Xeon

1.1K posts

Xeon

Xeon

@Xeon327

เข้าร่วม Kasım 2021
68 กำลังติดตาม3 ผู้ติดตาม
Doğal Yasalar
Doğal Yasalar@dogalyasalar·
Uyandığınız an vücudunuz doğal bir uyanıklık ve keskin odaklanma durumundadır çünkü kortizol ve dopamin sizi harekete geçirmek için zaten en yüksek devirde devrededir. Siz bu kusursuz biyolojik uyanışın tam ortasına yüksek kompleks karbonhidratlı + yağlı bir kahvaltı bombası attığınızda, kan şekeriniz aniden fırlar ve pankreasınız bunu dengelemek için devasa bir insülin salgılar. İnsülinin bu ani ve agresif yükselişi, triptofan amino asidinin beyne hücum etmesine, ardından sizi mayıştıran, tembelleştiren serotonin ve melatonin yolaklarının erkenden aktifleşmesine neden olur. Sabah saatlerinde ihtiyacınız olan şey sizi uyutacak ve uyuşturacak hormonlar değil; sizi yataktan fırlatıp çalışmaya, üretmeye itecek olan o keskin dopamin ateşidir. Daha güne başlarken kompleks karbonhidrat +yağ komasına girerek o en üretken sabah odağınızı, disiplininizi ve iradenizi kendi ellerinizle yok edersiniz. Güne kaliteli proteinler ve basit karbonhidratlarla başlamadığınız sürece, öğleden sonra üzerinize çöken o ağır beyin sisinden ve masada uyuklama hissinden asla kurtulamayacaksınız.
Doğal Yasalar tweet mediaDoğal Yasalar tweet media
Türkçe
2
2
54
4.3K
Xeon
Xeon@Xeon327·
@recepseezer @yugenmarkos Görsel ilüzyon sadece ama fark edilir olması için gerçekten iyi seviyede trapezlerin olması lazım yani kısaca çalışmaya devam,endişeye mahal yok trapez kuvvettir.
Türkçe
0
0
0
1.1K
reco
reco@recepseezer·
@yugenmarkos Çatıyı daraltıyor mu trapez klavikulası kısa olanlar leterale mi abanması lazım
Türkçe
4
0
1
3.5K
Xeon
Xeon@Xeon327·
@allahummeamin @Delusionalenik @dengeplus Öksüren kişinin hava yolu tamamen kapanmamıştır,öksürmeye teşvik edilir ve sırtına vurulur süpürme yaparak.Tam tıkanma durumunda heimlich yapılır yoksa tıkanma riski var.
Türkçe
1
0
0
49
Denge+
Denge+@dengeplus·
Erman Yaşar, boğulma tehlikesi geçiren Ali Biçim'e Heimlich manevrası uygulayarak hayatını kurtardı.
Türkçe
9
4
880
495.7K
Xeon
Xeon@Xeon327·
@cilvesio Bizim kaş yapayım derken göz çıkarma
Türkçe
0
0
1
202
Xeon
Xeon@Xeon327·
@Hibrahim68_25 @MavraTick @siyahsancakx Yılan kardeş savaşı savaşa girdiği an kaybetti. Dayıdaki mentale bak yılan tıs diyor adam tekmeyi çakarım diyor bak sokarım zehirlerim diyor bi korum sana diyor kıvrandırım diyor dayö gel bi tane daha çakayım diyor 0 korku mental dayı nası yenicen ki yılan kardeş.
Türkçe
0
0
1
52
Yanpasgeripascı
Yanpasgeripascı@Hibrahim68_25·
@MavraTick @siyahsancakx Yılanın hızlı atılma yeteneği bu fighti rekabatli hale getiriyo ve yılanda az iq olsa adamı tek ısırmasıyla bayılır
Türkçe
1
0
0
571
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔴 Şanlıurfa’da bir adam, tarlada gördüğü yılanla tekme tokat kavga etti.
Türkçe
410
231
9.2K
2.7M
Xeon
Xeon@Xeon327·
@matmazelparfe @siyahsancakx Ya ne diyosunuz arkadaş siz iyice sıyırdınız kafayı bu mu masum hayvan benim dedemi dövmüş küçükken keyfi hemde baya baya dövmüş aq vura vura sokmamış bayıltmış küçücük çocuğu su içerken.
Türkçe
1
0
0
232
Hilal
Hilal@matmazelparfe·
@siyahsancakx Şu yılanları gördüğünüzde hemen saldırıya geçmeyin ya hayvancağız zorla tehlike olarak kendinizi algılatmasanız size bulaşmayacak yoluna gidecek ama herkes videosunu çekerek onla bunla dürterek rahatsız ettiği için saldırmak zorunda kalıyor doğası gereği
Türkçe
4
0
6
16.4K
Xeon
Xeon@Xeon327·
@artila @kiviliorelet Tamam kardeşim haber edersin sen bide bunun ustune bb row + pull down yapiyosundur sadece sırt 2 saattir tamam hadi siktir git
Türkçe
0
0
0
9
Artila
Artila@artila·
@Xeon327 @kiviliorelet benim çalışma setlerim ciddi ağırlıklar oluyor ısınmalarım başkalarının prları, kendimi ısınmada yormuyorum örneğin ağırlıklı barfiks: 20kg x 3 2 dk 40kg x 3 2dk 55kg x 2 3 dk 70 kg x 5 3 dk 70 kg x 5
Türkçe
1
0
0
20
Xeon
Xeon@Xeon327·
@artila @kiviliorelet En en en babası ve gereksizi 115 dakika oldu yani ıkına ıkına,çoğu natty bu idmanı bitiremez.Utanmasa ayak parlakları için yazmamışsın diyecek.Cardio falan ekleyelim hatta duşu da ekleyelim yine de 3 olmaz gibi be
Türkçe
0
0
0
17
Xeon
Xeon@Xeon327·
@artila @kiviliorelet Salak olmak için çaba veriyor musun orjinalin böyle mi Kuvvetinden kaybedecek kadar eforlu ısınma atıyorsan neden bu şekilde ısınıp working setten çalıyorsun 1 yapmıyorum diyorsan niye dinleniyorsun ısınmada 2 yüksek tekrarlı birer set de boyun calış bilek fln en fazla 15 dakika
Türkçe
2
0
0
31
Xeon
Xeon@Xeon327·
@artila @kiviliorelet Ki ulan zaten natty biri için şu idman bile ağır ben 2 hareket falan çıkarırım direkt
Türkçe
0
0
0
6
Xeon
Xeon@Xeon327·
@artila @kiviliorelet Hareket başı 2 setten fazla yapamazsın ağır yapıyorum diyorsan yaparım diyorsan da ağır basmıyorsun zaten. 21 set arası yaptı hadi iyi dinlendim 3 değil 5 dakika 100 dakikada bitti idman ki hareketler arasında dinlenme falan gereksiz fazla hesaba rağmen. 3 saat nasıl olacak?
Türkçe
2
0
0
26
Xeon
Xeon@Xeon327·
@silversxwpx @Sarapseverr Tek video değil ya sanki yüzlerce var bence ve giderek artıyor. Hani ilgilenmiyoruma basıyorum bu mesela düştü önüme ona rağmen,yine de genelleme yapmamak lazım 🙂
Türkçe
0
0
1
25
Xeon
Xeon@Xeon327·
@Vdterdmm Niye kudurdun kanka tek özelliğin boşa düştü diye.Kütle var estetik yok harmoni yok benim sorunum değil.Senin gibi ne tek hayatım gym ne de burada sergileyecek kadar ilgi budalasıyım.
Türkçe
1
0
0
21
Vdterdm
Vdterdm@Vdterdmm·
@Xeon327 Ayna karşısında foto atsana kanka. Bakalım hangimiz estetik değil.
Türkçe
1
0
0
16
Xeon
Xeon@Xeon327·
@asaflovecraft @Ciselaktimur Hayır, istediğiniz kadar salak olun yeterince çekiciyseniz ilgi deval eder ayrıca çekicilik genetik faktörlere bağlıdır doğa kanunu bu.Genetik olarak güçlü olan seçilecek ki güçlü nesiller olsun 🤦‍♂️🤦‍♂️
Türkçe
1
0
0
23
asaf
asaf@asaflovecraft·
@Ciselaktimur sorun dış görünüşüzde değil, auranızda. bir insanı çekici yapan asıl olgu genetik olarak aldıkları değil, genelde o insanın ortama kattığı enerjidir. sıkıcıysanız isterseniz dünya güzeli olun kimse sizi merak etmez.
Türkçe
1
0
1
219
Çisel Aktimur
Çisel Aktimur@Ciselaktimur·
sorun karakterinizde değil, sorun genellikle dış görünüşünüzde. dış görünüşünüz çekiciyse, normalde toksik ya da sorunlu kabul edilecek karakter pürüzleriniz karşı taraftan bir kusur olarak okunmaz. ve maalesef ki çekici bulduğumuz kişilerin karakterini merak ederiz.
Acaru@t_acaru

Çekicilikle ilgili yapılan tonlarca bilimsel çalışma var ve çoğu, çekici olmanın karakter kadar; bazen karakterden daha anlamlı ölçüde insan ilişkilerini etkilediğini gösteriyor. "İnceller siz anlamazsınız demek" kocaman bir bilimsel literatür varken komiğime gidiyor açıkçası.

Türkçe
11
12
205
17.4K
Xeon
Xeon@Xeon327·
@MAslanbayrak20 @artila Dalyarağın teki amk gecen de trick vericem cart curt yapıyodu verdiği trick strap kullanın hadi ya piç hic duymamislardi
Türkçe
0
0
0
53
Aslan
Aslan@MAslanbayrak20·
@artila ya kardeşim uzattıkça saçmalıyorsun sen kesin cable da 4-5 hareket fln yapıyorsundur şimdi, ayak parmaklarına kadar çalış istersen 3 saat full body sürmez amelelik yapmayın
Türkçe
1
0
1
224
Artila
Artila@artila·
bu 30-45 dk antrenman kafası ya yaşlı egzersizi ya da steroidli adam işidir. spor 1.5-2 saat yapılır full body günleri 3ü bulabilir. dinlenmeler min 3 dk, her hareket öncesi 1-2 ısınma seti olmalıdır. aksini iddia eden ya maldır ya da steroidlidir, natty kingler böyle çalışır
dr. serkan j. inci@srkninci

Günde 15-20 dakika ağırlığımı kaldırırın, Et ağırlıklı beslenir çatır çutur yemeğimi yerim, Yarım saat akşam yürüyüşü, Bir de sinir durumuna göre kum torbası yumruklama… Gerisi fasa fiso biraz.

Türkçe
102
8
334
151.7K
Xeon
Xeon@Xeon327·
@yardimli31 @og24V3 5-30 rep range için kas gelişim potansiyeli açısından fark çok az.Babalar gibi gelişir yani denyo
Türkçe
0
0
0
17
Jigzaw
Jigzaw@yardimli31·
@og24V3 15 reple kas gelisecegini saniyormus bu mal ahahahajahshs. benve napsin biliuon mu 1kg 100rep oyle daha iyi olur🤣🤣. yani her tweetin ayri bir mallik duzeyinde ve bu herif kendini zeki yazilimci fln diye satiyor puahahahahah. allah askina siktir ya
Türkçe
2
0
2
172
Xeon
Xeon@Xeon327·
@artila 2 saat spor yapan adam sikimle aynı kalınlikta kollara sahiptir
Türkçe
0
0
0
113
Xeon
Xeon@Xeon327·
@meldalim12 @ajansmuhbir1923 Bazen daha fazlasını yapmak yerine birbiriniz için neler yaptığınızı hatırlamak daha çok fayda verir şöyle tatlı dille sakince iletişim kurarak konuşmak mesela. Çünkü insan yaptığından değil yaptığının görülmemesinden yoruluyor,Anlayışlı olmak lazım😃
Türkçe
0
0
0
17
Melda
Melda@meldalim12·
@Xeon327 @ajansmuhbir1923 Evet öyle doğru zaten her zaman yemek yaparım mesela dün taze fasulye yaptım beğenmedi önceki gün tavuk pilav yaptım daha ne yapayim
Türkçe
2
0
0
23
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Kocasına yemek yapmadığını söyleyen kadın, eşinin gergin tepkisini paylaştı: - Yemek yok ki. Sadece çorba yaptım bugün. + Öyle mi? Niye? Bir işin mi vardı benim bilmediğim? - Hayır eve geldiğimde saat 18:30’du. O saatte ne yemeği yapabilirdim ki? İki kase çorba içebiliriz. + Ben geceden hazırladığını sandım. Hani bir haber verseydin biz de gardımızı alırdık. Ya dışarıda oturup bir yerde yerdik ya da gelirken eve alırdık. - Oturuyoruz şu an işte. + Oturuyoruz ama yemek yiyemiyoruz sadece çorba içiyoruz. Ben senin şu an yemek yapıp yapmamanla ilgilenmiyorum. Söyleseydin gardımızı alıp dışarıda yemek yerdik. - Ya niye sürekli “Gardımızı alırdık” diyorsun? + Bana sesini yükseltme! Şu an ben artık yemeği dert etmiyorum, senin tavırlarınla ilgileniyorum. Şu an zaten yemek yok. Üstüne öyle bir savunma mekanizması geliştirdin ki car car car konuşuyorsun.
Türkçe
421
30
2.1K
2M