبت در دادگاه‌های بین‌المللی و پیشگاه تاریخ منتشر می‌شود. ​👥 سرکوبگران را شناسایی کنید! صداها و چهره‌های عاملان این سرکوب را به خاطر بسپارید. اگر هرگونه اطلاعاتی از هویت، آدرس یا مشخصات این افراد دارید، ارسال کنید. هیچ جنایتکاری در سایه نخواهد ماند. نام و یاد جاویدنامانِ راه آزادی تا ابد زنده و جاویدان است🕊 ​ #جاوید_نام #عبدل_آباد #خانی_آباد_نو #جاویدشاه 🔹For the First Time Release of a living document of crimes from the events of January 8th and 9th, 2026 (Part Six) ⚠️ WARNING: Shocking Footage ​These historic images, smuggled out of the country through the sacrifices of freedom fighters, were captured from the camera lens of the suppressive forces themselves. ​In this episode, the agents are attempting to advance toward the brave and freedom-loving youth of Iran in District 19 (the Abdulabad and Khani Abad No areas) by firing repeatedly, while requesting additional backup through radio communications to suppress the fearless and heroic children of Iran. ​This footage is clear evidence of crimes against humanity, published to be recorded in international courts and before the judgment of history. @PahlaviReza @FoxNews @RapidResponse47 @LindseyGrahamSC @POTUS @marklevinshow @jaredkushner @VP @WhiteHouse @SecRubio @SecWar#StopExecutionsInIran #KingRezaPahlaviForIran
فارسی
22
525
1.1K
9.1K
𝗗𝗶𝘆𝗮𝗿𝗮
بعد از کام‌اوت چندسال پیشم امروز اولین اشاره مستقیم به گرایشم شد پیش مامانم و به نظر میرسه بیشتر از تصوراتم مشکلی با قضیه نداره یکم پیش خواهرم بهش گفت تو که همجنسگرا نیستی، منم که نیستم اما دیار هست از اون بپرس درحالی که من خشکم زده بود، بانو فقط بهم نگاه کرد و خندید.
فارسی
32
0
348
11.8K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
S→R
S→R@Gtohb47·
شرافت زیبای داره، چیزی که شماها نداریدش
S→R tweet mediaS→R tweet media
فارسی
52
290
12.9K
202.6K
Beyza
Beyza@hicasamadim·
bunu çözersen, zeka seviyen ortalamanın üstündedir. çözebilir misin?
Beyza tweet media
Türkçe
12.5K
175
4.7K
3.2M
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
Mersen
Mersen@mersen·
برای من یکی از تاریک‌ترین نقاط کارنامه قالیباف، واکنشش به پرونده محمد بیجه در سال ۱۳۸۳ بود. بهش فکر می‌کنم قلبم به درد میاد. بین ۱۷ تا ۲۷ کودک به شکل وحشیانه‌ای مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده بودن. قالیباف اون زمان فرمانده نیروی انتظامی کشور بود و دقیقا مثل امروز تشنه قدرت. پلیس چندبار به خونواده‌های بچه‌های گمشده که کم‌برخوردار بودن بی‌اعتنایی کرده بود. اگر دستشون رو دراز می‌کردن بیجه رو می‌گرفتن، با یک تحقیق ساده می‌شد از کشته شدن بچه‌های بیشتر جلوگیری کرد. انگار می‌ترسیدن الگانس‌های نو‌شون توی پاکدشت خاکی بشه. وقتی بالاخره بیجه دستگیر شد و کشور از شنیدن ابعاد جنایت‌ها شوکه شد، بعضی مقام‌ها دست‌کم ژست عذرخواهی و استعفا گرفتن. واکنش قالیباف چی بود؟ حاضر نشد حتی برای حفظ ظاهر عذرخواهی کنه و گفت این پرونده تجربه‌ای برای اصلاح و آسیب‌شناسی عملکرد پلیسه! کشته شدن این همه کودک که جمجمه بعضی‌هاشون با آجر خرد شده بود، از نظرش «تجربه‌ای برای اصلاح عملکرد پلیس» بود. چرا عذرخواهی کنه وقتی سودی توش نیست؟
Mersen tweet mediaMersen tweet media
فارسی
83
716
7.1K
242.6K
یوتاب 🇮🇷👑
@1chicaa1 فکر نم خانوم لحنشون بد بود، بیشتر منظورشون این بود که راضی به این مقدار کم نباشید و الکی قانع نشید 😅
فارسی
1
0
0
40
¢нι¢α
¢нι¢α@1chicaa1·
باورم نمی‌شه، جداااااا باورم نمی‌شه. جدی جدی دارید از گوزتون برامون طوفان می‌سازید. این الان افتخاره وقتی ایران نیستید؟! خانم ماهم می‌دونیم تی‌شرت مناسب نیست ولی چیکار کنیم؟ نه جدی سواله برام، چیکار کنیم که نکشنمون؟ چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
نـــِل🧶🌺@NelCrochetArt

من امروز امدم استخر و این پوشش من تو راه بوده الکی اون تی‌شرت و شلوار را مناسب تابستون ندون

فارسی
154
35
7.9K
231.2K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
شالالای خسته:|
بستن اب سرد کن های عمومی، رستوران ها، کافه ها و غیره توی ماه رمضون برای تمام جامعه. یهو ساعت دوازده شب صدای طبل و کوفت و زهرمار اومدن توی محرم و مراسمات. حجاب داشتن عموم جامعه بخاطر به گناه نیفتادن مسلمانان. زورگویی اجتماعی یا شعور اجتماعی؟
فارسی
4
29
712
7K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
عمو علی✌️
عمو علی✌️@sjsuhdj21458·
سالی که سریال حضرت یوسف پخش شد قسمت جوون شدن زلیخا ما همه خونه بابابزرگ بودیم بابابزرگ ما هم قائل به تیم فوتبال بود و ۱۱ تا بچه داشت ( یکیش تو بچگی مرد) یه چیزی حدود ۷۰ نفر دور هم بودیم حضرت یوسف که چادر برداشت زلیخا جوون شد یه جوری خونه ترکید که گویا ما آلمانی هستیم
فارسی
7
1
800
75.6K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
Ayat
Ayat@Ayatinjast·
ده‌ها بار شده بهم گفتن کامپیوترمون روشن نمیشه رفتم دیدم کلید پاور خاموشه، گفتن اسپیکرمون خراب شده رفتم دیدم ولوم صدا رو بستن، گفتن اینترنتمون قطعه نگو کابل شبکه رو جدا کردن اما دقیقا دلیل حضور من اونجا همینه وگرنه مسئول آی‌تی استخدام نمیکردن پس هرجا هستید وظیفتونو انجام بدید...
NARSIS@whoyouwant__

به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.

فارسی
187
286
13.1K
213.1K
𝗔𝘁𝗹𝗮𝘀⁷
𝗔𝘁𝗹𝗮𝘀⁷@rayasan_anarmy·
@Yutaab_ کلا هرچی میشه میپرن به کیپاپرا بسه دیگه کاری نکردیم جاوید نام ها هم از خودمون بودن وظیفه داشتیم تو وایرال کردن اسم هاشون
فارسی
1
0
0
45
𝗔𝘁𝗹𝗮𝘀⁷
𝗔𝘁𝗹𝗮𝘀⁷@rayasan_anarmy·
حرف از آزادی میزنید ولی تا به کیپاپر بودن میرسه حرف خودتون یادتون میره توی خیابون یکی لباسش طبق سلیقه ی شما نباشه مسخره‌ش میکنید غذا و نوشیدنی مورد علاقه بقیه رو مسخره میکنید آهنگ مورد علاقه بقیه رو مسخره میکنید. نمیدونم میدونید یا نه ولی آزادی همینه که من، من باشم تو، تو باشی.
فارسی
9
17
190
2.1K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
آنا
آنا@user_ana20·
یه بار با یکی از همکارای آقا دعوام شد. وسطش سرم داد زد منم جوابش رو با همون تن صدا دادم. رفته بود پشت سرم گفته بود چقدر بی‌حیاست. صداش از صدای من بلندتره. مونده بود که تو زنی به چه حقی جواب منو مثل خودم دادی.
SHERVANO@theoldblueel

مردها در خیابان به سینه‌هات زل میزنن و تیکه‌های جنسی سمتت پرت میکنن اما وقتی جوابشون رو با خشونت میدی تعجب میکنند و ناراحت میشند.

فارسی
24
41
4.8K
68.4K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
اسرائیل به فارسی
چرا مردم ایران به تیم فوتبال میگن تیم جمهوری‌اسلامی و نه تیم ایران؟ از جمله به این دلیل👇
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
929
2.4K
17.8K
580.7K
یوتاب 🇮🇷👑 retweetledi
🇮🇱 🇮🇷 شیخنا رونزو
یه سری هستن با شاهزاده رضا پهلوی فرزند محمدرضا شاه آریامهر، پدر ایران نوین، مشکل دارن، اما با مجتبی خامنه ای گـی فرزند لواط العالمین علی خامنه ای قاتل چند صد هزار نفر، مشکل ندارن. خیلی خیلی عجیبه. #جاویدشاه
فارسی
67
404
4.5K
32K