Nebi KOCAKAPLAN

4.1K posts

Nebi KOCAKAPLAN banner
Nebi KOCAKAPLAN

Nebi KOCAKAPLAN

@Nebi322

CSB MİLE Erzincan Isparta

Isparta, Türkiye เข้าร่วม Ocak 2021
248 กำลังติดตาม226 ผู้ติดตาม
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Ya beyler kafayı yediniz aq okuduğunuzu anlamıyorsunuz ya. Adam başarısız oldu gitti nefret ne alaka diyoruz size. Aq camiasında yiye yiye adam bırakmadık herkes kötü bi biz taraftar olarak iyiyiz kendinize gelin az ya
Türkçe
6
0
20
875
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Ömrüm boyunca Beşiktaş taraftarının Sergen e niye nefret duyduğunu anlayamayacağım gerçekten enteresan
Türkçe
63
5
101
10.4K
Boğazın Kartalı
Boğazın Kartalı@Bogazin_kartal·
Başkan "iyi bi kanat alacağım" diyor. (Murat Özen)
Boğazın Kartalı tweet media
Türkçe
74
4
344
17.4K
Kartal Hattı
Kartal Hattı@kartalhatti·
Hull City, Beşiktaş ile sözleşmesi 30 Haziran’da sona erecek olan Ersin Destanoğlu için resmi teklif yaptı! (Yağız Sabuncuoğlu)
Kartal Hattı tweet media
Türkçe
53
18
914
54.4K
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@bjkfedaisi7 @semtinmuhabiri Gerçekten bu adamı teknik direktör futbol adamı falan sanıyorsunuz birde saçma sapan argumanlarla temizlemeye çalışıyorsunuz bomboş ada futbolla yakından uzaktan alakası yok alemci pezevengin teki😅😅😅
Nebi KOCAKAPLAN tweet media
Türkçe
0
0
0
8
BJK
BJK@bjkfedaisi7·
@Nebi322 @semtinmuhabiri Atgen diyerek hakaret ettiğin adamı bejeka tarihinden çıkarırsan 11 kupan gidiyor tsden az kupan kalıyor. Elimizde son 5 yılda bundan daha iyi bir oyun da yoktu bu arada. Başakşehiri yenemeyen rizeye evinde yenilen marabaların oyunlarını istiyorsun herhalde.
Türkçe
2
0
0
18
murat
murat@semtinmuhabiri·
Beşiktaş’ın yeni yabancı hocasının, gelir gelmez İsmail Kartal ve Okan Buruk’u geçmesini beklemek, doğru olmaz. Üstelik G.Saray ve F.Bahçe’nin kadroları da; Beşiktaş’ın çok önünde. Açıkçası bu sezon Beşiktaş yarışa dahil olsa, Nisan’ı görse yeter.
murat tweet mediamurat tweet media
Türkçe
43
3
153
23.3K
Eren
Eren@erenkaya1955·
@Nebi322 @semtinmuhabiri 😂😂 ondan önceki sene de ole olmasaymış da geçen sezon şampiyon olsaymışız. Sergen gibi lig başladıktan sonra gelmedi bu adam. İstediği transferler de yapılacak. Bahanesi yok şampiyon oldu oldu yoksa güle güle
Türkçe
1
0
1
85
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@gregoryfact Şu anda Beşiktaşta da bu golü atacak adam yok yalnız aynı fizik kalite ve çeviklik yok 3-4 seneye ancak adam olup oynar bu ergen
Türkçe
0
0
0
55
metehan
metehan@gregoryfact·
Dürüst olun şu milli takımda bu golü atacak bir tane eleman yok.. İtalyan kukla Kerem'i ilerde oynatıp şöyle bir sonuç almayı bekliyor.. Yeminle komedi.
Türkçe
6
8
122
7.8K
BJK
BJK@bjkfedaisi7·
@semtinmuhabiri HAHhahahhah oğlum bu ikiyüzlülük nedir ya? Sergen Yalçın enkazı toparladı düzlüğe çıkardı kadro planlaması kurdu senin gibi algıcılar sayesinde adam yeni sezonu göremedi. Şimdi gelen yabancı hocaya süre istemeler başlamış direkt.
Türkçe
3
0
25
692
Eren
Eren@erenkaya1955·
@semtinmuhabiri Yok öyle bişey. Şampiyon olamazsa gidecek hoca bi siz zekisiniz
Türkçe
2
0
20
438
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@baran_jk0 Burdaki fiziksel üstünlüğü çevikliği bi daha olmadı maalesef kendi kendine etti
Türkçe
0
0
1
145
Baran
Baran@baran_jk0·
Beşiktaş tarafına yazıklar olsun şu potansiyele sahip çıkmadılar yerden yere vurdular gencecik çocuğu 18 yaşında yaptığı işlere bak semihin
Türkçe
12
19
531
12.5K
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@FutbolKafkaY Hocam daha fazla gidecek büyük ihtimalle psgye bu sezon adından sıkça söz ettirdi zaten
Türkçe
0
0
1
29
KafkAcab
KafkAcab@FutbolKafkaY·
YUH. Fas’ın orta sahasındaki Bouaddi şu ana kadar beni turnuvada en çok etkileyen oyuncu olmuştu. Üstelik 18 yaşındaymış. İnanılmaz, çok şaşırdım. Bu performansı turnuvaya yayarsa bu yaz 60-65 milyona elitlere gider.
jorgensen@jorgensnfedaisi

@recobajk Daha 18 yaşındaymış bide abi

Türkçe
5
0
20
2K
Mehmet Akif Aksoy
Mehmet Akif Aksoy@aksoyakifai·
@FutbollLay Nasil dengeli diyebiliyorsun biz de tam olarak bunu anlamadik... amerikadan 1.5 digerlerinden 2-3 gömlek üstünüz abi... bunu görün yani...
Türkçe
13
0
79
10.8K
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@BayMaradona Olay ne kadar bağlantı yapabildiği orada ne kadar topla buluştuğu çevresini ne kadar besleyebildigi ile alakalı
Türkçe
0
0
0
14
Bay Maradona
Bay Maradona@BayMaradona·
Uzun boylu stoperi olan rakibe karşı sadece uzun boylu pivot santrfor ile oynanması gerektiği düşüncesi çok forvet ile çok gol atılabileceği ezberi ile aynı.
Türkçe
2
0
7
194
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@kilotrefika31 @djiloboldji Romanyayı kosovayı zar zor geçip geldik dünya kupasına gören duyanda İspanya fransayız falan sanacak ki onların 3te 3 yapması bile garanti değil boş yapıyordu herkes
Türkçe
0
0
1
70
Oğuzhan
Oğuzhan@djiloboldji·
Bu adama laf edenler var bi de dediği her şey mi doğru olur aq
Türkçe
73
235
10.9K
735.7K
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@BayMaradona Sordular bu soruyu kantroataka falan çıkıyordu rakip gibi bi şeyler geveledi
Türkçe
0
0
2
20
Bay Maradona
Bay Maradona@BayMaradona·
Maç sonu montellaya"ismail ile zekiyi çıkarıp mert ve salihi sokarken aklınızdan ne geciyordu?" diye sormayan muhabirlerin de amk.
Türkçe
4
1
18
594
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@Zegkk123 @Aladdin2424 @GuzideErbas34 Fizikli takım görünce mont İsmaille barışı atmış sahaya ama adamlar doğru düzgün top savaşına ikili mücadeleye bile girmedi ki ikinci yarı bile İsmail barış çıksa yunus can girse değişebilirdi bu tür rakiplere karşı sen de olabildiğince topu onlra vereceksin olmadı berabere bitsn
Türkçe
0
0
0
101
Zegk
Zegk@Zegkk123·
@Nebi322 @Aladdin2424 @GuzideErbas34 Adamlar topu verdi geri cekildi bunun olacagini biliyorduk topu onlara birakip ismail yerine can keremi forvet yerine degilde sol kanata can sahte 9 baris sag kanat arda ortada olsa yenerdik arda zeki merih sag taraf iyi degildi zaten en basta kurguda hata yaptik
Türkçe
1
1
2
116
Güzide E. Mertcan
Güzide E. Mertcan@GuzideErbas34·
Milli Takımımızın teknik direktörü Montella gece yatmadan Avustralya için şu analizi görse, planı değiştirirdi; Maç 2-0 olmaz, bizimkiler sahadan galip çıkardı.. Ardayı | ArdaNaptın | Can Uzun
Türkçe
73
156
4K
305K
Nebi KOCAKAPLAN
Nebi KOCAKAPLAN@Nebi322·
@domatesadam22 @SimoHyah @FutbolKafkaY @OlayBesiktas Evet yerli antrenörleri de aşağılıyoruz yerli hakemleride aşağılıyoruz yerli futbolcuları da aşağılıyoruz sikik sirk ligini de aşağılıyoruz Avrupa takımları oyuncuları antrenörleri futbolu hakemleri ile kıyas yapıyoruz ve az bile yapıyoruz özellikle de şu konuşan fosillere
Türkçe
0
0
1
12
Patates Adam
Patates Adam@domatesadam22·
@SimoHyah @FutbolKafkaY @OlayBesiktas Ben sana savunduğum şeyleri söylemiyorum olan istatiskleri söylüyorum. Türkiye'de 19 yıldır şampiyon olabilen yabancı hoca yok ve hala bazıları Türk antrenörleri aşağılıyor. Türkiye'de durum bu Gerisi beni ilgilendirmez.
Türkçe
3
0
0
113
Olay Beşiktaş
Olay Beşiktaş@OlayBesiktas·
Şenol Güneş: "Geçenlerde birilerini dinliyorum; 'İtalyan hocalar şöyle hazırlık yapıyor, böyle taktikle sahaya çıkıyor' gibi övgü dolu sözler söylüyordu. Fakat İtalya'nın kendisi bile Dünya Kupası'nda yer almıyor. Sen yaptığın bu sözde analizlerle adeta Türk antrenörlerini kötülüyorsun. Maalesef bizim yerli hocalarımız da kendi haklarını korumayı tam olarak bilmiyor. Güya İtalyan antrenör savunmada ve hücumda ne yapacağını çok iyi planlıyormuş da Türk antrenörler bunları yapmıyormuş. Biz bu taktikleri hiç konuşmadan, çalışmadan mı çıkıyoruz maçlara? Bizlerin hatası şu: 1 yaptığımızı, 10 anlatmıyoruz, aksine 10 yaptığımızı 1 olarak anlatıyoruz. Türk antrenörler olarak bu aşağılık kompleksinden bir an önce kurtulmamız lazım. Türk antrenörler, kendilerine yapılan bu münasebetsizliklere karşı maalesef yeterli tepkiyi ve cevabı da veremiyor."
Olay Beşiktaş tweet media
Olay Beşiktaş@OlayBesiktas

Şenol Güneş: "Öncesi olmayanın sonrası da olmaz. Geçmişini bilmeyenin geleceği de olmaz."

Türkçe
137
91
1.7K
2.1M