Recep Atac

2K posts

Recep Atac banner
Recep Atac

Recep Atac

@recepatac

SALIN KÖYÜ https://t.co/yMR8Bjvxx7.YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA DERNEK BAŞKANI TURİZM SEKTÖRÜNDE İŞLETME MÜDÜRÜ

Katılım Aralık 2010
932 Takip Edilen795 Takipçiler
Recep Atac
Recep Atac@recepatac·
@poltalemdar1907 Hocam biliyorsunuz ben hazır şekilde bekliyorum beni ikinci derse alacaktınız inşallah sıraya girebilirim
Türkçe
0
0
0
1
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
101
44
238
4K
Recep Atac
Recep Atac@recepatac·
@poltalemdar1907 Bizler hep hazır şekilde bekleyen öğrenmek için çabalayan öğrenci idik bizlerde mahrum oluyoruz galiba hocam
Türkçe
1
0
0
64
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#info o gün de yazdığım gibi içlerinde en hazır ve en önem verileni idi 1 ay olmadı +50 üstünde kar yazdı işte bu yüzden ekipleri ve tahtaları tanımak önemli Çok fazla talep olmadığı için yeni bölümleri yayınlamıyorum yoksa çok özel ekipleri derleyip toplamıştım sizler için
Ali Candan@poltalemdar1907

HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR Bizim için yine kazançlı bir hafta oldu (hafta başı tüm işlemler kârdaydı zaten ) orta vade hisselerimizde de dün aldıklarını bugün geri aldık değerlendiren herkese bereketli olsun Bugünkü konumuz NAMIK KEMAL GÖKALP - EL PATRON Neden mi el patron diyorum çünkü kendisinin bir çok şirkete sahipliği ve ortaklığı var gelelim borsamıza #hdfgs #hedef #hubvc #seykm #info Hedefte yapılan operasyonu dışardan izleyen ve daha sonralarda da tekrar tekrar bakan biri olarak kapalı fonlarda yapılan en güzel operasyonlar biri oldu ve açıkçası hisseyi yıkmamaları taktir edilmesi gereken bir şey kendilerini bu konuda tebrik ederim Potansiyel barındıran senetleri hepsi :) neden patron diyorum şimdi anlatalım #hdfgs kendisinde ufak çaplı bir operasyon olmasına rağmen daha tam zamanlı büyük bir operasyon yememesi kendisini cazip konuma getiriyor olası bir tefasa kapalı fon yerleşmesinde çok heyecanlı şeyler yaşatır #seykm kendisi alt pazar ve kumbara hissem bu hissede imaj hakkı davası sürüyor bunun kalkması ve hissesin üst pazara geçmesi potansiyel olarak güzel şeyler vaad ediyor bende kumbara olarak değer yatırımcısıyım #hubvc alt pazarda olan girişim senedimizde fiyat olarak ucuz olması ve operasyon yememiş olması kendisini cazip konuma getiriyor toplu bir takası var şuan aktiflik görünmüyor (sonhafta olan alımları saymıyorum devamı gelirse yeniden değiniriz) takasın aktifleşmesi üst pazar etkeni ile güzel marjlar açmaya müsait bir senet #info ederinin altında kalan bir aracı kurum olduğunu düşünmekle beraber Namık beyin bence en değer verdiği senetlerinden biri içerde fon yapılanması var malın çoğunluğu tefasa kapalı fonlarda hedef hissesinde de fonlar yerleşmiş ve yatmıştı şuan burada da aynı şey var umarım sonu aynı olur aynı çapta bir operasyon olmasa da senedin ederinin bu seviyeler olduğuna inanmıyorum Bu yazdıklarım senetlerle ilgili güncel görüşlerim ilerde tek tek analiz edeceğiz senetleri siz ne düşünüyorsunuz bu konular hakkında Görüş ve fikirlerinizi bekliyorum yanlış olduğunu düşündüğünüz yerleri de yazarsanız beraber düzeltiriz

Türkçe
31
22
150
3.7K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HAZIRSANIZ BAŞLAYALIM MI ?
Türkçe
62
22
186
4.2K
EFELERİN EFESİ
EFELERİN EFESİ@EFELERiiNEFESi3·
instagram.com/efelerakademi.… Tüm taramalar çalışmalar. eğitseller. hepsi burada olacak. bizzati sosyal medya uzmanı bir arkadaşın desteği ile planlı ve kurumsal bir yapıda paylaşımlar olacak. Tüm dostlarımı beklerim
Türkçe
7
10
105
2.4K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Varlığınla umut olur yarınlar, Aydınlatırsın gönülleri sevgiyle. Karşılıksız iyiliklerin iz bırakır, Fedakârlığın büyür her bir kalpte. Adın yaşar daima hayır ve güzellikle. Herkese Hayırlı Geceler
Türkçe
44
17
174
2.5K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
8 yıl aradan sonra uyandığım en keyifli günden herkese merhabalar. Takas Eğitimi 1 bitti, hayırlı olsun. Eğitimi izleyen arkadaşların görüşlerini merak ediyorum. Beğendiniz mi, beğenmediniz mi? Yeterli mi, değil mi? Takas Eğitimi 2 gelsin mi? Bu soruların cevaplarını sizlerden rica ediyorum. Özellikle son izleyen arkadaşların güncel yorumlarını merak ediyorum. Nasıl buldunuz, neler düşünüyorsunuz? Akşama soru-cevap etkinliği olacak. Son ekipteki arkadaşların anlamadığı soru ve konuların cevaplarını verip Takas Eğitimi 1’i tamamen kapatmış olacağız. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
Türkçe
95
37
237
4.5K
Recep Atac retweetledi
Borsadabirmanyak
Borsadabirmanyak@Borsadabrmnyk07·
İyi geceler herkese 💠 Yeni taramamız geçen videoda anlattığım mavi kırmızının. Olayını bulan yatay sıkışmayi bulan bir tarama dır . Yine manuel kontrol yaparsınız . Fibo ve camerilla pivot ile . Mantık gelen sinyale bak Fibo pivot okey ise kademeli al . Anlık kullanın. Günlük tarama bazında değil . Kademeli alış mantığına uyumlu. Mavi ile kırmızı yi yatayda yan yana oluyorsa patlama yakındır . Hacimli mum ile ister patlamayı bekleyin ister en çok mumun temas ettiği destek noktasından alın size kalmış Çakma hostadları bosverin ben size çalışır sap sağlam BIST robotu da sunarım. Sinyal robotu da . En iyi taramaları da . Çizgi hostadlarina selam olsun ben daha yeni başlıyorum 🤗 #tly #emkel #gznmi #tera
Borsadabirmanyak tweet media
Türkçe
16
20
94
3.1K
Recep Atac retweetledi
Şener
Şener@snrkzn·
📺 HTM Trade Bot ile Kademeli Alım - Kademeli Satış Kurulumu nasıl yapılır ? Dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım. 🎁Bu tweeti Retweet yapan takipçilerim arasından 5 kişiye, 30 Gün'lük HTM Trade Bot uygulaması kullanımı da hediye... ( Sonuç duyurusunu 7 Haziran Pazar Günü yapacağım inşallah ) Not : Bot uygulaması sadece Osmanlı Yatırım hesabı ve Ücretli Tradingview Platformu üzerinden otomatik AL-SAT yapabilen bir uygulamadır İyi Seyirler Dilerim Bot kullanım klavuzu 👇 kisa.link/vXtzs #htmtradebot #hissetaramamodulu #BORSAİSTANBUL #bist100
Şener@snrkzn

📌 #htmtradebot uygulaması ile dilediğiniz hissede Kademeli Alım stratejisiyle pozisyon oluşturabilir, Kademeli Satış yöntemiyle de kârınızı sistemli bir şekilde realize edebilirsiniz. Üstelik, kâr satışlarının ardından fiyatın yeniden maliyet seviyelerine geri gelmesi durumunda, tıpkı GRID bot mantığında olduğu gibi otomatik yeniden alım yaparak piyasadaki dalgalanmalardan da faydalanabilirsiniz. Oldukça gelişmiş özelliklere sahip bu uygulama hakkında detaylı bilgi almak için DM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Türkçe
0
32
42
4K
Borsadabirmanyak
Borsadabirmanyak@Borsadabrmnyk07·
Günaydın, hayırlı sabahlar dün güzel alımlar yaptı robotumuz iş yoğunluğu nedeni ile paylaşım yapamadım . Elimizde güzel kağıtlar var . Yakın zamanda fon takibi nasıl yapılır operasyon hisselerini nasıl buluruz bazlı mobil bir video atacağım. Robot bize zaten diplerden güzel hisseler aldı bugün bakalım neler yapacak . #tly #tmv #dfı #tp2
Türkçe
3
4
23
681
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Herkese günaydın hangi ekip hangi tahtada 5. bölüm ister misiniz grup tahtalarını bilmeniz oyuncu stillerine hakim olmanız ileride o oyuncuya bir yerde denk geldiğiniz zaman en azından işlemlerinizi daha sağlıklı kılar
Türkçe
65
41
288
22.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Günaydın hayırlı seanslar #mepet tavana gidiyor :) Akşama diyorum bildirimleri açık olanlara bir süpriz mi yapsak ne dersiniz ?
Türkçe
42
20
220
9K
Recep Atac retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
TAKAS EĞİTİMi 1 DÜZENLİ ETKİLEŞİM VEREN ARKADAŞLARA ATTIM HAYIRLI UĞURLU OLSUN İZLEYENLER YORUMLARINIZI ALALIM LÜTFEN NASIL İYİ Mİ KÖTÜ MÜ MEMNUN MUSUNUZ (Not ücretsiz ) ŞİMDİ HAFTAYA ÇARŞAMBA GÜNÜ YENİ BİR PAYLAŞIM YAPIP ETKİKEŞİM VEREN ARKADAŞLARDAN YENİ BİR EKİP SEÇİCEM BEN ALİ CANDAN SİZE SÖZ VERİYORUM İSTEYEN HERKESE ÜCRETSİZ OLARAK ATANA KADAR TAKAS EĞİTİMİ 1 DEVAM EDİCEK
Türkçe
91
46
292
4.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
@recepatac 2.ekşbe sizi yazdım hocam sıkıntı yok yine bilgilendirme paylaşımı yaptığım zaman yorum atarsanız sizi direkt yazacağım
Türkçe
2
1
8
93
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HERKESE HAYIRLI GÜNLER TAKAS EĞİTİMİ BAŞLIYOR ÖNCELİKLE DÜZENLİ ETKİLEŞİM VERENLER İLE PAYLAŞACĞIMI SÖYLEMİŞTİM 30 kişilik gruplar olarak yaparım diye düşündüm ama talep çok oldu o yüzden önce 90 kişilik düzenli etkileşim verip uzun süredir takip edenlere öncelik vermek istedim bu grubun eğitimi 1 haftada biticek haftaya 50 kişilik yeni bir ekip seçip onlara eğitim vereceğim ŞİMDİ KAZANAN KİŞİLERDEN İSTEDİĞİM ŞEY LÜTFEN ÖZELDEN BANA YAZMAYIN DM KALABALIK KARIŞIYOR BEN SİZE ÖZELDEN YAZIP BİR LİNK ATICAM KATILIN GERİSİ BENDE ONUN DIŞINDA ATTIĞIM LİNKE SAĞ OL TEŞEKKÜRLER GİBİ ŞEYLER DE YAZMAYIN LÜTFEN ÇOK MESAJ OLMASIN YAPMANIZ GEREKEN TEK ŞEY BU POSTU BEĞENİN YORUM VE RT ATIN YOKSA KATILIM GEÇERSİZ SAYILACAK SONRA DM KUTUNUZA GELEN LİNKE GİRİN BU KADAR KALAN BİLGİLENDİRME ORADA OLUCAK EĞİTİM 1 hafta sürücek Kazananlar : @noyournameiss @okculusenel @erginatik @AliFuat2321 @akyolommer @Hasancura123 @Sirmadogalkayn1 @OnRB1925 @delibirazzz @borsadakiogrenc @GaiaSpoz @Kaposhimd @alnehiseni @erkanuysal80 @wetmaa @zorluborsa @fatmace67701343 @Mehmetsmer01 @Farukkos19 @Mbakir3550 @murat87347122 @HandanYuce @NesrinToksz @ayhanalici1970 @denizci1938 @metin010180 @Demir681749905 @Kamu_Hukuku_09 @metekok @kosopt @havyansever3564
Türkçe
85
72
246
6.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Kurban Bayramı’nın; sağlık, huzur, bereket ve bol kazanç getirmesini diliyorum. Sevdiklerinizle birlikte güzel sofralarda, mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle. Piyasada sabrın, hayatta huzurun kazandığı nice güzel günlere… Herkesin Kurban Bayramı mübarek olsun 🤝📈 BU ARADA TAKAS EĞİTİMİ BAŞLIYORRRRR PERŞEMBE GÜNÜ İLK EKİBİ AÇIKLAYACAĞIM NORMALDE 30 kişi idi ama geçmişten bugune düzenli etkileşim veren 80 kişi olduğu için ilk ekip 80 kişi oldu sonrası 50 50 olucak Cumartesi-pazar videolar hazır olucak sonraki hafta da hemen yeniden çekilişi yapıp eğitimi almayan 50 kişiye vereceğiz böyle böyle ücretsiz olarak isteyen herkese eğitimi verdikten sonra bu işi sonlandıracağım detayları perşembe yazarım
Türkçe
43
17
184
3.8K
Recep Atac
Recep Atac@recepatac·
@poltalemdar1907 Bizde halen o geçerli hocam her ne kadar yanlış olduğunu bilsek te
Türkçe
0
0
1
79
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Naber nasılsınız Hadi soru cevap yapalım Sizce borsada yapılan en büyük hata ne Sizin yaptığınız bireysel bir hâta da olabilir Benim yaptığım en büyük hata Geçmişte hisseler ile duygusal bağ kurup kaybetmekti sizin nedir ?
Türkçe
34
11
151
4.4K