
kapasitif reaktans
60 posts







çak yorumum piyasada daha iyi bi deneme varsa gelin yüzüme tükürün

o lgs sorularının bir merkezi sınavda sorulamayacak kadar kolay olduğunu düşündüğüm için paylaştım. Haber sitelerinin TYT’deki kolay diye paylaştığı soruların kolay olmadığını düşündüğüm için de eleştiriyorum. Burada ne sıkıntı var? Herkesi kendiniz gibi etkileşim üzerinden var eden asalaklar mı sanıyorsunuz?



Bu ne lan tüm haber siteleri copy paste sürekli TYT sorularını paylaşıyor. Sözde sınav kolay demeye getiriyorlar. Bu tiplerin önüne koy sınavı; iddia ediyorum 60 dakikada tüm matematik sorularını okumayı bile bitirmezler. Bu çocuklar 60-70 dakikada sınavı çözmeyi bitiriyor.











2026 TYT’den çıktım, kısaca değerlendireyim: -Problem öncesi 16, Problemler 12, Sayma Grubu 2, Geometri 10 soru vardı. -Sınavı çözüp bitirerek sorulara 1’den 5’e seviye verdim. Problem öncesi soruların ortalama zorluğu : 2,3 Problemler ortalama zorluğu : 3,8 Geometri ortalama zorluğu : 2,8 çıktı. Genel Zorluk : 3,2 diye düşünüyorum. -9 soruda şekil, 2 soruda tablo, 2 soruda da grafik vardı. -İlk 16 soruda direk deneme/yanılma içeren 7 soru saydım. -8 tane çok seçici ve zor, 4 tane de çok basit soru saydım. Özet: Problem öncesi kolay, Problemleri zor, Geometri’si orta ; genel anlamda ise orta üstü ama ortaya yakın bir TYT’den çıktık. Problemlerde ciddi şekilde zaman alıcı sorular vardı. Şimdi TYT’yi geride bırakıp, AYT’ye odaklanma vakti. Herkese geçmiş olsun.

















