red bull
158 posts


@nediyoolummm @acemimezun ben sayısal olarak düşündüm direkt eşit ağırlık olabilir belki bilmiyom
Türkçe

@limon28591 @acemimezun alana gore degisir kanka sayısalı bilmiyorumda esit agırlıkta hem sos1 zordu tytde de fenden net toplaman lazımdı yani sozeline guvenenler yandı bi tık matematik desen zaten eada sıkıntı oldugundan baya degisicek sıralamalar
Türkçe

@hzgoatmessi müfredata hepimiz erişebiliyoruz çıkacak konuları hepimiz biliyoruz yani sorumluluk bizde youtube hocalarıda kendi fikirlerini söylüyorlar
Türkçe

@limon28591 çalışmasam kalmam inan ama çalıştım ya emeklerim boşa gitti ikinci mezuna kalırsam kendimi hayattan soyutlarım
Türkçe

@solitaekookie ertan sinan şahine yazsınlar burdan birine sormak çok saçma değil mi
Türkçe

@limon28591 @sanabendenolmaz @cildirmicam0 alakasız ama en iyi redbul bu şeftalili olandır iyi seçim 👍🏻
Türkçe

@emirtasci32 @chuvyaschoker @14eylul2025 ilk 100binde bence aşırı fark olmayacak ilk problemlere kadar olan kısmın kolaylığı 100binden aşağıyı etkiler gibi geliyor bana
Türkçe

@chuvyaschoker @14eylul2025 Dostum geçen sene yerleşmiş ve bu sene tekrar sınava girmiş biri olarak söylüyorum sınavlar yakın seviyeydi ama bence bu sene mat bir tık daha rahat çözülebilirdi özellikle problemlere kadar olan kısım ama problemleri gerçekten kasmışlar ama ayt mat bu sene bir tık daha rahattı
Türkçe

@aytmatsevdalisi bende 2.mezuna kalıcam ben evde çalışırım dershaneden de deneme üyeliği alırım diye düşündüm
Türkçe

@limon28591 @ernyzzy İmkanı yok gelmez bence çok beklentiye girme buna inanarak 25ten kötü gelecegini düşünüyorum
Türkçe

evet bu arada
sıralamalar 22 den bıle kotu gelecek dıyenlere de aldanmayın hem tyt hem ayt objektıf olarak 22 den zordu
danii 🧊@_gusionwk
@ernyzzy Arkadaşlar bu kolaydi 100+ tyt 70+ ayt yaptım diyenler bir temmuz sabahı kayboluyorlar bunlar 24 ve 25 de de boyleydi
Türkçe

@limon28591 @Baris_ramsdale Yaw nolcak ya bir daha hazırlanırsın sınav için yıpratmayın kendinizi ailen de destekçiyse seneye elinden geleni yap yaz git daha uğraşma hayırlısı de geççç
Türkçe

daha 12.sinifim ama aileme mahcup oluyorum mezuna kalma ihtimalimden dolayi
🌪️@sensizbizsizim
twdeki kız : hayallerim için 24 yasında tekrar sınava hazırlandım lısedekı okul bırıncısı : tıp ıcın 4 kere sınava gırdım annemle babam : yaşıtların evlendi üniversite bitirdi bu son girişin bi daha giremezsin daha kaç kere gireceksin (ilk mezun senem 19 yaşına yeni girdim)
Türkçe

@penneseviom yaklaşmasıyla ilgili,geri doğru gitse mesela arkadakilerde artmış olurdu
Türkçe

@sanabendenolmaz @cildirmicam0 ya alakasız belki ama 2.mezun senen nasıl geçti ben ilk seneyi psikolojik olarak iyi atlattım ama şuan istediğim sıralama tam gelmiyo bende tekrar kalmayı dğşünüyorum
Türkçe











