Cady

685 posts

Cady

Cady

@limuzincady

Atatürkçü ve Galatasaraylı

Florya Katılım Mayıs 2021
29 Takip Edilen5 Takipçiler
Cady
Cady@limuzincady·
@prensescm Çok sağol Hosgeldin diyelim o zaman şimdiden
Türkçe
0
0
0
99
Cady
Cady@limuzincady·
@prensescm Kütüphaneden yazıyorum bu arada
Türkçe
1
0
1
185
Cady
Cady@limuzincady·
@prensescm Tatil yapmayalım diye heralde büte kalanların yaz tatili 40 gündü aq
Türkçe
1
0
1
194
enes 🇹🇷
enes 🇹🇷@_lokiverse_·
13-14 yaşındaki çocukların girdiği merkezi sınavda tam kare sayı sorulması çok kolay da üniversiteye gidecek olan kişilere basit kesir sorusu sorulması zor mu oluyor? Evet 2-3 tane ilköğretim seviyesi gibi kolay soru vardı haber sayfaları da sınav kolaymış gibi paylaşımlar yaptı da aynısını geçen hafta siz LGS sonrası yapmadınız mı? 2 tane soruyu paylaşıp çok basit sınavmış imasında bulunmadınız mı? "Haber sitelerinin TYT’deki kolay diye paylaştığı soruların kolay olmadığını düşündüğüm için de eleştiriyorum." diyorsunuz fakat bu niyetinizi attığınız tweetin altında "ha bu arada(...)" diyip sonradan ekleme yaparak belirtiyorsunuz tweeti yazarken asıl amacınızın bu olmadığı belli. Eleştirdiğiniz şeyin aynısını daha 1 hafta önce yaptınız ve bu yüzden eleştiri aldığınız için köpürüp hakaret ediyorsunuz 😃
Türkçe
1
2
12
752
Cady
Cady@limuzincady·
@merthoca @user8274723 @ernyzzy Hocam peki açıklamanın kendisiyle çeliştiği kısma cevap vermeyecek misiniz? Bal gibi sizi izleyen alt seviye öğrenciler laf etmesin diye lgs ve tytde aynı olaya 180 derece farklı yanıt verdiniz
Türkçe
0
0
7
383
Mert Hoca
Mert Hoca@merthoca·
@user8274723 @ernyzzy komikse gül geç kardeşim. adam bana etkileşim için tweet atıyorsunuz demiş, itham eden karşılığını alır. Öğrenciyse öğrenciyse öğrenciliğini bilsin
Türkçe
3
0
83
3.3K
YakuBave 🇫🇷
YakuBave 🇫🇷@sapszkepce·
100+ TYT 70+ AYT yapan arkadaşlar çok merak ediyorum MSÜ'de neredeydiniz sonucunuzu atabilir misiniz madem bu sene bu kadar akıllı bıdık sınava girdik neden o kadar kolay bi MSÜ'de 90'lı netlere ilk 20k geldi #yks2026 #ayt #sınav #ayt2026
Türkçe
32
2
192
49.9K
Cady
Cady@limuzincady·
@sapszkepce Msu ile karşılaştırmak mantıklı değil ben 25 net arttırmıştım msu yks arası
Türkçe
1
0
1
1.1K
Cady
Cady@limuzincady·
@ksaparlamnt @hzgoatmessi Millet yapamayınca sallayacak yer arıyor aytde nasıl bilemem sayısalciydim ben ama tytde onu izledim genel olarak Türkçe 1 yanlış geldi
Türkçe
0
0
7
877
aytyiyen
aytyiyen@hzgoatmessi·
yalnızca eskilerin bileceği bir bilgi rüştü hoca her sınav öncesi ve sonrasında soru tahmini ve soru çözüm videoları yapar. aşağıda tyt öncesi ve tyt sonrası videosu bulunuyor. aytye geldiğimizde ise soru tahmin videosu var ancak soru çözüm videosu ortada yok. bunun sebebi ise tamamen aşağıdaki cevabı bariz şekilde seyahatname olan soruyu fütüvvetname diye cevaplamasından kaynaklı. neden 2025 ayt sorusunu yanlış çözdüğünü herkesten saklıyorsun rüştü hoca? #yks2026 #ayt2026
aytyiyen tweet mediaaytyiyen tweet media
Türkçe
31
7
387
116.5K
Cady
Cady@limuzincady·
@mirazagov @srkninci İspanya senin dilinde olmayan españa yapsa ismini çok saçma olmaz mıydı sence
Türkçe
1
0
0
641
Mirazagov
Mirazagov@mirazagov·
@srkninci Katılmıyorum. Ülkemizin asil adının hangi dile uyup uymadığı beni ilgilendirmiyor. Bizim adımız bu Türkiye !
Türkçe
4
0
22
8.1K
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Turkey ismini İngilizce’de Türkiye diye değiştirmek bence hataydı. Türkiye kelime olarak İngilizce’ye uymuyor. Acele davranıldı. Türkiye yerine Turkie denilebilirdi. Turkie okunuş ve kelime olarak güzel, amaca doğru hizmet ediyor.
Türkçe
149
7
575
223.5K
Cady
Cady@limuzincady·
@kemyilmaz1907 Kalp yetmezliği diye okudum aq ne zaman bitecek bu finaller
Türkçe
0
0
11
30K
Cady
Cady@limuzincady·
@NizamiAlemapf3 Kızımı asla bu sekilde giydirmem hatta bu kadar açık giyinenlerin dikkat dağitabilecegi gerekcesiyle alınmaması taraftariyim. Ancak 18-19 yaşındaki kızın neden niçin ne sebeple üniversiteye gideceğinden ve ne giyeceginden sana ne amk?
Türkçe
1
0
3
1.4K
Cady
Cady@limuzincady·
@mtokfedaisi @humaneffigys Anlamadiginiz şey adam hepsini yapabiliyor diye zorluğunu anlamıyor değil. 12x27 mi daha zor yoksa 25+12 mi sorusunu sana sorsak ilkini sececeksin her ikisini de kolayca yapabilmene rağmen. Hocalar da kolay zor derken kendileriyle değil geçmiş senelere göre değerlendiriyor
Türkçe
1
0
0
35
kapasitif reaktans
kapasitif reaktans@mtokfedaisi·
@humaneffigys okuma anlama problemlerin var herhalde mata orta zor demiş sadece matematik çözmüş ve tek yapabildiği şey o bu hayattaki. ayrıca tyt çıkışı sınav değerlendirmek gibi bi cahillik yapan birinden hoca moca olmaz
Türkçe
3
0
0
194
Cady
Cady@limuzincady·
@Sup3riSi89 @tuketicideney Testin amacına göre değişir. Tek bir parametreye bakilacaksa topuk kanı kurtarabilir. Veya şeker olculecekse parmak kanı yetebilir. Ancak koldan alınan kan daha doğru sonuç verir üstüne daha fazla test yapma imkanınız olur. Ayrıca topuk ve parmak kanı almak daha kolaydir.
Türkçe
0
0
0
19
SuPeRiSi-35.5
SuPeRiSi-35.5@Sup3riSi89·
@tuketicideney Parmaktan yada topuktan alsalar olmuyor mu? Bitanesi bizde onun icin makina yok dedi ama ne kadar dogru 🤷‍♀️ belkide uzun suruyor diye yapmak istemiyorlar ama bebekte damar bulana kadar zaten o kadar vakit geciyor yazik yani. 9 yasinda oglum parmaktan kan veriyor isvicrede
Türkçe
1
0
0
61
Tüketici Deneyimleri
Tüketici Deneyimleri@tuketicideney·
Şikayet silindi, sağlık hizmeti iptal edildi! 4 aylık bebek sünnet için 4 saat aç bırakıldı; aile hastaneye gittiğinde işlemin şikâyet nedeniyle iptal edildiğini öğrendi. ♦️Takipçi şikâyeti: “İmperial Trabzon Hastanesi Çocuk Cerrahisi Bölümü’nde 4 aylık oğlumun sünneti için yaşadığımız süreci paylaşmak istiyorum. Dün, sünnet öncesi tetkikler için kan vermeye gittiğimizde personel kan alımı sırasında çocuğumun kolunu kıpkırmızı hâle getirdi. Bu durum 1-2 saat boyunca düzelmedi. Bunun üzerine hastane ile ilgili şikâyet oluşturdum. Sonrasında hastane beni arayarak özür diledi ve şikâyeti silmemi talep etti. Ben de iyi niyetli olarak bu talebi kabul edip şikâyeti sildim. Bugün sabah 08.00’de, 4 aylık oğlumu 4 saat aç bırakarak sünnet için tekrar hastaneye götürdüğümüzde işlemin iptal edildiğini öğrendik. Hemşireyi şikâyet ettiğimiz için çocuk cerrahisi doktoru Ali A. vakadan çekildiği ve sünneti yapmayacağı söylendi. Bu iptal kararı hiçbir şekilde önceden tarafıma bildirilmedi. Telefonla arayan da olmadı, mesaj da almadım. Sonuç olarak 4 aylık bebeğimi boş yere saatlerce aç bırakmış oldum. Hem çocuğum hem de biz mağdur olduk. Ayrıca ilgili doktorun beni arayıp, ‘Niye şikâyetçi oluyorsunuz, aramızda çözerdik, sosyal medyaya düşürmeye gerek yoktu’ şeklinde ifadeler kullanması da hasta haklarına saygı açısından kabul edilemez. Hastaneden ve özellikle çocuk cerrahisi bölümünden beklentim; hem kan alımı sırasında yaşanan durum hem de şikâyet sonrası işlemin iptal edilmesiyle ilgili gerekli idari incelemenin yapılmasıdır.”
Tüketici Deneyimleri tweet media
Türkçe
402
107
822
2.1M
Cady
Cady@limuzincady·
@hum3david35 @ZaferPatriot @yapmayaahu Yok abi cahil özgüveni bambaşka bir şey istatistik biliminde 1in %100 0.3ün ise yüzde 30 ettiğini bilmiyor. Üstüne 20 milyon kadın in 0.3ünu 7.8 milyon diye hesaplıyor. 26 milyon bebek yazdı ya direkt cümlenin başını unuttun tabi bebekleri dogurttun
Türkçe
0
0
2
207
David Hume
David Hume@hum3david35·
@ZaferPatriot @yapmayaahu Lan sabah sabah yarıldım mk hdhdhd vu nasıl bi mallik ve yersiz özgüvendir 26 milyonun %0.3 unu 6 milyon bulmuş hrhrh yanlış işleminin bile cevabı 7.8 milyon çıkardı onu da %30 diyr hesaplarsan. Yanlışı bilr yanlış hesaplamış jrhhrhr
Türkçe
4
0
2
1.3K
Cady
Cady@limuzincady·
@ErenOzklk @tigin40 Futbolda uzun ve fizikliysen kuzey takımları gibi yetenekliysen brezilya ispanya gibi disiplinliysen almanya İspanya gibi oynaman gerek. Yani her şekilde bir kalıba sığabilirsin.Ama Türk oyuncular tembel. Turnuvanın en az depar atan sondan 2. Takımız. koşmadan bu oyun oynanmiyor.
Türkçe
1
0
1
118
lileren
lileren@ErenOzklk·
@tigin40 Rıza Kayaalp 185 Taha Akgül 192 Feyzullah aktürk 180 Fena değil bence bide Türkler her türlü güçlü millet amk futbolda neden böyle bilmiyorum ama gücümüz azımsanmayacak kadar güçlü
Türkçe
1
0
12
804
Tigin
Tigin@tigin40·
Boy ortalamamız çok yüksek olmasa da güreş, halter ve powerlifting gibi güce dayalı sporlarda genetik olarak son derece avantajlı ve kalıplı bir milletiz. Boyuna değil, enine uzuyoruz:
Tigin tweet mediaTigin tweet mediaTigin tweet mediaTigin tweet media
Fabian@fabianhrodney

şunu kabul edelim, biz türkler genetik olarak futbol gibi artık tamamen fizik gücüne dayalı oynanan sporlara yatkın değiliz. biz kısa, çelimsiz ve hantal bir milletiz. buna ergenlikteki yetersiz beslenmenin kemik gelişimine olumsuz etkisini de eklerseniz rakiplerimizden neden+

Türkçe
16
6
215
18.8K
Olaylar Burada
Olaylar Burada@olaylarburada·
YKS'ye geç kalıp polise rüşvet teklif etmeye çalışan genç... #YKS2026
Türkçe
409
90
5.6K
1.5M
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Türkiye, 24 yıl sonra katıldığı Dünya Kupası'na veda etti.
Boşuna Tıklama tweet media
Türkçe
606
65
2.7K
1.9M
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
SON DAKİKA | Beşiktaş'ın Avrupa Ligi 2. ön eleme turundaki rakibi Midtjylland oldu.
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
221
16
1.6K
391.4K