アンコウ@愚存▼
14.4K posts

アンコウ@愚存▼
@unkou_man
名前変わってますが牙龍です。 マシュマロでも如何かな?https://t.co/ixQg81RBcA

So, why was Black able to feel fear and trauma when we know from Laplace's story that NIMPH is supposed to suppress those feelings? A big part of Laplace's story was overcoming her fear and becoming heroic without NIMPH, but Black should still have NIMPH. So why did she act like she didn't?




モンハンのトウガラシは寒冷地でも生える ただそれだけでしょうに 南米原産の現実の唐辛子と同じなんて言って無い 勿論メタ的にはそういう配慮もある たが、モンハンの世界観は別にな~んも無視されとらんがな そういう植物、そういう世界観で終わりな話や

ブルーロックファンの擁護がきついなー 漫画と現実の区別ってじゃあそもそも実在する選手の名前出すなよって話だし、作者が言ってるわけじゃなくてキャラが言ってるだけってそれ描いてるの作者じゃん 漫画だから悪役作るのはわかるが、実際の選手名だしてそれを貶す必要無いし そりゃ炎上するよ



이론상 한,중,일 합치면 최강이지만 뭉칠일 절대 없음 서로 까기바쁨


chines defendendo coreano kkkkkkkkkkkkkkkkkk ai pqp chega vcs sao tudo podre mesmo

Gamers don't like to play as ugly female characters.




















