Alperen Kerem

3.2K posts

Alperen Kerem banner
Alperen Kerem

Alperen Kerem

@okculusenel

borsa digital market .

Katılım Ağustos 2024
120 Takip Edilen83 Takipçiler
CAN
CAN@AlphaFinans_Can·
#TTKOM hem grafikte hem takasda dikkatimi çekenlerden biri. Teknik tarafta uzun süredir sıkışan yapı var. Fiyat, yükselen diplerle ana trend desteğini korurken üst tarafta alçalan direnç hattına yaklaşmış durumda. Bu sıkışmanın yukarı kırılması halinde hareketin hızlanma ihtimali artabilir. Takas tarafında ise son dönemde özellikle Bulls Yatırım üzerinden ciddi toplama dikkat çekiyor. Aynı süreçte malın daha çok kurumsal/fon tarafına geçtiğini görüyoruz. Bu tarz geçişler genelde grafikteki sıkışma yapısıyla birleşince takip edilmeye değer oluyor. Kritik bölge: Grafik sıkışıyor, mal güçlü ellere geçiyor, kırılım gelirse hareket sertleşebilir. YTD.
CAN tweet media
Türkçe
5
6
26
537
Alperen Kerem
Alperen Kerem@okculusenel·
@poltalemdar1907 @recepatac Harbiden güzel duruşlar sergiliyorsun usta.piyasada it çakal doluyken sen birilerini yem olmaktan koruyur yardımcı oluyorsun.zamaninda bana #metal hissesini çakan şerefsiz de var senin gibi bilgileri paylasanda, Allah razı olsun senden ailenden 🙏🙏🙏
Türkçe
0
0
1
20
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Yok olmuyorsunuz böyle tek tek yazıp hem de talep olmaması beni gerçekten uğraştırıyor o yüzden hepsini tek bir videoda toplayacağım takas biri nasıl ücretsiz verdiysem bunu da vereceğim fakat bunu buradan açıkça söyleyeyim takas birde bana bir kez bile etkileşim vermemiş beni takip bile etmeyen insanlara tamamıyla iyi niyet kaynaklı iyi niyet göstergesi olarak ücretsiz olarak bu eğitimleri verdim ama gördüm ki menfaat ve çıkar ilişkisi üzerinde kurulan şeylermiş bunlar o yüzden bu sefer düzenli gerçekten yanımda olan insanları biliyorum bunların sayısını da 50’yi geçmeyeceğini düşünüyorum sadece onlara atacağım ve gerçekten öğrenmek isteyenlere bu işi öğreteceğim ben sözümün arkasında dururum sizden menfaat talep etmiyorum talep ettiğim tek şey işi öğrendiğinizde günün birinde bilmeyen birini öğretmeniz ve Allah razı olsun demeniz tek beklentim bu
Türkçe
2
1
13
94
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#info o gün de yazdığım gibi içlerinde en hazır ve en önem verileni idi 1 ay olmadı +50 üstünde kar yazdı işte bu yüzden ekipleri ve tahtaları tanımak önemli Çok fazla talep olmadığı için yeni bölümleri yayınlamıyorum yoksa çok özel ekipleri derleyip toplamıştım sizler için
Ali Candan@poltalemdar1907

HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR Bizim için yine kazançlı bir hafta oldu (hafta başı tüm işlemler kârdaydı zaten ) orta vade hisselerimizde de dün aldıklarını bugün geri aldık değerlendiren herkese bereketli olsun Bugünkü konumuz NAMIK KEMAL GÖKALP - EL PATRON Neden mi el patron diyorum çünkü kendisinin bir çok şirkete sahipliği ve ortaklığı var gelelim borsamıza #hdfgs #hedef #hubvc #seykm #info Hedefte yapılan operasyonu dışardan izleyen ve daha sonralarda da tekrar tekrar bakan biri olarak kapalı fonlarda yapılan en güzel operasyonlar biri oldu ve açıkçası hisseyi yıkmamaları taktir edilmesi gereken bir şey kendilerini bu konuda tebrik ederim Potansiyel barındıran senetleri hepsi :) neden patron diyorum şimdi anlatalım #hdfgs kendisinde ufak çaplı bir operasyon olmasına rağmen daha tam zamanlı büyük bir operasyon yememesi kendisini cazip konuma getiriyor olası bir tefasa kapalı fon yerleşmesinde çok heyecanlı şeyler yaşatır #seykm kendisi alt pazar ve kumbara hissem bu hissede imaj hakkı davası sürüyor bunun kalkması ve hissesin üst pazara geçmesi potansiyel olarak güzel şeyler vaad ediyor bende kumbara olarak değer yatırımcısıyım #hubvc alt pazarda olan girişim senedimizde fiyat olarak ucuz olması ve operasyon yememiş olması kendisini cazip konuma getiriyor toplu bir takası var şuan aktiflik görünmüyor (sonhafta olan alımları saymıyorum devamı gelirse yeniden değiniriz) takasın aktifleşmesi üst pazar etkeni ile güzel marjlar açmaya müsait bir senet #info ederinin altında kalan bir aracı kurum olduğunu düşünmekle beraber Namık beyin bence en değer verdiği senetlerinden biri içerde fon yapılanması var malın çoğunluğu tefasa kapalı fonlarda hedef hissesinde de fonlar yerleşmiş ve yatmıştı şuan burada da aynı şey var umarım sonu aynı olur aynı çapta bir operasyon olmasa da senedin ederinin bu seviyeler olduğuna inanmıyorum Bu yazdıklarım senetlerle ilgili güncel görüşlerim ilerde tek tek analiz edeceğiz senetleri siz ne düşünüyorsunuz bu konular hakkında Görüş ve fikirlerinizi bekliyorum yanlış olduğunu düşündüğünüz yerleri de yazarsanız beraber düzeltiriz

Türkçe
31
22
150
3.6K
Alperen Kerem retweetledi
ALHAN BORSA
ALHAN BORSA@Alhanmna·
İran heyeti, Trump'ın tehditleri nedeniyle İsviçre'de ABD ile gerçekleşen müzakere alanını terk etmiş falan Höstadlar da birazdan yazarlar biz zaten nakitteyiz diye :)) #pekgy #svgyo #ıskpl #tera #trhol #algyo #horoz
ALHAN BORSA@Alhanmna

#SONDAKİKA İsrail ile Hizbullah arasında geçici ateşkes sağlandı. Ateşkes 16.00'da yürürlüğe girecek. Haberle endeksi çektiler bakalım yukarı ama bizimkilerden gelebilecek ters mevzulara karşı nakit oluşturun kenara #xu100 #bist100

Türkçe
8
5
28
2.6K
mete
mete@mete2615·
#ANELE #anele 1 ayda 49tl den 120tl hareketi, çoğu kişi sevmese bile muazzam bir prim.. Mayıs ayı aboneliğinin en iyi 1. Seneti olarak seçtim. 2. Ucaym 3. Netcd ye yakışırdı.. Bedava 3k lotumu da uzun vaade potansiyel barındırma ihtamilinr karşılıkta Anele de bırakmıştım. Dursun bakalım..
mete tweet media
Türkçe
11
12
67
5K
Alperen Kerem
Alperen Kerem@okculusenel·
@poltalemdar1907 Tabii o da hayırlısıyla olacak usta sen güzel insansın Allah işini rast getirsin bahtını güzel eylesin. Keşke seni daha önce tanısaymışım ama bugüne de şükür 🙏
Türkçe
1
1
1
143
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
@okculusenel Hayırlı hayırlı abi artık yaş geldi şimdi buraya yazdığım zaman işlem alamıyorum size iş öğreteyim sonra yıl sonuna kadar biraz para yapayım daha sonra da hayırlı işe adım atalım :)
Türkçe
1
0
5
24
Alperen Kerem retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
101
44
238
3.9K
Alperen Kerem retweetledi
mete
mete@mete2615·
#DSTKF #dstkf 500 den alsak bile aynı sene içerisinde 6x yapacakmış.. İşte bu piyasa öyle bir şey ki, dibin dibi dediğiniz tahtalar bile bazen size 1-2 yılda 6x kazandırmaz. Lakin burada ki asıl mesele şurada başlıyor. 500 den Dstkf aldığınızda belki de senetin fiyatlaması bitecekti. #vsnmd versiyon 2 yaşanacaktı. Ama dibin dibi aldığınız tahtaya yapıştığınızda 1-2 yıl bekleyip ve bu disiplini koruyup 5 yıl boyunca bu şekilde işlem açtığınızı düşünelim. Belki ilk 1 yıl 1.5yıl para kazanmayacaksınız. Ama kazanmaya başladığınızda, karda ve zararda oturmasını bildiğiniz zamanda o destek finansı 500 de değil 50-60tl maliyetle taşıdığınızı hayal edin canlar.. Bugünlük bu kadar yazı yeterli, biraz boşluğum oldu. Yazıp çizmek istedim. Hayırlı günler, Allaha emanet.
Türkçe
13
9
89
8.6K
Alperen Kerem
Alperen Kerem@okculusenel·
@mete2615 Toparlanma başlıyor sa izlenmek lazım teşekkürler Mete bey 👏👏
Türkçe
0
0
0
85
Alperen Kerem retweetledi
mete
mete@mete2615·
#ERSU #ersu Takas yapılanması iyice oturuyor. Haftalık ve aylık grafiği nakış gibi işleniyor. Ortalama 4-5 aydır verilen bu emeklerin meyvesini, oyuncu 1-2-3 yıl sonra alacağını bilmesine rağmen bekliyorsa, biz neden beklemeyelim? Neden kumarbaz olalım? İnşallah ilerleyen zamanlarda şirket tarafında da güzel kap haberleri olur..
mete tweet media
mete@mete2615

#ERSU #ersu Toplam takas: 31.755.894 Dolaşımda ki pay: 23.559.847 Güncel pazar:Alt pazar Temel anlamda ederinin zaten üstünde işlem görüyor. Ama bizim borsamızda temelden ziyade paranın yönü çalışır. İnfo 20 günde 1.5m lot gibi bir rakamı çekip, X bir fona bu malı virmanlıyor. Sizce bu fon hangi fon? Ort. Maliyetleri 20tl ve pay çekim işlemine kademe kademe devam ediyor. Aslında burada dikkatimi çeken en önemli şey, fon düzenli şekilde alım yapmış. Devir şeklinde mi yoksa piyasadan mı çekiliyor. Önümüzde ki aylarda niyetlerini belli edeceklerdir diye düşünüyorum..

Türkçe
13
13
75
5.9K
Alperen Kerem retweetledi
mete
mete@mete2615·
Dost meclisinin ilk kemik kadrosunu oluşturdum.ortalama 2 aydır bu şekilde kadro.. Şimdi 75 kişi yapacağım. Kademe kademe alım yapacağım. 15 kişiyi abonelerden 10 kişiyi de normalden seçelim.
mete tweet media
Türkçe
42
15
138
8.2K
mete
mete@mete2615·
Abi abidin hesabı kapatmış, sihirbaz batmış. Biz de sana inanmadık onlara inandık, çok pişmanız vb vb.. Yazılarla dolu bir dm kutum var. Bakın uzun uzun yazıyorum iyi okuyun. Benim şahıslarla zerre işim olmaz, olmadı da.. 2025 zamanında yaklaşık 1 yıl 3-4 ay önce ben bir tweet attım. #Derhl ve #crdfa kıyaslaması yaptım. Derhl 90 crdfa 6tl idi şuan derhl 12-14tl arası, crdfa ise bölünmemiş halıyle 100tl civarlarında.. Yani crdfa 15 kat yükselişini size gösterdim. Derhl ise primli olduğunu söyledim. O zamanlar abidin ve telegramda kurduğu vip grupları, derhl senetinde işlem açıp, X üzerinden sürekli derhl hedefleri paylaştılar. Benim tweetimi görünce de, abidin bazı vip gruplarında beni hedef gösterdi. Bunu bizzat Eskişehir de yaşamış bir doktor abim bana anlattı(derhl ve Emkel de batmış birisi) o sırada crdfa yerinde sayarken, derhl 150-170 arasına gelince, beni ky yi yanlış yönlendirme vb tarzı yazılarımdan savcılığa şikayet ettiler. Tabi ki buradan bir şey çıkacak değildi. Zaten çıkmadı. DEVLET kimin ne amaçla burada olduğunu hepimizden iyi analiz ediyor. Sonra danışıklı dövüş yaparak birbilerine suçu atarak, her zaman ki gibi ortadan gene kayboldular. O zamanlar da, Abidin’in ikna gücü ve yazı dili aynı zamanda hızlı para kazanma arzusu olan X aleminden ötürü, beni küçük düşürecek bir sürü yazı yazıldı. Örn: çoluk çocuğun sözüne bakıp dökülen oldu mu vb bu tarz şeyler.. neyse aylar geçince, insanların bazıları artık gerçeği gördü. O sıralar X üstatlarını yanına alıp, canlılar açıyordu. İşte yeni senet imaları geliyordu. Senet emkeldi. Bunu 13tl den beri emkelmatik diye belirttim. Ama Abidin’in senete gireceğini asla bilmiyordum. Zaten onlar 20tl üstü seneye girip, insanlara mal aldırmaya başladılar. Derhl de zarar edenler bir umut diyip, tekrar denediler. Bazıları ise gerçeği görüp uzaklaştılar. Kutposu, algyosu, bossası, derhlsi ve emkeki.. Ben bu adamın olduğu hiçbir senete etiket atıp kötülemedim. Ki kutpo zamanında ekibine kredili alış yazdırıp, kademeye vuranlar ve sonra ekibini kredili malda bırakıp, taban sarmalların başlaması.. yani derhl ilki ve son değildi. Ben kendimce derhl crdfa analizi yapıp, siz olsanız hangisini seçersiniz? Cümlesiyle yazımı bitirdim. Lakin beni hedef gösteren kendileri oldular. Özet geçeyim, beni abidin, sihirbaz ya da ekibi ilgilendirmiyor. Bu tarz abi battılar. Abi kaçtılar gibi bana yazmanıza gerek yok. Herkesin 1i 1000 olsun derim her zaman. Lakin bir şeyler öğrenmeye çalışmak insanlara zor geliyor. Günde trade ederek 10binlerce tl para siliyor. Ama bu işin eğitimini almış. İsim verecektim, ama yanlış anlaşılır diye vermiyorum. Eğitimli kendisini geliştirmiş insanlara abone olurken cebinde çıkacak paraya üzülüyor. “Eğitimdir ki bir milleti; ya hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir topluluk halinde yaşatır ya da esaret ve sefalete terk eder.” MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Türkçe
14
11
90
5.8K
Alperen Kerem
Alperen Kerem@okculusenel·
@mete2615 Doğrular insanların hoşuna gitmez sen Mete bey Allah doğruları sever👍👍
Türkçe
0
0
0
156