ناصرداموس รีทวีตแล้ว
ناصرداموس
2.2K posts

ناصرداموس
@__sernaser__
دُهدُر آینده | درگازی | دلقک بی آبرو | حساسمغز | ریو اِل اِس
เข้าร่วม Aralık 2021
234 กำลังติดตาม250 ผู้ติดตาม
ناصرداموس รีทวีตแล้ว

تا قبل از کنکور امسال فکر کنم همه موافق باشیم ۹۹ بدترینش بود.
بیدل؛@Arooz_va_gafieh
از هر کی هم بپرسی میگه سالی که من کنکور دادم از همه سالها سختتر بود=))))
فارسی

@wl1719310033743 وحشتناک بود
برگشتم بغلیامو سر ریاضی نگاه کردم
قیافه ها داغوننننن بود 🫠😭
فارسی

@__sernaser__ نظام جدید هرسالش یه دروازه جدیدی از کیری بودن رو باز میکنه اما سال ۹۹ جدا از کرونا فکر کنم اولین سالی بود که تیپ سوالا تغییر کرده بود یادمه شیمی خیلی وحشتناکیم داشت
از ۹۹ به بعد یاد گرفتن هرسال یدونه درسو بیش از اندازه سخت میدادن
فارسی

@__sernaser__ توی ۹۹ کنکور کارشناسی دادم
الانم قراره کنکور ارشد بدم
قشنگ بهترین دوران تحصیلی ممکنو داشتم
فارسی

@__sernaser__ بود دیگه جدی. من هیچوقت یادم نمیره یه هفته مونده یه ماه تعویق زدن بعد لغو کردن=)))))
فارسی

@__sernaser__ سوالات ادبیاتش رو هیچ وقت فراموش نمیکنم. کلا فرمت رو عوض کرده بودن ازگلا😭😭
فارسی

@__sernaser__ قشنگیش اینه هستن کسایی که اون سال کارشناسی داشتن امسال ارشد
هردوتا بلاتکلیفی و تعویق
بختت
فارسی

@febraahimi فرقش اینه که من سال بعدش کنکور داشتم و دلم میسوخت برای این بندگان خدا 🥲
فارسی

@__sernaser__ کنکوره دیگه وقتی سخته برا همه سخته وقتی هم آسونه برا همه. حالا بهتر و بدتر معنی نداره دیگه. شرایط همه یکی بوده.
فارسی
ناصرداموس รีทวีตแล้ว
ناصرداموس รีทวีตแล้ว












