مده‌آ

5.7K posts

مده‌آ banner
مده‌آ

مده‌آ

@ir_medea

من فقط خانومای فمنیست (نه از نوع افراطی) رو دوست دارم. عرزشی/کوله‌ای‌ها + پسرای گدا، عقده‌هاتون رو این‌جا خالی نکنید. اگه بلاک شدید، احتمالا آدم مزخرفی‌ هستید.

Tehran เข้าร่วม Mart 2012
496 กำลังติดตาม711 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
حقیقتا مشکل از خودمه که با آدمی که اگه تو خیابون ببینمش جواب سلامشم نمی‌دم، می‌شینم تو توییتر بحث می‌کنم.
فارسی
1
0
7
661
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@HosseinV40185 ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
3
مسافر فردا
مسافر فردا@HosseinV40185·
@ir_medea و بدونید دید من به عنوان پزشک اورژانس اینه که خطرات تهدید کننده حیات رو رفع کنم و بیمار رو زنده و بدون درد نگه دارم تا تشخیص اولیه و بستری در سرویس تخصصی. ذاتا اطلاع و دانش من از بیماری مزمن یا تنظیمات دیالیز یا جراحی سنگین و ... خیلی کم‌عمق‌تر از متخصص مربوطه است
فارسی
1
0
1
15
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
تقاضا دارم یک بار پزشکای عزیز و زحمت‌کش بیان همین‌جا یک رشته‌توییت بزنن و توقعاتشون از ما انسان‌های معمولی حقیر فرومایه رو بگن تا با حماقت‌های پیش‌پاافتاده‌مون انقدر مصدع اوقات شریفشون نشیم. همه پزشکی نخوندن و این «بدیهیات» رو جای دیگه‌ای هم یادمون ندادن. کاملا جدی‌ام. بااحترام.
فارسی
37
11
588
21.5K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Mahsa_heydari94 ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
4
خانم میزل شگفت انگیز 🧚🏻‍♀️
@ir_medea درمانگاه شبانه روزی درسته هر ساعتی خدمت ارائه میده ولی همه مون انسانیم انصاف داشته باشید پزشکی که از ۶،۷ صبح داره ویزیت میکنه نیاز داره نهار بخوره یا نیم ساعت دراز بکشه، پس اگه کارتون ضروری نیست درست سر ظهر(۲تا۴) یا ۱۲شب به بعد تشریف نیارید.به خدا پول خوبی هم بهمون نمیدن مجبوریم
فارسی
1
0
5
72
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Enpheradi ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
4
چکمه پوش
چکمه پوش@Enpheradi·
@ir_medea مهم ترین چیز این هست که کاری که صبح انجام میشه داد رو شب بخاطر خلوت بودن بیمارستان و شهر به شب نسپرید
فارسی
1
0
1
24
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@_darktriadd ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
3
بچه‌لُر
بچه‌لُر@_darktriadd·
@ir_medea حقیر و فرومایه چیه برادر کلا راهت سمت بیمارستان و ۱۱۵ افتاد همکاری کن وقتی بهت گفتن عزیز دل شما کیست اورژانس نیست باید بری سرپایی هم خودت نپر به پرسنل هم نذار همراهت داد و بیداد راه بندازه هیچ پزشکی حاضر نیست بیمارش بمیره یا ناتوان بشه همین
فارسی
1
0
1
53
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Aminme2002 ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
4
amin ebrahimi
amin ebrahimi@Aminme2002·
@ir_medea ما که دانشجوییم فعلا ولی تو اورژانس لیست داروهای مصرفیتون رو داشته باشید اصرار نکنید برای آزمایش یا داروی خاص چون در نهایت سودش به پزشک نمیرسه ولی برای شما هزینه بره و اینکه تو شیفت شب حداقل فقط برای مسائل نگران کننده و حیاتی بیاید اورژانس نه سرماخوردگی و دل درد ساده با تشکر😂❤️
فارسی
1
0
0
26
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@farian_hast1753 درسته، ولی به‌نظرم وقتی پای جون آدما وسطه، بهتره یکم وسواس بیشتری نشون بدیم و تلاش کنیم شرایط بهتر بشه.
فارسی
0
0
0
3
من؟ مدرسِ زبان بلادکفر انگلیسی
@ir_medea ببین همه جای دنیا تو هر شغلی ارباب رجوع، بیمار و کلاینتی پیدا میشه که یکسری اصول رو رعایت نکنه. قشر پزشک و کادر درمان هم به این موضوع آگاهن و چون از جایی که باید رسیدگی نمیشه، بخاطر فشار زیاد و خستگی کاری گاهی این حرفها رو میزنن.
فارسی
1
0
1
47
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Ellieoxxxx درست فکر می‌کنی عزیزم، نوتیف رپلای‌هات برای منم نمی‌اومد. احتمالا shadow ban شدی، چون ریپورتت کردن، مثلا فحش دادی و اینا. منم چندوقت پیش لیمیت شده بودم، ۲ روز هیچ فعالیتی نکردم اوکی شد.
فارسی
1
0
1
8
Ellie🇵🇹
Ellie🇵🇹@Ellieoxxxx·
من حس میکنم منشن هایی که میذارم دیده نمیشند برای بقیه واسه خودم که دیده نمیشه یعنی ارسال میشه و تو ریپلایز هام هست که ارسال شده ولی وقتی میزنم رو منشن ها منشن منو نشون نمیده مشکل چیه کسی میدونه؟
فارسی
1
0
1
16
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
با عشق اولم که کات کردم، یه هفته واقعا افسرده بودم. بابام ازم پرسید چی شده، گفتم ترجیح می‌دم نگم. خودش حدس زد. گفت «هر کی هم بره من هستم بابا». الان نیستی، ولی من هنوزم تو رابطه‌ی سمی نمی‌مونم. مرسی که بهم قوی بودن رو یاد دادی بابا.
ژو@Jo_marchbhaer

من از اولین دوست‌پسرم چیزی توی خونه نگفته بودم (به عنوان دوستم توی اکیپمون می‌شناختنش). وقتی رابطه‌مون بعد از ۲ سال تموم شد، من ۲۰ سالم بود و فرمون زندگیم از دستم رفت. هیچ‌جا نمی‌رفتم و هیچی حالمو بهتر نمی‌کرد. بابا بدون اینکه به روم بیاره، فقط مراقبم بود. /۱

فارسی
0
0
64
1.7K
مده‌آ รีทวีตแล้ว
Axureoomfie // WCI
Axureoomfie // WCI@azurellete·
Why didn't I think of this I might not be woke enough
Axureoomfie // WCI tweet media
English
51
6.9K
64.1K
340.2K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@minakamran7 از انتخاب واژگانت خوشم نیومد. می‌دونی که انتخاب پوشش برای ما هیچ‌وقت یه «حق» نبوده و هنوز هم داریم براش می‌جنگیم و کشته می‌دیم؟
فارسی
0
0
4
129
Mina Kamran
Mina Kamran@minakamran7·
چه ژانر‌خوبیه امیدوارم به زودی این حق انتخاب رو برای دختران نازنین افغانستانی هم ببینیم
lily@lilynienie

2022. 2026.

فارسی
10
89
5.8K
36.7K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@meow_limow این روزا هر کی بی‌طرفه، بی‌شرفه به نظرم.
فارسی
1
0
1
18
لیمو 🍋‍🟩
لیمو 🍋‍🟩@meow_limow·
@ir_medea حکومتی نیست فکنم از ایناست که هیچی براش مهم نیست زندگیشو میکنه
فارسی
1
0
1
21
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@meow_limow آره مثل این که حکومتیه 🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
0
29
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Aby_good17 مرسی که گفتی عزیزم، بلاکش کردم 🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
0
29
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Yutaab_ تجربه‌ی منم همین بوده متاسفانه. با این که شرایط واقعا اورژانسی بوده، پرستارا درست رسیدگی نکردن.
فارسی
0
0
0
193
یوتاب 🇮🇷👑
@ir_medea من تا به الان فقط در صورت تصادف یا شکستگی به بیمارستان مراجعه کردم ، توی اون چند مورد اینقدر رفتار مزخرف داشتن که من هر بار دعوام شده با پرستار و منشی خود دکترا خیلی خوش برخوردنا بقیه یجور خودشونو میگیرن انگار تو از پشت کوه اومدی در صورتی که هر کس تو رشته خودش پرفکته
فارسی
1
0
2
339
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@97h97h ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
2
387
H.R
H.R@97h97h·
#رشتو یه توضیحی بدون جانب داری بدم.خودم هم در جایگاه پزشک و هم بیمار بودم: شما در هر ساعتی با هر درد و علامتی که نگرانتون میکنه میتونید مراجعه کنید‌. سر درد دارید نگرانید،دل درد دارید،سنگ کلیه دارید،حالت تعوع دارین و ... سایر مسائل میتونید مراجعه کنید و پزشک اورژانس باید👇
مده‌آ@ir_medea

تقاضا دارم یک بار پزشکای عزیز و زحمت‌کش بیان همین‌جا یک رشته‌توییت بزنن و توقعاتشون از ما انسان‌های معمولی حقیر فرومایه رو بگن تا با حماقت‌های پیش‌پاافتاده‌مون انقدر مصدع اوقات شریفشون نشیم. همه پزشکی نخوندن و این «بدیهیات» رو جای دیگه‌ای هم یادمون ندادن. کاملا جدی‌ام. بااحترام.

فارسی
10
18
131
9.9K
Taka Yasu
Taka Yasu@TakaYasutakaya·
@ir_medea روزي يه مريض مثل شما هم ببينيم بقيه رو ميشوره ميبره
العربية
1
0
2
162
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@sickmindzone ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
1
78
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@shukullat ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
69
شکلات تلخ
شکلات تلخ@shukullat·
@ir_medea معنی اورژانس،تریاژ رو از گوگل بخونید! برای سرماخوردگی و تجدید نسخه و نوشتن آزمایش هم برید درمانگاه،نیاید اورژانس! همین قدر ساده!
فارسی
1
0
3
114
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Hojat_as ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
1
73
hojat
hojat@Hojat_as·
@ir_medea اگه تشخیص تریاژ اورژانس اینه که کار شما اورژانسی نیست،دیگه اینقدر با عجله دنبال این نباشید کارتون زودتر راه بیفته!
فارسی
1
0
2
100
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@unclebarakaa شخصا بله، اگه ایمپرشنت پایینه، می‌تونی برای این که دیده شه روی همین توییت کوت کنی.
فارسی
0
0
1
82
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@ir_medea جدی رشتو بزنیم ریتوییت میکنید همه ببینن و آگاه بشن ؟
فارسی
1
0
1
128