ژثذ

53.5K posts

ژثذ banner
ژثذ

ژثذ

@zhaszc

همینجوری الکی

همینجا Katılım Kasım 2018
319 Takip Edilen305 Takipçiler
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@RNafaspour @Tannazthewise اینا در همزیستی با ریشه بعضی درختان مثل همین بلوط که گفتی رشد و تکثیر میشن، به نظرت نمیشه شرایط رو طوری تغییر داد که تعداد و اندازشون بیشتر و بزرگتر بشه؟
فارسی
1
0
1
6
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
@Tannazthewise بله همینطوره. ولی وقتی از تو حیاط خونه‌ات پیدا می‌کنی کسی شاکی نمیشه.😁
فارسی
2
0
2
183
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
ترافل جنگل گلستان در کمال تواضع خدمت شما..
Ramin Nafaspour tweet media
فارسی
97
1
542
33K
Ramin Nafaspour
Ramin Nafaspour@RNafaspour·
@AlaricXVI خیلی اشغالی خیلی احمقی خیلی دیوثی تف به اون دات پدر بدذاتت
فارسی
1
0
0
61
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@m677048381 جیغ و هورررررررای مردم 😂😂😂😂😂😂😂 این مملکت با این سطح فهم و شعور هیچ وقت روز خوش نخواهد دید.
فارسی
2
0
1
20
ایران اِشغالی
حضرت ابلفضل(ع) جوگیگیر شد رید به سناریو😂
فارسی
12
12
119
2.8K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@hsni_r28511 @tymouri21 باید از استراتژی کنه استفاده کنی اگه دیدی جواب نمیده سوییپ کنی رو فحش خوار مادر، ام البنین رو فحش خوار مادر خیلی حساسه من تا حالا یه خونه و و یه ماشین با همین روش ازش تیغیدم.
فارسی
0
0
0
1
زینب
زینب@tymouri21·
بعنوان کسی که همه زندگیشو از حضرت عباس داره باید بگم عجیب حاجت میده پسر ام البنین #شب_نهم
فارسی
22
8
482
3.8K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@tymouri21 حیف که برای کصمغزی نمیتونه کاری بکنه. 😒
فارسی
0
0
0
3
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@ItsMeee77eeee کاش میدونستی ما به تمام ادیان زمینی و آسمانی با یک کون میرینیم.
فارسی
1
0
0
6
تُرنج🥨
تُرنج🥨@ItsMeee77eeee·
مگه اسرائیل انقدر آدم میکشه یهودی ها دینشونو بوسیدن گذاشتن کنار؟ چرا توی مسلمون مجبوری بذاری کنار؟چون یه یهودی برات تصمیم گرفته :))))
فارسی
51
24
390
5.8K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@SnappSupport @azvirayesh یه چند نفر از برنامه نویس‌های بخش جاسوسی اپلیکیشنتون رو به بخش تحقیق و توسعه منتقل کنید (البته اگه همچین چیزی دارین).
فارسی
0
0
0
14
Snapp Support
Snapp Support@SnappSupport·
@azvirayesh سلام ناراحت‌کننده‌ست که چنین تجربه‌ای داشتین.🙏🏻 لطفاً کد سفرتون رو برامون بفرستین تا موضوع رو بررسی کنیم و باهاتون در ارتباط باشیم.
فارسی
22
0
73
17.4K
از ویرایش
از ویرایش@azvirayesh·
اسنپ آمد و سوارم کرد. هنوز حرکت نکرده بود که گفت سفر را لغو کنید! پرسیدم: چرا؟ گفت: مقصدتان در طرح ترافیک است و اگر بروم، جریمه می‌شوم! گفتم: پس چرا قبول کردید؟ گفت: الآن دیدم! گفتم: پس خودتان لغو کنید. و پیاده شدم. وقتی رفت، دیدم «پایان سفر» زده و هزینۀ سفر از حسابم کم شده!
فارسی
39
8
2K
113.5K
تمشک
تمشک@sogol6553·
اولین شوک فرهنگی بعد ازدواج من این بود که فهمیدم بعضی مردا هم وجود دارن که فنی نیستن و نمیتونن یه لوستر یا ماشین لباسشویی ساده رو نصب کنن :)))
فارسی
118
5
3.7K
77.4K
ژثذ retweetledi
ماشگانا
ماشگانا@Mashgana·
نونوایی‌ها چرا تعطیلن؟ اگه ما امروز صبحونه نون تازه نخوریم سر امامتون دوباره وصل میشه؟
فارسی
16
58
3.3K
31.1K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@wiliamhamids زنجنده‌ها ریدید به مملکت با پر رویی تمام ککتون هم نمیگزه.
فارسی
0
0
0
10
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@IRIMFA_SPOX ریدی به قافیه و عروض مادرجنده
فارسی
0
0
0
1
Esmaeil Baqaei
Esmaeil Baqaei@IRIMFA_SPOX·
شتک زده ست به خورشید خون بسیاران بر آسمان که شنیده ست از زمین باران؟ هر آنچه هست به جز کُند و بند خواهد سوخت از آتشی که گرفته ست در گرفتاران دریده شد گلوی نی‌زنان عشق‌نواز به نیزه‌ها که بریدندشان ز نی‌زاران ز شور و زمزمه شوری چنان نمی‌شنوند که رطل‌های گران درکشند می‌خواران زنده‌یاد حسین منزوی عاشورای حسینی تسلیت باد!
فارسی
87
86
452
10.8K
ژثذ retweetledi
معـ🐍ـمار
معـ🐍ـمار@memar1980·
ابن ابی‌الحدید نوشته: صبح عاشورا زمانی که حسین می‌خواست برای عزیمت به جنگ بر کمرِ ذوالجناح بنشیند، احساس کرد که حیوان غمی در چهره دارد! چون دلیلش را از اسب جویا شد، اسب گفت: دیشب که شمع‌ها را خاموش کردی تا یارانت بروند، چرا من را به درخت بسته بودی کسخل؟
فارسی
18
40
647
8.2K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@the_cnaa این کار رو میکنن وقتی کص مص بلند میکنن داخلش دید نداشته باشه یه مدل بیمه ابلفرض هم حساب میشه برای سایر کارهای غیرقانونی.
فارسی
0
0
0
15
بانکِرمَن
بانکِرمَن@the_cnaa·
ميخوام بدونم ايشون و امثال ايشون اون موقع كه اينكاروميكرد، يه لحظه از خودش نپرسيد «كه چى؟»؟ جدی که چی؟ ینی چی؟ چرا؟ شما اصن پرادو يا مثلا مرسدس يا لندكروز ديدين همچين حركتى زده باشه؟
بانکِرمَن tweet media
فارسی
129
2
765
46.4K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@Fakhteo این مادرجنده رو کشتند یا هنوز نفس میکشه؟
فارسی
0
0
0
7
آیدین (پرچم ایران)
این جمله سردار احمدی مقدم رو باید با آب طلا بنویسند: « امروز بیش از ۷۰ درصد از مردم ایران می‌گویند ما جمهوری اسلامی را می‌خواهیم ولی باید درون آن #اصلاحات صورت بگیرد »
آیدین (پرچم ایران) tweet media
فارسی
248
16
318
14.9K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@drpezeshkian میتوان 47 سال یه صورت مستمر رید به یک مملکت و وقتی کسی اعتراض کرد با دوشکا مغزش رو پاشید کف آسفالت به خیال اینکه آب از آب تکون نخواهد خورد.
فارسی
0
0
0
13
Masoud Pezeshkian
Masoud Pezeshkian@drpezeshkian·
أمّا بعد؛ دنیا چنان است که گویی هرگز نبوده و آخرت چنان که گویی همواره بوده است امام حسین(ع) به ما آموخت در برابر ظلم، وسوسه قدرت و منفعت‌طلبی بایستیم؛ می‌شود جان را داد، اما آزادگی را نه؛ می‌توان تنها ماند، اما حقیقت را رها نکرد. نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم
فارسی
1.2K
621
4.3K
126.4K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@KavoshgarNet جدی اصلن حتی یه ذره هم نترسید 😍😍😍
فارسی
0
0
1
85
Kavoshgar 🇮🇱🇮🇷👑🇺🇲
اسرائیل چنان دقیق تروریستها را زد که الاغی که داشت گاری حامل آنها را می‌کشید اصلا نفهمید، چند ثانیه بعد حس کرد بارش سبک شده 👍🇮🇱✌️
فارسی
44
176
2.9K
92.5K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@MehranRajaabi خوارکصه تو اگه حالیت بود فحش پاکت دار تحویلت داده ولی انقدر خری که اینو هم متوجه نشدی.
فارسی
0
0
1
8
MhrnRjbiFan
MhrnRjbiFan@MehranRajaabi·
امسال تا امروز یه نذری هم به ما نرسیده بود، تا اینکه امروز همسایه ارمنی برامون نذری آورد. قربون کرمت یا ابالفضل
فارسی
148
12
435
8K
ژثذ
ژثذ@zhaszc·
@ItsMeee77eeee میدونستی در اسلام عزیز، دیه‌ تخم چپ شاغال طرقبه از دیه کل هیکلت بیشتره؟
فارسی
0
0
0
31
تُرنج🥨
تُرنج🥨@ItsMeee77eeee·
تو میگی به خاطر ج ا از اسلام زده شدم؟ عزیزم اسلام ۱۴۰۰ ساله داره دست اینو اون میچرخه بالا دیده ، پایین دیده ولی نخورده زمین توام دنبال بهونه ای بی دین شی ،بشو ولی بدون ز اینا بدتر هم دیده و اخ نگفته :)))
فارسی
249
34
638
21.4K
ژثذ retweetledi
Yaar - يار ‌‌قدیمی 🇮🇷🇮🇱
-یزید فریب محمد رو نخورد، پیامبریش رو باور نکرد و سکولار بود. -به زینب اجازه داد علیهش سخنرانی کنه. -حرم حسین رو به کنیزی نگرفت بااینکه حق اینکارو داشت. -اهل شعر،شراب و دوستدار حیوانات بود شخصیت خوب داستان یزید بود نه حسین، حالا هی تو سر خودتون بز‌نید کله‌پوکها! #یزید_مچکریم
فارسی
83
491
5.1K
57.2K
Siavash 🇮🇷
Siavash 🇮🇷@siavashh·
شرط می‌بندم الان من اقدام کنم برا ویزا ایتالیا ریجکتم میکنن😂 لابد اینارو بیشتر نیاز دارن
فارسی
22
2
242
36K