


yalnızca 3-4 saat oldu yayınlayalı ve şimdiden 500’den fazla kedi yakalanmış!!
salih
645 posts




yalnızca 3-4 saat oldu yayınlayalı ve şimdiden 500’den fazla kedi yakalanmış!!




bunun ios versiyonu yoktu tabii ki türk vibe coder olarak hemen yaptım 1-2 güne app store’da “cat me if u can” adıyla yayında türkiye’deki tüm kedileri böyle böyle yakalıcaz





IOS’a getirmis arkadas @salihpsd apps.apple.com/tr/app/cat-me-…


pov: you've vibe coded so much that anthropic sends you goodies



şu kedi bulma pokemon uygulaması o kadar tehlikeli bir şey ki umarım kullanmıyosunuzdur



yeni güncelleme ile artık sıralamanızı görebilirsiniz ha bu arada güney amerikadan güney koreye kadar kedi yakalanıyor şu an


yeni güncelleme ile artık sıralamanızı görebilirsiniz ha bu arada güney amerikadan güney koreye kadar kedi yakalanıyor şu an