Murat Aslan
5.8K posts

Murat Aslan
@murataslan3301
Beden Eğitimi Öğretmeni🇹🇷, #Besiktaş🦅
Mersin, Türkiye Katılım Ocak 2017
281 Takip Edilen131 Takipçiler

@Ceylanmed Ben Kahramanmaraş olarak düşünmüştüm Güneydoğu , Doğu Anadolu,Akdeniz, iç Anadolu diye ama cevap Bilecikmis yeni ogrendim
Türkçe

@SezginBaran_ Sezgin niye zorlayıp duruyorsun Mesut Ozile ,İlkay Gündoğan a minnet eylememis millet senin Deniz Undav nerenin iti ?
Türkçe

@CenapDoc Siz iflah olmaz bir guruhsunuz çünkü Zeki Çelik,Mert Muldur de Kürt kökenli ve Mert muldurun göz yaşlarını gördünüz maç sonu o göz yaşlarında bogulursunuz inşallah 🙏
Türkçe

Viranşehirli Deniz Undav Türkiye Milli Takımı'nı tercih etmiş olsaydı, büyük ihtimalle Dünya Kupası'nda iki maçta da yedek bekletilir, forma şansı bulamazdı.
Nereden mi biliyoruz?
İşte Mardinli Ozan Kabak örneği... Bundesliga'da oynayan, maç ritmi yüksek bir oyuncu olmasına rağmen turnuvada süre alamadı, hatta iki maçta da kulübede kaldı.
Gerisini siz değerlendirin...
Hikâye bu kadar.
#MilliTakım #Mardin #Viranşehir


Türkçe

@DurBirDinlee Bize Mesut Ozilin,İlkay Gündoğan in Alman milli takımında oynmasi koymamis 28 yaşına kadar amatör oynamış Deniz Undav mi niye milli takımı secmemis meselesimi koyacak o şerefli bayraklı forma herkese nasip olmaz seyimizden aşağı Kasımpaşa hah anladinizmi?
Türkçe

@brnslagca biz Mesut Özil e,İlkay Gündoğan a uzulmedik,28 yaşında profosyonel olmuş 30 yaşında 2-3 gol attı diye algı yaptığınız adam hain gözümüzde niye uzulelim messi ilan edeceksiniz nerdeyse haklısınız ezikliginizden..!!!
Türkçe

68 kuşağı Urfalı bir babanın oğlu, Türklere tek bir gün saygısızlık yapmadı. Ama Galatasaray’a transfer ve milli takıma çağrılma zamanında büyük bir algı operasyonu yapıldı. Hala da devam ediyor. O da hala kışkırtmalara gelmiyor ve neyi kaybettiğinizi her gün size hatırlatıyor
Deportes Reports@DeportesReports
Dünya Kupası'nda Deniz Ündav. 🇩🇪 62 Dakika 3 Gol 2 Asist
Türkçe

@Ayldz1606 Lan ne manyak guruhsunuz Mesut Özil,İlkay Gündoğan milli takımı secmemis Alman milli takımında oynamamış insanlar tercihleriyle yaşar bana ne kime ne..Ayrıca sanki Messi oldu basimiza 28 yaşında profosyonel olmuş 30 yaşında biri sanki 19-20 yaşında
Türkçe

@ogretmensitemiz Öğretmenlerin çoğu ÖSYM sınavlarında görev almıyor diğer memurlardan sınav görevi alan oldu.Ücretli öğretmenlere sınav görevi verildi. Başıniza gelen talihsizlikte belkide gozetmeni ogretmen değildi onu belirtmek için yazdım ?Ben ÖSYM tutumuna karşı görev istemiyorum yıllardır ?
Türkçe

Kızım bugün TYT sınavına girdi. Aylardır hazırlanıyor ve tıp hedeflediği için uykusuz günler geçirerek sınava hazırlanıyor ama sınav günü sözde eğitimci 2 kadın gözetmen sınav boyunca aralarında sohbet edip kıkırdaşıyor ve çocuğumun sınavının kötü geçmesine sebep oluyor. Allah sizin gibi para peşinde koşan ve gençlerin emekleri ile oynanan sözde eğitimcilerin belasını versin. Yazıklar olsun. Aldığınız parayı inşallah yerken sindiremezsiniz!
#tyt2026 #tyt #yks
@OSYMbaskanligi
Türkçe

@baznaelif @OSYMbaskanligi Hocam bize yapılan muameleden ve verilen paradan dolayı yıllardır görev istemiyorum sizde istemeyin bakalım kimle yapacaklar sınavı...resen görev verdiler sınav görevi istemiyorum diye onada mazeretsiz gitmedim birde ceza veriyorlar 1 yıl cezalisiniz diye...
Türkçe

Bi öğretmen olarak yarın ki sınav için gözetmenlik görevini vergi dairesinde çalışan bir memura vermek ne ölçüde mantıklı@OSYMbaskanligi
Türkçe

@birol_aran72922 Kerem varken mi yada Hakan Calhanoglu...Yunus mesela
Türkçe

@yucelbogaz hüngür hüngür ağlayan Mert Muldur de Kürt haysiyetsiz herif...
Türkçe

Merih Demiral
- 3 yıldır Arabistan liginde oynuyor.
- Son 1.5 aydır ayağına top değmemiş.
- Fizik gücü tamamen bitmiş.
Ozan Kabak
- 502 günlük sakatlıktan dönüp formayı kapmış.
- Bundesliga’da 25 maçın 21’inde ilk 11 başlamış.
- Stoper olarak 4 gol atmış.
Ozan oynamıyor, Merih oynuyor.
Neden?
Nedenini herkes biliyor. Kimse söylemeye cesaret edemiyor. Çünkü burası birilerinin yalakalıkla forma kaptığı, kankilikle bir yerlere geldiği, şımarlıklığın en üst seviyede olduğu bir milli takım.
İşte tam da bu yüzden bu takımı desteklemek içimizden gelmiyor. Kusurumuza bakmayın.


Türkçe

@dabitnel Benim izlediğim turnuvadaki en iyi hakem insanlar mizacına göre mi degerlendiriliyor Hocam..
Türkçe

@firatgunayer Hoca turnuvaya hiç hazirlanmamis ,nasıl rakiplerle oynayacağını hiç analiz etmemiş ve sürekli yanlış 11 le çıkıyor ,Can Uzun denen bir çocuk var Almanya'yı kasıp kavurdu ama montella hala kerem ile oynuyor bu rakiplere karşı yanlış oyunla kereminde itibarini sifirliyor
Türkçe

@ogretmenlersyfs Benim okulumdakilerin yüzde 75 i yatıyor ,kendini yormuyor ,hergun tatil istiyor verimlilik sıfır ,sadece süslenip defileye geliyor gibi geliyorlar icraat sıfır zaten 30 dk performans vermiyor hiç biri hoşuna gittimi ?
Türkçe

Okullar 10’dan önce açılmamalı.
Dersler 30, Teneffüsler 10 dakika olmalı.
Okul saatleri ilkokulda günlük 5, ortaokul ve lisede günlük 6 saati geçmemeli!
Öğrencilerin sevdiği spor, sanat ve bilim dersleri artırılmalı.
Sınıfta kalma sert şekilde geri gelmeli.
Öğretmenlere tam yetki verilip disiplin kuralları acımadan uygulanmalı!
Türkçe

@finansalozgur94 Ben 1.2 pruetech motor araç kullanıyorum sıfır aldım 90 binde trigeri değişti bakımdan bakıma gidiyorum servise her arabada sıkıntı çıkabilir ama bunu yuzdeye vurunca çok azına denk gelir genellemek yanlis bence...
Türkçe

Kardeşime araba alamıyorum;
⛔Egea bayisine gittim satıcı bile 1.4 fire yokuş çıkmaz dedi
⛔Peugeot 207 diyorum 1.2 Puretech, triger kayışı yağın içinde ufalanır, süzgeci tıkayıp motoru yer diyorlar.
⛔Ford alalım diyorum 1.0 Ecoboost yağ pompası kayışı kopar, komple motor kilitler diyorlar.
⛔Volkswagen bakıyorum; TSI motor yağ eksiltir, DSG şanzıman mekatronik patlatıp yolda bırakır diyorlar.
⛔Opel bakıyorum 1.4 Turbo durduk yere piston kırar sandık motor ararsın diyorlar.
⛔Renault alayım diyorum; 1.5 dCi enjektör bozar, EDC şanzıman trafikte ısınıp vitesi boşa atar, 1.0 motor tamir olmuyor diyorlar.
⛔Honda'ya kaçayım diyorum; kaportası kağıt gibi, durduğu yerde tavanda göçükler oluşur diyorlar.
Sanayideki ustalarla akraba olacağımıza, elektrikli araç alalım dedim.
Ama şimdi de elektrikli için başladılar;
⛔Batarya garantisi bitince bozulursa araba çöp olur diyorlar.
⛔Bayramda tesiste şarj sırası beklerken sinir krizi geçirirsin diyorlar.
⛔Kışın soğukta kaloriferi açarsan menzili yarıya düşer, yolda kalırsın diyorlar.
⛔Otobanda tırcılara meze olursun diyorular
Biz bu devirde ata mı binelim, tabanvay mı yapalım ne yapalım?
Allah rızası için sanayi yolu gözletmeyecek ya da şarj kuyruğunda ağlatmayacak bir araç tavsiye edecek birisi yok mu bu sitede?
Sıfır ikinci el farketmiyor, bütçeyi de 3 milyona çıkarttım kafayı yicem yoksa.
Türkçe


















