Levkamanev

30 posts

Levkamanev banner
Levkamanev

Levkamanev

@levkamanev

Mavrasına ciddi analizler

Katılım Ekim 2017
8 Takip Edilen1 Takipçiler
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
isyan mı, ihanet mi? Soyluca mı, eşkiyalık mı? Kimin, ne zaman, nereden hangi koşullar içinde hangi menfaatlerle değerlendirdiğine bağlı olarak değişebiliyor.
Tiber Zan@tiber_zan

@TavitNisanyan siz bu adamın bulunduğu yerde nasıl büyüdünüz mucize

Türkçe
0
0
0
2
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
@ZamHaberAjans Yahu hanımın gezeceği gelmiş, Pendik'ten atlamış bir Karaköy gezisi yapmış arkadaşlar. Bunun neresini anlamadınız?
Türkçe
0
0
1
1.5K
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
Bir vatandaş, yırtık 50 TL’sini değiştirmek için Pendik’ten Karaköy’e gittiği anları paylaştı. 🔹 “Değdi mi? Değdi. Ben yırtık 50 TL’mi kazandım.”
Türkçe
98
12
353
285.4K
Anonim Muhabir
Anonim Muhabir@anonimuhabir·
Hakkı Alkan, sahibi olduğu Shiftdelete’i devredeceğini açıkladı: ▪️ ShiftDelete çok büyük. Yönetmekte zorlanıyorum. Benden sonra yönetecek kişilerin de işi daha iyi noktalara taşımasını isterim. ▪️ Ben öncelikle içerik üreticisiyim. Bunun yanında yaklaşık beş startup’a yatırımım var. Onlar da sürekli görüşmek istiyor. ▪️ Telefon tamir işi var, lojistik işi var. İki tane tırımız çalışıyor. ▪️ Ajansımız var, etkinlikler düzenliyoruz. Yapay zekâ startup’larına danışmanlık veriyoruz. ▪️ Bir yandan bunları yürüteceğim, bir yandan ShiftDelete’i yöneteceğim. Bir yandan da kişisel hesaplarım var. Bunlar da az iş değil. ▪️ YouTube kanalının aylık izlenmesi 5-6 milyonu buluyor. Instagram hesabı ise yaklaşık 30 milyon erişime ulaşıyor. ▪️ Sunucu: “Yani ShiftDelete’i yavaş yavaş pazarlayacak mıyız? Ya da hazır bir alıcı mı var?” ▪️ “Yok abi, paraya ihtiyacımız yok. Bizim ihtiyacımız olan şey değer. İki farklı kurumla görüşüyoruz. Eğer bu kurumlar şirkete gerçekten değer katabilecek bir katkıyla gelirlerse, ki şu anda bunu konuşuyoruz, neden olmasın?” ▪️ Sunucu: “Yani ShiftDelete’i daha üst seviyeye taşıyabilmek için, uygun şartlar oluşursa her an devredebiliriz, öyle mi?” ▪️ “Yönetimini daha profesyonel hâle getireceğiz.”
Anonim Muhabir tweet mediaAnonim Muhabir tweet media
Türkçe
331
8
498
1.9M
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
@lmsr66 @TavitNisanyan Ya ne yakıştıramadıysam yakıştıramadım. Sana hesap mı vereceğim ben yahu. Al o soru işaretlerini de evine götür.
Türkçe
0
0
0
13
Tavit Nişanyan
Tavit Nişanyan@TavitNisanyan·
babiş yaramazlıklar yaptığını duyuyoruz yakında harçlığın kesilebilir
Arsen Nisanyan@arsennisanyan

@TavitNisanyan Madem ekleyeyim. Babam Harvard’a mailler gönderip hakkımda asılsız iddialarda bulunuyormuş. İşsiz güçsüz mirasyedi değiliz Allah’a şükür, fakat olmamız için elinden geleni yapıyor.

Türkçe
35
28
1.9K
244.3K
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Bak çirkeflik hemen başlamış. Hemen polemik konusu yaptı senin " biraz emrivaki olmadı mı" cümleni. Çünkü bunun için yaklaştı size. Onun için sizinle kuracağı, kurabileceği her türden ilişki bir içerik. Bir prim kaynağı. Baban gibi o da İnanılmaz bir narsist ama zeka, background, eğitim düzeyi,entellektüel kapasite, üretim ve hatta moral değerler açılarından babanın boklu tırnağı olamaz. Onunki sadece ona "lordum" diye hitap eden genç arkadaşlardan oluşan, (plebler) zaman zaman ana avrat sövdüğü bir grup tarafından beslenen şizofrenik bir kendini büyük görme sanrısı. Asla bulaşma.
Anonim Muhabir@anonimuhabir

Jahrein, Arsen Nişanyan’ın “emrivaki.” sözlerine yanıt verdi: “Ya şimdi olay şu: Arsen'in babası bayağı bölücü ve Atatürk düşmanı bir herif. Yani Nişanyanların babası.. Dolayısıyla, olayı takip eden kesimin beni sevmemesi çok normal. Ben zaten Tavit'le görüşmek istiyordum. Eee, Tavit'i davet ettim. Tavit dedi ki: 'Ben ekran karşısı biraz çekiniyorum henüz' dedi. 'Arsen istiyor abi' dedi. Sonra ben emrivaki yapan taraf falan oldum. Garip, anlamadım yani. Yarın konuşacağız bakalım. Ben yine insanları rencide edici konuşmam ama...”

Türkçe
0
0
4
91
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
@f_galton @TavitNisanyan Pardon siz diğer konudan bahsetmişsiniz. Evet o da insan olana yakışmaz. Köylüce bir tavır. Ahlak yoksunu bir davranış. Yakışmaz insan olana yakışmaz.
Türkçe
0
0
0
13
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Şimdi sırayla bakalım. cingöz müteahhit değil, kendi fikrine aşık; ölümünden sonra konuşulmak ve hatırlanmak isteyen; narsist eğilimleri olan biri. O eser yapma, bırakma takıntısı da oradan geliyor. Yunan'dan ayrılma sebebinin inşaat ile ilgisi olabilir ancak farklı sebebleri var. Huysuz biri bu doğru. Karısına dışkı atmış evet. İntihalci? Neye dayanarak söylüyorsunuz bunu? Hangi eseri hangi yazısı başkasından izinsiz alıntı? Söyleyin de biz de öğrenelim. amk ifadesine gelince, evet yakışmamış; konuşsa eğreti durur yazsa tuhaf kaçar. Kimine küfür yakışır, bu adamda durmamış.
Türkçe
1
0
0
16
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Şok şok şok flaş flaş flaş tıs tıs tıs
Türkçe
0
0
0
11
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
İnanılmaz
Levkamanev tweet media
Türkçe
1
0
0
45
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Kayserili rum hanım mülakat vermiş. Kız kardeşinin adı Sultanmış. Videonun 6. dakikasından itibaren izleyebilirsiniz. O kız siz miydiniz diyeceğim de siz henüz genç ve güzel bir hanımsınız o olamazsınız. Yani sonuç, Sultan diye Rum olabiliyormuş arkadaşlar. youtu.be/Y4TGJYOnuK4?si…
YouTube video
YouTube
Türkçe
0
0
4
1.7K
Ira Tzourou-(Հերա Ցուրու)
@kacharkiz Amma tantana ettiniz :) "Sultan" diye Rum ismi olmaz. 100 sene önceki tarihinizi dahi bilmiyorsunuz. Kapadokyalı Rumlarda Sultana , Anadolu Ermenilerinde Sultanik olur. Hep ders hep ders. Asırlardır bu coğrafyanın halkını tanımaz elbet göçebeler.
Türkçe
54
2
38
54.1K
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
E tamam, Sevan Bey eğer ölmemiş olmasına rağmen ölmesi halinde mevcut eşine geçecek payı şimdiki eşine şu an vermek istiyor (onun da şu an hakkı yok, ölünce doğar hak) kendi payından versin. Müjde Hanım da çocuklarına veriyor kendi payını. Sizin buna itirazınızı çözemedim. Kadın kendi payını çocuklarına veriyor olmuyor ama adam ölmesi halinde doğacak hakkı şimdiden mevcut eşine veriyor oluyor öyle mi? Güzel, kendi payından versin. Eski eşinin payından değil. Bence konuyu çok objektif değerlendirmiyorsunuz
Türkçe
1
0
0
19
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
Malın yarısı Müjde’nin diğer yarısı Sevan’ın ve halen asıl konu değişmiyor anne ve baba hayattayken mallarla ilgili karar çocuklara düşmez, hele birde malların ediniminde hiç bir etkileri olmamışsa. Kaldı ki Sevan kendi payını ne isterse yapar, iki tane velede soracak değil. Sevan o malları elinde tutsaydı şimdi Aras “baba, babacığım” diye vorundan ayrılmazdı Sevan’ın.
Türkçe
1
0
1
96
Ira Tzourou-(Հերա Ցուրու)
Ahlaksızlığının ve yalancılığının haddi hududu yok. Boşanma nedenin bu yüzden. Görmek ve inanmak istediğin ile bir dünya kurdun. Arsız Arı kovanı vizyonunu kaybetmiş işletmeniz umurumda bile değil. Babanızın tapu dayatması her birinize ayrı ayrı güvensizliğinden kaynaklanıyor. Şahsıma yönelttiğin asılsız idialarına suskun kalmamı bekleme. Babanızı nankörce devre dışı bırakma savaşınızda kasten Samosu batırdınız. Ona destek olduğum için beni de maddi manevi yok etmek istediniz. Aile yadigarlaramı talan ettiniz. Mal varlığımı pert ettiniz. Çocuklarıma adice çamur attınız. Annen bana karşı sözünü tutmadı. Kardeşin haince sırtımdan vurdu. Yarattığınız pislikleri temizlemekten acizsiniz, şımarık büyütülüp üçüncü şahıslara zarar vererek yaşıyorsunuz. Samos ta parti düzenleyip patroluk yapmak istiyorsanız başıma açtığınız cezaları ödeyin. Iti kopuğü eve sokan kardeşinin arkadaşları tarafından çalınan üç beş parça aile yadigarlarımı, pert ettiği arabamı, size karşı hizmetlerimi helal ediyorum. Nankörsünüz.
Arsen Nisanyan@arsennisanyan

Aynen özeti budur. Sonuç olarak babam kendine (hukuken) ait olmayan malları tehdit ve şantaj yoluyla yeni eşi İra Hanım’a aktarmaya çalışıyor. Alternatif kırk küsür plan önerdik; İra Hanım illa tapu, illa tapu diyor. Babam da silah zoruyla rehin alınmış gibi, konuyla alakası olmayan çocuklarına zulmediyor. Banal banal hareketler.

Türkçe
45
10
124
143.6K
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Çocuk yapmadan evvel çocukların tamamen sizin şekil vereceğiniz hamurlar olmadığını, çoğu kontrolünüz dışı çeşitli kaynaklardan beslenerek kendi karakterlerini oluşturup sizin hiç ummadığınız bir şey olabileceklerini ve hatta size lolo yapabileceklerini düşünmemiştiniz değil mi hocam?
Türkçe
2
0
13
15.7K
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Annesinin de oğludur hocam. Daha bekarken o köyde eski bir ev alıp onarmış ve hep orada yaşama hayali kurmuş annesi, yani Müjde. Projenin inşası sürecinde o bölgedeki halkla ve kamu kurumlarıyla ilişkileri kabul edilebilir düzeyde tutmak için azami çaba göstermiş Müjde. Yıllardır o müesseseyi ayakta tutmuş Müjde. 3 çocuğu hayatlarının önemli bir bölümünde tek başına yetiştirmeye çalışmış Müjde. Sanırım siz de anneyi ortadan kaldırıp Sevan Bey'i sporla kendi başına üremiş omurgalı bir canlı olarak tahayyül ettiniz.
Türkçe
1
0
6
114
Bimen Zartar
Bimen Zartar@BimenZartar·
Belli ki babana ait olanı kendi mülkün gibi görmeye cidden iyi alışmışsın. Sevan, tüm hatalı tavırlarına ve eylemlerine rağmen hiçbir zaman avamlaşmadı ve daha da önemlisi asla omurgasız olmadı. Ortada çok basit bir etik kural var. Malın sahibi ki ‘burada babanız oluyor’ yaşarken, siz iki veledin mallar üzerinde hiçbir söz hakkı bulunmaz. Sevan kendi payı olan tapularını kızına emanet olarak bıraktı, sizin mülkiyetinize geçirmedi. Malın sahibi Sevan'dır, kızı ise emanetçidir, denklem bu kadar basit. Ne var ki sende bu en temel etik kuralı algılayacak asgari kapasite bile bulunmuyor. En basit etik kurallarında bile yoksun olduğun için kız kardeşinin babasına verdiği sözü tutmasına bile zorbalık yaparak engel oluyorsun. Sende ki doğal avamlık ve omurgasızlık nedeni ile şunu çok merak ediyorum. Sen gerçekten kimin oğlusun ?
Türkçe
1
0
10
1.4K
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Orta yaş+ gayrimuslim kesim müslüman yerlilerin sosyo kültürel olarak ve hatta eğitim düzeyi bakımından kendilerini solladığını kabul edemediler. Hala büyüklerinden dinledikleri askerlikten ve tarımdan başka bir şey bilmeyen dindar / eğitimsiz Osmanlı müslümanları ile muhatap olduklarını sanıyorlar. Onun sanrıları bunlar.
Türkçe
0
0
0
94
Normallik
Normallik@JdljLrl50228·
@arsennisanyan Bam bam konuşan sevanyan ilk defa konunun etrafında dönüp duruyor. Hakarete sığınıyor. Şaşkınım. Ne iraymış. Almanyadaki iki çocuğun hakkından da öne geçti hakkı. Herkesi de cahil sanıyor. Tapu ısrarı niye. avukata git. Ölene dek gelir sözleşmesi var. Toplu para alabilir.
Türkçe
2
0
5
3.2K
Arsen Nisanyan
Arsen Nisanyan@arsennisanyan·
Sönük bir performans. Yakında derli toplu bir cevap yayınlarım. Baydı beni bu muhabbet. Birkaç gün Elazığ’da olacağım.
VIA TV@ViaTVMedya

🔴 Sevan Nişanyan, Alin Ozinian’a anlatıyor Canlı Yayın: 22 Haziran 21:00 youtube.com/live/rVnduPm8o… 📌Aile kavgası mı, yılların mal mülk hesaplaşması mı? 📌 Baba-oğul savaşı neden patladı? 📌 Şirince'de Emek: Mesele para mı, sadakat mi? 📌 Bu defter gerçekten kapandı mı? @NisanyanHimself @AlinOzinian

Türkçe
105
17
1.1K
304.7K
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
@IraTzourou @Kaya4169000 @delskero Keşke içinde bulunduğu halin müsebbibi olan Donkişotluk sevdasını bir yana bırakıp oğullarının başında durabilseydi. Kadın tek başına yönetememiş belli ki 2 erkek çocuğu. Özellikle küçük oğlan genç eşin resme dahil olduğu zamanlardan başlayan süreçten olumsuz etkilenmiş olabilir.
Türkçe
1
0
11
485
Levkamanev
Levkamanev@levkamanev·
Bu durumda anlaşılan o ki, Sevan Bey'e yıllar boyunca yapılan ödemeler aslında hakkı olan ödemeler. Yani o işletmeci firmadaki hissesine (Şu an Müjde Hanım'da bulunduğunu söylediğiniz hisse) karşılık o elde edilen kazancın karşılığı. O halde yapılması gereken şey, o işletmeci firmadaki hisseni Sevan Bey'e geri verilmesi ve yapılmakta olan düzenli ödemelerin kesilmesidir. Ben böyle yorumladım.
Türkçe
0
0
0
516
Chand S. Mittus / Yeni Anayasa'ya Hayır.
Nişanyan otelinin mülkiyet işleri karışıkmış. Otelin yarısı Nesin vakfına Sevan tarafından bağışlanmış. Müjde hanım da diğer yarısına sahipmiş. Fakat bir de işletmeci firma var. O firma, Nesin vakfına belirli bir kira ödüyormuş zaten. Sevan da firmanın ortağıymış. Türkiye'den kaçarken hissesini Müjde hanıma devretmiş.
Türkçe
11
3
149
41K