Mehdi Rezazadeh
3.9K posts







سلام به مهاجران اروپایی سلام به ماشین خوب سلام به گردشگری سلام به میزبانی جام جهانی،المپیک سلام به درامد خوب سلام به...



مربع فساد خواهد کوشید به شما بگوید براندازی در ایران آیندهای ندارد، شاهزاده رضا پهلوی و جریان حامی او به آخر خط رسیده است، و باید با جمهوری اسلامی یا دیگر مشتقات تباهی ۵۷ کنار بیایید. از یاد نبرید که همین حرفها را بعد از خیزش مهسا و جنگ دوازدهروزه هم میزدند و جریان انقلابی حامی شاهزاده رضا پهلوی هر بار قدرتمندتر از پیش از این گردنهها عبور کرده است چرا که هم رهبر دارد، هم برنامه، هم سازماندهی، هم تاریخ، و هم آرمان. واقعیت روی زمیناین است که ما هر روز قویتر میشویم ودشمنانمان هر روز ضعیفتر. فرودها همواره فرصتی برای بازسازی، قدرتمندتر شدن، کنار گذاشتن نفوذیها و سستعنصرها هستند تا در رویارویی بعدی توان بیشتری برای تمام کردن کار داشته باشیم.





طرفداران پهلوی از حرف توماج عصبانی هستند چون از آگاهی مردم وحشت دارند، چون با آگاهی دیگر کسی کنار رضا پهلوی قرار نمی گیرید، جواب توماج. #توماج_صالحی















