KAMpix

624 posts

KAMpix

KAMpix

@kampix51

ادب مرد به زدولت اوست

Katılım Eylül 2022
57 Takip Edilen26 Takipçiler
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@reihanemoqadam خیلی ایدئالیستی هست ولی شایدخوشبختی نام دیگرخواستن است. خوشبختی درتوانائی برای حرکت است وحرکت باخواستن ضروری ومحقق میشود.
فارسی
0
0
0
30
ریحانه مقدم‌ فلاح | روان‌درمانگر
یکی از دردسرسازترین ویژگی‌های ذهن اینه که به هر چیزی که داره عادت می‌کنه، حتی اگر زمانی آرزوش بوده باشه. برای همین خوشبختی بیشتر از اینکه به دست آوردن باشه، "هنرِ از نو دیدن چیزهاییه که داریم."
فارسی
8
32
530
6.9K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@AB_ADIBINASAB این نکته مهمیه، رفرنس علمی ومکتوب هم دارید؟
فارسی
1
0
0
67
خَساک
خَساک@AB_ADIBINASAB·
وقتی تروما تحریک میشود شما متناسب با سن خود رفتار نمیکنید بلکه متناسب با سنی که زخم در آن ایجاد شده است رفتار میکنید
فارسی
5
58
690
10.8K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@Silmaethdante هوشیاری وآگاهی متعلق وازتعلقات آدمی نیست، بلکه آدم به فاعلیتی سوبژکتیو محصول وتظاهرایجابی آگاهی است. آگاهی برساخت وقوع وحصول شرائط است که آدمی حاصل آنست ونه حامل آن. آدمی درتقاطع فهم پذیر پدیدارهادچار فاهمه بویژه خودآگاهی میشود.
فارسی
0
0
0
57
سیلمائث👁️
سیلمائث👁️@Silmaethdante·
سوالی که همیشه ذهن من رو به خودش مشغول می‌کنه اینه که هوشیاری از کجا اومده؟ چطور شکل گرفته؟
فارسی
12
0
35
2.4K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@ChannelHitch برای سهولت کار با فایلها هم Q-Dir راپیشنهادمیکنم
فارسی
0
0
2
132
Sσɳ σϝ H𝔦𝔱𝔠𝔥
عین همین تجربه رو وقتی چند سال پیش اولین بار Everything رو نصب کردم و تجربه سرچم متحول شد داشتم. واقعا نمیدونم چه طوری میشه سرچ ویندوز انقدر داغون و بد باشه و این همه سال برای اصلاحش کاری نکرده باشن!
Sσɳ σϝ H𝔦𝔱𝔠𝔥@ChannelHitch

تا وقتی که FilePilot رو نصب نکرده باشید متوجه نمیشید مایکروسافت چه گندی به سرعت File Explorer ویندوز زده! با این همه امکانات حجمش 2MB عه و هر کاری بخواید بکنید هنوز کلیک نکرده انجام میشه! واقعا بنده‌ی سازندش شدم :)

فارسی
11
1
131
9.3K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@fireabusofyan آمیگا هست ولی کمودور۶۴ نیست!
فارسی
0
0
1
728
شغال سبزوار
شغال سبزوار@fireabusofyan·
این سایت اومده همه بازی های کنسولای قدیمی رو یجا جمع کرده واسه بازی آنلاین، از آتاری بگیر تا سگا و نینتندو و میکرو.. اگه مثل من پیر سگ شدین خیلی براتون بازی کردنش نوستالژیکه :/ retrogames.onl ریتوییت کن برسه دست پیر سگ بعدی
شغال سبزوار tweet media
فارسی
26
125
959
57K
aminkazemi
aminkazemi@aminkazemi833·
سخت ترین کتابی که تا حالا خوندم، کتاب " درباره ی زمان " بوده. مفهوم زمان رو از نظر فلاسفه و فیزیک دان ها بررسی کرده. کتابی جذاب و بسیار دشوار برای من. ولی یک روزی دوباره سراغش میرم. مفهوم زمان همیشه برای من جذاب هستش.
Javad@anvorus

سخت فهم ترین و پیچیده ترین و سنگین ترین کتاب یا کتاب هایی که تا به حال خوندید چی بوده؟ یا در چه زمینه و موضوعی بوده؟ خوندن چنین کتاب هایی چه حسی به شما میده؟ آیا دوست دارید چنین تجربه ای رو یا نه؟ یعنی تجربه ای خوشایند یا نامطبوع برای شما هست؟

فارسی
2
1
19
1.2K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@Lohrasbko بله درسته،البته به شرط اینکه وکیل محترم واقعا مشاوره واطلاعات مفیدبدهد نه اینکه حرفهاواطلاعات خودشخص رابازبرگردونه به او ویا باایجادخوف وتردیدسعی درجذب مشتری کنه. برخی ازوکلاهم که اصولادرفیلدموردنظراطلاعات وتجربه ندارن وصرفا میفرمایندنگران نباش پرونده رابایدمطالعه کنم درست میشه!
فارسی
0
0
1
75
لهراسب كوهستانى
#حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! #حق_مشاوره بگيريد! يكى اينو به خود منم ياد بده...
فارسی
13
5
113
1.3K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@lady_for_law توقع نیست که قاضی همه موادراحفظ باشه، ولی هرقاعده وفهم حقوقی مسئله هم نیازبه متن قانون نداره، به قول شمایک بنیه قوی وفهم عمیق ازحقوق راقاضی هم بایدداشته باشه تامسئله راتحلیل وامارات واضح رادرنظربگیره استنتاج کنه.نه اینکه هرماده ازدادخواست خونده میشه جستجوکنه تامتوجه بشه.
فارسی
0
0
1
12
زنِ قانون
زنِ قانون@lady_for_law·
یک متن دیفالت رو کپی پیست میکنه : با اتکا به حاکمیت اصلی کلی برائت و اعمال قاعده در و ماده ۲۶۵ آدک ، قرار منع تعقیب :) جدیدا شکوائیه و لایحه طرف مقابلم اولش کپی پیست میکنن ! بابا پس علم قاضی چی؟ خب دو خط استدلال خودتم بگو دیگه -_-
فارسی
4
0
18
901
زنِ قانون
زنِ قانون@lady_for_law·
هر وقت دادخواست یا شکوائیه ای میدم ۴ تا اصل حقوقی ، قاعده فقهی ، مواد قانونیم ذکر می کنم حتی اگر ساده ترین دادخواست یا شکوائیه دنیا باشه ... حتی تو پرونده اگر ببینم قاضی تو اون حال و هواییه که باید واسه استحکام دفاعیاتم به نظریات دکترینم استناد می کنم اونوقت آقای بازپرس میاد /
فارسی
5
1
31
3.8K
یاسین رحمانی
یاسین رحمانی@YasinRahmani·
بخش بزرگی از آگاهی و بیداری ما، از رنج‌های زندگی‌مون میاد، نه از کتاب‌ها!
فارسی
7
11
157
3.6K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@colbinab البته درفن نوشتن بحث شرافت یا امثالهم مطرح نیست. شرافت متعلق دستگاه اخلاق است ومعطوف به فحوای متن، درحالیکه فن نگارش فارغ ازارزشگذاری اخلاقیست. هرمتنی ردای خاص خودرامی طلبد وسنتی نویسی ومدرن نگاری رجحانی برهم ندارند.هردونهایتاعادات زمانه وادات انتقال ذهن به عین هستند.
فارسی
0
0
0
153
کنجکاو کم‌حوصله
دوران شاعرانه‌نویسی تمام شده است. زیبایی متن امروزی در ایجاز و صراحت است، نه در زرق‌وبرق‌های کلامی. نویسندگی مدرن، مهندسی انتقال فکر است، نه نقاشی با کلمات. نوشته‌‌ای خوانده ‌می‌شود و تاثیر می‌گذارد که آرایه‌های ادبی را کنار بگذارد و صاف برود سر اصل مطلب. صراحت بی‌رحمانه، بسیار شریف‌تر از ابهام شاعرانه‌ است.
فارسی
20
14
296
6.8K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@philosophymeme0 Combination of both is true. It's a bidirectional relationship.
English
0
0
1
176
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@reihanemoqadam ازنظرتوصیفی جمله درستی است اماحاوی استنتاج اخلاقی نیست. آدمی به نیت خودش آگاهی ودسترسی کامل دارداما نیت وذهنیت دیگران، قابل دسترسی وفهم نیست مگرپس ازفعلیت. اعمال آدمهاست که به ذهنیتشان عینیت می دهدوقابل قضاوت میکند.
فارسی
0
0
0
24
ریحانه مقدم‌ فلاح | روان‌درمانگر
ما معمولاً آدم‌ها رو از روی "رفتارشون" قضاوت می‌کنیم، اما خودمون رو از روی "نیتمون". و همین شکاف، به خیل عظیمی از مشکلاتِ فردی و بین فردی دامن می‌زنه.
فارسی
9
52
539
8.5K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@inpennylane84 حرمت امامزاده به متولی... شهروندعادی که بعنوان طرفین دعوی واردحیطه قضائی میشوندازقضات وپرسنل ونیزوکلا می آموزند.
فارسی
0
0
0
24
نرگسی🐰
نرگسی🐰@inpennylane84·
کاش قضات تو جلسات شوخی نکنند، شوخی‌هایی که قاضی میکرد به حدی بیمزه و نامفهوم بود که اصحاب دعوا فقط به هم خیره و دم گوش هم میگفتن:چی میگه؟……🤦‍♀️
فارسی
3
0
50
1.3K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@KadKhuda محرک تورم ازبین نمیره، جابجامیشه. خودمحرک نوسان میکنه اما تورم را دریک ترند ممتد به پیش میبره. مثل اهرم درچرخهای قطار.
فارسی
0
0
1
389
The 52 Hz Whale 🐳
The 52 Hz Whale 🐳@KadKhuda·
دلار از ۱۸۰ شده ۱۶۰ دوباره برسه ۱۸۰ بازم همه چی دو برابر میشه.
فارسی
10
15
809
17.9K
Abdollah Ramezanzadeh
Abdollah Ramezanzadeh@abdollahram·
@AliMakran1360 سلام اگر به اهداف اعلان شده مهاجمین جنایتکار طی ۱۰۰ روز گذشته دقت کنید متوجه می‌شوید که تجزیه ایران یکی از اهداف تهاجم دشمنان این سرزمین بوده
فارسی
5
0
8
504
Abdollah Ramezanzadeh
Abdollah Ramezanzadeh@abdollahram·
واقعیت خارجی که باید به رسمیت شناخت این است: در دوران جمهوری اسلامی طی حدود ۵۰ سال سه جنگ بر ایران تحمیل شد که در هیچیک ایران شکست نخورد و مرزهای ایران جابجا نشد. دست مریزاد! حالا نوبت گفتگوی ملی است!
فارسی
76
62
875
18.9K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@_OldGat ارزش واهمیت افکارچنین آدمهائی درهمین پیشروبودن وتقدم نسبت به هم عصران خودشان است. یک مرتبه بالاتر، آدمهائی رادرنظربگیریم که همین کیفیت فکری واستعدادراداشته انداما به هردلیلی شهرت نیافتندودرگمنامی گفتندفسانه ای ودرخواب شدند.
فارسی
0
0
1
12
Old Sport
Old Sport@_OldGat·
🖋️ چیزی که برام محیرالعقوله اینه که قرن‌های قبل، اعجوبه‌هایی ظهور می‌کردند که: - نسبت به دانش و سواد امروز هم غول حساب می‌شن و کسی توجّه نمی‌کنه که نسبت به دانش روزگار خودشون چه فاصلهٔ نجومی‌ای داشتند با مردم (مثل فِرما) - اکثراً در سنّی که ما دنبال پول‌تو‌جیبی بودیم، فیگر بودند.
فارسی
4
0
20
600
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@pari_D_warrior مواجهه باشیوه فلسفیدن کانت، میتواندموجب دگردیسی فاهمه هرخردمندکنجکاوی باشدکه درپی فهم هستی است. بدایت افکارش درتاریخ فلسفه، ارزشمندیش رادوچندان می کند.
فارسی
0
0
2
402
⚔️🌹Parisa The Warrior🌹⚔️
شوپنهاور صحبت معروفی در این زمینه داره با این مضمون که کسی که کانت نخونده هنوز به بلوغ فکری نرسیده. این امر اصلا به رشته تحصیلی و زمینه‌ مطالعاتی فرد ارتباطی نداره. اغلب افرادی که با کانت مواجه نشدند و تکلیف خودشون رو باهاش روشن نکردند در حوزهٔ خودشون فراتر از یک تکنسین
socratici vir@PsychAnalyt

خواندن کانت صرفاً یادگیری چند نظریه نیست بلکه ورود به شیوه‌ای تازه از اندیشیدن است.

فارسی
9
2
110
7.5K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@MissMonire پیغام میدم خدمتتون مشاوره میفرمائید. تشکر.
فارسی
0
0
0
3
وکیل ادواری ( منیره؟)
@kampix51 وکیل هستید؟ یعنی چی بدون شرط مدت ؟ اون استناد و عقد غرر رو هم نمیفهم. قولنامه اگر مقدم است بله ولی اصلا متوجه کیستون نشدم.
فارسی
1
0
0
7
وکیل ادواری ( منیره؟)
من هنوز قانون الزام رو نخوندم و اصلا در وضعیتی نیستم قانون جدید تصویب بشه . راستش حالم از تصویب قانون جدید یا صدور رای وحدت رویه بد میشه.
فارسی
6
1
43
1.1K
KAMpix
KAMpix@kampix51·
@BacheKetabkhan این گرته برداریها از گفته هاونوشته های اشخاص محل اشکال است. بایددیددرچه کانتکست وبا چه امارات عقلی چنین حکمی صادرکرده است. پیشامدوپسامدگزاره خیلی مهم وازادات قضاوت مضمون است.
فارسی
1
0
1
15
لیالی. الف.
لیالی. الف.@BacheKetabkhan·
پاسکال می‌گوید اخلاق را در طویله بینداز.
فارسی
2
0
8
301