Προφε Κερανοπουλος

14.7K posts

Προφε Κερανοπουλος

Προφε Κερανοπουλος

@keranopoulos

Καβαλα เข้าร่วม Ekim 2022
3.9K กำลังติดตาม1.5K ผู้ติดตาม
Προφε Κερανοπουλος
@Konstadino67183 Πρεπει καποιος ν απαντησει τι μελλον μπορει να εχουν οι δικηγοροι της Θεσσαλονικης που ειναι περισσοτεροι απο οσους εχει ολη η Σουηδια.
Ελληνικά
0
0
0
2
Konstadinos Kallis
Konstadinos Kallis@Konstadino67183·
@keranopoulos Η χώρα είναι 2η στη Παγκόσμια κατάταξη παραγωγής επιστημονικού δυναμικού. Το δυναμικό αυτό θεωρείται πλουτοπαραγωγική πηγή και είναι λόγω της αποικιοκρατικής θέσης της χώρας, προϊόν εξαγώγιμο. Στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται καμία παραγωγική δυνατότητα. x.com/GreeceInFigure…
Konstadinos Kallis tweet media
Greece in Figures@GreeceInFigures

📈 Brain Drain: ιστορικό υψηλό το 2025, σύμφωνα με τις έρευνες εργατικού δυναμικού των ευρωπαϊκών χωρών Μέσα σε έναν μόνο χρόνο, 13.900 περισσότεροι Έλληνες πτυχιούχοι ΑΕΙ έφυγαν για άλλη ευρωπαϊκή χώρα, αύξηση 12,1%. Πλέον, 128.500 Έλληνες πολίτες ηλικίας 20-64 με ανώτατη εκπαίδευση ζουν σε ΕΕ, Ελβετία, Νορβηγία, Ισλανδία ή Λιχτενστάιν. Συνολικά, 386.100 Έλληνες 20-64 ετών ζουν στην Ευρώπη.

Ελληνικά
1
0
0
6
Προφε Κερανοπουλος
@Konstadino67183 Σν το μεγαλυτερο μερος του πλυθησμου δεν επιβιωνε,δεν θα παρουσιαζε η οικονομια αυτη την αναπτυξη και την ανθιση. Οι φοιτητες ειναι παρα πολλοι λογω στρεβλης αποψης κοινωνικης Αν ειχαν επιλεξει καποια τεχνη ηδη θα ζουσαν στα καλυτερα τους....εχουν μεινει δεσμιοι παληας αντιληψης.
Ελληνικά
1
0
0
4
Konstadinos Kallis
Konstadinos Kallis@Konstadino67183·
@keranopoulos Αυτόν τον φιλοτομαρισμό, να τον κοιτάξεις. Το ότι εσύ μπορεί να επιβιώνεις, δεν σημαίνει το ίδιο για μεγάλο μέρος του πληθυσμού - ποσοστά σχεδόν πρωτοφανή. 17 στους 25 φοιτητές μου, δεν συζητούν καθόλου το ενδεχόμενο να μείνουν στην Ελλάδα. statistics.gr/documents/2018…
Ελληνικά
0
0
0
5
Προφε Κερανοπουλος
@Konstadino67183 Φυσικα και το ζουμε,καθε μερα και καλυτερα 3.240 ευρω αυξηθηκε το οικογενειακο μου εισοδημα απο το 2023 Τα παιδια εχουν δουλεια πλεον οχι ευκαιριακη,το κοριτσι αγορασε αυτοκινητο και σκεφτετε και το γαμο... Στα καλυτερα της ειναι η χωρα,ουτε στον υπνο μας τετοια πραγματα.
Ελληνικά
1
0
0
8
Konstadinos Kallis
Konstadinos Kallis@Konstadino67183·
@keranopoulos "Η οικονομια της χωρας ειναι στα καλυτερα της"🤣 Το ζούμε, δε το ζούμε;
Konstadinos Kallis tweet media
Ελληνικά
1
0
0
7
Προφε Κερανοπουλος
@DD98331368 Απο το 1970 ειχαν να κουνηθουν αυτα τα μηχανηματα....τωρα τα προσεξατε...ανοητοι Θα πουλυθουν ως σιδερο αφου ο λιγνιτης εγκαταληφθεικε οριστικα και σωστα...ειναι πανακριβο τοκιλοβατ που παραγει
Ελληνικά
1
0
7
83
DD
DD@DD98331368·
ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΕ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ Ο ΚΟΥΛΗΣ-ΟΡΥΧΕΙΑ ΛΙΓΝΙΤΗ ΜΑΥΡΟΠΗΓΗ ΚΟΖΑΝΗΣ. #ΕΛΛΑΔΑ #ΚΥΠΡΟΣ #ΝΔ_εγκληματική_οργάνωση
Ελληνικά
7
34
141
2.5K
Προφε Κερανοπουλος
@Nora1144935 Γιατι για τον Μυτηλιναιο Καποιος φιλος σας λεει οτι ο Μυτιληναιος υους ηθελε τους εκσκαφεις για να πουλαει λιγνιτη στους σκοπιανους....μας εχετε καταμπερδεψει με τις ανοησιες.
Ελληνικά
0
0
5
96
Nora
Nora@Nora1144935·
Για τον Μυτιληναίο ανατινάζουν εργοστάσια που ανήκουν στον ελληνικό λαό. Ουτε οι Ναζί δεν τα έκαναν αυτά. Μποϊκοτάζ πρέπει
Ελληνικά
16
164
678
11.9K
Ιωάννης Βατάτζης
Ήμασταν ήδη σε τραγική κατάσταση με τα μνημόνια κι ήρθε η 7ετία Μητσοτάκη να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στην ελληνική οικογένεια: -ακρίβεια και αύξηση κόστους ζωής -διάλυση επαρχίας -αποδόμηση οικογένειας με woke ατζέντα. Σαν να ήρθε μια νέα τουρκοκρατία.
Ιωάννης Βατάτζης tweet media
Ελληνικά
17
99
289
3.8K
demetra
demetra@nodirectflight·
@keranopoulos @vxaz_79 Ούτε καρτέλ υπάρχει στην ενέργεια, ούτε είναι ακριβό το ρεύμα στην Ελλάδα! Κερδίζουμε!
Ελληνικά
1
0
0
15
Κυχρέας / Kychreas
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει το δικαίωμα με μια απλή ανακοίνωση οι κυβερνήσεις να μπορούν να συνεχίσουν να βασίζουν την παραγωγή ενέργειας με λιγνίτη. Η Γερμανία έχει παρατείνει έως το 2038 και άλλα κράτη ακόμα αργότερα. Η Ελλάδα ενώ είχε αναλάβει από μόνη της την υποχρέωση να σταματήσει την παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη το 2028, επιτάχυνε τους τελευταίους 18 μήνες, απέσειρε όλες τις μονάδες και θα διακόψει την λειτουργία της τελευταίας μονάδας εντός του 2026. Άρα όχι απλά δεν χρειαζόταν να παρατείνει με "έναν νόμο, ένα άρθρο", όχι απλά δεν χρειαζόταν να επιταχύνει την διαδικασία αλλά μπορούσε να καθυστερήσει την απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων περισσότερο από 12 χρόνια (όσο η Γερμανία, η Ιταλία, η Βουλγαρία) ή και έως το 2049 όπως η Πολωνία. Αυτό όμως δεν θα εξυπηρετούσε το καρτέλ της "Πράσινης Ανάπτυξης". Πώς θα κέρδιζαν χρήματα από υπάρχουσα υποδομή που έχει αποσβεστεί και θα παρήγαγε φθηνότερη ενέργεια που κανένα άλλο καύσιμο δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί;
Kostas Pournaras@kostasp71

@vxaz_79 Με ένα νόμο κι ένα άρθρο. Γνωστή συνταγή και πετυχημένη...

Ελληνικά
7
26
81
1.5K
Προφε Κερανοπουλος
@PGPapanikolaou Γιατρε ανοησιες γραφεις Ξερεις ποσα χρονια εχει να κανει εισαγωγη ρευματος η χωρα μας;;....εχεις χασει επεισοδια Αυτα γινοταν την εποχη του λιγνιτη.
Ελληνικά
1
0
7
52
P.G. Papanikolaou
P.G. Papanikolaou@PGPapanikolaou·
"Παραγωγή πλούτου" = εξάγουμε τον λιγνίτη της Πτολεμαΐδας στο Μπίτολο και μετά εισάγουμε το ρεύμα από εκεί πληρώνοντάς το χρυσό για να πλουτίζουν οι κρατικοδίαιτοι καπιταλΗστές και οι ΝΔιορισμένοι γκολντενμπόηδες. Γενικά παράγουμε πλούτο για την πάρτη μας φτωχαίνοντας τον λαό.
ΕΛΛΑΔΑ 24@ellada24

Ρωμανός: Μόνο εμείς μιλάμε για το πώς θα παράξουμε περισσότερο πλούτο. Όλοι μιλούν για το πώς θα διανείμουν τον πλούτο που παράξαμε με κυβέρνηση ΝΔ, όταν οι υπόλοιποι διένειμαν τη φτώχεια.

Ελληνικά
21
55
177
3.3K
Προφε Κερανοπουλος
@vatatzis4 Δεν στα ειπανε καλα Τα λιγνοτοριχεια δεν θα πλημυρισουν με νερο,αλλα με φωτοβολταικα ,για ακομα φθηνοτερο ρευμα....ακου νερο....μα τι βλακειες καταπινετε.
Ελληνικά
4
0
5
138
Ιωάννης Βατάτζης
Ανατιναζουν τους εκσκαφεις, θα πλημμυρισουν τα ορυχεία με νερό και με 400 εκατ. θα μετατρέψουν τη λιγνιτική μονάδα του 2012 στην Πτολεμαΐδα σε φυσικού (πανακριβου) αερίου. ΥΓ Το ορυχείο στην Αχλάδα συνεχίζει όμως για να πουλάει ο Μυτιληναιος λιγνίτη στα Σκόπια. Αυτό δεν μολύνει.
Ιωάννης Βατάτζης tweet media
Ελληνικά
10
154
388
4.3K
Káko Siminiskou
Káko Siminiskou@Kako_Siminiskou·
Μέχρι τώρα ήξερα ότι υποδομές ανατινάζουν μόνο οι κατακτητές όταν αποχωρούν
Ελληνικά
8
33
102
2K
Προφε Κερανοπουλος
@BazingaGR Γραψε και καμια αληθεια...αλλα δεν θα σου βγει ο μυθος 4,8% του ΑΕΠ οι ξενες επενδυσεις στη χωρα,αυξημενες κατα 70% σε σχεση με το 2024,συμφωνα με τον ΟΟΣΑ.
Ελληνικά
1
0
3
76
Bazinga
Bazinga@BazingaGR·
Ανάπτυξη Μητσοτάκη. Η βαριά βιομηχανία της επταετίας...
Bazinga tweet media
Ελληνικά
19
158
387
5.9K
Προφε Κερανοπουλος
@sar_iannis Γιατι ειδικο δικαστηριο,επειδη ξεβρωμιζουνβτον τοπο απο παληοσιδερα. Ξερεις γιατι συγκροτητε το ειδικο δικαστηριο...σας εχει μουρλανει ολους η ακρα δεξια με τις βλακειες της
Ελληνικά
0
0
2
105
Προφε Κερανοπουλος
@Despina54851711 Δεσποινα,εδω και αρκετο καιρο,πουλαμε ρευμα...δεν αγοραζουμε πλεον,οπως καναμε οταν ειχαμε τον λιγνιτη Ο λιγνιτης τελειωσε και λογω περιβαλοντος και λογω καρκινογεννεσεων. Τωρα μονον ηλιος ,αερας και φραγματα...καθαρα και φτηνα
Ελληνικά
0
0
8
119
Despina
Despina@Despina54851711·
Λιγνίτης : Σόκ από την καταστροφή της ενεργειακής ραχοκοκκαλιάς της Χώρας – Γιατί έπρεπε να ανατινάξουν τους τεράστιους καδοφόρους εκσκαφείς που έβγαζαν από τα σπλάχνα της γης μας τον ορυκτό μας πλούτο ; – Ποιοι μεθοδεύουν την ενεργειακή εξάρτηση της Ελλάδος από το εξωτερικό
Despina tweet media
Ελληνικά
21
77
254
3.5K
Προφε Κερανοπουλος
@GregKafetzo Σοβαρεψου ρε Καφετζο Ποιος ασχολητε μ αυτον τον γελοιο. Ο κοσμος εχει προβληματα που δεν εχουν καμια σχεση με τις ονειροξεις αυτου του γεροξεκουτη,.
Ελληνικά
1
0
8
1.7K
Greg Kafetzo
Greg Kafetzo@GregKafetzo·
Τρομακτικα τα όσα καταγγέλει ο Λαζόπουλος Αν λέει ψέματα πρέπει να τιμωρηθεί από την δικαιοσύνη. Αν λέει αλήθεια όμως, πρέπει να πέσει η κυβέρνηση αύριο το πρωί Σε κάθε περίπτωση πρέπει να τον καλέσει εισαγγελέας
Ελληνικά
49
110
733
72.8K
Προφε Κερανοπουλος
@Jonatha28392541 @PanagiotisMylo6 @Athin06956611 Για πανε φερε μου εναν κατωτατο μισθο 2400 .....με τοζορι 1240,που τα βρισκεις και τα γραφεις Οι γερμανοι εχουν τρελαθει απ την φτωχεια και την ανεχεια και συ νομιζεις οτι καλοπερνανε.
Ελληνικά
1
0
1
16
Great Alizeus
Great Alizeus@Jonatha28392541·
@keranopoulos @PanagiotisMylo6 @Athin06956611 Γερμανία κατάτατος μισθός 2410. Τιμή Κιλοβατώρας: Σύμφωνα με τη Eurostat για το τέλος του περασμένου έτους, η μέση λιανική τιμή για τα νοικοκυριά είναι περίπου 0,387€ / kWh.Πραγματική Αγορά: Με έναν βασικό μισθό στη Γερμανία αγοράζεις περίπου 6.227 κιλοβατώρες (\(2410 \div 0,387
Ελληνικά
2
0
0
15
Chris Freeman
Chris Freeman@PanagiotisMylo6·
Και ρωτώ ρε παλιάνθρωπε, ανθέλληνα και καταστροφέα τού ελληνικού έθνους, ποιός είναι ο λόγος πού ανατίναξες τούς 3 τεράστιους εκσκαφείς στην Κοζάνη; Βρε λαμόγιο πού σε κάναμε και πρωθυπουργό σε αυτή τη χώρα, ποιός ο λόγος να τούς καταστρέψεις; Απλά αισθάνεσαι και καταλαβαίνεις οτι θα πέσεις με βρόντο και καταστρέφεις οτι μπορείς σε αυτή τη χώρα πού αποτελείται κυρίως απο πρόβατα! Ξέρεις πολύ καλά οτι θα υπάρξει άλλη κυβέρνηση μετά τις εκλογές και δεν θέλεις τυχόν να τούς ξαναχρησιμοποιήσει ο ελληνικός λαός παλιομαυρομμάτη! Ειλικρινά εισαι απίστευτος τύπος μαζί με τον Αδωνι! Εχω εξοργιστεί τρομερά! Ευτυχώς ποτέ δεν σε ψήφισα...!! facebook.com/share/1CVwsy8B…
Chris Freeman tweet media
Ελληνικά
56
207
677
12.2K
Προφε Κερανοπουλος
@nmavrantzas @papagalizw @Panos_Mauro Αυτο ακριβως ενοουσα με την κατασταση σας. Νομιζετε οτι αμα γυρνας στους δρομους και φωναζεις εισαι αριστερος και επαναστατης Επαναστατης εισαι οταν φροντιζεις να πανε τα φαρμακα του αρρωστου στο σπιτι του,οταν δινεις επιδομα ανεργιας μ ενα κλικ στο κινητο..οταν αλλαζεις τη ζωη.
Ελληνικά
1
0
0
17
Papagalos
Papagalos@papagalizw·
Η ανατίναξη των εκσκαφέων λιγνίτη είναι μια ακόμα απόδειξη ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του λαού είναι η ντόπια αστική τάξη και όσα γίνονται για τα κέρδη της
Ελληνικά
13
173
545
10.6K
Προφε Κερανοπουλος
@Jonatha28392541 @PanagiotisMylo6 @Athin06956611 Με τον βασικο μισθο στη γερμανια,αγοραζεις 3.000 κιλοβατ. Με τον βασικο μισθο ,στην ελλαδα,αγοραζεις 6.334 κιλοβατ....αυτα γισ την αγοραστικη δυναμη....μαθε,διαβαζε.
Ελληνικά
1
0
0
47
Προφε Κερανοπουλος
@Jonatha28392541 @PanagiotisMylo6 @Athin06956611 Να σταματησω να διαβαζω τις ανακοινωσεις των αρμοδιων οργανισμων,και ν ακουω εσενα να λες ανοησιες,οτι εχουμε το ακριβοτερο κιλιβατ...ενω εχουμε απο τα φθηνοτερα της ευρωπης.
Ελληνικά
1
0
1
9
Great Alizeus
Great Alizeus@Jonatha28392541·
@keranopoulos @PanagiotisMylo6 @Athin06956611 Έχουμε την ακριβότερη κιλοβατώρα στην ευρώπη. Σταμάτα να βάζεις link με μαλακίες όπου ακούς για ρεύμα.
Ελληνικά
1
0
0
5