nothing

899 posts

nothing banner
nothing

nothing

@Dopamingio

آتئیست

เข้าร่วม Haziran 2022
109 กำลังติดตาม7 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
nothing
nothing@Dopamingio·
اسم بعضی مرده‌ها را می‌خواندم. افسوس می‌خوردم، که چرا به جای آنها نیستم با خودم فکر می‌کردم:اینها چقدر خوشبخت بوده‌اند! هیچوقت یک احساس حسادتی باین اندازه در من پیدا نشده بود. به نظرم می‌آمد که مرگ یک خوشبختی و یک نعمتی است که به آسانی به کسی نمی‌دهند. #زنده‌به‌گور
فارسی
0
0
0
524
nothing
nothing@Dopamingio·
@mim_dal_ چه ربطی داره. هاکان شوکور مشکلش با پرچم نیست. ما مشکلمون با پرچم ایدئولوژیکه که تو حافظه حمعی مردم با خون و سرکوب و کثافت همراه بوده. دیر یا زود باید به شیر و خورشید عادت کنید.
فارسی
0
0
0
23
میم. دال 🎒
میم. دال 🎒@mim_dal_·
زندگی هاکان شوکور رو به خاطر روابط ادعایی با گروه فتح‌الله گولن نابود کردند و از ترکیه پرت کردند بیرون! از فوق ستاره فوتبال ترکیه رسید به رانندگی تاکسی در آمریکا. اما همچنان پرچم میزنه روی سینه و میره تیم کشورش رو تشویق میکنه. اوباش وطنی ما هم...
Footfun@footfuniran

چی به سرت اومده مرد؟ هاکان شوکور شبیه یکی دو تا از عموهای فیتیله‌ای شده.

فارسی
18
20
384
9.4K
nothing
nothing@Dopamingio·
@StructuralView برای توهین نمیگم. واقعیت عینیه. میتونم نشون بدم.
فارسی
1
0
0
23
ColdAnalysis 🎒
ColdAnalysis 🎒@StructuralView·
سالهاست در تورونتو مراسم عاشورا برگزار می شود. درست مانند مراسم رژه حانوکای یهودیان و کالسای سیک های هند. در هیچ مراسمی، مخالفان مذهبی یا سیاسی با چنین روش سخیفی به شرکت کنندگان حمله کلامی و فیزیکی نمی کنند و در بهم زدن مراسم هم تا این حد ناموفق نبوده اند! التماس عقل!
فارسی
25
22
460
8.7K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro حکومتی که تونسته کارون حاجی‌زاده رو تیکه پاره بکنه، چرا نتونه بچه‌های میناب رو سپر کنه یا حتی خودش بزنه؟ بحث سفیدشویی امریکا نیستا، ولی وقتی هر دو طرف جون کودک براشون بی‌ارزشه، بهتره زود یه طرفو تبرئه نکنیم. ج.ا توی قرن اخیر بیشتر از هر کسی کودک ایرانی کشته.
فارسی
0
0
1
10
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro درضمن این مسأله هنوز شفاف نشده. و مساله‌ای که شفاف نشده رو با شکاکیت بهش نگاه میکنیم. متاسفانه حکومت متبوع شما ید طولایی داره توی کلک زدن. اینا به خودشونم رحم نمیکنن و هم رو ترور میکنن. رفسنجانی رییسی و ... زدن یا توطئه سر مدرسه به راحتی ازش برمیاد.
فارسی
1
0
0
18
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro ابله‌. مدرسه‌ی میناب توی جنگ هدف قرار گرفت. جنگ از خلأ نیومد. این جنگ رو جمهوری اسلامی سالها پیش شروع کرده بود و الان فقط یه آدم شبیه خودشون که اهل مدارا نیست خورده به پستشون. مدرسه مینابم قربانی همین پروسه‌س. انداختنش گردن هر شخص یا کروهی به جز شخص خامنه‌ای و ج.ا باطله.
فارسی
0
0
0
19
nothing
nothing@Dopamingio·
@amirsam1191 فرگوسن فصل ۲۰۱۰/۲۰۱۱ که نویر تو شالکه بود گفت نویر بهترین گلریه که تو این ۲۵ سال دیده‌م. بعد شما معتقدی به خاطر بازی با پا ریت میشده.
فارسی
0
0
9
215
وینگر چپ🇮🇷
وینگر چپ🇮🇷@amirsam1191·
نویر رو هیچوقت به عنوان یکی از گلرهای برتر تاریخ قبول نداشتم؛بخاطر بازی با پای خوبی که داشت زیاد رِیت میشد که الان همون تبدیل به بزرگترین نقطه ضعفش شده. نویر در بهترین حالت شاید کمی از ناواس بهتر باشه.
وینگر چپ🇮🇷 tweet media
فارسی
23
1
44
7.4K
nothing
nothing@Dopamingio·
@k_ghalam اصلاً اینکه این دو یا هر بازیکنی رو جدا از تیم و شرایط تیمشون بررسی کنی به خطا رفتی. فوتبال فردی نیست. اینو ۹۹ درصد فوتبال‌دوستا درک نمیکنن. فکر میکنن فقط تو حرفه. مسی زیر نظر اسکالونی و مسی زیر نظر بائوسا یه جور بازی میکرد برای تیم ملی؟ ذونالدو تو رئال بنیتز به کمک تیم اومد؟
فارسی
0
0
2
557
Kian
Kian@k_ghalam·
این دوگانه استعداد/پشتکار که در مورد مسی و رونالدو گفته میشه هم تا حد زیادی افسانه است. اتفاقاً اگه از منظر ظرفیت‌های ژنتیکی بررسی کنیم، رونالدو به خاطر فیزیک بدنش خیلی هم جلوتر بوده و اونی که باید تلاش می‌کرده تا ورزشکار خوبی باشه، مسیه.
فارسی
9
1
135
7.7K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Sjd47795532 @Bahram567679 ریدم به بچگی و بزرگسالیت هر دوش. حق و باطل. کسخل حق و باطل کجا بود احمق
فارسی
0
0
2
31
Agha__Sjd
Agha__Sjd@Sjd47795532·
@Bahram567679 بچه بودم قبلا نمیفمیدم زیاد، بزرگتر که شدم دیدم درک بهتری از حق و باطل پیدا کردم
فارسی
7
0
0
362
Agha__Sjd
Agha__Sjd@Sjd47795532·
من با اینکه آدم زیاد مذهبی نیستم و صرفا بخاطر حمایت از کشور و جمهوری اسلامی اول از تعداد دوستام یکی یکی کم شد،بعد از فامیل مثل خاله و دختر خاله پسرخاله، حالام یکی یکی همکارام در حال کم شدن هستند 😂 ولی خب عیب نداره خدای ماهم بزرگه.
فارسی
371
22
1.1K
19.9K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Aliaqo_ @Amin_Jua7nito خب همین‌طوری که نمیتونی بگی مسی بدتر بود تو بازی با اتریش! باید بتونی درست توضیح بدی. این ادعاس نه استدلال. ادعا که بدون استدلال ارزشی نداره. هر کی هر ادعایی می‌تونه بکنه.
فارسی
0
0
0
7
اَلے آقو
اَلے آقو@Aliaqo_·
یه تحلیل کوتاه: بازی ای ک رونالدو جلو ازبک کرد خیلی بهتر از بازی مسی جلو اتریش بود .مسیو خدا دوسش داشت که۲گل زد و رونالدو خدا دوسش نداشت چون باید۴ گل میزد از طرفیم قول میدم این بازی اخرین درخشش کریس در سطح ملی بود.زین پس ایشون یا باید نمیکت نشین شه یا پرتغال نهایتا یک هشتم حذفه.
فارسی
10
0
28
3.2K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Bluefacetwi اخلاق ریاکارانه چیه؟ مسی در کل آدم جمع‌گراییه. رفیق‌بازه. و به فوتبال هم اول دید تیمی داره بعد دید فردی. البته وقتایی بوده که مسی سعی کرده بیشتر گل بزنه و حریص شده ولی در کل هیچ‌وقت موفقیت فردی نسبت به موفقیت تیم براش اولویت نبوده.
فارسی
0
0
4
481
🗽🇺🇸(DeLiFed) دموکراسی،لیبرالیسم،فدرالیسم
من بازی مسی رو بیشتر میپسندم ولی اخلاق ریاکارانش رو نه.رونالدو خیلی کم پیش میاد این تواضع فیک ریاکارانه از خودش نشون بده ،وقتی باسن خودتو پاره میکنی گل بزنی یا قهرمان بشی قطعا اول رکوردهای شخصیت واست مهمه.رونالدو شخصیت سالم تری داره در کل
Out Of Context Football@nocontextfooty

فارسی
74
1
487
24.3K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Bluefacetwi @venomaniiac مثلا چیکار کرد که میگی از خشم و ناراحتی می‌مرد؟ زرت و زرت در مورد رونالدو حرف زد؟ چرند چرا میگی
فارسی
0
0
1
42
nothing
nothing@Dopamingio·
@Arman_Jnsr @Barca_parast داداش بازی اخرش رو تو خاک ارژانتین رو هم برگزار کرد رفت.
فارسی
0
0
0
4
Arman Jannessari
Arman Jannessari@Arman_Jnsr·
@Barca_parast اگه می‌خواست به‌خاطر جام‌جهانی خدافظی کنه همون چهار سال پیش کفش‌ها رو آویزون کرده بود! ولی دیگه سنش (و حرفه‌ای‌گری خودش) اجازه حضور تو جام بعدی رو بهش نمیده. مگر بخواد به‌صورت نمادین اون بازی اول رو تو کشور خودش بازی کنه.
فارسی
2
0
0
76
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸
فکر به اینکه مسی جام‌جهانی رو ببره به‌شدت خوشحالم میکنه ولی میترسم درحالی که جام تو دستشه از تیم‌ملی خداحافظی کنه.
فارسی
3
0
41
687
nothing
nothing@Dopamingio·
@HazratAadam2 بعدم اینترنشنال یه شبکه چند ساله‌س؟ ده سالم نیست این شبکه هست. و طبیعتا چه از نظر سن و چه از نظر نفرت‌پراکنی و دروغ‌پراکنی به گرد پای صدا سیمای کثیف ج.ا نمی‌رسه. مردم میفهمن می‌خوایید زورکی براندازان رو به اسم سلطنت‌طلب سرکوب نرم بکنید. ولی این کارای کسشر دوره‌ش کذشته ؛)
فارسی
0
0
0
12
حضرت آدم
حضرت آدم@HazratAadam2·
حاصل مشاهدات شخصی‌ام: افزایش محبوبیت نیروهای نظامی، پزشکیان، مذاکره کنندگان، ظریف و روحانی. افزایش نفرت و برائت از رضا پهلوی، ارازشه و ویران اینترنشنال.
فارسی
276
52
1.5K
45K
nothing
nothing@Dopamingio·
@HazratAadam2 مشاهدات شخصی‌ام: نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کیر کسی هم نیستن و اون بخش ولایت‌مدار همچنان به عنوان قاتل و زندانبان شناخته می‌شن. ظریف و روحانی کیر کسی نیستن. رضا پهلوی بین عده‌ای که امادگی غش تو دامن ج.ا رو داشتن منفور شد. برای بقیه یا محبوبه یا خنثی یا صرفا نابخرد.
فارسی
0
0
0
15
nothing
nothing@Dopamingio·
@Saeidi_Saeid3 @HRA80 داداش بی‌سواد نیستی. میخواد دستکاری روانیت کنه تا سوال نپرسی. تا قدرت خودش رو اینطوری حفظ کنه‌. ؛)
فارسی
0
0
0
35
🟥☫🟩 سعید سعیدی
@HRA80 سلام آقا حمید من بی سواد میشه بگید کدوم قیاس باطله و چرا باطله؟؟؟ معنای حرف رهبری این بود که من مخالف مذاکره و مخالف توافق با یزید زمانم...
فارسی
14
1
86
2.1K
حمیدرضا علیمی🎒
"علی‌الاصول" رضایت مردم ایران مهم است و بس... #ملت_نجیب
فارسی
1.5K
210
3K
154.6K
nothing
nothing@Dopamingio·
@thebabak1 ربطی به سلطنت‌طلبی نداره. خیلی از غیرسلطنت‌طلبا هم از این تیم بدشون میاد. اگر اینو نمیدونی که جاهلی. اگر میدونی که کسکشی
فارسی
0
0
0
12
nothing
nothing@Dopamingio·
@abosconor از نظر تکنیکی شاید، از نظر تاکتیکی و هوش فوتبالی و درخشش هرگز. انگشت کوچیکه کسی مثل کارواخال و حتی آرنولد هم نبوده. تا یه مدت سر نخواستنش دعوا بود به خاطر اخلاق غیرحرفه‌ایش.
فارسی
0
0
0
31
nothing
nothing@Dopamingio·
@juanmaradoniana دقیقا خیلیا تو سن کمتر طرفدار رونالدو ان میان بالا میفهمن چه خبره 😁
فارسی
0
0
3
99
خورخه بوروچاگا
خورخه بوروچاگا@juanmaradoniana·
دراکسلر؛ مسی در ج ج 2022 در قطر7 گل به ثمر رساند و از زیر سایه مارادونا خارج شد و آرژانتین را به سومین قهرمانی اش رساند باید اعتراف کنم که در سوال همیشگی چه کسی بهتر است برای مدت طولانی طرفدار رونالدو بودم اما باید بگویم که اشتباه میکردم. مسی من را متقاعد کرد از رونالدو بهتر است
خورخه بوروچاگا tweet media
فارسی
2
0
112
2K
nothing
nothing@Dopamingio·
@13virginiawoolf پادشاهی‌خواهان و جمهوری‌خواهان خپاهان براندازی. کاش اینا با هم خوب میبودن. اونوقت شیرین ۹۰ درصد مردم برانداز متحد میبودن. پادشاهی‌خواه از جمهوری‌خواه برانداز دفاع میکرد و برعکس. ریدم به این زندگی و ج.ا
فارسی
0
0
1
26
ویرجینیا وولف مناطق محروم
اکانت من چند روز لاک بود. اولین توییتی که بعد از باز شدنش زدم این توییت بود و دو ساعت بعد از زدن این توییت، باز اکانتم سه روز لاک شد. بچه‌های پایگاه اکانت‌های براندازها رو با کمک بات‌ها و به صورت گله‌ای ریپورت و ساسپند میکنن و بعد به سیاوش اردلان ماموریت میدن که بیاد اینجا بگه اون اکانتهایی که دیگه نیستن بات بودن. ما هستیم سیاوش. پادشاهی‌خوا‌ه و جمهوری‌خواه برانداز. ما کابوستون بودیم، هستیم و خواهیم بود.
ویرجینیا وولف مناطق محروم tweet media
Siavash Ardalan@BBCArdalan

این تنها کاربری نیست که خبر از پاک شدن تعداد زیادی از اکانت‌های سلطنت طلب در روزهای گذشته داده. خیلی‌ها متوجه شدند فعالیت این گروه در فضای ایکس به شکل چشمگیر و محسوسی کم شده. خودشون دارن میگن دولت ترامپ به ایلان ماسک گفته حالا که داریم با ایران توافق میکنیم جلوی اینا رو بگیر. میگن زد و بند کردند. خیلی‌ها هم میگن اینها نتیجه پاکسازی فضای ایکس از باتها و اکانت‌های تحت حمایت دستگاه تبلیغاتی خارجیست که این اکانتها رو علم کرده بودند. عده ای هم معتقدند اینها نتیجه تلاش عده ای افراد معدودیست که مصمم شدند این اکانتها رو رپورت کنند.

فارسی
28
130
975
15.9K