red bull

158 posts

red bull banner
red bull

red bull

@limon28591

เข้าร่วม Ağustos 2025
12 กำลังติดตาม12 ผู้ติดตาม
red bull
red bull@limon28591·
@askhoez çok farklı bi sınav gelirse yine herkese farklı gelecek puan değil sıralama sınavı sonuçta
Türkçe
0
0
0
1
z
z@askhoez·
mezuna kalmak cok riskli biraz bile supheniz varsa birakmayin 27de ne sorarlar allah bilir bide yine olmazsa 28de sistem degisiyo size uygun bi yer varsa yazin olmadi unide falan calisip girersiniz ayni anda yurumezse dondurup denersiniz yine olmazsa gidebilceginiz bi kapi olur
Türkçe
10
0
46
3.6K
emiran
emiran@nediyoolummm·
@limon28591 @acemimezun alana gore degisir kanka sayısalı bilmiyorumda esit agırlıkta hem sos1 zordu tytde de fenden net toplaman lazımdı yani sozeline guvenenler yandı bi tık matematik desen zaten eada sıkıntı oldugundan baya degisicek sıralamalar
Türkçe
2
0
0
118
ağlama duvarı*
ağlama duvarı*@acemimezun·
hangi yıla benzer sıralama nolr dusunemiyorum ben😭😭😭😭😭
Türkçe
29
0
19
10K
red bull
red bull@limon28591·
@hzgoatmessi müfredata hepimiz erişebiliyoruz çıkacak konuları hepimiz biliyoruz yani sorumluluk bizde youtube hocalarıda kendi fikirlerini söylüyorlar
Türkçe
0
0
11
2.6K
red bull
red bull@limon28591·
@kubraa422 neden öyle yapmayı düşünüyorsun
Türkçe
1
0
1
162
kübraaa🇹🇷🇹🇷
İlköğretim matematik öğretmenliğine gidip sınava bir daha hazırlanmak mantıklı bir karar mı?
Türkçe
4
0
11
2K
red bull
red bull@limon28591·
@k4lbeiz kal kendine güven istediğin yere geliceksin kimseyide takma bu süreçte
Türkçe
0
0
0
81
c
c@k4lbeiz·
@limon28591 çalışmasam kalmam inan ama çalıştım ya emeklerim boşa gitti ikinci mezuna kalırsam kendimi hayattan soyutlarım
Türkçe
1
0
2
305
c
c@k4lbeiz·
ikinci mezuna kalmak mantıklı mıdır
Türkçe
19
0
34
3.6K
red bull
red bull@limon28591·
@solitaekookie ertan sinan şahine yazsınlar burdan birine sormak çok saçma değil mi
Türkçe
0
0
0
105
cherry ⊙⊝⊜
cherry ⊙⊝⊜@solitaekookie·
ben yokatlas degilim arkadaslar nerden bileiyim 😭😭😭😭😭
cherry ⊙⊝⊜ tweet media
Türkçe
5
0
85
5.3K
integral hanım ⁷
integral hanım ⁷@sanabendenolmaz·
elveda mınıgım başka bı evrende
integral hanım ⁷ tweet media
Türkçe
16
3
284
41.7K
Emir Taşcı
Emir Taşcı@emirtasci32·
@chuvyaschoker @14eylul2025 Dostum geçen sene yerleşmiş ve bu sene tekrar sınava girmiş biri olarak söylüyorum sınavlar yakın seviyeydi ama bence bu sene mat bir tık daha rahat çözülebilirdi özellikle problemlere kadar olan kısım ama problemleri gerçekten kasmışlar ama ayt mat bu sene bir tık daha rahattı
Türkçe
3
0
1
810
🦄 1
🦄 1@14eylul2025·
Sizce siralama 2025ten iyi mi gelir kotu mu gelir
Türkçe
57
2
375
135.1K
red bull
red bull@limon28591·
@aytmatsevdalisi bende 2.mezuna kalıcam ben evde çalışırım dershaneden de deneme üyeliği alırım diye düşündüm
Türkçe
0
0
0
517
yks son 5
yks son 5@aytmatsevdalisi·
Sınavdan sonra sizi sınavla daha fazla sıkmak istemiyorum ama ben galiba ikinci mezuna kalıcam (%90) Ve hani evde olur mu olmaz mı şuan bunun çelişkisindeyim
Türkçe
19
0
113
8.6K
asetik asitin metil esteri
evet bu arada sıralamalar 22 den bıle kotu gelecek dıyenlere de aldanmayın hem tyt hem ayt objektıf olarak 22 den zordu
danii 🧊@_gusionwk

@ernyzzy Arkadaşlar bu kolaydi 100+ tyt 70+ ayt yaptım diyenler bir temmuz sabahı kayboluyorlar bunlar 24 ve 25 de de boyleydi

Türkçe
23
2
396
28.4K
ykskolik ⁷🎗
ykskolik ⁷🎗@altugunes·
bu arada benim CIDDEN iyi gecmedi yani babam 2.mezuna kal fln dedi ama nooo ne geliyosa benim icin en iyisini yazip gidicem umarim cunku BIKTIM butun senede bikmistim en cok calistigim derside en kötü yaptim osym benden uzak dur
Türkçe
16
1
408
42.8K
Mami#TORRESMAFİA
Mami#TORRESMAFİA@mami_T17·
@limon28591 @Baris_ramsdale Yaw nolcak ya bir daha hazırlanırsın sınav için yıpratmayın kendinizi ailen de destekçiyse seneye elinden geleni yap yaz git daha uğraşma hayırlısı de geççç
Türkçe
1
0
0
170
red bull
red bull@limon28591·
@penneseviom yaklaşmasıyla ilgili,geri doğru gitse mesela arkadakilerde artmış olurdu
Türkçe
2
0
1
82
forbes
forbes@penneseviom·
@limon28591 ama önünde ya daha yüksek duymaz mıydı
Türkçe
1
0
0
436
forbes
forbes@penneseviom·
NE DEMEK K L DEĞİL AQ SAKA YAPMAYIN
forbes tweet media
Türkçe
15
0
39
2.5K
red bull
red bull@limon28591·
@sanabendenolmaz @cildirmicam0 ya alakasız belki ama 2.mezun senen nasıl geçti ben ilk seneyi psikolojik olarak iyi atlattım ama şuan istediğim sıralama tam gelmiyo bende tekrar kalmayı dğşünüyorum
Türkçe
2
0
1
344