Daniel, Buddhist Investor

4.1K posts

Daniel, Buddhist Investor banner
Daniel, Buddhist Investor

Daniel, Buddhist Investor

@DanielRZiv

בודהיסט, יהודי, משקיע הון סיכון 🧘🏽‍♂️ מגשר ⚖️ דעותי בלבד וכו׳

เข้าร่วม Ağustos 2014
549 กำลังติดตาม1.1K ผู้ติดตาม
Marty McFly
Marty McFly@DrBrownEmmett·
פגשתי זוג משקיעים הבוקר שהגיעו אחרי שנים של עבודה בתעשיה והחליטו לעבור לצד של ההון סיכון. איזה מקצוענים, מבינים את הביזנס, אפס מניירות. כל כך שונה מכל הנפוחים שגדלו בקרנות אולד סקול של פיטנגו, סקויה, ויולה וכו. משב מרענן
עברית
8
0
77
8K
Daniel, Buddhist Investor
@karpathy In a company-wide context, how accurate, reliable and personal will Claude be? It might be able to perform task but where is the context, memory and personality going to live?
English
0
0
1
58
Andrej Karpathy
Andrej Karpathy@karpathy·
This is a new paradigm for interacting with Claude that is significantly more "inline" with all the other human activity org-wide. Once you do all of the under the hood engineering work to make this "just work" (e.g. across tools, integrations, compute environments, memory, security, etc.), Claude basically joins the team in a seamless way - you can talk to it as you would talk to a person and it can help with a very large variety of workloads. Imo this is the 3rd major redesign of LLM UIUX. The first paradigm was that the LLM is a website you go to, the second was that it is an app you download to your computer. This third one is that it is a self-contained, persistent, asynchronous entity with org-wide tools and context, working alongside teams of humans. It really takes a while to wrap your head around it, but it works and it is awesome.
Claude@claudeai

Introducing Claude Tag, a new way for teams to work with Claude. In Slack, Claude joins as a team member with access to the channels and tools you choose. Tag Claude in and delegate tasks to it while you focus on other work.

English
1.1K
1.7K
21K
5.9M
Daniel, Buddhist Investor
יזמים, תבחרו שותף שלוקח אתכם לטיול עם הכלבה לשיחות עומק בלילות 🦮
עברית
0
1
9
402
Daniel, Buddhist Investor
ההזדמנות של השנה
Uri Eliabayev@urieli17

אמ;לק - אני מגייס עובד/ת נוסף לצוות שלי. אני מחפש מי שיצטרף אלי ויהיה Operation Manager ובפועל יהיה יד ימני. אני צריך פונקציה שתסייע לי להשתלט על כל הצמיחה המטורפת של העסק ושתאפשר לי את הגדילה המהירה שאני נמצא בה עכשיו. צריך לנהל פייפלין של עסקאות, להוציא לפועל פרויקטים ולפקח עליהם ומעל הכל: להגיב מהר להזדמנויות שקורות ולעזור לי לגרום להן לקרות. ובאמת שהכל יכול לקרות. הכל מעבודה עם המעבדות AI הגדולות בעולם ועד לסגור עסקת דאטה סנטרים עצומה. אז, אם אתם ממש פדנטים ומסודרים, אוהבים תהליכים, מתים על לפקח עליהם בצורה קנאית, חובבי סדר ושיטתיות ורוצים לעשות את כל זה באחד התחומים הכי רותחים עכשיו (AI) אז אתם מוזמנים להגיב. לא משנה לי איפה למדתם או איזה טייטל יש לכם, אני מחפש באנשים שטובים במה שהם עושים ובאים לעבוד. העבודה היא רובה מרחוק אבל יהיו לנו פגישות שבועיות פיזיות. יהיה כיף.

עברית
2
0
7
1.9K
Daniel, Buddhist Investor
@OmerPerchik אתמול ישבתי עם יזם גדול שאמר שהוא שמר 40 דירות בפרויקט האחרון שלו להשכרה לטווח ארוך. מי שיש לו מזומן לאופרציה (או מימון) כשהשוק בירידה יעשה פה הרבה כסף. זה נכון לכל שרשרת הערך וגם ללקוחות (ויותר נכון מחוץ לאיזורי הביקוש).
עברית
0
0
0
359
Omer Perchik
Omer Perchik@OmerPerchik·
אולי הגיע הזמן להקים קבוצות רכישה לדירות *אחרי שנבנו* ולקבל עליהן 15%-20% הנחה?
Omer Perchik tweet media
עברית
11
0
84
9.1K
Daniel, Buddhist Investor
@_orcaman Fun fact: נאפיס חולון בפועל נמצא בראשלצ. אחד משורשי הסכסוך החולוני-ראשלצי כי אף אחד לא מוכן לקחת אחריות על המקום הזה..
עברית
0
0
17
668
Or Hiltch
Or Hiltch@_orcaman·
*חריקת תקליט* החיים הביאו אותי לנאפיס חולון, ממסד בו המקומיים נוהגים להתכנס בשבת להמתנה משותפת בחלל ממוזג
Or Hiltch tweet media
עברית
14
0
100
52.4K
Elad Meidar
Elad Meidar@eladmeidar·
נוף לפגישה: 10/10
Elad Meidar tweet media
עברית
6
0
66
2.2K
Omer Alali
Omer Alali@OmerAlali7·
מסוג הציוצים שמעלים לי את העצבים: אם שמתם 176 אלף שקל היום, אמנם הילד שלכם ימצא את עצמו עם כמיליון שקל ביד אחרי מס, אבל אלו מיליון שקל *נומינליים*. כמו שכל ילד יודע, מיליון שקל היום ומיליון שקל בעוד 21 שנה זה לא אותו דבר כי כוח הקניה נשחק. במונחים *ריאליים* שזה מה שאתם אמורים למדוד, יהיו לו בערך 570 אלף, שזה אומר שההשקעה שלכם עשתה רק 400 אלף שקל. נחמד, אבל הרבה יותר צנוע מהכותרת קליק בייט של ״מיליון שקל״. עכשיו כל זה הוא רק במקרה של התרחיש האופטימי. מה קורה אם הבן שלכם משתחרר מהצבא במשבר הסאב פריים או בועת הדוט קום? פתאום הוא כבר נשאר עם סכום ריאלי של 310 אלף שקל. השקעתם 21 שנה בשביל לקבל קצת יותר ממאה אלף בקצה. וזה אפילו יותר גרוע מזה. כי גם השקל הוא לא אותו שקל. הוא יחסי. כשאתה זוג צעיר ממוצע עם תינוק לשים בצד 176 אלף שקלים אומר להקריב הקרבה *מהותית* באיכות החיים שלכם. הרבה יותר קל לך להפריש 300-400 אלף כשאתה אחרי 20 שנות קריירה והילדים שלך כבר יצאו מהבית ואתה שניה מלסיים משכנתא. תפסיקו לקחת עצות מאנשים שכל מה שהם יודעים ללמד אתכם זו פשוט העלאה בחזקה.
Ilan Rosenberg@ilanrose

אם נולד לכם לאחרונה ילד (מזל טוב!) ותרצו שיסיים צבא עם מיליון שקל נטו ביד. כמה תצטרכו להפקיד לו היום? בדיוק בשביל זה בניתי את המחשבון שיעזור לחם בחישוב. קישור בתגובה הראשונה.

עברית
23
1
213
35.6K
Daniel, Buddhist Investor
Daniel, Buddhist Investor@DanielRZiv·
המורה שלי הגיע לארץ, דיברנו הבוקר על המון דברים אבל הנושא שלא ציפיתי לו הוא ניתוח תחרות של חברת פורטפוליו שלנו.... שהיה די מדויק האמת.
עברית
0
0
1
66
Kfir Kachlon
Kfir Kachlon@KachlonKfir·
@OmerAlali7 לעניות דעתי, עדיף להשקיע את ה176אשח בטיולים עם הילדים. יותר איכותי, חושף אותם לעולם הגדול/לשפות/לאנשים חדשים. זו השקעה בילד
עברית
3
0
9
554
Elad Meidar
Elad Meidar@eladmeidar·
עכשיו יותר מתמיד אני שמח שהרגלתי את החברים שלי לזה שזה בסדר לשבת על בירה ולדבר על רגשות
עברית
4
0
67
4K
Daniel, Buddhist Investor
Daniel, Buddhist Investor@DanielRZiv·
לנרמל משרדים בבתי סבתא (כזה בית פרטי ישן קומה אחת גינה גדולה)
עברית
1
0
0
94
Daniel, Buddhist Investor
Daniel, Buddhist Investor@DanielRZiv·
הטייק שאף אחד לא מדבר עליו עולמות ה AI , זה כמות הסקרינשוטים שאתה מקבל מהצ׳אט בקבוצה של הבניין כמה מיסאינפורמציה... וואו.
עברית
0
0
0
82
Daniel, Buddhist Investor
Daniel, Buddhist Investor@DanielRZiv·
@EranBielski הנה רעיון - לאחרונה הופיע לי על השולחן Investment Memo לחברה חדשה, היזם פשוט כתב אותו (עם AI כמובן), הדפיס, והגיע אלינו למשרדים להניח לי על השולחן. זה היה הדבר כל כך יצירתי שמיד עם הקריאה פניתי לפרטי הקשר שהיו שם.
עברית
2
0
3
177
Eran Bielski
Eran Bielski@EranBielski·
דבר החשוב ביותר במצגת משקיעים שנשלחת במייל זה להתבלט, לגרום לפגישה לקרות... לא מבין את הראש של יזמים שעושים מצגת שכולה קלוד דיזיין \ AI כלשהו מקצה לקצה. תוסיפו לזה את העובדה שכנראה המצגת היא על "משהו AI" וזה ממש גורם למצגת להיראות בדיוק אותו הדבר כמו ה 6 שראינו בשבוע שעבר..
עברית
8
0
18
5.4K
Neta Dror
Neta Dror@netadror·
@eladmeidar בזיליקום תמיד מת לי תן טיפים
עברית
8
0
7
1.1K
Elad Meidar
Elad Meidar@eladmeidar·
רציתי ללכת להמבורגר האהוב עליי אבל הסניף סגור והייתי עצוב אז עשיתי קנייה רגשית
Elad Meidar tweet media
עברית
8
0
97
6.9K
Daniel, Buddhist Investor
Daniel, Buddhist Investor@DanielRZiv·
@EylonALevy פעם הכל היה קרוב לבית. תוצרת מקומית וחנויות משפחתיות בעיר וגם בפרברים. לגור בעיר שיש בה הכל במרחק הליכה בדירת 35מ״ר זה לא האידיאל של רוב האנשים. אנחנו צריכים לנרמל האטה בצריכה וחזרה לרכישה מהמכולת של יוסף במקום אמפמ. חוץ מזה - רכבת ישראל דווקא סבבה מרוב הערים בארץ, ויש לאן לשאוף.
עברית
0
0
1
180
Eylon Levy
Eylon Levy@EylonALevy·
אני רוצה שלכל ישראלי תהיה הזכות לגור בעיר שאפשר להתנייד בו ברגל מהעבודה, לחדר הכושר, ליריד ספרים, לרופא, לקולנוע, למכולת, ומשם לנקודת האיסוף של אלי אקספרס, ואז לקפה. זה צריך להיות הסטנדרט. דירה בעיר נורמלית לא צריכה להיות מותרות, אבל אנחנו לא בונים ערים כמו תל אביב יותר.
Harel Kleiner - הראל קליינר@HarelKleiner

אז בזמן שאתם בפקק, לעיר השינה שלכם, אני הספקתי ללכת ברגל מהעבודה לחדר הכושר, ולעצור בדרך הביתה ביריד ספרים אקראי שפגשתי. זאת המהות של אורבניות. ולא להיות תלוי ברכב. (כמו כן אני מבין ללבכם ומקווה שתגיעו במהרה הביתה)

עברית
34
4
288
51.3K
Elad Meidar
Elad Meidar@eladmeidar·
מיום ליום אני חושב שאם superhuman היה כלי טוב (והוא ממש, ממש לא) הוא כבר היה מציע לי בתגובות ai אוטומטיות לאימיילים את האפשרות הקבועה: "Find it and kill it"
עברית
1
0
8
712